Ga naar inhoud

[centraal] forum-irritaties


Aanbevolen berichten

Toen zei ik 'Je bent warm', maar dan noemen een aantal leden hele andere dingen op dan voorwerpen die in Las Vegas voorkomen! Zijn die niet helemaal wakker ofzo? :{

Sorry dat ik zo hatelijk en onaardig overkom, maar ik erger me er groen en geel aan.

Tja, sommigen nemen kennelijk de moeite niet om iets goed te lezen, terwijl het juist een hele goede hint was :)

Maar je irritatie is wel te begrijpen vind ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik wil nog even wat kwijt.

Ik stoor me er aan als mensen bij het 'Wat-is-dit'-spel niet de moeite nemen om de reacties te lezen! Zo zei laatst iemand dat het plaatje wat ik opgaf iets in Las Vegas was. Toen zei ik 'Je bent warm', maar dan noemen een aantal leden hele andere dingen op dan voorwerpen die in Las Vegas voorkomen! Zijn die niet helemaal wakker ofzo? :{

Sorry dat ik zo hatelijk en onaardig overkom, maar ik erger me er groen en geel aan.

Jah ik snap best dat je je eraan ergert, maar ik vind het overdreven om sweety zo de grond in te boren...

Foutje moet kunnen, als het nou vaak voorkomt bij iemand, okay, maar je kan overal toch een keer overheen lezen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jah ik snap best dat je je eraan ergert, maar ik vind het overdreven om sweety zo de grond in te boren...

Foutje moet kunnen, als het nou vaak voorkomt bij iemand, okay, maar je kan overal toch een keer overheen lezen...

Sweety in de grond boren was niet mijn bedoeling, sorry sweety :@

En het is al veel eerder gebeurd in één van de vorige topics van het 'Wat-is-dit'-spel, daar waren een aantal mensen ook niet helemaal wakker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sweety in de grond boren was niet mijn bedoeling, sorry sweety :@

En het is al veel eerder gebeurd in één van de vorige topics van het 'Wat-is-dit'-spel, daar waren een aantal mensen ook niet helemaal wakker.

Okay, dat is mij nooit opgevallen...

Tof dat je in ieder geval je excuses aanbiedt, zowel hier als in het topic, tof van je!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Een topic-begin (van een nieuwe user of zo, slecht topic maar ja, het is een voorbeeld): Hoe heet de serie waar Adriaan de Baron speelt?

Antwoord van de eerste persoon: Schatkaart

Dan volgen er meer antwoorden (caps of zo) en dan opeens beginnen er na 9 posts weer mensen te roepen: Schatkaart

Ik bedoel te zeggen dat ik zeker weer dat een groot gedeelte hier de topics niet doorleest. Okay, ik ken ze ook niet van buiten, maar ja, toch wel de grote lijnen...

Nog een prima voorbeeld in dit topic (Favoriete B2 scene part 2, geldt in het bijzonder ook voor part 1)

Ik post daar veel (tjah, misschien te veel) maar er worden zoveel quotes dubbel gezegd. De scene's 'Hallo dwaas' en 'Dat was de poort' zijn nou al ik-weet-niet-hoe-vaak gezegd. Beetje jammer!

{Gedeeltelijke overname van dit topic}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een topic-begin (van een nieuwe user of zo, slecht topic maar ja, het is een voorbeeld): Hoe heet de serie waar Adriaan de Baron speelt?

Antwoord van de eerste persoon: Schatkaart

Nieuwkomers weten dat waarschijnlijk niet, maar het is ook irritant, omdat na enkele reacties het topic toch voorgoed stil ligt, omdat het gewoon een vraagje is en er verder niks over te vertellen valt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nieuwkomers weten dat waarschijnlijk niet, maar het is ook irritant, omdat na enkele reacties het topic toch voorgoed stil ligt, omdat het gewoon een vraagje is en er verder niks over te vertellen valt.

Er is niks mis met eerst lezen en dan posten. Voor ik in het FOK topic ging posten, heb ik eerst de bestaande 15 topics gelezen (256 posts per topic), zodat ik geen opmerkingen kreeg "dat is al gezegd!" Ik heb er zelf ook een hekel aan, als je gaat posten, lees dan eerst :P Luie donders.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er is niks mis met eerst lezen en dan posten. Voor ik in het FOK topic ging posten, heb ik eerst de bestaande 15 topics gelezen (256 posts per topic), zodat ik geen opmerkingen kreeg "dat is al gezegd!" Ik heb er zelf ook een hekel aan, als je gaat posten, lees dan eerst :P Luie donders.

Voordat ik mij aanmeldde heb ik ook eerst veel topics doorgelezen, dan zijn al heel veel vragen beantwoord hoor ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar als je je nu aanmeldt zie je zoveel topics staan, ik denk dat de meesten gewoon geen zin hebben om alles door te lezen. En dan kies je de gemakkelijke weg en open je een nieuw onderwerp.

Je kan dan ook nog de zoekfunctie gebruiken, als je een bepaalde vraag zoekt.

Maar dat werkt ook niet altijd even goed, als je bijv. een iets ander trefwoord gebruikt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

wat ik irritant vind op het forum is dat sommige mods wel zo errug gaan corrigeren dat ze niet eens een foutje door de vingers kunnen zien. ze gaan gelijk corrigeren en als juist ZIJ iets onnuttigs zeggen en daar wordt wat van gezegt dan is et ook gelijk weer commentaar geven.

Ik vind dit laf.

zoals berichten verwijderen van mensen etc alla.. als het nerges over gaat okeej dat begrijp zelfs ik nog wel maar om nou op elk fout ding meteen een slag zout te leggen. vind ik ook wat te overdreven.

en sommige dingen die ze posten gaan TOTAAL niet over zaken wat betreft Bassie en Adriaan.

En als je in iemand iets lekkers ziet dan hoef je dat nog niet meteen te melden op 'het' forum en al helemaal niet in een ongeschikt topic

k kan soms zeuren maar DIT IS EGT TE GEK Voor Woorden

en ik denk dat menig users het met me eens zijn

en met de NADRUK OP SOMMIGE MODS

dus niet iedereen

Link naar bericht
Delen op andere sites
wat ik irritant vind op het forum is dat sommige mods wel zo errug gaan corrigeren dat ze niet eens een foutje door de vingers kunnen zien. ze gaan gelijk corrigeren en als juist ZIJ iets onnuttigs zeggen en daar wordt wat van gezegt dan is et ook gelijk weer commentaar geven.

Ik vind dit laf.

zoals berichten verwijderen van mensen etc alla.. als het nerges over gaat okeej dat begrijp zelfs ik nog wel maar om nou op elk fout ding meteen een slag zout te leggen. vind ik ook wat te overdreven.

en sommige dingen die ze posten gaan TOTAAL niet over zaken wat betreft Bassie en Adriaan.

En als je in iemand iets lekkers ziet dan hoef je dat nog niet meteen te melden op 'het' forum en al helemaal niet in een ongeschikt topic

k kan soms zeuren maar DIT IS EGT TE GEK Voor Woorden

Klopt, en een aantal mods vloeken en tieren ook veel, terwijl ze dit de users afraden, "omdat er ook kinderen op het forum zijn".

(Ik hoop dat ik hiervoor geen waarschuwing krijg) :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klopt, en een aantal mods vloeken en tieren ook veel, terwijl ze dit de users afraden, "omdat er ook kinderen op het forum zijn".

(Ik hoop dat ik hiervoor geen waarschuwing krijg) :)

ik ook niet

maar dat moest ik tog wel ff kwijt van me hart

Link naar bericht
Delen op andere sites
wat ik irritant vind op het forum is dat sommige mods wel zo errug gaan corrigeren dat ze niet eens een foutje door de vingers kunnen zien.

Daar zijn mods voor. Ik snap je probleem niet helemaal... maar ik neem aan dat je doelt op die waarschuwing die ik je gegeven heb in een ander topic voor baggeren. Iedereen post wel eens iets off topic, ik, andere mods, andere users... maar pas als je het vaak gaat doen wordt het irritant.

Van dat lekkers snap ik niet... doel je op mijn speelse reacties over voornamelijk de adjudant? Of van users over andere users? Wees wat duidelijker, desnoods via een PB naar de betreffende persoon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Van dat lekkers snap ik niet... doel je op mijn speelse reacties over voornamelijk de adjudant? Of van users over andere users? Wees wat duidelijker, desnoods via een PB naar de betreffende persoon.

waarschijnlijk bedoelt hij met dat lekkers een gering aantal posts van een bepaalde mod tegen en over een bepaalde user die mannen aantrekkelijker vindt dan vrouwen, maar die zelf ook van het mannelijk geslacht is

/me mompelt iets overstaanbaars over dom bezig en halve zinnen vergeten

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

waarschijnlijk bedoelt hij met dat lekkers een gering aantal posts van een bepaalde mod tegen en over een bepaalde user die mannen aantrekkelijker vindt dan vrouwen.

Ja, DJ, hou nou eens op met die posts tegen en over mij! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
en dit is een typisch voorbeeld van irritant slecht Nederlands, dit is zo een van mijn irtritatiepunten!
Iedereen post wel eens iets off topic, ik, andere mods, andere users

En dit van Maike is een voorbeeld van egoïstisch Nederlands. :P

Je moet een zin eigenlijk nooit met IK beginnen als je ook nog andere

personen of groepen gaat noemen. Jezelf aan het einde staat veel netter. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En dit van Maike is een voorbeeld van egoïstisch Nederlands. :P

Je moet een zin eigenlijk nooit met IK beginnen als je ook nog andere

personen of groepen gaat noemen. Jezelf aan het einde staat veel netter. ;)

Ik ben liever egoistisch dan vals bescheiden, en het ging primair over mij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik laat me ook even gaan:

Topic, favoriete scene B2, deel I

Topic, favoriete scene B2, deel II

Ik postte eerst erg veel, maar ik word er langzamerhand een beetje karig van wat hier gebeurd... Iedereen wil zijn leukste scene opnoemen. Dat is logisch, maar alle scenes worden zo vaak herhaald }:|

Je kan allicht perongeluk een scene dubbel noemen, maar niemand neemt de moeite om het ff door te lezen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik erger me ook aan nutteloze topics...

Favoriete scene van een acteur vind ik al ver gaan (ook al doe ik daar net zo hard aan mee), maar kijk hier eens:

Maar topics als:

- Welke serie heeft de leukste muziek?

- Wat vind je eng in de B&A series?

- Wat vind je de beste reeks?

- Wat vind je de slechtste reeks?

- Welke serie heeft het beste verhaal?

- Welke serie heeft het mooiste menuscherm?

- Beste stunt Bassie

- Beste stunt Adriaan

(het is wachten op: beste stunt van de boeven)

- Welke shorty is het leukst?

- Foto's van B2

- Hoe gaat het met B2?

Ik kan hier een veel langere reeks van maken, maar dat doe ik niet... Niets tegen de mensen die dit openen of zo, maar je wordt er niets wijzer van als je het leest of zo...

IK erger me een beetje aan omdat het steeds erger wordt, zag net bv een topic:

- Welke europa-dvd is het leukst?

Ik vind het een beetje ver gaan, maarja dat is mijn mening *)

Twice

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik erger me ook aan nutteloze topics...

Favoriete scene van een acteur vind ik al ver gaan (ook al doe ik daar net zo hard aan mee), maar kijk hier eens:

Maar topics als:

- Welke serie heeft de leukste muziek?

- Wat vind je eng in de B&A series?

- Wat vind je de beste reeks?

- Wat vind je de slechtste reeks?

- Welke serie heeft het beste verhaal?

- Welke serie heeft het mooiste menuscherm?

- Beste stunt Bassie

- Beste stunt Adriaan

(het is wachten op: beste stunt van de boeven)

- Welke shorty is het leukst?

- Foto's van B2

- Hoe gaat het met B2?

Ik kan hier een veel langere reeks van maken, maar dat doe ik niet... Niets tegen de mensen die dit openen of zo, maar je wordt er niets wijzer van als je het leest of zo...

IK erger me een beetje aan omdat het steeds erger wordt, zag net bv een topic:

- Welke europa-dvd is het leukst?

Ik vind het een beetje ver gaan, maarja dat is mijn mening *)

Twice

Die dikgedrukte vind ik juist erg goed.

Die andere heb ik ook niet zo'n problemen mee.

De onderstreepte zijn inderdaad onzin.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, sommige mensen vinden nieuwe topics openen leuk. Net zoals bij posts is het slim om eerst even na te denken en dan pas te posten, of een post schrijven en dan niet op OK drukken. Sommige van de genoemde topics vind ik wel leuk, omdat je dan wat meer inzicht krijgt in de verschillende redenen waarom we B&A fan zijn. Maar andere zijn uitermate nutteloos. Over het algemeen vind ik dat dit forum meer goeie dan slechte topics heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja, sommige mensen vinden nieuwe topics openen leuk. Net zoals bij posts is het slim om eerst even na te denken en dan pas te posten, of een post schrijven en dan niet op OK drukken. Sommige van de genoemde topics vind ik wel leuk, omdat je dan wat meer inzicht krijgt in de verschillende redenen waarom we B&A fan zijn. Maar andere zijn uitermate nutteloos. Over het algemeen vind ik dat dit forum meer goeie dan slechte topics heeft.

daarmee ben ik het met je eens... ik ben uiterst tevreden over het forum, maar ik vond dit in mijn geval een typisch voorbeeld van een forum-irritatie

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien is het handig om af te spreken dat degene die het laatst post in een topic, een nieuw topic maakt en dat we hem/haar daarvoor een half uur de tijd geven.

Dit om dubbele topics te voorkomen, want dat is mij deze week al 2x gebeurt :P.

Maar hoe weet je wanneer een topic vol is ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als er een post is gedaan in een topic, komt dat bovenaan de lijst van topics te staan.

Als je dan naar die lijst gaat en je ziet het topic waarin je je laatste post hebt gedaan er niet mer tussen staan, wil dat zeggen dat het topic vol is, en dus gesloten is ( hierdoor staat het dan onder alle nog active topics )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als er een post is gedaan in een topic, komt dat bovenaan de lijst van topics te staan.

Als je dan naar die lijst gaat en je ziet het topic waarin je je laatste post hebt gedaan er niet mer tussen staan, wil dat zeggen dat het topic vol is, en dus gesloten is ( hierdoor staat het dan onder alle nog active topics )

Oké goed dat ik het even weet bedankt !

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klopt, en een aantal mods vloeken en tieren ook veel, terwijl ze dit de users afraden, "omdat er ook kinderen op het forum zijn".

(Ik hoop dat ik hiervoor geen waarschuwing krijg) :)

Ik wou ook nog wat kwijt:

Ik vind dat enkele mods (ik noem geen namen, maar ik denk dat een aantal mensen begrijpt wie ik bedoel) ook veel te snel kwaad worden als je ook maar 1 keer iets verkeerds zegt (is ook zo bij sommige leden). Hierdoor durf ik bijna nauwelijks iets te zeggen in de topics :@ (niet dat ik een watje ben oid ;) het is overigens niet lullig bedoeld tegenover de mods, maar ik stoor me er vreselijk aan :{:X )

Ik ben geen aansteller ofzo, maar ik maak me hier al enkele weken zorgen om, en ik moest het gewoon kwijt, want het werd mij echt teveel!!

Ik hoop dat iemand mij begrijpt, want ik kan er echt niet meer tegen. Ik heb al wekenlang NIET gedurfd om er wat van te zeggen, maar ik ben het nu echt zat!!!!!! :(:'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik wou ook nog wat kwijt:

Ik vind dat enkele mods (ik noem geen namen, maar ik denk dat een aantal mensen begrijpt wie ik bedoel) ook veel te snel kwaad worden als je ook maar 1 keer iets verkeerds zegt (is ook zo bij sommige leden). Hierdoor durf ik bijna nauwelijks iets te zeggen in de topic :@ (niet dat ik een watje ben oid ;) het is overigens niet lullig bedoeld tegenover de mods, maar ik stoor me er vreselijk aan :{ )

ik weet wie je bedoeld maarten. Ik heb het er met dj over gehad. Dj zij ook dat als je iets treffend vind, of gemeen of wat dan ook, dat je gewoon op de knop, raporteer dit bericht moet drukken. Doe dat dan ook. Ik ben het met maarten eens, en als ik iets treffent of storent vind, waar maarten het dus over had, wil ik dan ook op die knop drukken. Ik hoop dat ik duidelijk ben en dat het niet meer gebeurd, want het is een gezellig forum naar m'n mening. Ik wil geen hele discussie op tou zetten met ruzies of wat dna ook, maar voor sommige forumleden, is het niet leuk. Als je niet meer durft te posten? vind ik het toch iets te ver gaan.

in afwachting van antwoord,

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik weet wie je bedoeld maarten. Ik heb het er met dj over gehad. Dj zij ook dat als je iets treffend vind, of gemeen of wat dan ook, dat je gewoon op de knop, raporteer dit bericht moet drukken. Doe dat dan ook. Ik ben het met maarten eens, en als ik iets treffent of storent vind, waar maarten het dus over had, wil ik dan ook op die knop drukken. Ik hoop dat ik duidelijk ben en dat het niet meer gebeurd, want het is een gezellig forum naar m'n mening. Ik wil geen hele discussie op tou zetten met ruzies of wat dna ook, maar voor sommige forumleden, is het niet leuk. Als je niet meer durft te posten? vind ik het toch iets te ver gaan.

in afwachting van antwoord,

Ik twijfel om te reageren, omdat ik bang ben dat omdat ik het weer met MAARTENF eens ben. Nu zal iemand (ik noem geen namen, maar het is geen mod) hier weer op reageren. Ik hou altijd mijn mond als het op irritaties uitkomt, ik vermijd ze. Maar ik zie dat iemand eindelijk gedurft heeft om die eerste stap te zetten. Als je het mij vraagt zijn er veel meer leden met een probleem als deze. Sommige spreken erover, sommige niet. En nu is er een punt gekomen dat iemand er genoeg van heeft, en volgens mij zegt dat genoeg.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op de laatste 3 posts wil ik even een opmerking geven ( en deze is niet negatief hoor )

Het is idd spijtig dat je niet meer durft posten omwille van mogelijke reacties, maar zoals Leonard zegt : rapporteer gewoon een bericht waarbij je een slecht gevoel hebt.

Of stuur een pb naar een mod, daar zijn we er eigenlijk voor hoor, niet om mensen af te kafferen, maar om het forum in goede banen te leiden, om het de users gezellig te maken en om mensen die over de schreef gaan er even op te wijzen dat er mensen zijn die het liever niet zo hebben.

Euhm, ja dat is het, maarja, nog vragen, pb-tje is snel gestuurd hé ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik wou ook nog wat kwijt:

Ik vind dat enkele mods (ik noem geen namen, maar ik denk dat een aantal mensen begrijpt wie ik bedoel) ook veel te snel kwaad worden als je ook maar 1 keer iets verkeerds zegt (is ook zo bij sommige leden). Hierdoor durf ik bijna nauwelijks iets te zeggen in de topics :@ (niet dat ik een watje ben oid ;) het is overigens niet lullig bedoeld tegenover de mods, maar ik stoor me er vreselijk aan :{:X )

Ik ben geen aansteller ofzo, maar ik maak me hier al enkele weken zorgen om, en ik moest het gewoon kwijt, want het werd mij echt teveel!! :(

Ik hoop dat iemand mij begrijpt, want ik kan er echt niet meer tegen.

Er bestaat ook nog zoiets als PB. Ik weet heus wel dat je het over mij hebt, maar met dit soort algemeenheden kan ik niks. Geef me links van de betreffende posts ofzo. Ik reageer vaak scherp, ja. Zo ben ik nu eenmaal. Ik heb niet altijd evenveel geduld met iedereen op elk moment, 't is niks persoonlijks en je moet je de toon vooral niet aantrekken (de inhoud natuurlijk wel, ik post die waarschuwingen niet voor niks).

Dus als je met iemand iets te stellen hebt, stuur een PB, daar zijn die dingen voor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er bestaat ook nog zoiets als PB. Ik weet heus wel dat je het over mij hebt, maar met dit soort algemeenheden kan ik niks. Geef me links van de betreffende posts ofzo. Ik reageer vaak scherp, ja. Zo ben ik nu eenmaal. Ik heb niet altijd evenveel geduld met iedereen op elk moment, 't is niks persoonlijks en je moet je de toon vooral niet aantrekken (de inhoud natuurlijk wel, ik post die waarschuwingen niet voor niks).

Dus als je met iemand iets te stellen hebt, stuur een PB, daar zijn die dingen voor.

wie zegt dat we het over jou hebben?

Maar je kan afentoe wel effe wat minder, lijkt me?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wie zegt dat we het over jou hebben?

Maar je kan afentoe wel effe wat minder, lijkt me?

Omdat de rest van de mods vriendelijk en beheerst zijn? Samen met DJ heb ik hier de sterkste stem. Het maakt me ook niet uit dat ik er commentaar op krijg, maar stuur dan even een PBtje met concrete voorbeelden, dan kan ik er wat aan doen.

Jouw toon bevalt me trouwens ook niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan me gedeeltelijk wel vinden in de reacties hier, heb er zelf ook ff last van gehad, maar vergeet niet dat de mods zijn om hier alles in de gaten te houden...

Wonderers taak is volgens mij om (bijna) alle topics door te lezen. Gebeurt er iets dat er niet thuishoort dan vind ik dat niet vreemd dat ze dat meldt...

Stel je nou eens voor dat jij in die positie zit... je leest alles door, en je komt iets tegen, dan kan je toch niet keer op keer zeggen: "ik zie het wel ff door de vingers", zeker niet nu er strengere regels zijn in dit forum...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is nogal wat veranderd en dat kwam omdat we te soepel waren. Daardoor is het forum een tijd off geweest, de radio is off, de muziek, we moeten geld bij elkaar sprokkelen en waarom allemaal? Omdat we te makkelijk zijn geweest, er moet strenger opgetreden worden.

Wonderer is de globale moderator, zij leest practisch alles op het forum, ik zweef er maar wat rond, ik lees echt lang niet alles! De genoemde blauwe knop en de pb's... doe het gewoon! Niet niet posten omdat je bang bent...

Zo lang je je aan de FAQ houdt is er niets aan de hand! een waarschuwing krijg je niet zomaar en ook die kan ingetrokken worden als we wat te snel zijn geweest (vandaag nog gebeurd). Overal kan over gepraat worden, we zijn een discussieforum, durf de discussie aan te gaan, post gewoon, maar post geen illegale dingen want 1x het forum down is meer dan genoeg!

En mocht je er echt niet uitkomen met een mod mail/pb je mij (mail heeft voorkeur), knip ook posts uit en stuur ze door, daarvoor ben ik admin, zeg maar de directeur op school en de mods zijn de leraren, heb je een conflict waar je met de leraar niet uit komt kun je naar de directeur en geloof me, die zal alles strikt vertrouwelijk in behandeling nemen en niet zeggen: hey mod A of hey mod B, pietje liep weer te zeuren over dit en dat... en dat geldt aan beide kanten.

Ik hoop dat iedereen gewoon lekker zijn/haar gang gaat, kan gaan, wil gaan en durft te gaan, want alleen dankzij posts en dankzij jullie zijn we zo groot geworden en hopen we nog groter te worden!

Hulde aan alle users _O_ en vanaf nu weer lekker posten. Is er iets dan hoor je het wel, maar je hoeft er niet bang voor te zijn!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een paar dagen geleden wou ik een posts rapporteren maar toen ik dat de eerste keer wou doe kreeg ik een phpBB error.

De tweede keer lukte het wel, hebben hier nog meer mensen last van ?

En nog even over die reacties: het ligt ook een beetje aan het humeur van de persoon in kwestie, als je een slecht humeur hebt ben je al gauw wat kortaf, dat heb ik zelf ook.

En verder doen wat DJ zegt ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik erger mij de laatste dagen aan posts met hele kleine lettertjes. Als users/mods iets wilden zeggen wat off-topic of persoonlijk was, gebeurde het nog in deze grootte:

Als users/mods iets wilden zeggen wat off-topic of persoonlijk was, gebeurde het nog in deze grootte:

Dat was nog niet zo heel erg. Nu kom ik ook al zeer vaak deze grootte tegen:

Nu kom ik ook al zeer vaak deze grootte tegen:

Die is al redelijk onleesbaar. En nu zie ik zelfs deze grootte:

En nu zie ik zelfs deze grootte:

Hier erger ik me wel aan. Als je iets wilt zeggen wat iets te off-topic of wat grof is, houd je dan gewoon in of vertel het in een PB-tje, of weet ik veel wat.

Ik hoop niet dat ik een zeikerd ben, ofzo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kan het ook gewoon kopieren, in word plakken en uitvergroten... dan kan je het alsnog lezen. Maar vaak zijn die kleine lettertjes toch onzin, dus kan je er ook gewoon overheen lezen ;)

of Kladblok ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kan het ook gewoon kopieren, in word plakken en uitvergroten... dan kan je het alsnog lezen. Maar vaak zijn die kleine lettertjes toch onzin, dus kan je er ook gewoon overheen lezen ;)

Weet ik. Maar soms zie ik een aantal posts achter elkaar met alleen maar kleine lettertjes en dat vind ik irritant. Ze gaan inderdaad nergens over nee, daarom vind ik het ook zo irritant.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kan het ook gewoon kopieren, in word plakken en uitvergroten... dan kan je het alsnog lezen. Maar vaak zijn die kleine lettertjes toch onzin, dus kan je er ook gewoon overheen lezen ;)

gewoon op 'quote' klikken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Weet ik. Maar soms zie ik een aantal posts achter elkaar met alleen maar kleine lettertjes en dat vind ik irritant. Ze gaan inderdaad nergens over nee, daarom vind ik het ook zo irritant.

't is hetzelfde als een spoiler gebruiken, mensen moeten moeite doen om het te lezen. Je kunt het ook overslaan. 't Is voornamelijk om tere zieltjes te beschermen.

Het enige topic dat ik me op dit moment voor de geest kan halen met posts met alleen maar kleine letters is trouwens het baggertopic in het feest-forum, en als je je daar al aan ergert, zie ik het somber voor je in ;) Dat gaat namelijk helemaal NERGENS over.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...