Ga naar inhoud

[centraal] forum-irritaties


Aanbevolen berichten

Weet niet of het op de goede plaats staat, of dat het uberhaupt een goed topic is, maar dat krijg je als dit soort ideeen je midden in de nacht openbaren.

't Leek me handig om een topicje te hebben waar je je algemene ergernissen in kwijt kan, zodat je niet iemand persoonlijk hoeft aan te vallen omdat die toevallig de spreekwoordelijke druppel was. Zoals ik laatst deed met B1000000, dus (sorry ;)).

Het is niet de bedoeling dat je een op een gaat spelen, als je met één iemand problemen hebt, los je dat maar via een pb op. Dit geldt echt voor algemene dingen. Geen namen noemen dus, tenzij iemand een goed voorbeeld heeft, quote dat stukje met een link naar de post, voor context etc.

Als het niet werkt, gooi ik hem wel weer dicht ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Weet niet of het op de goede plaats staat, of dat het uberhaupt een goed topic is, maar dat krijg je als dit soort ideeen je midden in de nacht openbaren.

't Leek me handig om een topicje te hebben waar je je algemene ergernissen in kwijt kan, zodat je niet iemand persoonlijk hoeft aan te vallen omdat die toevallig de spreekwoordelijke druppel was. Zoals ik laatst deed met B1000000, dus (sorry ;)).

Het is niet de bedoeling dat je een op een gaat spelen, als je met één iemand problemen hebt, los je dat maar via een pb op. Dit geldt echt voor algemene dingen. Geen namen noemen dus, tenzij iemand een goed voorbeeld heeft, quote dat stukje met een link naar de post, voor context etc.

Als het niet werkt, gooi ik hem wel weer dicht ;)

Maakt niet uit!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog even een herhaling van mijn "offensive post".

Ik vind het niet prettig als mensen het voor laten komen alsof ze iets zeker weten, terwijl ze gewoon alleen een (sterk) vermoeden hebben. Als je zegt "dat is zo", laat dat dan ook zo zijn, bijvoorbeeld omdat je een mail hebt gestuurd naar Adriaan of ergens iets hebt gelezen. Als je een vermoeden hebt, vermeld dat dan en doe niet net alsof het een feit is. Zo schep je verwarring.

Dan:

Het valt me op dat sommigen nogal respectloos omgaan met de "bekende" personen aan wie dit forum is gewijd (inclusief Martijn en Evert en iedereen eromheen). Vooral sinds we weten dat Aad en Martijn meelezen, zie ik reacties als "Hee Aad, verander dit en dat even" of "Laat dat even aan Bassie weten."

Ik vind dat gewoon niet kunnen. Die mensen zijn er niet ter meerdere eer en glorie van ons. We moeten juist blij zijn dat ze ons te woord willen staan! Er zijn zat beroemde mensen die niks van hun fans willen weten, en wij krijgen gewoon mail terug. Dat is bijzonder. Ze hebben wel wat beters te doen dan onze mail beantwoorden, dus elke keer als ik zie "oh, ik stuur Adriaan wel even een mailtje" trekken mijn tenen krom. Sta er eens bij stil dat wij ze niet kunnen claimen. Niet voor elk wissewasje een mailtje de deur uit doen en dan nog gek opkijken als niet overal een antwoord op wordt gegeven. Wees beleefd. Je hebt het niet tegen je beste maatje.

Nogmaals, respect. En dat zit niet per se in beleefdheidsvormen en juist taalgebruik, maar ook, nee, vooral, in hoe je hen behandelt.

Dat moest er even uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nog even een herhaling van mijn "offensive post".

Ik vind het niet prettig als mensen het voor laten komen alsof ze iets zeker weten, terwijl ze gewoon alleen een (sterk) vermoeden hebben. Als je zegt "dat is zo", laat dat dan ook zo zijn, bijvoorbeeld omdat je een mail hebt gestuurd naar Adriaan of ergens iets hebt gelezen. Als je een vermoeden hebt, vermeld dat dan en doe niet net alsof het een feit is. Zo schep je verwarring.

Dan:

Het valt me op dat sommigen nogal respectloos omgaan met de "bekende" personen aan wie dit forum is gewijd (inclusief Martijn en Evert en iedereen eromheen). Vooral sinds we weten dat Aad en Martijn meelezen, zie ik reacties als "Hee Aad, verander dit en dat even" of "Laat dat even aan Bassie weten."

Ik vind dat gewoon niet kunnen. Die mensen zijn er niet ter meerdere eer en glorie van ons. We moeten juist blij zijn dat ze ons te woord willen staan! Er zijn zat beroemde mensen die niks van hun fans willen weten, en wij krijgen gewoon mail terug. Dat is bijzonder. Ze hebben wel wat beters te doen dan onze mail beantwoorden, dus elke keer als ik zie "oh, ik stuur Adriaan wel even een mailtje" trekken mijn tenen krom. Sta er eens bij stil dat wij ze niet kunnen claimen. Niet voor elk wissewasje een mailtje de deur uit doen en dan nog gek opkijken als niet overal een antwoord op wordt gegeven. Wees beleefd. Je hebt het niet tegen je beste maatje.

Nogmaals, respect. En dat zit niet per se in beleefdheidsvormen en juist taalgebruik, maar ook, nee, vooral, in hoe je hen behandelt.

Dat moest er even uit.

Ik snap je helemaal wonderer en ik geef je ook helemaal gelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Ik zag dit topic en ik wou toch even iets kwijt.

Ik stoor mij aan het feit dat bijna niemand de moeite neemt de FAQ te lezen.

Er worden heel veel vragen gesteld die gewoon in de FAQ staan !

Dit is niet persoonlijk bedoeld, maar iedereen die de FAQ nog niet heeft gelezen raad ik aan dat toch wel even te doen. O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ga vandaag nog de welkomstmails aanpassen met links naar de FAQ en stel je even voor en vragen. vragen, vragen...

misschien helpt het,maargoed er staat ook een HEEL grote waarschuwing voor hotmail gebruikers dat de activatiemail in je junkmail/ongewenste post komt en toch neemt niemand de moeite het te lezen, daarom moet ik zo vaak users deleten...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voila de nieuwe welkomstmail:

Beste {USERNAME}

Hartelijk welkom op http://forum.bassieenadriaan.nl !

= LET OP = Je account is nog niet actief.

Je dient eerst je account te activeren door op onderstaande link te klikken.

Zonder activering kun je geen berichten plaatsen op het forum!

(activatielink)

Je account is aangemaakt met de volgende gegevens.

----------------------------

Gebruikersnaam: {USERNAME}

Wachtwoord: {PASSWORD}

----------------------------

Vergeet je wachtwoord niet, het wordt slechts éénmalig verstrekt.

Het wachtwoord is gecodeerd opgeslagen en kan niet meer achterhaald worden.

Mocht je je wachtwoord toch vergeten dan kun je eventueel een nieuw wachtwoord

aanvragen via het login scherm.

Lees als eerste de FAQ door, hierin worden al je vragen beantwoord:

http://forum.bassieenadriaan.nl/faq.php

Stel je ook even voor, alle nieuwe users stellen zich hier voor:

http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=682

Wil je een topic plaatsen maar je weet niet of het al bestaat? We hebben een zoekfunctie:

http://forum.bassieenadriaan.nl/search.php

Wil je ook een plaatje (avatar) bij je naam? Kijk dan hier:

http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=589

Heb je verder nog vragen die niet in de FAQ staan? Die kun je in dit forumonderdeel kwijt:

http://forum.bassieenadriaan.nl/viewforum.php?f=9

Bedankt voor je registratie en heel veel plezier op http://forum.bassieenadriaan.nl !

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn oog viel op dit topic en ik heb een paar kleine irritaties die ik kwijt wil, niet zozeer om mensen op hun fouten te wijzen, maar wel omdat het er anders eens in een vlaag uitkomt en dat iemand dan misschien écht gekwetst zou kunnen zijn.

Ik wil eerst aansluiten bij The Master, mensen moeten veel meer de FAQ kennen, en daarbij aansluitend ook de fucties van het forum.

Blijkbaar kennen maar weinigen de wijzig knop, want ik heb al verscheidene keren 2/3 posts van dezelfde persoon onder elkaar zien staan ( en neen niet JennoH ).

Ik wil ook vragen dat topics eens worden doorgelezen voor je iets post ( ik denk dat het ook in de FAQ staat, maar dit ergert me verschrikkelijk )

Ik heb zo al verscheidene keren een post gezien waarin hetzelfde staat al misschien 1 page ervoor.

En wat me mateloos ergert is dat sommige mensen denken dat, omdat dit maar over internet gaat en je dus niemand echt kent, je geen respect moet hebben voor anderen.

Ik geef hierbij een voorbeeldje, gisteren gebeurt in de Triviant.

Ik gaf een antwoord en wachtte tot er reactie op kwam van Antonio ( hij had namelijk de vorige vraag gesteld ).

Ondertussen postte 'Robin' een nieuwe vraag.

Dit vond ik niet kunnen, het is al verscheidene keren gezegd dat je best 24u wacht tot je ongeduldig wordt.

Nuja, het is al uitgepraat hoor, 'Robin' dacht dat ik geen inspiratie had, en no hard feelings.

Maar ik dit geeft wel mijn mening mooi aan, vind ik, heb respect voor je mede-forum-ers.

Zozie, dat is er even uit. Ik voel me gelijk een stuk opgeluchter. ^O^

PS : @ mods, als jullie vinden dat de namen eruit moeten, wijzig maar, maar ik vond het voorbeeldje wel treffend, en vond even de link niet naar het triviant topic

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn oog viel op dit topic en ik heb een paar kleine irritaties die ik kwijt wil, niet zozeer om mensen op hun fouten te wijzen, maar wel omdat het er anders eens in een vlaag uitkomt en dat iemand dan misschien écht gekwetst zou kunnen zijn.

Ik wil eerst aansluiten bij The Master, mensen moeten veel meer de FAQ kennen, en daarbij aansluitend ook de fucties van het forum.

Blijkbaar kennen maar weinigen de wijzig knop, want ik heb al verscheidene keren 2/3 posts van dezelfde persoon onder elkaar zien staan ( en neen niet JennoH ).

Ik wil ook vragen dat topics eens worden doorgelezen voor je iets post ( ik denk dat het ook in de FAQ staat, maar dit ergert me verschrikkelijk )

Ik heb zo al verscheidene keren een post gezien waarin hetzelfde staat al misschien 1 page ervoor.

Dit laatste stoort mij ook, sommige mensen posten, inplaats van de fout te verbeteren, een nieuwe post waarin ze zeggen wat ze dan wel bedoelen, daarvoor is dus de wijzig-knop....

Ook doen sommige mensen hetvolgende:

1e post: Ik vind....

Nieuwe post: Ook vind ik....

Terwijl het gewoon over hetzelfde onderwerp gaat, dat kan dus ook in een post.

Zo dat moest er nog even uit :P, het is op niemand persoonlijk gericht, maar ik hoop dat mensen die dit lezen zich er wat van aantrekken ;).

EDIT: Er zijn ondertussen wel erg veel topics over B&A op TV, kunnen we niet beter een centraal topic hiervoor gebruiken ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dit laatste stoort mij ook, sommige mensen posten, inplaats van de fout te verbeteren, een nieuwe post waarin ze zeggen wat ze dan wel bedoelen, daarvoor is dus de wijzig-knop....

Ook doen sommige mensen hetvolgende:

1e post: Ik vind....

Nieuwe post: Ook vind ik....

Terwijl het gewoon over hetzelfde onderwerp gaat, dat kan dus ook in een post.

Zo dat moest er nog even uit :P, het is op niemand persoonlijk gericht, maar ik hoop dat mensen die dit lezen zich er wat van aantrekken ;).

EDIT: Er zijn ondertussen wel erg veel topics over B&A op TV, kunnen we niet beter een centraal topic hiervoor gebruiken ?

Ik weet dat ik hier ook mee bedoeld word.

Zou je mij kunnen vertellen hoe ik die wijzig knop moet gebruiken?

Want dat kan ik in de FAQ niet vinden,en die heb ik goed doorgelezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik weet dat ik hier ook mee bedoeld word.

Zou je mij kunnen vertellen hoe ik die wijzig knop moet gebruiken?

Want dat kan ik in de FAQ niet vinden,en die heb ik goed doorgelezen.

Ik kan het ook niet zo 1-2-3 in de FAQ terugvinden (DJ... :P), maar om je bericht te wijzigen klik je op icon_edit.gif boven aan je post. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

De laatste tijd erger ik me kapot aan mensen die hun mening niet onderbouwen. Soms hoeft dat ook niet, maar posts als "vind ik ook" of "ik vind dit leuker" zijn zo triest. Kun je nou niet even twee minuten extra tijd nemen om de rest van de wereld uit te leggen WAAROM je iets vindt? Of zijn we daar collectief te lui en/of te stom voor?

Kom op jongens, posts scoren met nutteloos gezeik is te makkelijk, doe eens wat moeite!

En lees een topic voor je wat post, ik wil geen "ik weet niet of het al gezegd is, maar..." meer zien }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
De laatste tijd erger ik me kapot aan mensen die hun mening niet onderbouwen. Soms hoeft dat ook niet, maar posts als "vind ik ook" of "ik vind dit leuker" zijn zo triest. Kun je nou niet even twee minuten extra tijd nemen om de rest van de wereld uit te leggen WAAROM je iets vindt? Of zijn we daar collectief te lui en/of te stom voor?

Kom op jongens, posts scoren met nutteloos gezeik is te makkelijk, doe eens wat moeite!

En lees een topic voor je wat post, ik wil geen "ik weet niet of het al gezegd is, maar..." meer zien }:|

Het viel aan je te merken tijdens het Schatkaarttopic... Op zich ben ik het wel met je eens

Vooral dat posts scoren, het lijkt wel of mensen alleen een schrale boodschap intypen zovan: beter in 10 verschillende topics een: "inderdaad" dan in 1 topic een lang verhaal...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het viel aan je te merken tijdens het Schatkaarttopic... Op zich ben ik het wel met je eens

Vooral dat posts scoren, het lijkt wel of mensen alleen een schrale boodschap intypen zovan: beter in 10 verschillende topics een: "inderdaad" dan in 1 topic een lang verhaal...

Ben je het dan ook met mij eens dat jij ook wel eens deed? ;)

Hoewel dat vaak was in offtopic, en aangezien je postst daar niet meetellen, valt de schade mee. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ken dit probleem van andere forums en ik ben het met jullie eens: ik erger me er ook vaak rot aan. Een forum is niet om zoveel mogelijk posts achter je naam te hebben. Op een forum discussieer je vooral en dat doe je niet met 'Ja, nee, ik ben het er mee eens, ik vind van niet', waar geen argumenten achter volgen. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

nou ja, mocht niemand zich er aan houden kan ik altijd overwegen de postaantallen niet te laten zien en er geen ranks aan te hangen ;)

maar het leek me gewoon wel leuk, zo kun je ook makkelijker de nieuwere en oudere users onderscheiden, maar newbie of the genius voor mij is iedereen gelijk *) zolang je het forum gebruikt waarvoor het bedoeld is!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik erger me ook vaak aan posts die niets toevoegen aan een topic, zoals een tijd geleden was bij Argai. Toen zag ik een reactie die er ongeveer zo uitzag:

Ik kijk nooit naar Argai. Dan lig ik te slapen.

(En voor degene die het bericht heeft geplaatst: Ik bedoel het niet lullig ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ben je het dan ook met mij eens dat jij ook wel eens deed? ;)

Hoewel dat vaak was in offtopic, en aangezien je postst daar niet meetellen, valt de schade mee. ;)

Klopt, offtopic ben ik soms genijgd te snel te reageren met een onzinpost, dat moet ik afleren (en ik vind dat het aardig lukt :Y ), maar dan telt het niet als post...

Maar je hebt gelijk, ik ben misschien niet de eerst die daarover mag klagen, maar toch irriteert het mij, en aangezien ik het zelf zelden doe...

Kijk, een domme reactie of zo, dat kan wel, maar een antwoord als: "Oké", "Inderdaad", "Dat vind ik ook", "Ik ben het met je eens", etc en veel niet beargumenteerde antwoorden, en als je dat zegt gaan ze in nog eens 3 berichten uitleggen wat ze eigenlijk bedoelen... Niet dat bericht wijzigen of zo...

SOMS, als ik zelf een slecht humeur heb, kan ik dat erg irritant vinden *) (Gelukkig heb ik dat zelden)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je hebt ze erger, hoor. ;)

Ik lees soms wel eens een serie-topic door, daar discussiëert iedereen

dan bijvoorbeeld over een bepaald onderwerp, zijn er opeens van die

NEWBIES pas aangemeld, die dan niet weten wat ze neer moeten zetten,

kalken ze maar ff door het hele gesprek heen: Bassie Rulez! of zo. :P:X

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je hebt ze erger, hoor. ;)

Ik lees soms wel eens een serie-topic door, daar discussiëert iedereen

dan bijvoorbeeld over een bepaald onderwerp, zijn er opeens van die

NEWBIES pas aangemeld, die dan niet weten wat ze neer moeten zetten,

kalken ze maar ff door het hele gesprek heen: Bassie Rulez! of zo. :P:X

Ja, of ze posten een post met alleen maar emoticons }:|.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ben je het dan ook met mij eens dat jij ook wel eens deed? ;)

Hoewel dat vaak was in offtopic, en aangezien je postst daar niet meetellen, valt de schade mee. ;)

Iedereen doet het wel eens. Ik ook. Maar sommige zijn notoire "ik ook" posters en DAAR heb ik een hekel aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Iedereen doet het wel eens. Ik ook. Maar sommige zijn notoire "ik ook" posters en DAAR heb ik een hekel aan.

ik ook >:)

Maarja, wat kan je eraan doen? Je kan toch maar moeilijk elk "ik ook" of "inderdaad" bericht verwijderen.

Trouwens zo erg is het toch niet meer. Toch niet sinds onze goede vriend JennoH weg is van het forum ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je hebt ze erger, hoor. ;)

Ik lees soms wel eens een serie-topic door, daar discussiëert iedereen

dan bijvoorbeeld over een bepaald onderwerp, zijn er opeens van die

NEWBIES pas aangemeld, die dan niet weten wat ze neer moeten zetten,

kalken ze maar ff door het hele gesprek heen: Bassie Rulez! of zo. :P:X

Ik had mijn bericht veel erger kunnen maken inderdaad *)

Nu het daar toch over gaat kan ik me herinneren dat er ook iemand was die deze emoticon tijdens een discussie plaatste: :O

Dat is al weer heel lang geleden, dat toont wel van B&A interesse ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De laatste tijd erger ik me er nogal aan dat er steeds leden op het forum komen die bijna exact dezelfde nickname hebben als andere users. Erg verwarrend. Nu heb je bijvoorbeeld B&Afan, B&Afan4-life, B&Afan41 enzo... :N Kan er geen nieuwe regel komen dat je een nickname moet nemen die niet op iemand anders zijn nickname lijkt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
De laatste tijd erger ik me er nogal aan dat er steeds leden op het forum komen die bijna exact dezelfde nickname hebben als andere users. Erg verwarrend. Nu heb je bijvoorbeeld B&Afan, B&Afan4-life, B&Afan41 enzo... :N Kan er geen nieuwe regel komen dat je een nickname moet nemen die niet op iemand anders zijn nickname lijkt?

B&Afan was er al langer, maar je hebt inderdaad gelijk.

Zo zijn er ook 3 users die Wazeggie heten (of iets wat er heel erg op lijkt), het is wel best verwarrend ja :Y.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

B&Afan was er al langer, maar je hebt inderdaad gelijk.

Zo zijn er ook 3 users die Wazeggie heten (of iets wat er heel erg op lijkt), het is wel best verwarrend ja :Y.

En als dan de avatar ook nog eens veel lijkt op een van de (bijna) nickname genoten, kom je er helemaal niet uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En als dan de avatar ook nog eens veel lijkt op een van de (bijna) nickname genoten, kom je er helemaal niet uit.

Inderdaad, zo zijn er al meer dan 4 mensen die deze avatar gebruiken:

195213221415d9840377cd.png

:X

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik deze topic lees over irritaties valt het me op dat het kleine dingen zijn. Er klaagt bijvoorbeeld iemand dat er vaak wordt gezegd dat ze iets leuk vinden, maar het niet onderbouwen.

Soms vind je gewoon iets leuk en zie ik niet de noodzaak om dat te onderbouwen. Als iemand een grapje maakt en de ander zegt: Ik vond em leuk, dan ga je toch ook niet om een onderbouwing vragen?

Het feit dat sommige users een naam hebben die op elkaar lijken vind ik ook niet zo'n groot probleem, laat ik het anders zeggen: ik snap het probleem niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik deze topic lees over irritaties valt het me op dat het kleine dingen zijn. Er klaagt bijvoorbeeld iemand dat er vaak wordt gezegd dat ze iets leuk vinden, maar het niet onderbouwen.

Soms vind je gewoon iets leuk en zie ik niet de noodzaak om dat te onderbouwen. Als iemand een grapje maakt en de ander zegt: Ik vond em leuk, dan ga je toch ook niet om een onderbouwing vragen?

Het feit dat sommige users een naam hebben die op elkaar lijken vind ik ook niet zo'n groot probleem, laat ik het anders zeggen: ik snap het probleem niet.

Posts als: Ja, Nee, vind ik ook, bedankt, graag gedaan enz. voegen niets toe en het is nogal makkelijk berichtjes winnen, daarom storen vele mensen (en ik ook) mij hieraan.

En als iemand iets leuks post kun je natuurlijk posten: dat vind ik leuk.

En het is nogal verwarrend als veel mensen ongeveer dezelfde naam hebben, zo moeilijk is het niet om een beetje originele naam te kiezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toen ik me aan wilde melden voor dit forum, had ik eigenlijk de naam "SuperBassie" opgegeven, maar er stond dat deze naam niet gebruikt mocht worden. Ik dacht dat er misschien al een ander user was die deze naam gebruikt, maar die ben ik nog niet tegen gekomen.

Niet echt een irritatie misschien, maar waarom werd deze naam geweigerd?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toen ik me aan wilde melden voor dit forum, had ik eigenlijk de naam "SuperBassie" opgegeven, maar er stond dat deze naam niet gebruikt mocht worden. Ik dacht dat er misschien al een ander user was die deze naam gebruikt, maar die ben ik nog niet tegen gekomen.

Niet echt een irritatie misschien, maar waarom werd deze naam geweigerd?

omdat er al zo veel namen zijn met Bassie erin worden namen met Bassie erin niet meer toegelaten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

omdat er al zo veel namen zijn met Bassie erin worden namen met Bassie erin niet meer toegelaten ;)

Oh oké, het is me nu helemaal duidelijk. Dank je wel!

Noem me vanaf nu maar: B&A-fan. Dit is m'n 50ste!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik erger mij soms aan users die het onderwerp van een topic (het eerste bericht van de "topic-opener", zeg maar) quoten. (ik heb het ook wel eens gedaan hoor, maar nu niet meer). Ik bedoel: we weten toch wel waar het over gaat, daarvoor plaats je nou een bericht in een topic.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik erger mij soms aan users die het onderwerp van een topic (het eerste bericht van de "topic-opener", zeg maar) quoten. (ik heb het ook wel eens gedaan hoor, maar nu niet meer). Ik bedoel: we weten toch wel waar het over gaat, daarvoor plaats je nou een bericht in een topic.

Soms staat in de openingspost iets specifieks waarop je wil reageren, dan is quoten wel makkelijk ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Soms staat in de openingspost iets specifieks waarop je wil reageren, dan is quoten wel makkelijk ;).

Ja, maar meestal worden er hele berichten gequote en dat is volgens mij niet echt nodig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, maar meestal worden er hele berichten gequote en dat is volgens mij niet echt nodig.

Je hebt een punt, ik stoor me er ook wel eens aan. Ik kort dan ook de quotes in, en ik raad iedereen aan die het nog niet doet, te doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Wat ook redelijk raar is (en daarom zit het maar in dit topic);

Er zijn de laatste tijd veel nieuwe users bijgekomen, maar als je dan kijkt in de gebruikerslijst, dan zie je dat er veel users zijn (minstens 200!!) die nog nooit iets gepost hebben.

Dan vraag ik me af waarom deze users zich hebben aangemeld.

(Dit heeft trouwens niets te maken met het prbleem dat het bericht van aanmelden in je e-mail account in de junk mail verschijnt, want er zijn ook mensen die zich in maart al hebben ingeschreven en nu nog niets hebben gepost.)

*b2* Wat zeggie??

*japie* Ik zeg niets

*b2* Oh dan heb ik het toch goed verstaan!

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik erger me niet aan zoveel het enige waar ik me an erger is zonder punten en komas schrijve en foutte worden type 8)7:+

Haha, geintje, ik irriteer me alleen aan moeilijk leesbare posts zoals hierboven ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik erger me niet aan zoveel het enige waar ik me an erger is zonder punten en komas schrijve en foutte worden type 8)7:+

Haha, geintje, ik irriteer me alleen aan moeilijk leesbare posts zoals hierboven ;).

Als je je daar aan ergert, moet je het natuurlijk wel zelf goed schrijven:

Het is foute woorden of foutieve woorden, maar dat laatste zeg bijna niemand. :P

En jij doet zelf ook niet aan interpunctie, dus je spreekt hier jezelf tegen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je je daar aan ergert, moet je het natuurlijk wel zelf goed schrijven:

Het is foute woorden of foutieve woorden, maar dat laatste zeg bijna niemand. :P

En jij doet zelf ook niet aan interpunctie, dus je spreekt hier jezelf tegen. ;)

hij doet een foute zin na, er zitten wel meer fouten in hoor :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hij doet een foute zin na, er zitten wel meer fouten in hoor :P

Okee, dan heb ik niks gezegd. :X

Maar ik dacht laat ik er even op wijzen, want foutte ipv. foute is een veel voorkomende fout (:P). Snap soms ook niet dat mensen verlieft schrijven ipv. verliefd. Dat weet je toch! :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Okee, dan heb ik niks gezegd. :X

Maar ik dacht laat ik er even op wijzen, want foutte ipv. foute is een veel voorkomend fout (:P). Snap soms ook niet dat mensen verlieft schrijven ipv. verliefd. Dat weet je toch! :?

Overal waar '' 8)7 '' of '' :+ '' of '' -0- '' achterstaat is meestal niet erg serieus :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil nog even wat kwijt.

Ik stoor me er aan als mensen bij het 'Wat-is-dit'-spel niet de moeite nemen om de reacties te lezen! Zo zei laatst iemand dat het plaatje wat ik opgaf iets in Las Vegas was. Toen zei ik 'Je bent warm', maar dan noemen een aantal leden hele andere dingen op dan voorwerpen die in Las Vegas voorkomen! Zijn die niet helemaal wakker ofzo? :{

Sorry dat ik zo hatelijk en onaardig overkom, maar ik erger me er groen en geel aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...