Ga naar inhoud

Als Je Mee Mocht Spelen In Een B&A Avontuur...


Aanbevolen berichten

Dag allemaal!

Stel je voor dat je mee mocht spelen in een avontuur van Bassie & Adriaan, en met meespelen bedoel ik het echt beleven en meemaken, voor welk avontuur zou je dan kiezen? En welke absoluut niet? Zou je door de stad willen racen van telefooncel naar telefooncel op de achterbank, zou je naast Bassie en Adriaan de berg op willen rijden op de rug van een ezel, zou je de wereld willen redden door een griengasbom onschadelijk te maken, pakjes opsporen door heel Europa, een zwervend bestaan leiden omdat de plaaggeest de caravan en de buggy heeft gestolen, etc.

Zelf zou ik het liefst het avontuur van De Verdwenen Kroon willen meemaken. Mee boodschappen doen met Adriaan en Robin, af en toe voetballen met Bassie en Lara en het achtervolgen van de boeven over het water en door de lucht. De opsluiting achter de tralies lijkt me een minder prettig moment, maar dat moet dan maar!

Het avontuur (nou ja, avontuur...) van De Reis Door Amerika zou ik liever niet willen meemaken. Ik denk dat ik me behoorlijk aan Bassie zou irriteren. Zijn grappen zijn nogal flauw en als ie dan OOK nog ervoor zorgt dat we niet meer uit de woestijn weg kunnen rijden... Tja, dan sta ik niet meer voor mezelf in hoor! O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De diamant. En als B&A op weg gaan om hun onschuld te bewijzen, blijf ik lekker bij de adjudant... :9~

[/kwijlmodus]

En nu serieus. Als je de grens legt dat je inderdaad alleen met B&A mee mag en niet met de boeven, zou ik denk ik voor Europa kiezen. Lekker reizen en dingen zien en uiteindelijk spanning in Luxemburg. Dingen als de Kroon zijn niet goed voor mij, daar ben ik veel te lui voor.

Hoewel het me wel leuk lijkt om de Kroon samen met de boefjes te beleven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou de inbraak scene van de schatkaart wel doen. En dan als het ware naast Adriaan van dat dak springen. Dat heb ik altijd wel een keer willen doen. En ik zou ook wel mee met de verzonken stad.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Veel avonturen hebben toch nog iets naars in zich om mee te maken.

Huis weg, beschuldigingen, ontvoering...

Dus zou ik kiezen voor Europa of Amerika. Ik zou ontzettend graag naar Amerika willen reizen. Maar omdat ik veel landen in Europa al ken, kies ik uiteindelijk voor de Reis vol Verrassingen.

Lijkt me prachtig, cowboys, grote bossen, de steden. Lijkt mij prachtig om mee te maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Veel avonturen hebben toch nog iets naars in zich om mee te maken.

Huis weg, beschuldigingen, ontvoering...

Dus zou ik kiezen voor Europa of Amerika. Ik zou ontzettend graag naar Amerika willen reizen. Maar omdat ik veel landen in Europa al ken, kies ik uiteindelijk voor de Reis vol Verrassingen.

Lijkt me prachtig, cowboys, grote bossen, de steden. Lijkt mij prachtig om mee te maken.

Dus als je volgend jaar je examen hebt gehaald weet je wat je moet doen.. Ik ga ook wel mee. Ik hoef alleen nog maar de lotto te winnen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou ook voor het avontuur in Amerika gaan om zelf mee te maken. In deze serie zie je heel duidelijk dat Amerika echt een heleboel leuke en verschillende dingen te bieden heeft om te doen. Zo'n beetje iedere locatie waar B&A in die serie komen vind ik ook erg mooi, het enige wat minder is dat vaststaan in de woestijn maar voor de rest zou ik het erg leuk vinden om juist in deze serie mee te doen. :):)

Is het trouwens misschien ook een idee dat er ook een poll aan de startpost wordt toegevoegd?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, dat lijkt me een duidelijke zaak. :7

Natuurlijk de Sleutel, Diamant & Professor.

Nee, das flauw, ik denk dat ik dan voor de reis door Amerika ga, dan kom je op een hoop toffe locaties en je beleefd toch nog een klein avontuurtje.

En als ik 1 serie niet zou doen dan was dat de Schatkaart, al ging ik met de B&A-boys meevoetballen was het geen spannende wedstrijd meer. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Reis vol Verassingen... Ik vind (zoals al meer mensen aangaven) bijna alles wat B&A daar gaan doen interresant en leuk! B&A lijkt me zowiezo een geweldig land om te bezoeken! Ik zou nog wel ff langs Miami gaan, daar zijn nu ONGELOOFLIJK veel haaien voor de kust...>:) Lijkt me mooi om dat eens vanuit een helicopter te zien, net als dat je bij het nieuws zag!:P

Link naar bericht
Delen op andere sites

als ik mee voetbal met de B&A boys dan hoop ik dat B&A een hele goede glas verzekeringen hebben. Want ik raak de bal. Maar waar die terrecht komt dat is altijd de vraag :? . Maar Amerika nee dat is een goede vakantie. Dat kleine avontuurtje neeeee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Veel avonturen hebben toch nog iets naars in zich om mee te maken.

Huis weg, beschuldigingen, ontvoering...

Dus zou ik kiezen voor Europa of Amerika. Ik zou ontzettend graag naar Amerika willen reizen. Maar omdat ik veel landen in Europa al ken, kies ik uiteindelijk voor de Reis vol Verrassingen.

Lijkt me prachtig, cowboys, grote bossen, de steden. Lijkt mij prachtig om mee te maken.

ben het met je eens

ik ben geen natuurliefhebber, maar death valley, grand canyon, yosimity (vast niet goed geschreven) park lijkt me toch geweldig om te zien! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
als ik mee voetbal met de B&A boys dan hoop ik dat B&A een hele goede glas verzekeringen hebben. Want ik raak de bal. Maar waar die terrecht komt dat is altijd de vraag :? . Maar Amerika nee dat is een goede vakantie. Dat kleine avontuurtje neeeee.

Die zin(nen) snap ik even niet...O} Leg is uit...:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die zin(nen) snap ik even niet...O} Leg is uit...:)

Hij bedoeld denk ik dat het meer een vakantie lijkt - de serie van Amerika - dan een echt spannend verhaal ;). Dat heb ik zelf ook hoor, maar verwacht niet dat je zomaar ff een serie opneemt. Het is hard zwoegen en dat zien sommige mensen weleens over het hoofd ..

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij bedoeld denk ik dat het meer een vakantie lijkt - de serie van Amerika - dan een echt spannend verhaal ;). Dat heb ik zelf ook hoor, maar verwacht niet dat je zomaar ff een serie opneemt. Het is hard zwoegen en dat zien sommige mensen weleens over het hoofd ..

Lukas.

Lukas inderdaad je hebt gelijk. Ik was die zin ook aan het type terwijl ik aan het bellen was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
als ik mee voetbal met de B&A boys dan hoop ik dat B&A een hele goede glas verzekeringen hebben. Want ik raak de bal. Maar waar die terrecht komt dat is altijd de vraag :?

Dat is bij de B&A-boys ook nog maar de vraag ;).

Ik zou wel mee willen spelen in de Kroon of de Professor.

Echt spannende avonturen vind ik dat, dus daarom lijkt het mij ook het leukst om mee te doen.

Oh, de Plaaggeest zou ik ook wel willen zijn >:).

Amerika lijkt me dodelijk saai om in mee te doen, dus dat in ieder geval niet ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Reis vol Verassingen... Ik vind (zoals al meer mensen aangaven) bijna alles wat B&A daar gaan doen interresant en leuk! B&A lijkt me zowiezo een geweldig land om te bezoeken! Ik zou nog wel ff langs Miami gaan, daar zijn nu ONGELOOFLIJK veel haaien voor de kust...>:) Lijkt me mooi om dat eens vanuit een helicopter te zien, net als dat je bij het nieuws zag!:P

:P

Nouja, je hebt wel gelijk. Die buik van Bassie kan je wel een land noemen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Heb de serie altijd erg intresant gevonden vraag me niet waarom, maar ik vond het altijd erg cool en de stukjes in het lab te zien, en dat spreekte me erg aan en intresand,meschien is dit wel een raar idee hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Europa lijkt me het leukst, gewoon lekker op reis, en wel op avontuur, maar zonder te weten dat de boeven achter je aan zitten (wel zo relaxed).

Het zwervende bestaan van de Plaaggeest heeft ook wel iets charmants.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou graag hebben meegespeeld in de Huilende Professor, want dat lijkt me echt spqannend: Bassie zoeken in een ondergrondse grot met ontelbare gangen. ^O^

Of samen met de boeven de kroon stelen in De Verdwenen Kroon. Dat lijkt me gewoon erg lauw. :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...