Ga naar inhoud

Fouten in de Bassie & Adriaan series


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of jullie dit er mee bedoelen

In de schatkaart als B&A in de caravan zitten (elke keer volgens mij), zie je in de ramen achter hun allemaal bosjes heel dichtbij staan, terwijl ze toch een eindje van de bosjes afstaan en bij het ?achterraam? staat de auto ervoor dus dan kunnen daar al helemaal geen bosjes staan zo dichtbij.

je kan wel merken dat je nieuw ben hier want nameliojk de caravan scenes worden opgenomen in een studio!

maar dat heb je vast nog niet door!!

maar geeft niet we geven er gewoon een antwoord op

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

je kan wel merken dat je nieuw ben hier want nameliojk de caravan scenes worden opgenomen in een studio!

maar dat heb je vast nog niet door!!

maar geeft niet we geven er gewoon een antwoord op

ik wist wel dat ze in de studio opnamen van de caravan, daarom stond er ook boven, ik weet niet of jullie dit ermee bedoelen O-) , niet dus :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik wist wel dat ze in de studio opnamen van de caravan, daarom stond er ook boven, ik weet niet of jullie dit ermee bedoelen O-) , niet dus :9

geeft niet hoor jongen

we geven op elke vraag eerlijk antwoord

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wel oplaaste in dat huis met al die tv's en andere aprpaturen zeggen de boeven toch dat b&a de diamnt hebben + dat b&a hun tijd op

moeten ze mee met de politie maar ze zetten toch al een paar stappen maar moest het zijn dat b&a in de cel komen dan moesten ze ook de boeven mee pakken want die waren onsnapt

Link naar bericht
Delen op andere sites
op het laaste van b&a en de diamand moeten b&a bijna in de cel ze wouden juist weggaan maar moeten ze dan de boeven ook niet meenemen ze zijn toch onsnapt !?

Hier kan ik echt geen chocola van maken. Wat bedoel je in godsnaam?

Link naar bericht
Delen op andere sites

wel oplaaste in dat huis met al die tv's en andere aprpaturen zeggen de boeven toch dat b&a de diamnt hebben + dat b&a hun tijd op

moeten ze mee met de politie maar ze zetten toch al een paar stappen maar moest het zijn dat b&a in de cel komen dan moesten ze ook de boeven mee pakken want die waren onsnapt

:?

Hier is echt geen beginnen aan hoor. Je kan er niets aan doen als je niet zo goed in het beheersen van de Nederlandsche taal bent, maar je gooit alles door elkaar 8)7

Ook lachwekkend om te lezen eigenlijk :'(:D:'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
wel oplaaste in dat huis met al die tv's en andere aprpaturen zeggen de boeven toch dat b&a de diamnt hebben + dat b&a hun tijd op

moeten ze mee met de politie maar ze zetten toch al een paar stappen maar moest het zijn dat b&a in de cel komen dan moesten ze ook de boeven mee pakken want die waren onsnapt

Ah, ik snap het al. Je bedoelt dat ze de boeven sowieso op hadden moeten pakken, want ze waren uit de gevangenis ontsnapt. Dus zelfs als hadden B&A niet kunnen bewijzen dat ze de diamant hadden gepikt, dan nog had de politie ze moeten arresteren.

Tipje: lees in het vervolg je post een keer door voor je hem plaatst. Niet iedereen weet wat je denkt dus soms is het nogal onduidelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ah, ik snap het al. Je bedoelt dat ze de boeven sowieso op hadden moeten pakken, want ze waren uit de gevangenis ontsnapt. Dus zelfs als hadden B&A niet kunnen bewijzen dat ze de diamant hadden gepikt, dan nog had de politie ze moeten arresteren.

Tipje: lees in het vervolg je post een keer door voor je hem plaatst. Niet iedereen weet wat je denkt dus soms is het nogal onduidelijk.

Ik snap nu ook wat ie bedoelt en hij heeft inderdaad gelijk. Van der Steen doet net alsof de Boevenbaas, B2 en B1 nu de 'grote onschuldigen' zijn, terwijl ze toch nog echt een paar jaartjes achter tralies moesten doorbrengen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik snap nu ook wat ie bedoelt en hij heeft inderdaad gelijk. Van der Steen doet net alsof de Boevenbaas, B2 en B1 nu de 'grote onschuldigen' zijn, terwijl ze toch nog echt een paar jaartjes achter tralies moesten doorbrengen.

... en deze staat toch al op Wonderer's site info.bassieenadriaan.nl ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

... en deze staat toch al op Wonderer's site info.bassieenadriaan.nl ?

Yup. Nogmaals, jongens, als je een goof post, check dan eerst even of ie al op de site staat, anders schiet het niet op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
In de Verzonken Stad belt Adriaan vanuit Griekenland naar Adjudant van der Steen en die schakelt de Griekse politie in om de boeven te arresteren.

Maar in de Reis Vol Verassingen belt Adriaan vanuit Amerika wederom naar Adjudant van der Steen om de boeven in te rekenen en dan kan hij opeens niks meer doen, want dan moeten de boeven ineens op Nederlands grondgebied zijn!

In diezelfde twee series zijn er ook hele ''aardige'' vliegvelden bij. Want naar Italië en Spanje komt *harry* wel moeiteloos met

;) zijn boem door de douane, maar wil hij naar New York, is het plotseling onmogelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een algemeen foutje uit de Sleutel:

B4 ondergaat tijdens de serie een metamorfose, en komt daar later weer op terug. Wanneer hij voor het eerst te zien is (in de achtervolginsscene waaraan ook B1/B2 en B3 meedoen), is hij een bebaarde kerel van (waarschijnlijk) ergens in de 30. Later bestuurt hij de boot waarin Bassie ontvoerd wordt, maar is hij plotseling een oudere man met een behoorlijk grote neus (en zonder baard). Weer later, tijdens de finale op het station in Rotterdam is hij weer de jonge(re), bebaarde kerel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een algemeen foutje uit de Sleutel:

B4 ondergaat tijdens de serie een metamorfose, en komt daar later weer op terug. Wanneer hij voor het eerst te zien is (in de achtervolginsscene waaraan ook B1/B2 en B3 meedoen), is hij een bebaarde kerel van (waarschijnlijk) ergens in de 30. Later bestuurt hij de boot waarin Bassie ontvoerd wordt, maar is hij plotseling een oudere man met een behoorlijk grote neus (en zonder baard). Weer later, tijdens de finale op het station in Rotterdam is hij weer de jonge(re), bebaarde kerel.

Volgens mij is de boef in de boot B5 maar vergissen ze zich. Hoe vaak wordt hij B4 genoemd? Een keer toch maar?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij is de boef in de boot B5 maar vergissen ze zich. Hoe vaak wordt hij B4 genoemd? Een keer toch maar?

Ja, slechts een keer, maar hij wórdt tenslotte zo genoemd en geen B5. Nou ja, het kan natuurlijk inderdaad gewoon een vergissing zijn. Volgens mij is B3 wanneer hij na de achtervolging aan het begin van de serie uit de auto is gestapt ook iemand anders dan wanneer hij nog in de auto zit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Weer een nieuw lid op het forum! :)

Ik wilde ff een goof toevoegen uit De Verdwenen Kroon:

In aflevering 2 moet je goed op B2 letten tijdens de scène waarin Japie stroom heeft kunnen regelen, zodat de lamp aanspringt. Als het licht aan is, kijkt B2 met een enthousiast gezicht naar boven, naar de lamp, en de Baron zegt : 'Dan kunnen we tenminste zien wat we zeggen.' En op dát moment komt B2 in beeld in een hele andere houding (Wat zeg ie?) terwijl hij nooit zo snel van houding had kunnen veranderen.

Het is maar een detail maar ik heb het wel gezien!

Bee-één-nul-nul

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo allemaal,

Weer een nieuw lid op het forum! :)

Ik wilde ff een goof toevoegen uit De Verdwenen Kroon:

In aflevering 2 moet je goed op B2 letten tijdens de scène waarin Japie stroom heeft kunnen regelen, zodat de lamp aanspringt. Als het licht aan is, kijkt B2 met een enthousiast gezicht naar boven, naar de lamp, en de Baron zegt : 'Dan kunnen we tenminste zien wat we zeggen.' En op dát moment komt B2 in beeld in een hele andere houding (Wat zeg ie?) terwijl hij nooit zo snel van houding had kunnen veranderen.

Het is maar een detail maar ik heb het wel gezien!

Bee-één-nul-nul

Whoa, wat een naam. Lijkt me lastig met inloggen ;)

Je ziet wel vaker dat scenes duidelijk niet in een take zijn opgenomen, maar deze's wel heel erg. Dus die gaat op de site. En die van B4/B5 ook, Warboel, dank je wel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu we het toch over de verschillende B's hebben: wie is dan weer de boef die tijdens de finale met B2 bij het orgel staat? B6 misschien, want volgens mij is het niet B3, of vergis ik me nu?

B3_auto.jpg

Dit is B3. Lijkt ie daar op? Ik heb helaas niet de sleutel op DVD dus ik kan het niet checken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, nu zie ik het ook wel. Ik heb het me steeds afgevraagd, omdat ze toch wel veel op elkaar leken, maar ik durfde niets met zekerheid te zeggen, omdat ik érg slecht ben met gezichten.

Maar goed, nu ben ik het er toch wel mee eens dat het B3 moet zijn. Daarom dit: waarom zaten B3 en B4 in de Diamant niet in de cel met BB, B1 en B2? Misschien zaten ze wel in een andere cel, maar dan hebben de drie ontsnappende boefjes ze wel mooi laten zitten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, nu zie ik het ook wel. Ik heb het me steeds afgevraagd, omdat ze toch wel veel op elkaar leken, maar ik durfde niets met zekerheid te zeggen, omdat ik érg slecht ben met gezichten.

Maar goed, nu ben ik het er toch wel mee eens dat het B3 moet zijn. Daarom dit: waarom zaten B3 en B4 in de Diamant niet in de cel met BB, B1 en B2? Misschien zaten ze wel in een andere cel, maar dan hebben de drie ontsnappende boefjes ze wel mooi laten zitten...

Eh... vijf man in een cel? Ze klagen tegenwoordig al als je ze per twee in een cel wil stoppen ;)

Waarom ze niet mee ontsnapt zijn... ik denk niet dat de tekenkunsten van B2 meer dan een keer zou werken.

En anders schrijf je een verhaal over deze zaak, is ook leuk :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vraag me af waar de boevenbaas en B1 gebleven zijn :{

Die waren ontsnapt toch? En ze lieten B2 achter in de cel. Ik denk dat ze ergens zijn ondergedoken, of het rechte pad op zijn gegaan. Kweenie. Leuk om es een verhaal over te schrijven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Eh... vijf man in een cel? Ze klagen tegenwoordig al als je ze per twee in een cel wil stoppen ;)

Waarom ze niet mee ontsnapt zijn... ik denk niet dat de tekenkunsten van B2 meer dan een keer zou werken.

En anders schrijf je een verhaal over deze zaak, is ook leuk :Y

Dat van vijf man in één cel had ik ook bedacht, vandaar dat ik me ook afvroeg of ze misschien in een andere cel zaten. Maar nu bedenk ik me opeens dat het ook kan dat B3 en B4 helemaal niet tot celstraffen veroordeeld zijn. Het is toch immers B4 die later in de serie B1 en B2 op weg naar Duitsland helpt, dus...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat van vijf man in één cel had ik ook bedacht, vandaar dat ik me ook afvroeg of ze misschien in een andere cel zaten. Maar nu bedenk ik me opeens dat het ook kan dat B3 en B4 helemaal niet tot celstraffen veroordeeld zijn. Het is toch immers B4 die later in de serie B1 en B2 op weg naar Duitsland helpt, dus...

240 uur veplichte dienstverlening vanwege medeplichtigheid? ;)

Was inderdaad dezelfde boef. Ik moet nog steeds de namen van de acteurs hebben trouwens. Iemand een idee?

Link naar bericht
Delen op andere sites

fout in de verdwenen kroon,

aflevering van gisteren (18.10u) was dat de op één na laatste?

Adriaan ziet op zijn computer staan:

WAAR REED ER EEN TREIN OM

en hij typt de tijd en zegt: 'en 5 seconden'

op beeld zie je hem .05 typen

normaal zou hij dan alleen op enter hoeven drukken

maar op het toetsenbord typt hij veel meer dan alleen enter

(hij doet dit eenmalig, ik meen bij de 3e tijd)

Link naar bericht
Delen op andere sites
fout in de verdwenen kroon,

aflevering van gisteren (18.10u) was dat de op één na laatste?

Adriaan ziet op zijn computer staan:

WAAR REED ER EEN TREIN OM

en hij typt de tijd en zegt: 'en 5 seconden'

op beeld zie je hem .05 typen

normaal zou hij dan alleen op enter hoeven drukken

maar op het toetsenbord typt hij veel meer dan alleen enter

(hij doet dit eenmalig, ik meen bij de 3e tijd)

dat komt omdat de computer 5 seconden beter kan verwerken met .05 dan als je alleen maar (ik noem maar wat) 14.5

dat is namelijk 14 en een half

maar hij zegt et verkeerd volgens mij want die seconden dat moeten minuten zijn want he gaat echt niet natrekken welke trein om 14.05 uur en 5 seconden rijdt, want als je dat doet dan ben je nie helemaal lekker bij je hoofd.

dus dat verhaal klopt niet echt van adriaan (hij is immers goed in zijn hoofd, dus niet dat jullie het zo oppakken dat adriaan gestoord is)

maar dat is de fout volgens mij!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat komt omdat de computer 5 seconden beter kan verwerken met .05 dan als je alleen maar (ik noem maar wat) 14.5

dat is namelijk 14 en een half

maar hij zegt et verkeerd volgens mij want die seconden dat moeten minuten zijn want he gaat echt niet natrekken welke trein om 14.05 uur en 5 seconden rijdt, want als je dat doet dan ben je nie helemaal lekker bij je hoofd.

dus dat verhaal klopt niet echt van adriaan (hij is immers goed in zijn hoofd, dus niet dat jullie het zo oppakken dat adriaan gestoord is)

maar dat is de fout volgens mij!!

Nee, de fout is dat hij normaal de tijd intypt bijvoorbeeld:

14.29.12

en dan drukt hij op enter en gaat hij printen.

Dit keer typt adriaan (ik weet het niet excact) 14.23.05

Dan zou hij op enter moeten drukken om te printen, echter typt hij er nog van alles achteraan (en dan zie je het beeld niet meer)

Dat is de fout ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, de fout is dat hij normaal de tijd intypt bijvoorbeeld:

14.29.12

en dan drukt hij op enter en gaat hij printen.

Dit keer typt adriaan (ik weet het niet excact) 14.23.05

Dan zou hij op enter moeten drukken om te printen, echter typt hij er nog van alles achteraan (en dan zie je het beeld niet meer)

Dat is de fout ;)

o jah dan weet ik te ook nie meer

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er gaat wel meer fout tijdens die computerscènes:

Adriaan die eerst vraagt wanneer er een vliegtuig overvloog tijdens het achtste gesprek en daarna hetzelfde over het vijfde gesprek

Adriaan die Robin met een kabel aansluit op de computer en even later Robin van tafel pakt, waarbij blijkt dat er helemaal geen kabel te bespeuren valt.

Deze info staat idd ook al op de site van Wonderer, maar het is wel opvallend dat er in zo'n kort stukje toch redelijk wat fouten zitten. Vandaar dat ik die twee foutjes hierboven toch nog even wilde aanhalen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat ik geen uitleg meer hoef te verschaffen, aangezien de meeste van de vriendjes en vriendinnetjes mijn "opmerking" al gelezen hebben in een ander topic ;)...de telefoon"switch" in Luxemburg en het afwijkende deuntje in de Nederland-aflevering blijven mij intrigeren...

*b2* Ik zit niet te bezweren!

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik weet niet dat het een fout is maar ik denk van wel

hoe zijn de beoven ooit te weten gekomen dat 'die kerels' bassie en adriaan heten?

Dat heeft B2 ze verteld tijdens de Schatkaart. Of bedoel je de BB met B1 en B2? Dat weet ik zo gauw even niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat heeft B2 ze verteld tijdens de Schatkaart. Of bedoel je de BB met B1 en B2? Dat weet ik zo gauw even niet.

de boeven : BB,B1 en B2 en co die zijn toch nooit te weten gekomen hoe 'die kerels' noemen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]de boeven : BB,B1 en B2 en co die zijn toch nooit te weten gekomen hoe 'die kerels' noemen

Ik denk dat ze daar na dat ze zijn opgepakt achter zijn gekomen, die Boevenbaas wist de namen immers toen ze veroordeeld werden (zo las Adriaan in de krant in de serie van de Diamant): "Ik zal wraak nemen op Bassie & Adriaan"

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat heeft B2 ze verteld tijdens de Schatkaart. Of bedoel je de BB met B1 en B2? Dat weet ik zo gauw even niet.

In de Sleutel worden de namen Bassie & Adriaan helemaal nog niet genoemd, maar hebben BB, B1 en B2 het voortdurend over die Clown en Acrobaat. In de Diamant gaat dat nog even door in het begin in de gevangenis, maar als ze eenmaal ontsnapt zijn (met de aangeknoopte lakens over de muur) zegt BB plotseling dat hij wraak gaat nemen op Bassie en Adriaan! :? Dus OF er ontbreekt een scène, OF Wonderer heeft zojuist een nieuwe goof te pakken, OF dit is het begin van een leuke, verse discussie waar nu op gereageerd mag worden. ;)

Dus de vraag luidt: Hoe weet BB in vredesnaam ineens dat die akelige clown en acrobaat Bassie & Adriaan heten? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]de boeven : BB,B1 en B2 en co die zijn toch nooit te weten gekomen hoe 'die kerels' noemen

Dan zou ik de series opnieuw moeten kijken, dat weet ik zo niet uit mijn hoofd.

Funfact, er staan al 241 goofs op de site, als iemand dat graag wilde weten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In de Sleutel worden de namen Bassie & Adriaan helemaal nog niet genoemd, maar hebben BB, B1 en B2 het voortdurend over die Clown en Acrobaat. In de Diamant gaat dat nog even door in het begin in de gevangenis, maar als ze eenmaal ontsnapt zijn (met de aangeknoopte lakens over de muur) zegt BB plotseling dat hij wraak gaat nemen op Bassie en Adriaan! :? Dus OF er ontbreekt een scène, OF Wonderer heeft zojuist een nieuwe goof te pakken, OF dit is het begin van een leuke, verse discussie waar nu op gereageerd mag worden. ;)

Dus de vraag luidt: Hoe weet BB in vredesnaam ineens dat die akelige clown en acrobaat Bassie & Adriaan heten? :P

dat heeft de BB op tv gezien in dat kasteel toen die naar dat stuk zat te kijken van de onthulling van 'de Bassie en Adriaan'

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dat ze daar na dat ze zijn opgepakt achter zijn gekomen, die Boevenbaas wist de namen immers toen ze veroordeeld werden (zo las Adriaan in de krant in de serie van de Diamant): "Ik zal wraak nemen op Bassie & Adriaan"

Dit is dus al gelijk een alternatief waar ik 100% achter sta. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk dat ze daar na dat ze zijn opgepakt achter zijn gekomen, die Boevenbaas wist de namen immers toen ze veroordeeld werden (zo las Adriaan in de krant in de serie van de Diamant): "Ik zal wraak nemen op Bassie & Adriaan"

Inderdaad. Bovendien, tijdens de ontvoering in de Sleutel noemt Bassie verschillende keren Adriaan bij naam; B2 zegt zelfs nog: "Adriaantje? Die staat met pech, daar hoef je niet meer op te rekenen!"

Wanneer Adriaan later Bassie komt ophalen in het spookhuis gebruikt hij ook de naam van de clown.

Link naar bericht
Delen op andere sites
dat heeft de BB op tv gezien in dat kasteel toen die naar dat stuk zat te kijken van de onthulling van 'de Bassie en Adriaan'

Ja, maar dat is verderop in de serie. Het gaat er echt om hoe hij dat zo opeens weet in de gevangenis aan het begin van de Diamant, terwijl ze aan het einde van de Sleutel geen moment met de namen in aanraking komen. Wat Maikotjuh doet is een logische en kloppende redenering maken:

Ik denk dat ze daar na dat ze zijn opgepakt achter zijn gekomen, die Boevenbaas wist de namen immers toen ze veroordeeld werden (zo las Adriaan in de krant in de serie van de Diamant): "Ik zal wraak nemen op Bassie & Adriaan"
Link naar bericht
Delen op andere sites

dit schreef benafan

dat heeft de BB op tv gezien in dat kasteel toen die naar dat stuk zat te kijken van de onthulling van 'de Bassie en Adriaan'

nee want de BB zei dat al voor de onthuling van 'de bassie en adriaan'

Maikotjuh heeft volgens mij gelijk

Link naar bericht
Delen op andere sites
Inderdaad. Bovendien, tijdens de ontvoering in de Sleutel noemt Bassie verschillende keren Adriaan bij naam; B2 zegt zelfs nog: "Adriaantje? Die staat met pech, daar hoef je niet meer op te rekenen!"

Wanneer Adriaan later Bassie komt ophalen in het spookhuis gebruikt hij ook de naam van de clown.

Geen goof dus?

Zeker weten van niet, Wonderer. *) En Warboel bewijst dat dubbel en dwars met zijn bovenstaande oplossing! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
dit schreef benafan

dat heeft de BB op tv gezien in dat kasteel toen die naar dat stuk zat te kijken van de onthulling van 'de Bassie en Adriaan'

nee want de BB zei dat al voor de onthuling van 'de bassie en adriaan'

Maikotjuh heeft volgens mij gelijk

Moeilijk he, quoten? ;)

Volgens mij heeft Warboel gelijk (zoals gewoonlijk ;)). Ze noemen elkaar bij de naam, dus zo leren de boeven hoe ze heten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heey allemaal,

Ik heb nog een belangrijke goof die ik al een tijd geleden ontdekt heb in de serie 'De diamant'.

Als je de boeven op zo'n rodelslee ziet stappen tijdens die achtervolging op de rodelbaan, is duidelijk dat er blauwe en gele rodelsleeën zijn. Let goed op de slee van de boevenbaas!! Als hij vertrekt vanaf het startpunt zit hij op een blauwe slee (je moet goed opletten om dit te zien!) en iets later zie je hem weer in een ander stuk van het parcours, maar ditmaal met een gele slee! Dit zie je ook aan het einde van het parcours, als hij van zijn rodelslee afstapt, dan is ie ook geel!

Misschien hebben sommigen van jullie een logische theorie hiervoor, ik zie hier een slordigheidsfout in.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heey allemaal,

Ik heb nog een belangrijke goof die ik al een tijd geleden ontdekt heb in de serie 'De diamant'.

Als je de boeven op zo'n rodelslee ziet stappen tijdens die achtervolging op de rodelbaan, is duidelijk dat er blauwe en gele rodelsleeën zijn. Let goed op de slee van de boevenbaas!! Als hij vertrekt vanaf het startpunt zit hij op een blauwe slee (je moet goed opletten om dit te zien!) en iets later zie je hem weer in een ander stuk van het parcours, maar ditmaal met een gele slee! Dit zie je ook aan het einde van het parcours, als hij van zijn rodelslee afstapt, dan is ie ook geel!

Misschien hebben sommigen van jullie een logische theorie hiervoor, ik zie hier een slordigheidsfout in.

Knappe jongen (ik ben nog steeds de enige dame he? Hihihi) die daar een logische verklaring voor heeft. Deze gaat linea recta de database in ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Funfact, er staan al 241 goofs op de site, als iemand dat graag wilde weten ;)

Is het misschien geen idee om daar een DVD van te maken? Je zorgt voor fragmenten, iemand spreekt een leuke achter-

grondstem in (voor het geval er een wanhopige zoektocht ontstaat, meld ik me alvast aan ;)) vervolgens plak je er een bekend, vrolijk muziekje aanvast, je verdeelt alles een beetje over aparte onderwerpen en voila = voldoende kijkplezier!

20 Jaar ongeziene goofs van

Bassie%20en%20Adriaan.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...