Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Nou jonges en meëdjes, nu het EK voor de deur staat wil ik eens kijken hoe de B&A fans erover denken?! Denkt men dat Oranje ver zal komen/ boeit het hun niet/ of komt Oranje niet verder dan ronde 1 ?

Ik ga er vanuit dat iedereen gaat kijken? Wanneer je dat niet doet ( is natuurlijk je eigen keuze en heb er niets op tegen ) ben je een van de weinige.....

Ik denk zelf dat we tot de halve finale komen en dan verliezen van Frankrijk...

iig winnen ze wel natuurlijk van Deutschland : 3-1 voor Nederland!! Schade Rudi alles ist vorbei :Y

Winnaar EK 2004 = France *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het boeit me niet, helemaal niet, heb zelfs een hekel aan voetbal, maar omdat er genoeg voetbalfanaten zijn op ons forum is er tijdelijk een voetbalbanner bovenaan de pagina gezet, na deze actie verdwijnt de banner totaal (komt in principe geen nieuwe)

Doe leuk mee, dan sponsor je meteen alle bassieenadriaan.nl sites!

Geldt voor alles wat er achter hangt, de prijsvraag waarmee je kaarten kunt winnen, de ringtones, de wallpapers.

Veel succes!

En ik lees net dat NL-DE 2-1 wordt :P interesseert me ook niet, liever 10-0 voor duitsland, dan is 't voor nederland snel afgelopen en is de oranjekoorts ook weer even verdwenen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga lekker fietsen als er een wedstrijd gespeeld wordt, weet je hoe lekker rustig het dan op de weg is!

Nee, voetbal interesseert me voor geen meter, en oranje vind ik een lelijke kleur.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet of Oranje wel door de poule komt, maar volgens mij gaan ze het wel halen.

Nederland-Duitsland 2-0 (Ze hebben niets voor niets met 5-1 van Roemenië verloren.)

Nederland-Tsjechië 1-1

Nederland-Letland 3-0

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja Heitinga.

Hij komt ook uit Alphen.

Mijn opstelling.

v.d Sar

Nigel de Jong Hetinga Stam De Boer

Robben Sneijder Cocu

v.d Meyde Makaay v.d Vaart

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hahah ....Ja ik doe al mee aan 5 Ek - poules *O*

Ben nu al 40 Euro kwijt aan inschrijfgeld ^O^

Maar ik win welk telkens wat, dus ik hoop dat ik die 40 Euro eruit kan halen _O-

Dickie Advocaat zet em op samen met Wim ..

Ps: Neem een paar tips over van de Generaal, die heeft dit al es meegemaak

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja Heitinga.

Hij komt ook uit Alphen.

Mijn opstelling.

v.d Sar

Nigel de Jong Hetinga Stam De Boer

Robben Sneijder Cocu

v.d Meyde Makaay v.d Vaart

Nigel de Jong zit niet in de selectie van oranje.

Ik denk dat oranje in de halve finale verliest.

Italie wordt europees kampioen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry, maar Patrick Kluivert zuigt! :r En Seedorf ook!

Verder ga ik zeker kijken, alleen als het op penaltyschieten aankomt, zijn we de sigaar. Of ze moeten de frisse nieuwelingen laten schieten. *O*

--offtopic-- irritant he DJ, nog een voetbaltopic? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

*bas* en *adriaan* en natuurlijk *lara* houden ook van voetbal en ik zeker ook!!! ;)

Ik hoop natuurlijk dat we Europees kampioen worden, maar waarschijnlijk liggen we er weer in de halve finale uit! :'(

Ik denk dat Frankrijk Europees kampioen 2004 wordt. :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

We winnen niet maar we komen aardig ver denk ik. Denk halve finale.

Mijn opstelling:

Vd Sar

De Jong Heitinga Stam Bouma

Vd Meyde Sneijder Davidss Van Der Vaart

V Nistelrooy Makaay

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sorry, maar Patrick Kluivert zuigt! :r En Seedorf ook!

Verder ga ik zeker kijken, alleen als het op penaltyschieten aankomt, zijn we de sigaar. Of ze moeten de frisse nieuwelingen laten schieten. *O*

--offtopic-- irritant he DJ, nog een voetbaltopic? :P

nee hoor, helemaaaaaal niet :X :X

Link naar bericht
Delen op andere sites

Na 3 minuten tegen de Faeröer (waarom tegen zo'n team???) zette mijn TV zich vanzelf in de standby-stand. Wát ik heb gezien was weer typisch NL-11tal: voorspelbaar, futloos, ongeïnspireerd, gemakzuchtig. Tegen België heb ik ze (gelukkig) niet gezien.

Ik hoop dat ze goed spelen, dan heb je dr plezier an, en dan mogen ze van mij ver komen, zelfs winnen ;)

Maar ik vrees dr een beetje voor. Tsjechië is met afstand favoriet in onze poule en lacht in zn vuistje met Nederland, Duitsland en Letland in de poule. Die laatste landen geef ik ieder 33.3% kans om de kwartfinales te halen omdat:

-Duitsland: Ook al zijn ze bar en bar slecht, het blijft Duitsland en Duitsland is een echt toernooiland. Ondanks vervelend en slap spel toch verliezend finalist op het WK

- Nederland: veel individuele klasse maar geen team. Slechts incidenteel draait en dan loopt t meteen ook goed. Veel volgevreten vedettes die t allemaal wel best vinden, en das geen voordeel...

- Letland: Wordt als dwerg beschouwd maar kwam natuurlijk wél gewoon door de kwalificatie. Het Slovenië van 2004. Heeft n puik spitsenkoppel, heeft niks te verliezen, alles te winnen en zal wellicht profijt kunnen halen uit het feit dat ze onderschat worden door de andere pouledeelnemers, Nederland voorop uiteraard.

In mijn visie zal Nederland dus hoogstwaarschijnlijk uitgeschakeld worden in de poule, maar mochten ze onverhoopt toch gaan voetballen moeten ze de halve finales kunnen halen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
In mijn visie zal Nederland dus hoogstwaarschijnlijk uitgeschakeld worden in de poule, maar mochten ze onverhoopt toch gaan voetballen moeten ze de halve finales kunnen halen.

Dat gevoel heb ik dus ook. De poule wordt al loodzwaar, maar als ze daar goed doorkomen kan het alleen maar beter gaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind sowoeso dat Advocaat veel meer jongere spelers moet gebruiken.

En kluivert moet eruit.

Hij speelde tegen Faeroër vreselijk.

En Seedorf is ik verschrikkelijk.

Stam moet blijven! _O_^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik denk trouwens dat Portugal het EK gaaat winnen.

Ze spelen voor thuispubliek en half Portugal speelt bij Porto en die hebben de champions League gewonnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En wat heb ik weer lekker gelachen bij Nederland-Ierland = 0-1 _O-

Ze blijven maar spelen met die belabberde opstelling en het dringt niet door dat er frisse,

jonge nieuwelingen in moeten in de plaats van al die oldtimers, niet allemaal natuurlijk, maar

sommigen zijn echt uitgemolken en die presteren niks meer (ik zal geen namen noemen)

Maar de grootste grap vond ik nog de trainer van Hollands eerste tegenstander Duitsland, Rudi Völler.

Die zat de wedstrijd op de tribune te volgen en verliet 20 minuten voor tijd het stadion. Hij wist genoeg! :D

Met andere woorden, we overleven de poule niet eens. :W

Link naar bericht
Delen op andere sites
En wat heb ik weer lekker gelachen bij Nederland-Ierland = 0-1 _O-

Ze blijven maar spelen met die belabberde opstelling en het dringt niet door dat er frisse,

jonge nieuwelingen in moeten in de plaats van al die oldtimers, niet allemaal natuurlijk, maar

sommigen zijn echt uitgemolken en die presteren niks meer (ik zal geen namen noemen)

Maar de grootste grap vond ik nog de trainer van Hollands eerste tegenstander Duitsland, Rudi Völler.

Die zat de wedstrijd op de tribune te volgen en verliet 20 minuten voor tijd het stadion. Hij wist genoeg! :D

Met andere woorden, we overleven de poule niet eens. :W

Dit was gewoon tragikomedie, een soort modern comedy capers over een groepje mensen dat zichzelf heel goed vindt en tijdens een toernooi heel hoge ogen wil gooien maar iedereen weet al dat het een kansloze missie is. Uiteindelijk levert het alleen een flink aantal dijenkletsmomenten op.

Er komen deze maand nog 3 afleveringen en dan zit het seizoen er gelukkig weer op voor miljonair en co.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, ze moeten gewoon Robben Heitinga v d Vaart Sneijder enzo gebruiken.

Kluivert en Seedorf speelde ook dramatisch tegen Faeroer en Ierland.

Alleen van der Sar mag er van mij inblijven. Hij overtuigt telkens weer en is één van de weinige goeie spelers als je het mij vraagt. Dankzij hem blijft de score tenminste nog gering en loopt het aantal doelpunten nooit uit de hand.

Link naar bericht
Delen op andere sites

V/D Sar

Reiziger Stam Bouma V. Bronkhorst

Sneider Cocu v/d Vaart

Overmars V. Nistelrooij Robben

Zo denk ik er, in grote lijnen over. Ben nog niet echt tevreden met het middenveld, maar kan zo snel even niets anders bedenken. BTW. Mijn eerdere voorspelling van Nederland 1 en Frankrijk 2 is puur en alleen gebasseerd op hoop.

In mijn EK pool heb ik Nederland er in de kwartfinale uitliggen. Frankrijk wordt denk ik de winnaar van Euro 2004.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is eigenlijk niet een uitgesproken favoriet. Frankrijk is wellicht de sterkste maar landen als Italië, Spanje, Portugal, Engeland en Tsjechië doen weinig onder in mijn ogen. Bij Spanje en Engeland komt het echter er op de grote toernooien de laatste jaren vrijwel nooit uit. Italië zal ongetwijfeld met tamelijk slaapverwekkend spel de halve finales wel halen, t blijft wel astig. Ik heb me niet zo ingelezen in de poules en mogelijke kwartfinales, maar met deze landen moeten er toch al knappe kwartfinales inzitten!

Overigens verloor Duitsland gisteren thuis met 0-2 van Hongarije, het kán nog erger want Hongarije stelt voetballend nog minder voor dan Ierland. Letland lijkt ook niet echt in vorm: 2-2 tegen het altijd lastige Azerbeidzjan, en dat in eigen huis. Tsjechië is met afstand favoriet in onze poule, de onderlinge duels van de andere 3 zullen uitmaken wie doorgaat. Ik hoop dat Nederland weer eens geprikkeld en agressief voor de dag komt tegen Duitsland, anders wordt zelfs die wedstrijd een drama. Overigens schijten de Duitsers het echt paars in hun broek bij het horen van de naam 'Holland' of 'Niederlande'. Ik bedoel de Duitse bevolking. Velen gaan ervan uit dat Nederland 'Die Mannschaft' met een nulletje of 5,6,7 gaat oprollen. Dat lijkt mij echter volkomen onrealistisch :D

Een hoogstaand duel zal het sowieso niet worden, maar spannend wel :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tsjechië wordt kampioen. Nederland mag al blij zijn als ze de groepsronde doorkomen.

Tsjechië is zeker goed!

Maar of ze het toernooi gaan winnen....dat weet ik niet hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weer veranderd van mening:

Vd Sar

Reiziger Heitinga Stam Bouma

Vd Meyde Sneijder Vd Vaart

Seedorf

V Hooijdonk Makaay

Winnaar EK: Tsjechië

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kunnen ze dat hele voetbal niet gewoon afschaffen? Ik word gek van al dat gedoe, op elke zender is zo'n beetje elk moment van de dag wel een gesprek over voetbal, de opstelling en weet ik wat. :r

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kunnen ze dat hele voetbal niet gewoon afschaffen? Ik word gek van al dat gedoe, op elke zender is zo'n beetje elk moment van de dag wel een gesprek over voetbal, de opstelling en weet ik wat. :r

Ik vind die WK's en EK's altijd wel leuk en gezellig. Heerlijk een avondje voetbal met bier en chips (/me zich echt een man voelt :7)

;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind die WK's en EK's altijd wel leuk en gezellig. Heerlijk een avondje voetbal met bier en chips ( * Hinse zich echt een man voelt :7)

;)

* Niveath Hinse herkent :7 Ik vind het ook heel gezellig om met een hoop vrienden in een cafeetje het EK te gaan kijken en dat zal ik dan ook zeker gaan doen :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind die WK's en EK's altijd wel leuk en gezellig. Heerlijk een avondje voetbal met bier en chips ( * Hinse zich echt een man voelt :7)

;)

Ja, da's ook zoiets, van die "echte mannen" die dan kijken, met bier en chips, brrrr ;)

En nou moet ik me zeker echt een vrouw gaan voelen omdat ik er geen ruk aanvind. Niet dus. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het EK is nog niet eens begonnen en ik ben het al zal. Iedereen maar met alles in het oranje. En al die oranje folders, tv reclames, radio reclames...

Nee, voor mij wordt het i.p.v. een voetbalwedstrijd, een dvdtje van Bassie en Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, ik vind het allemaal ook erg overdreven.

Ik had gehoord dat dit jaar veel minder Oranjezooi wordt verkocht dan eerst.

Hoe zou dat nou komen?! sarkastisch.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga wel kijken als het kan, maar ik weet dat ik de wedstrijd tegen Tsjechie niet kan zien, want dan zit ik bij Phil Collins.

Ik denk niet dat Nederland het erg goed vanaf gaat brengen. Ik gok zelf op dat Engeland kampioen wordt...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het gekke is, dat valt me al heel lang op, ze spelen nu als stijve harken, maar meestal als het er

voor het eggie op aan komt, staat er ineens WEL een elftal en herkennen we ze niet meer terug. :Y

*voorbeeldje* Toen Nederland de één nalaatste wedstrijd verloor (ben even de concurrent verge-

ten) was de ingang naar het EK theoretisch gesloten, maar we kregen nog een laatste en klein kansje

tegen Schotland. En wat gebeurt er? Nederland wint met 6-0! 8)7 Omdat ze een doel hadden......

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als Nederland het EK wil winnen, zal het toch anders moeten dan tegen ons :D ('t was nog niet eens zo onverdiend >:) ) En op gelijke spelen moeten jullie ook niet gokken, stel je voor dat je strafschoppen moet nemen :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, Nederland verloren van België.

Ik schaamde me dood.

Uncle Ar heeft helemaal gelijk.

Als het belangrijke wedstrijden zijn staan ze d'r.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nederland staat er hoop ik dinsdag.. Advocaat heeft vandaag bekend gemaakt dat Ruud van Nistelrooy in de spits zal starten. Gelukkig GEEN Patrick Kluivert want daar ga je echt van walgen als hij erin staat. Goeie voetballer, maar nu effe niet. Pierre v. Hooijdonck moet Advocaat erin gooien wanneer het gelijk staat 15 minuten voor tijd tegen Duitsland bijvoorbeeld. Dan win je die wedstrijd gewoon door een kopgoal, vrije trap, of penalty (door Pierre dan he).

Wij lachen ons kapot omdat Duitsland heeft verloren van Roemenië (1-5) en Hongarije (0-2). Duitsland lacht om ons omdat wij verliezen van België en Ierland (beide 0-1) . Dit wil allemaaal helemaaal niets zeggen over as dinsdag mensen.

De scheids is goed, meneer Anders Frisk, de man die bijvoorbeeld Chelsea - Monaco (halve finale champions league en finale EK2000 floot). Over de scheids kun je niet twisten.

Verder, Engeland, Spanje en Tsjechië zullen de net-niet landen worden. Spanje heeft geen toernooi-ploeg, Tsjechië komt niet door, omdat: Nederland wint van Duitsland, Nederland van Letland, Nederland gelijk tegen Tsjechie, Duitsland wint van Tsjechie, Tsjechie wint van Letland en Duitsland wint van Letland: Ned : 7 pt, Dui: 6 pt, Tsj: 3 pt, Let: 0 pt.

Italie wordt zeer gevaarlijk, evenals Portugal. Frankrijk is favoriet, en Nederland is de belangrijkste outsider. Denemarken en Zweden strijden alleen om plek 2 in poule C. Verder dan de kwartfinale komen ze allebei niet.

Dit is nu mijn definitieve opstelling tegen Duitsland:

vd Sar

Reiziger Stam Cocu v.Bronckhorst

Sneijder vd Vaart Davids

Makaay v.Nistelrooy Robben

^O^ Schade Rudi/Deutschland ALLES IST VORBEI!!!!! *O*_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

D'r Voele, denk je echt dat Duitsland van Tsjechië wint?? Denk het absoluut niet.

Rancho, je hebt half gelijk vind ik, gewoon Makaay in de spits ;)

Johnny B2 Good, ik denk het zelfde ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
D'r Voele, denk je echt dat Duitsland van Tsjechië wint?? Denk het absoluut niet.

Tja Niveath, Duitsland zorgt wel dat ze er staan. Die zullen echt wel veel tegenstand bieden, zowel tegen Tsjechie als Nederland. Enne...de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Duitsland verloor vorige week nog van het nietige Hongarije maar wint misschien dadelijk wel van Tsjechie/Nederland. Niks is al gespeeld met die Duitsers. Je moet bij hun altijd het onmogelijke verwachten jammer genoeg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...