Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hahahaha dat was lachen zeg :D

Ik had echt niet verwacht dat Tsjechië B zou winnen van Duitsland A _O-

Dat was een fijne avond gisteren, op een Duits (offtopicgedeelte) weerforum -0- Heerlijk, heerlijk, erg fijn avondje was dat :)

He moeten we tegen de Zweden overmorgen, nou we zien wel, tis nu al grappig :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaaaaaaa............

NEDERLAND IN DE KWARTFINALE

Sjade deutschland alles is voorbei!!!

Krijg volgend jaar pas Duits dus het kan zijn dat ik wat fout heb geschreven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

WaaaaaaauW!! *O* .....Dit had ik heel erg gehoopt, maar dat het ook nog is uitgekomen: Fantastisch !!

Heb gisteren de eerste helft van Nederland - Letland gekeken. De tweede helft heb ik Duitsland - Tsjechie gezien....boh echt wat een wedstrijd

Ballack tegen de paal, en vervolgens Schneider voor een praktisch leeg doel raakt hij hem niet goed :P Ook nog zo'n corner die van de lijn werd gehaald ....

EN dan uiteindelijk de 1-2 van Milan Baros!!! ... Brückner echt bedankt, in een wedstrijd waarin je allang door bent nog Poborsky en Baros erin zetten! Dank u; respect

Jaja, nu Zweden. Kun je van winnen. Ik denk dat je beter tegen Zweden kunt voetballen dan tegen Denemarken. Denemarken speelt veel compacter, als een team, en juist tegen deze ploegen heeft Nederland moeite. Frank de Boer speelde als vanouds, wanneer Bouma tegen Zweden nog een twijfelgeval is mag Frank erin ! Voortreffelijke passes van achteruit.

Seedorf-Cocu-Davids draaide goed, en natuurlijk de cultheld: ARJEN ROBBEN..en natuurlijk Van The Man! weer met 2 goals = 4

Zolang Nederland tegen Zweden zo speelt als tegen Tsjechie tot de wissel van Robben en zoals ze de eerste 30 minuten tegen Letland voetbalden, komen we door! HUP HOLLAND HUP!

Enne voor DJ ; kun je niet proberen iets positiever te praten over Nederland ;):P ..dat je het niet leuk vindt tot daar aan toe, maar niet van: ik hoop dat ze eruit vliegen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vanavond Portugal- Engeland dat wordt een fantastische wedstrijd!

Ik denk 2-1 voor Portugal.

Ik verwacht (en hoop ook een beetje) 1-1 en dat uiteindelijk Engeland wint via strafschoppen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

:D Tja, die stomme Engelsen hebben het zelf laten liggen. Eerst al tegen Frankrijk (hele tijd 0-1 voor en uiteindelijk binnen 3 minuten extra tijd weggeven met 2-1) en nu weer tegen Portugal. En ga die Beckham in godsnaam eens minder betalen, joh! Die gozer is zijn belachelijk hoge geld toch niet waard? Kom op zeg, Seedorf II.

En rancho, je bent echt geweldig! ^O^ Wat wordt Nederland-Zweden? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
:D Tja, die stomme Engelsen hebben het zelf laten liggen. Eerst al tegen Frankrijk (hele tijd 0-1 voor en uiteindelijk binnen 3 minuten extra tijd weggeven met 2-1) en nu weer tegen Portugal. En ga die Beckham in godsnaam eens minder betalen, joh! Die gozer is zijn belachelijk hoge geld toch niet waard? Kom op zeg, Seedorf II.

En rancho, je bent echt geweldig! ^O^ Wat wordt Nederland-Zweden? :P

Nou, dan vind ik dat seedorf nog beter speelt!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Whaha, toen Beckham die penalty nam dacht ik echt: wtf! Hoe erg kun je mis schieten? -0-

Zie je in de herhaling ineens dat die bal al wegrolde vóórdat hij de bal raakte. :D Eigenlijk best wel onterecht dus... :)

*ZINGEND* Wat kon Beckham nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot

ER IS LEVEN ER IS LEVEN NA DE DOOD. NA DE DOOOD NAAAAAAAA DE DOOD>....................................

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hinse schreef:

Zie je in de herhaling ineens dat die bal al wegrolde vóórdat hij de bal raakte. Eigenlijk best wel onterecht dus...

Ja precies...dus wanneer die bal erin gezeten zou hebben, had Portugal wat om te klagen, want de penalty moet in 1 keer genomen worden...anders kun je ook ff 2 meter vooruit lopen, keeper passeren en m erin leggen

Maar ja...Beckham Beckham Beckham |:(

Persoonlijk denk ik dat dit voor Nederland ( stel we winnen van Zweden, waar ik wel vanuit ga: 2-0 met v. Nistelrooy en Robben ) een makkelijkere tegenstander is dan Engeland. Engeland heeft die vechtlust, Portugal in mindere maten..Engeland heeft vechters, bij ons heeft alleen Davids dat en Stam ook ..Dus het wordt een zeer technisch duel, waar hopelijk de toekomende topscorer van EK 2004 ..Ruud van Nistelrooy.. de beslissende goal maakt. *O* HUP HOLLAND HUP ... en win van Zweden! _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

WHAHAHAAAAA wat heb ik dúbbel gelegen na die vuurpijl van Becks *O*

Ge-wél-dig!

Kheb m fijn bij de BBC gekeken, o o o wat n heerlijk meelevend commentaar daar zeg, fantastisch :)

Zalige wedstrijd, reclame voor de sport voetbal, strijd, spanning (vooral dat laatste) en een fijne penaltyserie erachteraan (altijd heerlijk om te kijken als je eigen team niet meedoet).

NL-Zwe : Hmm, 2 ploegen die wel geloven in de aanval. Ik denk dat het 2-2 wordt, verlengen, en dán.....tsja.. ;) Als t maar geen straf(t)schoppen worden..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar gaan we weer:

BWHAHAHAAHHAAHAHAHA!!!!

Daaaaaaaag Frankrijk! Lalalalaaaaa... :)

Sjonge, een héél garnizoen (voormalig?) voetbalgrootmachten er al uit: Na Spanje, Italië en Duitsland en Engeland is het ook finito voor Frankrijk.

Volgens mij is qua inwonertal Nederland van alle nog deelnemende landen de allergrootste :Y

Sjonge hoe bestáát t toch...die dekselse Grieken!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Whahahaha! Italië eruit, Duitsland eruit, Engeland eruit, en nu Frankrijk _O-

Vergeet Spanje niet! :D

Wat een fantastisch EK is dit, vol verrassingen! De ene topclub na de ander

wordt eruit gesodemieterd, het wordt misschien nog gunstig voor Nederland.

Arme Fransen, niks lukte. Maar ja, wat wil je ook met dat heerlijke spel van die Grieken. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fantastische wedstrijd gisteren ....Au Revoir France _O-

De Goden zijn de Grieken gunstig gezind dit EK, maar als ik eerlijk ben vind ik het nu wel mooi geweest. Als je heel reeël kijkt, zal zowel Denemarken als Tsjechie het moeilijk krijgen tegen de Grieken, maar dan toch denk ik dat vooral Tsjechie in de finale komt.. Dat verdienen ze ook qua spel in de groepsronde. Maar ja voor je het weet ligt morgen ook Tsjechie eruit.

En ALS Nederland zou winnen van Zweden vanavond, waar ik vanuit ga (2-0 nederland) is het aan onze Oranjeleeuwen de taak Portugal eruit te kegelen!! *) ...Maar ja eerst vanavond eens winnen!

Ik hoop ook niet dat er strafschoppen genomen moeten worden, maar stel dit is wel het geval zijn dit mijn 5, wanneer je natuurlijk ook rekening houdt met de basiself:

1: van Nistelrooy

2: Makaay

3: van Hooijdonk

4: Robben

5: Davids/Cocu

Eventueel, als het ik het voor het zeggen had, Westerveld erin voor vd Sar! Vd Sar duikt maar naar een hoek waar hij zin in heeft, Westerveld duikt tenminste op de bal!

HUP HOLLAND HUP EN WIN VAN ZWEDEN!!! *O*^O^(O)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm, halverwege 0-0. Ik heb geen enkel idee waar dit gaat uitkomen, de wedstrijd lijkt helemaal in evenwicht, de Nederlanders een tikje meer in balbezit, de Zweden met de grootste kans..echt verheffend is het allemaal niet, integendeel. Ik denk dat dit voor de neutrale toeschouwer allemaal maar flauwtjes is, al is het allemaal wat beter dan gisteren.

Hopelijk een goed Oranje in de tweede helft :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmm, halverwege 0-0. Ik heb geen enkel idee waar dit gaat uitkomen, de wedstrijd lijkt helemaal in evenwicht, de Nederlanders een tikje meer in balbezit, de Zweden met de grootste kans..echt verheffend is het allemaal niet, integendeel. Ik denk dat dit voor de neutrale toeschouwer allemaal maar flauwtjes is, al is het allemaal wat beter dan gisteren.

Hopelijk een goed Oranje in de tweede helft :Y

Ik vond Nederland-Letland een stuk leuker. Al die ventjes die zichzelf laten vallen en andere onderuit schoffelen, da's toch verdorie geen voetbal :r

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry, maar ik durf niet te kijken. :P

Het gevreesde penalty-schieten is weer aangebroken. En god*** wat was het spannend! Zweden op de lat, de paal, Nederland scoort buitenspel, naast. En nu is het bijna zeker voor 99%........... :'(

Oh, TOE NOU!!!!!!!! :X

Link naar bericht
Delen op andere sites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

En óf het feest is!

Hier is het nu één bende, vuurwerk, krijsende kinderen, hysterische taferelen...we zijn in de halve finale! :D*O**O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
NEDERLAND SCHRIJFT GESCHIEDENIS!!!!!!!!!!!!!

Niet alleen stopt Van der Sar een Penalty, ze winnen ook nog met penalties trappen :D :D :D :D

Dit druist inderdaad tegen alle statistieken in :D

Zow, ik ben alweer wat rustiger...

Wat n spannende wedstrijd zeg, bizár, en wat hadden we n geluk zeg, wij weliswaar óók op de paal, maar die Zweden konden dr ook wat van: paal, lat...én van der Sar!

Sjongejonge, nu tegen de Portugezen, goh de laatste 2 edities vloog het thuisland er telkens in de halve finale uit he :)

Gefeliciteerd allemaal :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor het eerst in 15 jaar, hahahahahahahaha!

Hulde aan Edwin van der Sar, hulde aan Roy Makaay, bedankjes voor Zlatan Ibrahimovic :P en voornamelijk hulde aan mijn naamgenoot ARJEN Robben! :D Gewoon het hele elftal!

Hier zijn geen woorden voor! -0-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik keek gezellig bij mijn ouders, mijn moeder is een enorme voetbal fan en mijn vader vind er niks aan _O- MAAR vanavond heb ik hem voor HET EERST horen gillen _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik keek gezellig bij mijn ouders, mijn moeder is een enorme voetbal fan en mijn vader vind er niks aan _O- MAAR vanavond heb ik hem voor HET EERST horen gillen _O-

Haha ik ook, terwijl ik normaal een hekel aan voetbal heb. 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites

JAAAAAAAAAA! Eindelijk Nederland/vd Sar/Penaltynemers... We kunnen het dus toch O}

Over de hele wedstrijd is het wel verdiend dat we hebben gewonnen. Zweden was alleen maar op lange ballen aan het spelen. Cruijff zegt ook dat het goed is dat Zweden niet in de halve finale staat want die hebben totaal niets in te brengen..

En ja Dr.Ommels, hopelijk wordt dit de 3de keer op rij dat het gastland eruit vliegt in de halve finale ...Enne dit keer snapte ik de wissel Davids voor Heitinga wel! :P Was ook nodig. Stam was weer ouderwets geweldig, vdSar houdt ons erin, de penaltynemers snapten dit keer wel dat je hem in de goal moet schieten _O_

ZLATAN BEDANKT, SLAdan Bedankt! Weer met een elleboog in de rug van Cocu.. En nou zegt Koeman ook nog dat hij meeleeft met Zlatan :r Wat een klootviool ! Alleen omdat het een speler van hem is. Een paar dagen terug bij villa BVD vroegen ze Koeman wie beter was : v. Nistelrooy, Makaay of Zlatan.. Zegt hij Zlatan ..Werkelijk Koeman heeft ze allemaal verkeerd zitten in z'n bovenkamer ...Dag SLAdan :W_O-

En Dickie bedankt! *O* HOLLAND WINT VAN PORTUGAL *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
rancho schreef:Nou, verdiend Larsson schoot op de lat Ljungberg tegen de paal.

Maar goed we hebben gewonnen.

D'r Voele jij bent cker voor Feyenoord.

Tuurlijk ben ik niet voor Feyenoord! Maar iedereen die niet voor Ajax is is tegen SLAdan! Niemand moet die gozer, met z'n ellebogen. Dat hij maar snel naar een andere club gaat. Geweldig en ik gunde het hem dat hij de penal over schoot _O-(O)

P.S. Ik ben voor Roda, ik woon in Heerlen en ik vind dat je dan voor de dichtsbijzijnde club moet zijn. Belachelijke nepsupporters zoals mensen die in bijvoorbeeld Den Bosch wonen en die voor Ajax/Feyenoord zijn...Allemaal ten eerste teletekstsupporters en van die "supporters" die wanneer Ajax 1ste wordt, ze voor Ajax zijn. Wordt Feyenoord/PSV kampioen, zijn ze voor die! Triest is zoiets -0-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tuurlijk ben ik niet voor Feyenoord! Maar iedereen die niet voor Ajax is is tegen SLAdan! Niemand moet die gozer, met z'n ellebogen. Dat hij maar snel naar een andere club gaat. Geweldig en ik gunde het hem dat hij de penal over schoot _O-(O)

P.S. Ik ben voor Roda, ik woon in Heerlen en ik vind dat je dan voor de dichtsbijzijnde club moet zijn. Belachelijke nepsupporters zoals mensen die in bijvoorbeeld Den Bosch wonen en die voor Ajax/Feyenoord zijn...Allemaal ten eerste teletekstsupporters en van die "supporters" die wanneer Ajax 1ste wordt, ze voor Ajax zijn. Wordt Feyenoord/PSV kampioen, zijn ze voor die! Triest is zoiets -0-

:+ Ik ben al sinds de baarmoeder fan van Ajax en ik woon mijn hele leven in Den Haag. Dus? Zal ik zeker voor ADO Den Haag gaan zijn, yeah right! Ik ben gekke Henkie niet.

Punt #1: Als ik een bierflesje naar mijn harses gesmeten wil krijgen, doe ik het zelf wel (want ja, dat is hier echt TE erg!)

Punt #2: Ik houd meer van grote clubs die vaak winnen en af en toe verliezen en die om het jaar wel in de CL of UEFA Cup terecht komen. Verder heb ik niks tegen PSV of Feyenoord, zo'n hersenloos IQ type ben ik ook weer niet, ik vind het net zo

leuk als die winnen, behalve als ze tegen Ajax moeten. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben ook voor Ajax.

Mijn vader woonden vroeger schuin tegenover de Meer (oude stadion van Ajax.)

Maar goed.. ik gunde het Zlatan nu wel een beetje want hij speelde tegen Nederland.

ik had gehoord dat hij bij de training een stiftpenalty te maken maar die ging helemaal naast. -0-_O-

Ik ken trouwens ook zo'n gast die dan hele tijd van club verwisselt die kampioen is.

aan het begin van het seizoen was hij voor PSV, maar nu Ajax kampioen is is hij nu voor Ajax.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ken trouwens ook zo'n gast die dan hele tijd van club verwisselt die kampioen is. aan het begin van het seizoen was hij voor PSV, maar nu Ajax kampioen is is hij nu voor Ajax.

Zoals ik net al beschreef = hersenloos IQ type. :P

-- enneh rancho, maatje! ;) --

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben voor geen een club, ze zoeken het maar uit :P

Ik ben alleen geïnteresseerd in EK's en WK's, daar zit de meeste spanning in vind ik. Natuurlijk ben ik dan wel voor het Nederlands elftal :P

Maar ook als Nederland niet meedoet, volg ik een EK of WK. Zolang Duitsland de titel dan maar niet in handen krijgt >:)

Ik ben voor het Nederlands elftal en verder niets :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uncle Ar schreef:

Ik ben al sinds de baarmoeder fan van Ajax en ik woon mijn hele leven in Den Haag. Dus? Zal ik zeker voor ADO Den Haag gaan zijn, yeah right! Ik ben gekke Henkie niet.

Punt #1: Als ik een bierflesje naar mijn harses gesmeten wil krijgen, doe ik het zelf wel (want ja, dat is hier echt TE erg!)

Punt #2: Ik houd meer van grote clubs die vaak winnen en af en toe verliezen en die om het jaar wel in de CL of UEFA Cup terecht komen. Verder heb ik niks tegen PSV of Feyenoord, zo'n hersenloos IQ type ben ik ook weer niet, ik vind het net zo

leuk als die winnen, behalve als ze tegen Ajax moeten.

Ja met Ado Den Haag noem je ook een club op he 8)7

Daar zou ik ook niet tussen willen staan en zou ik zeker niet bijvoorbeeld naar Ado - Roda gaan.... Ado supporters is het tuig(daar bedoel ik niet mee dat deze volgende clubs erge supporters hebben, maar hier de hooligans van): van Ajax, Utrecht en Feyenoord bij elkaar = Ado

Dus jouw voorbeeld Uncle Ar is terecht: ik zou daar ook niet tussen staan, dus de mensen die in Den Haag wonen, moeten dit zelf maar beslissen 8-) Echt erg daar met Ado Den Haag...In jouw geval zou ik ook voor Ajax zijn denk ik ...Maar gelukkig is dat niet het geval :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben voor PSV en het heeft er niks mee te maken of dat de dichtsbijzijnde club is.

Ik word toch geen fan van Fortuna

Ja jongens jullie komen wel met voorbeelden he ;) ...Fortuna tsss... Net zoiets als MVV

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...