Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Denemarken tegen (wie kan ze stoppen?) Tsjechië.

Ik zie het zo gebeuren dat......................................

Kan toch? Ik bedoel, in dit EK valt de ene verrassing na de andere. 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Toch niet. Halleluja, wie houdt ze tegen, die Tsjechen? Een machine is het gewoon, fantastisch! *O*

De winnaar van 2004 is voor mij bekend. Die kan niet meer misgaan voor hen. De mooiste finale zou natuurlijk zijn Tsjechië-Nederland, maar zoals Cruijff al zei: Nederland speelt zeker niet slecht, maar ook ver van goed en er zal heel wat uit de kast gehaald moeten worden tegen dit team. Hulde! _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, ze speelden een kwartier lang erg goed die Tsjechen. Daarnaast bakte Denemarken er eigenlijk niets van, ze hebben het die Tsjechische doelman niet lastig gemaakt. :{

En ja, Tsjechië verdient de cup denk ik, maar stiekem hoop je op Nederlands succes. Want het is niet ondenkbaar dat ook Tsjechië een keer een offday heeft, soms kan niet het hele toernooi alles meezitten. Misschien krijgen ze wel moeite tegen Griekenland. Whaha, zou een lachertje zijn: Finale Griekenland - Nederland -0-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Flauw, weer die rot halve finale. :P

Jammer, we hadden het wel verdiend om door te gaan. *(*

Maar wèl eindelijk mijn spitsentrio waar ik al maanden op hoop: Van Hooijdonk - Van Nistelrooy - Makaay! 8-)

Helaas niet genoeg. :N

En één ding moge duidelijk zijn: Ik sta nu vierkant achter Tsjechië! ^O^

Oh ja, en nog gefeliciteerd DJ. }:| Nu sta je toch voor lul, man. :P

Moeten we een Nederlander gaan feliciteren met de zege van Portugal. Ga verhuizen, joh. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nederland speelde goed in de 2e helft, maar helaas. Maar we zijn toch wel trots op Nederland zeker?? Voor het eerst in tijden hebben ze leuk voetbal laten zien, vd Sar mag zich zelf een penalty killer noemen.

En ik moet toch weer zeiken over de scheidsrechter. Nu is die Spaanse flutvent naar huis gestuurd, en dan fluit de volgende weer in het nadeel van Nederland. Een Engelse vriend voorspelde mij al dat de zweedse scheidsrechter in het voordeel van portugal zou fluiten en het klopte.

Ook moeten we afscheid nemen van een aantal spelers. De Boer, die helaas een ongelukkig einde had. En dan Stam, een goede verdediger die Nederland vast gaat missen. Of Overmars het nog vol houdt valt nog te bezien. Vd Sar mag er wat mij betreft nog wel even zijn :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jammer maar helaas :(

Portugese zege was gewoon verdiend, en dan kun je wel weer gaan afreageren op de idd niet goede scheids, maar we waren gewoon niet goed genoeg.

Ik hoop nu op een Tsjechische eindzege op dit toernooi!

Maar mensen, vergeet 1 ding niet:

WE DEDEN HET BETER DAN DE DUITSERS *O**O**O*

En dat ben ik er momenteel op een Duits forum nog even lekker aan het doordrukken :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

WHAHAHA het ligt ook AL-TIJD aan de scheidrechter _O_

Hoe voorspelbaar :P

Als ie 't andersom had gedaan zou je niks zeggen :P

Das niet waar, ik ergerde me eraan dat hij heel onvoorspelbaar floot bij sommige overtredingen floot hij de ene keer wel en de andere keer niet. Pas in de 2e helft ging hij in het voordeel van portugal fluiten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie houdt ze tegen, die Tsjechen? Een machine is het gewoon, fantastisch! *O*

De winnaar van 2004 is voor mij bekend. Die kan niet meer misgaan voor hen.

Griekenland dacht hier duidelijk anders over ;) Maar wat een stunt van 'Der Otto'. Kan een boeiende finale worden zondag. Portugal is favoriet, maar Griekenland versloeg inmiddels wel twee favorieten voor de einzege: Frankrijk en Tsjechië!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, wie Nederland eruit sodemieterd: God straft meteen! :D

Heerlijk, deze afgang voor de Portugezen die zich voor de tweede keer vergissen in de Grieken! *O*

(bij de openingswedstrijd was het ook al raak = 1-2) :Y

Die Christiano Ronaldo stond aan één stuk door te janken op het eind, aaaaaaaaaach. :P

En ook ontzettend leuk voor zo'n simpel ploegje dat helemaal niet tot

de favorieten behoorde en waarvan iedereen dacht: ''Doen we wel ff.''

Maar ondanks de vroege uitschakeling is het toch ook min of meer feest bij de Duitsers, want de bondscoach van Griekenland, Otto Rehagel is toch echt een Duitser van puur bloed, dus opzich hebben onze oosterburen ook een overwinning behaald.

Link naar bericht
Delen op andere sites

GRIEKENLAND EUROPEES KAMPIOEN!!!!!!!!!

Ik kan het niet meer dan terecht noemen.

En dan die jankende Ronaldo. *O**O**O**O**O*:D:D:D

En het leuste vond ik nog wel die gast die het veld oprende ( Jimmy Jump) *O**O**O*:D:D:D_O-_O-_O--0--0-

Link naar bericht
Delen op andere sites
GRIEKENLAND EUROPEES KAMPIOEN!!!!!!!!!

Ik kan het niet meer dan terecht noemen.

En dan die jankende Ronaldo. *O**O**O**O**O*:D:D:D

En het leuste vond ik nog wel die gast die het veld oprende ( Jimmy Jump) *O**O**O*:D:D:D_O-_O-_O--0--0-

En wat maakt hij een goal zeg! ;) , Hij zal vast 2 jaar cel straf krijgen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

2 jaare cel voor dit, k d8 het niet, hij krijgt waarschijnlijk alleen een boete

Ze zijn daar niet zo makkelijk al hier. Een paar maanden zit hij wel

Link naar bericht
Delen op andere sites
das egt veel, ik had alleen een finke boete en en paar dagen cel verw8.

Nou, hij legde natuurlijk wel het hele spel abrupt stil en wie weet raakte Portugal ook wel helemaal uit zijn concentratie. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...