Keetie Posted April 2 Report Share Posted April 2 (edited) Ik heb zin in een nieuwe contest. En jullie? Edited April 2 by Keetie Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 2 Report Share Posted April 2 Start maar op Alleen niet te ingewikkeld graag Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted April 2 Author Report Share Posted April 2 Bij voldoende deelnemers, zeer zeker. Het wordt niet te moeilijk, je hoeft alleen maar na te denken. Wie mee wil doen; meld je aan in dit topic en ik start de dierenpraat contest.. Quote Link to post Share on other sites
RM Posted April 2 Report Share Posted April 2 Kom maar op . Altijd leuk om eens zelf een keer aan een contest mee te doen . Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted April 3 Report Share Posted April 3 Ik doe ook mee! Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted April 4 Report Share Posted April 4 Ik doe ook mee! Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted April 6 Author Report Share Posted April 6 Eigenlijk had ik gehoopt op 5 of meer deelnemers aan deze contest, daarom wacht ik deze week nog even af. Het gaat om namen van voorwerpen. Quote Link to post Share on other sites
RM Posted April 6 Report Share Posted April 6 (edited) 3 hours ago, Keetie said: Eigenlijk had ik gehoopt op 5 of meer deelnemers aan deze contest, daarom wacht ik deze week nog even af. Het gaat om namen van voorwerpen. Je hebt er al 4 dus dat is alvast een begin. Zet hem gewoon open . Edited April 6 by RM Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted April 10 Report Share Posted April 10 Met @djkoelkast erbij zit je al op 5. En @MarsM en @samba-boy willen vast ook wel een poging wagen... Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted April 10 Author Report Share Posted April 10 Het antwoord van DJKoelkast zag ik niet als een aanmelding voor deelname. Ach ja, dat zal wel weer het verschil zijn tussen mannen- en vrouwentaal. Het enige wat ik wilde, was weer eens dingen opzoeken voor een contest als deelnemer. Eigenlijk had ik dus de topicnaam met een vraagteken moeten afsluiten. Ik ben niet zo'n ster in topicnamen verzinnen. Quote Link to post Share on other sites
RM Posted April 11 Report Share Posted April 11 Huh? En afgelopen dinsdag geef je nog aan dat je hoopt op 5 deelnemers, dat je deze week nog even afwacht en dat het gaat om namen van voorwerpen... Dat is tegenstrijdig aan je bericht dat je zelf wilt deelnemen... Of is dat ook het verschil tussen mannen en vrouwentaal?! Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 11 Report Share Posted April 11 Op 2-4-2021 om 16:42, djkoelkast zei: Start maar op Alleen niet te ingewikkeld graag Als dit niet positief reageren is weet ik het niet meer hoor Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts