Ga naar inhoud

Goedemorgen Wonderer!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! :W

Ik moet er bijna van blozen ;) Ik heb nadat Djkoelkast om 4 uur vertrok nog gewerkt aan de felicitaties voor Paul van Gorcum, en toen ik eindelijk om half zes naar bed ging, vond ik dat ik nog even een boek moest lezen. Helaas pakte ik een boek dat moeilijk weg te leggen viel, dus dat moest eerst uit. Uiteindelijk ben ik om acht uur gaan slapen.

Niet zo vreemd dus dat ik pas om vier uur mijn nest uit kwam ;) Het wordt trouwens al weer vroeg licht, en die klotevogeltjes hebben nog steeds niet door dat het pas over drie weken lente wordt :(

Veel :*

Maike

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

hoewel het natuurlijk altijd de vraag is wanneer het voor Wonderer een ochtend is, een hele goeie morgen!!! *O**O**O*

ennuh twice, dit topic gaat erover dat we Wonderer een hele goeie morgen wensen en dat de wintertijd weer is ingegaan, zodat de klok een uur terug ging en we een uur langer kregen om te slapen en ik moet niet te veel kopspijkers kijken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hehehe, maf topic dit. Okay. Op woensdag en donderdag is het om 8 uur morgen voor mij, op de andere dagen meestal tussen 12 en 4 ;) behalve vorige week zondag, toen werd ik om 11 uur wakker ipv twaalf uur, want een of andere idioot had alle klokken een uur teruggezet... behalve de mijne.

Link naar bericht
Delen op andere sites
jullie weten dat je in je proefiel GMT+1 moet neerzetten nu he voor de juiste tijdsweergave (!)

Lees ook altijd mededelingen van de crew door!

en wat als je dat nou niet heb is dat dan erg want ik heb GMT+2.

en als dat erg is hoe verander ik dat dan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ok gedaan! Maar wat betekend dat eigenlijk allemaal?

Tijdzones. GMT is 0, Greenwich Mean Time. Dat ligt in Engeland. In Nederland is het een uur later dan in Engeland, omdat het oostelijk (dus verder naar de ochtend, de zon komt hier eerder op) van Engeland ligt. Hoe verder je naar het oosten gaat, hoe eerder de zon opkomt, dus hoe later het is. De grens ligt ergens in de stille oceaan, op een groepje eilanden voorbij New Zealand.

De andere kant op geldt precies hetzelfde. Landen ten westen van Engeland leven vroeger dan in GB. Zij hebben dus tijden met GMT-1 en wij GMT+1

Omdat dit script geen zomertijd kent, moet je elk half jaar je profiel aanpassen aan de juiste tijd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tijdzones. GMT is 0, Greenwich Mean Time. Dat ligt in Engeland. In Nederland is het een uur later dan in Engeland, omdat het oostelijk (dus verder naar de ochtend, de zon komt hier eerder op) van Engeland ligt. Hoe verder je naar het oosten gaat, hoe eerder de zon opkomt, dus hoe later het is. De grens ligt ergens in de stille oceaan, op een groepje eilanden voorbij New Zealand.

De andere kant op geldt precies hetzelfde. Landen ten westen van Engeland leven vroeger dan in GB. Zij hebben dus tijden met GMT-1 en wij GMT+1

Omdat dit script geen zomertijd kent, moet je elk half jaar je profiel aanpassen aan de juiste tijd.

En in Spanje zitten ze wel in dezelfde tijdzone als wij in NL, in tegenstelling tot wat een of andere schrijver van een bepaalde kinderserie even was vergeten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als dit al niet meer kan... straks wordt er nog iemand doodgeschoten omdat ie tegen de islam is.

Zou je me kunnen uitleggen wat je bezwaren tegen dat grapje waren?

Mensen vergeten nogal eens smilies juist te interpreteren en het taalgebruik was sterk. Verdere discussie (liever niet, maar ik ken je) via PB.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...