Ga naar inhoud

[centraal] forum-irritaties


Aanbevolen berichten

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind die kleine lettertjes wel degelijk een functie hebben want daar kun je iets neerzetten dat andere alleen maar kunnen lezen als ze het willen.

waar ik een gods gruwelijke hekel aan heb aan mensen die continue andere mensen lopen af te kraken etc etc... en dat moest ik ff kwijt

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik scrheef een topic over dat er roddels bestaan over b en a en of je die wilde posten die volgens jou niet door de beugel kunnen.

en jij maakt er van, dat het een roddel topic is, :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

lees de FAQ er maar op na, roddels willen we gewoon niet hebben en Wonderer heeft juist gehandeld, het topic is terecht gesloten.

Over irritaties gesproken, het valt me op dat de laatste tijd users steeds vaker om elk wissewasje een topic openen zonder eerst te zoeken of het al bestaat. Ook veel onzintopics, daar is offtopic niet voor bedoeld, denk even na voor je een topic aanmaakt, dat houdt het forum overzichtelijker ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik scrheef een topic over dat er roddels bestaan over b en a en of je die wilde posten die volgens jou niet door de beugel kunnen.

en jij maakt er van, dat het een roddel topic is, :N

Een soortgelijk topic is al een keer eerder geopend en ook meteen terecht dichtgelazerd.

En ook al blijft het open, dan zijn er altijd weer van die grappenmakers die dan de grootste onzin gaan

posten, omdat het toch over ''roddels'' (verhalen die waarschijnlijk echt zijn) gaat. Daar kan je 100% op

wachten. Iedereen heeft een duim om daar eens lekker uit te zuigen en zo'n topic roept daar gewoon om.

Maar goed, als jij er ziek van wordt, beterschap. :P*grapje*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat er "Forums" staat in plaats van "Fora" *huiver*

Misschien is 't inmiddels wel zo vaak fout gedaan dat 't goedgekeurd wordt, maar ik blijf 't een beetje een doorn in 't oog vinden... *kijkt naar Wonderer voor steun*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat er "Forums" staat in plaats van "Fora" *huiver*

Misschien is 't inmiddels wel zo vaak fout gedaan dat 't goedgekeurd wordt, maar ik blijf 't een beetje een doorn in 't oog vinden... *kijkt naar Wonderer voor steun*

ik weet niet waar het staat, maar het zal wel in phpBB zitten denk ik. Het is officiëel ook fora, maar 'museums' mag ook tegenwoordig (yuck) dus ik vermoed dat forums ook goed is...

Link naar bericht
Delen op andere sites

en jawel ik heb gelijk:

fo·rum (het ~, fora/~s)

1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren

2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden

3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik weet niet waar het staat, maar het zal wel in phpBB zitten denk ik. Het is officiëel ook fora, maar 'museums' mag ook tegenwoordig (yuck) dus ik vermoed dat forums ook goed is...

Ik heb 't opgezocht, volgens Van Dale is het goed, maar toch.... yech....

staat in elk geval bij "Markeer alle fora als gelezen" en dan krijg je later nog eens "Alle fora zijn als gelezen gemarkeerd"

Sorry, kon nog een keer verpest Nederlands schrijven niet aan. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik erger me heel erg aan het feit dat steeds meer mensen DIAMANT schrijven als diamand

Bij werkwoorden kan ik het begrijpen dat mensen d, t en/of dt verkeerd schrijven, maar een woord als diamant (zelfstandig naamwoord) moet toch wel goed kunnen worden getypt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik erger me heel erg aan het feit dat steeds meer mensen DIAMANT schrijven als diamand

Bij werkwoorden kan ik het begrijpen dat mensen d, t en/of dt verkeerd schrijven, maar een woord als diamant (zelfstandig naamwoord) moet toch wel goed kunnen worden getypt.

Ach, daar heb ik nooit zoveel last van, want ik typ vaker ''Schadkaard'' :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik erger me heel erg aan het feit dat steeds meer mensen DIAMANT schrijven als diamand

Bij werkwoorden kan ik het begrijpen dat mensen d, t en/of dt verkeerd schrijven, maar een woord als diamant (zelfstandig naamwoord) moet toch wel goed kunnen worden getypt.

Daar erger ik me ook aan. En soms ook met andere woorden die regelmatig gebruikt worden, zie je soms vergelijkbare fouten. Als het nou een moeilijk woord zou zijn, dan zou ik nog snappen dat het fout geschreven wordt.

Waar ik me ook aan erger, is dat sommige gebruikers zinnen maken, die onmogelijk te begrijpen zijn. Er ontbreekt dan bijvoorbeeld een onderwerp.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daar erger ik me ook aan. En soms ook met andere woorden die regelmatig gebruikt worden, zie je soms vergelijkbare fouten. Als het nou een moeilijk woord zou zijn, dan zou ik nog snappen dat het fout geschreven wordt.

Waar ik me ook aan erger, is dat sommige gebruikers zinnen maken, die onmogelijk te begrijpen zijn. Er ontbreekt dan bijvoorbeeld een onderwerp.

Ja ik erger mij daar ook wel eens aan of er staan helemaal geen punten en/of komma's in.

En sommige mensen kennen het verschil niet tussen "kennen" en "kunnen".

kun·nen I kon, h gekund 1 in staat zijn, bij machte zijn: hij kon

niet meer spreken; tegen iets ~ iets kunnen verdragen; erop aan

~, ervan op aan ~ iets kunnen vertrouwen; ermee door ~

voldoende zijn; 2 mogelijk zijn: dat kan niet; 3 hulpww van wijze: hij

kan wel ziek zijn || je kan me wat je kan zeggen, doen wat je wil, ik

trek me er niets van aan; II o capaciteit, vermogen: beneden zijn ~

werken

ken·nen kende, h gekend 1 bekend, vertrouwd zijn met: ik ken

Amsterdam; zich niet laten ~ zich flink houden; te ~ geven: a)

zeggen; b) laten blijken; 2 beleven: het kabinet kende een slechte

start || iem in iets ~ raadplegen

;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik erger me heel erg aan het feit dat steeds meer mensen DIAMANT schrijven als diamand

Bij werkwoorden kan ik het begrijpen dat mensen d, t en/of dt verkeerd schrijven, maar een woord als diamant (zelfstandig naamwoord) moet toch wel goed kunnen worden getypt.

Ik ken sommigen die het over verlieft hebben in plaats van verliefd. |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waar ik afentoe een hekel aan heb is aan users die schrijven zonder hoofdletters, of zonder punten tussen de zinnen. En dan bedoel ik 1 user in het algemeen die het zelf vast wel weet.

Klopt, het lezen wordt dan erg onoverzichtelijk. Ik doe zelf ook wel eens een keer geen punt of hoofdletter, maar niet continue... Ik heb ook een hekel aan schandalige typfouten...

Echt verleden tijd met DT of een persoonsvorm als GESPEELD met een T :X

Maarja...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja ik erger mij daar ook wel eens aan of er staan helemaal geen punten en/of komma's in.

En sommige mensen kennen het verschil niet tussen "kennen" en "kunnen".

kun·nen I kon, h gekund 1 in staat zijn, bij machte zijn: hij kon

niet meer spreken; tegen iets ~ iets kunnen verdragen; erop aan

~, ervan op aan ~ iets kunnen vertrouwen; ermee door ~

voldoende zijn; 2 mogelijk zijn: dat kan niet; 3 hulpww van wijze: hij

kan wel ziek zijn || je kan me wat je kan zeggen, doen wat je wil, ik

trek me er niets van aan; II o capaciteit, vermogen: beneden zijn ~

werken

ken·nen kende, h gekend 1 bekend, vertrouwd zijn met: ik ken

Amsterdam; zich niet laten ~ zich flink houden; te ~ geven: a)

zeggen; b) laten blijken; 2 beleven: het kabinet kende een slechte

start || iem in iets ~ raadplegen

;).

Ik ken het verschil wel ;)

Alleen gebruik het soms opzettelijk verkeerd om er een bepaalde toon aan te geven. *adriaan* zegt ook altijd ken ;) dus tja :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar als ik zo vriendelijk ben om ze het mede te delen, worden ze kwaad :'(

ja, omdat ze het zelf niet inzien, ze denken dat ze juist slim zijn terwijl dat niet zo is, dat komt door hun domheid, en dan krijgen ze een reactie op hun gedrag die ze niet verwachten, daar worden ze boos om :P weet er alles van ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ken het verschil wel ;)

Alleen gebruik het soms opzettelijk verkeerd om er een bepaalde toon aan te geven. *adriaan* zegt ook altijd ken ;) dus tja :)

Het verschil niet kunnen kennen tussen 'kunnen' en 'kennen' zit volgens mij soms ook in dialect. Vooral in het Brabants. In mijn omgeving wordt het erg veel fout gedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit al is gezegd, maar ik erger me scheel aan zinnen zonder punten en komma's. Ze schrijven gewoon een heel verhaal in één ruk door, dat is ontzettend irritant lezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of dit al is gezegd, maar ik erger me scheel aan zinnen zonder punten en komma's. Ze schrijven gewoon een heel verhaal in één ruk door, dat is ontzettend irritant lezen.

ben ik het helemaal mee eens kas, soms moet je 3 keer lezen voor dat je de zinsopbouw snapt...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Of mensen die geen hoofdletters gebruiken. Daar kan ik me ook erg aan irriteren... :X

Dan kan je in ieder geval wel de zinsopbouw begrijpen, en daar ging het mij om O-)

Maar je hebt gelijk, ik zal er op letten.

Zo hoort het ook officieel in een goede Nederlandse zin ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik krijg soms ook de indruk dat mensen niet de moeite doen om hun berichten in begrijpelijk en zo goed mogelijk Nederland te typen.

Een foutje kan best, maar de posts van sommige users zijn nauwelijks te begrijpen :X.

Dat ben ik het met je eens O};)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik krijg soms ook de indruk dat mensen niet de moeite doen om hun berichten in begrijpelijk en zo goed mogelijk Nederland te typen.

Een foutje kan best, maar de posts van sommige users zijn nauwelijks te begrijpen :X.

Kan ook door het snelle typen zijn, dat je meer moet doen/typen of wat dan ook, en dat je er dan even geen tijd voor hebt om op de spelling te letten, zo ervaar ik dat wel eens.

De 1 kan het ook makkelijker dan de ander.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kan ook door het snelle typen zijn, dat je meer moet doen/typen of wat dan ook, en dat je er dan even geen tijd voor hebt om op de spelling te letten, zo ervaar ik dat wel eens.

De 1 kan het ook makkelijker dan de ander.

Ja oke, maar bij sommige users is het bij bijna elke post zo.

En soms klopt de hele zinsopbouw niet en gaat het niet om 1 of 2 typfoutjes ;)..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja oke, maar bij sommige users is het bij bijna elke post zo.

En soms klopt de hele zinsopbouw niet en gaat het niet om 1 of 2 typfoutjes ;)..

1 of 2 foutjes maakt mij niet uit, maar een hele post daar word ik wel irri van :@

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil ook niemand afvallen, maar hier nog een voorbeeld

Nou ik ken redelijk goed nederlands, maar ik let der niet zo goed op op die punten en zo.

Maar kunnen is wel iets anders dan er niet op letten he ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...