Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan op Nickelodeon deel 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

WAT? Wil je zeggen dat ze nu Het Geheim v/d schatkaart uitzenden? Ohrrr....Ik kijk iedere dag of ze hem uitzenden, nu ben ik helaas op beide dagen weg geweest en nu...zenden ze hem uit! NEE!!!

Maar goed, ik neem aan dat ze afl.1 t/m 4 hebben uitgezonden - maar vanaf volgende week zenden ze B&A toch niet meer uit (Talpa) dus dan heb je toch maar 4 afleveringen kunnen zien?

Of ze zenden vandaag t/m vrijdag hem nog uit; dan kan je hem compleet zien:

Ma (vandaag): afl.5+6

Di: afl.7+8

Woe: afl.9+10

Do: Afl.11+12

Vrij: Afl.13+14

*aadbaron* Drommels,drommels en nog eens drommels!!! Nou heb ik het weer niet gezien!

*bas* pieuwiepieuwipieuwie (huilt)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar je ziet...geen Bassie en Adriaan en het Geheim van de schatkaart door de week. Dus wat heb ik nu gemist? 4 afleveringen! En de rest krijgen we voorlopig niet te zien. Dus zoveel maakte het niet uit ik in het weekend B&A niet heb kunnen zien.

Ben trouwens benieuwd wat ze nu gaan doen. Na reis door Amerika maandag weer afl.1 van de Plaaggeest geweest. Dus op deze manier hebben ze de series uitgezonden (door de weeks):

- De Plaaggeest (serie 1)

- Het geheim van de sleutel (serie 2)

- De Diamant (serie 3)

- De huilende professor (serie 4)

- De reis vol verassingen (serie 9)

- De Plaaggeest (serie 1)

Vandaag zien we dan Plaaggeest afl.4 en 5

Morgen zien we dan Plaaggeest afl.6 en waarschijnlijk Sleutel afl.1

En begint Vrijdag al Talpa? Zoniet, dan Sleutel afl.2 (zal wel weer originele aflevering 3 zijn, "Vakantieplannen", niet aflevering 2 "Het nieuwe nummer")

En dat was het dan tot begin september met B&A op Nickelodeon.

Dag vriendjes, dag vriendinnetjes

Dat waren we dan alweer

Nickelodeon gooit ons er af

Voor die nieuwe Taaal-pa!

Hopelijk gaat het avontuur verder,

en komt er dus nog meer

Maar wie weet of ze dan

weer verder gaan met de Sleutel?

Wil je weten of dit avontuur wel verder zal gaan?

Kijk in september...

naar Bassie en Adriaan - op Nick!

Link naar bericht
Delen op andere sites

NIEUWS **** NIEUWS **** NIEUWS **** NIEUWS

Op Nickelodeon zijn vanavond voor het eerst reclamespotjes gemaakt over de Talpa en Nick-uitzendingen (overigens in een grappige vorm). Ze zeiden: Van 02.00 tot 18.00 is Nickelodeon te zien, daarna Talpa. En wat moet dan na 18.00? En toen kwam allemaal van die voorstellen zoals bijv. "Wat na 18.00? Je zus bewerken met plakband en in een vogel veranderen? Nee hoor, van 02.00 tot 18.00 is Nickelodeon op tv, daarna verder op de PC. Iedere avond op http://www.nickelodeon.nl" Dus hopelijk komen B&A dan ook om die tijd - en waarschijnlijk wel - of ze moeten de hele programmering gaan aanpassen, maar dat lijkt me niet.

Alhoewel, met Nickelodeon weet je nooit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
NIEUWS **** NIEUWS **** NIEUWS **** NIEUWS

Op Nickelodeon zijn vanavond voor het eerst reclamespotjes gemaakt over de Talpa en Nick-uitzendingen (overigens in een grappige vorm). Ze zeiden: Van 02.00 tot 18.00 is Nickelodeon te zien, daarna Talpa. En wat moet dan na 18.00? En toen kwam allemaal van die voorstellen zoals bijv. "Wat na 18.00? Je zus bewerken met plakband en in een vogel veranderen? Nee hoor, van 02.00 tot 18.00 is Nickelodeon op tv, daarna verder op de PC. Iedere avond op http://www.nickelodeon.nl" Dus hopelijk komen B&A dan ook om die tijd - en waarschijnlijk wel - of ze moeten de hele programmering gaan aanpassen, maar dat lijkt me niet.

Alhoewel, met Nickelodeon weet je nooit.

Een paar posts terug had Acrobaatje dit nog gepost

http://forum.clownenacrobaat.nl/viewtop ... 6354#76354

Dus Bassie en Adriaan komt wel op een totaal andere tijd en de programmering zal weldegelijk omgegooid gaan worden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De online uitzendingen op Nickelodeon.nl zijn vanaf zaterdag alleen tussen 18:00 en 19:00 uur, dus niet de hele avond.

Op de site van Nickelodeon staat het volgende:

Bussum, 30 juni 2005

Vanaf 1 augustus 2005 zendt Nickelodeon TOT 20.00 uur uit. Daarna begint het programma van Talpa.

Op 12 augustus 2005 veranderen de avonduren van Nickelodeon; dan start Talpa TV haar programmering op de kinderzender. Van 02.00 uur tot 18.00 uur blijft de Nickelodeon programmering hetzelfde. Van 18.00 uur tot 02.00 uur zal Talpa TV haar programma’s brengen.

Op dezelfde dag wordt tevens de nieuwe website van Nickelodeon gelanceerd. Op deze geheel nieuwe website biedt Nickelodeon kijkers de kans om tussen 18.00 uur en 19.00 uur speciale afleveringen van Nickelodeon series te bekijken.

Daarnaast wordt per 1 juli het uitzendgebied van Nickelodeon uitgebreid. Vanaf deze datum zal Nickelodeon te ontvangen zijn in de Betuwe. In de gemeenten Tiel, Overbetuwe, Nederbetuwe, Wijchen, Gendt en Bemmel zal Nickelodeon te ontvangen zijn op frequentie 731,50 MHz of kanaalnummer 54-. In de gemeente Lingewaal zal Nickelodeon te ontvangen zijn op frequentie 751,25 MHz of kanaalnummer 56.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, ik had dat ook al eerder gelezen op nickelodeon.nl - maar ik dacht dat het gewoon niet meer zo was (niet meer ge-updated) omdat ze op TV zeiden: ".....Van 02.00 tot 18.00 Nickelodeon op TV, daarna verder op de PC." Zouden ze dan alleen dat ene uurtje bedoelen? (Van 18.00-19.00)

En wat bedoelen ze dan met speciale afleveringen? 't Kan natuurlijk ook dat ze gewoon bedoelen dat er dubbele afleveringen komen van Rocket Power, My Life as a teenage robot, Fairly Odd Parents of een van die andere programma's.

Van de ene kant hoop ik dat ze dat ook met B&A doen, maar van de andere kant ook niet. Van de ene kant zou dat wel leuk zijn - B&A afleveringen online. Maar van de andere kant: Als ze de Nickelodeon-series steeds afwisselen beginnen ze bijvoorbeeld met aflevering 1 + 2 van het Geheim van de sleutel en als (hoogstens) anderhalve week later nog een keer B&A komt, heb je bijvoorbeeld afl.4 en 5 van de Diamant of zo. Dus ik weet niet wat ik erover moet denken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, ik had dat ook al eerder gelezen op nickelodeon.nl - maar ik dacht dat het gewoon niet meer zo was (niet meer ge-updated) omdat ze op TV zeiden: ".....Van 02.00 tot 18.00 Nickelodeon op TV, daarna verder op de PC." Zouden ze dan alleen dat ene uurtje bedoelen? (Van 18.00-19.00)

En wat bedoelen ze dan met speciale afleveringen? 't Kan natuurlijk ook dat ze gewoon bedoelen dat er dubbele afleveringen komen van Rocket Power, My Life as a teenage robot, Fairly Odd Parents of een van die andere programma's.

Van de ene kant hoop ik dat ze dat ook met B&A doen, maar van de andere kant ook niet. Van de ene kant zou dat wel leuk zijn - B&A afleveringen online. Maar van de andere kant: Als ze de Nickelodeon-series steeds afwisselen beginnen ze bijvoorbeeld met aflevering 1 + 2 van het Geheim van de sleutel en als (hoogstens) anderhalve week later nog een keer B&A komt, heb je bijvoorbeeld afl.4 en 5 van de Diamant of zo. Dus ik weet niet wat ik erover moet denken...

Ik denk niet dat ze Bassie & Adriaan online gaan uitzenden. Ik heb zo'n vermoeden dat we bijvoorbeeld nieuwe of extra lange afleveringen van hun "eigen" series te zien krijgen. (zoals inderdaad Rocket power, SpongeBob, Winx, enz.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op de amerikaanse nickelodeon site kun je al online afleveringen terug kijken. ik denk dat de series die ze online gaan zetten gewoon ook de engelstalige series zijn. zoals spongebob...

Dat lijkt me niet. Ik neem aan dat die speciale stream voor kinderen bedoeld is en dat de afleveringen gewoon in het Nederlands nagesynchroniseerd worden en later op tv worden vertoond. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hebben jullie trouwens de prijsvraag van B&A gezien op Nickelodeon? Je kunt er de Karaoke-DVD met winnen en zelfs een verzameling DVD's van alle avonturen van deze clown en acrobaat.

De vraag is: Vorig jaar vierden Bassie en Adriaan hun jubileum.

Hoeveel jaar waren ze toen samen?

a. 50 jaar

b. 25 jaar

c. 40 jaar

Oh, wie weet het antwoord toch? >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hebben jullie trouwens de prijsvraag van B&A gezien op Nickelodeon? Je kunt er de Karaoke-DVD met winnen en zelfs een verzameling DVD's van alle avonturen van deze clown en acrobaat.

De vraag is: Vorig jaar vierden Bassie en Adriaan hun jubileum.

Hoeveel jaar waren ze toen samen?

a. 50 jaar

b. 25 jaar

c. 40 jaar

Oh, wie weet het antwoord toch? >:)

Doe de TV aan, krijg prompt die reclame ;)

Er zit ook een heel kort shotje in van Bassie die een milkshake of ijsje uit een automaat haalt, waar is dat van? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Bravo voor Nickelodeon. Ze zijn begonnen zoals het hoort: bij Plaaggeest afl 1. Hopen dat ze het nou een beetje in de goede volgorde doen.

Ja, bravo voor Nickelodeon !! Ze hebben de kijkcijfers van 1 van hun best bekeken programma`s gigantisch naaar beneden laten zakken, door het op een tijdstip uit te zenden wanneer alleen de allerkleinste kunnen kijken. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
[..]

Ja, bravo voor Nickelodeon !! Ze hebben de kijkcijfers van 1 van hun best bekeken programma`s gigantisch naaar beneden laten zakken, door het op een tijdstip uit te zenden wanneer alleen de allerkleinste kunnen kijken. ;)

En ik heb een grote primeur, Bassie en Adriaan zal binnen niet al te lange tijd, op een ander tijdstip komen. Dit heb ik vernomen uit zeer een betrouwbare bron.

Voor meer info, luister binnenkort naar mijn Radio-uitzending op "radio clown en acrobaat"

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En ik heb een grote primeur, Bassie en Adriaan zal binnen niet al te lange tijd, op een ander tijdstip komen. Dit heb ik vernomen uit zeer een betrouwbare bron.

Voor meer info, luister binnenkort naar mijn Radio-uitzending op "radio clown en acrobaat"

Er wordt dan wel flink mee geschoven op Nickelodeon. Zolang is het nog niet op deze tijd. Ik ben benieuwd ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En ik heb een grote primeur, Bassie en Adriaan zal binnen niet al te lange tijd, op een ander tijdstip komen. Dit heb ik vernomen uit zeer een betrouwbare bron.

Voor meer info, luister binnenkort naar mijn Radio-uitzending op "radio clown en acrobaat"

Dat mag ook wel, kwart voor negen is natuurlijk een belachelijk tijdstip. ;) Er kijkt echt geen hond naar. Even de kijkcijfers van de afgelopen week:

ma 12/09, 08:39u - Plaaggeest 6: 9.000 kijkers

di 13/09, 08:46u - Sleutel 1: 28.000 kijkers

wo 14/09, 08:38u - Sleutel 2: 28.000 kijkers

do 15/09, 08:50u - Sleutel 3: 19.000 kijkers

vr 16/09, 08:46u - Sleutel 4: 54.000 kijkers

bron: http://www.kijkonderzoek.nl ;)

Kortom: ik ben blij dat Bassie & Adriaan weer op een nieuw tijdstip komt. Ik hoop iets van 17:00 uur ofzo.

Ben benieuwd wat het wordt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat mag ook wel, kwart voor negen is natuurlijk een belachelijk tijdstip. ;) Er kijkt echt geen hond naar. Even de kijkcijfers van de afgelopen week:

ma 12/09, 08:39u - Plaaggeest 6: 9.000 kijkers

di 13/09, 08:46u - Sleutel 1: 28.000 kijkers

wo 14/09, 08:38u - Sleutel 2: 28.000 kijkers

do 15/09, 08:50u - Sleutel 3: 19.000 kijkers

vr 16/09, 08:46u - Sleutel 4: 54.000 kijkers

bron: http://www.kijkonderzoek.nl ;)

Kortom: ik ben blij dat Bassie & Adriaan weer op een nieuw tijdstip komt. Ik hoop iets van 17:00 uur ofzo.

Ben benieuwd wat het wordt.

9000 kijkers is inderdaad belachelijk, zeker als je weer dat ze op de avond een veelvoud van dat aantal halen O}. Misschien beginnen ze bij Nickelodeon toch wakker te worden :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

9000 kijkers is inderdaad belachelijk, zeker als je weer dat ze op de avond een veelvoud van dat aantal halen O}. Misschien beginnen ze bij Nickelodeon toch wakker te worden :P.

Zolang ze Bassie & Adriaan maar op één tijdstip houden, als ze twee uitzendtijden gaan aanhouden, zie ik de bui al hangen en wordt het weer één grote puinhoop. Dan loopt een serie weer over op het andere tijdstip en is het eind dus weer zoek, kijk maar naar de voorgaande pagina's in dit topic, dan begrijp je wat beter wat ik bedoel. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nickelodeon mag ook wel wat aan de programmering gaan doen, want hun grote concurrent Jetix is hun behoorlijk aan het inhalen, terwijl Nickelodeon hun de laatste de baas was. En wat moet je dan doen ? Zorgen dat je je best bekeken series ook op de beste uitzendtijden uitzend.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nickelodeon mag ook wel wat aan de programmering gaan doen, want hun grote concurrent Jetix is hun behoorlijk aan het inhalen, terwijl Nickelodeon hun de laatste de baas was. En wat moet je dan doen ? Zorgen dat je je best bekeken series ook op de beste uitzendtijden uitzend.

Dat zal ze leren zomaar hun avond te verkopen aan John de Mol. >:)

Maar nou ben ik toch wel eens benieuwd wat nou het nieuwe tijdstip van Bassie & Adriaan wordt. Ik kan niet wachten tot Lennerts radio-uitzending. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Het wordt tijd dat nickelodeon wat meer duidelijk gaat scheppen over het uitzenden van de B&A series, want ik weet het nu echt niet meer hoor!

Er komt helemaal geen B en A meer... In ieder geval niet door de weeks, zoals eerst. 'S avonds ook niet meer... Bron nickelodeon ;)

http://www.nickelodeon.nl/

Klik Bassie en Adriaan aan, scroll helemaal naar onderen, daar zie je staan: Voorlopig zenden wij geen series uit van Bassie en Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had twee weken terug een mailtje naar Nick gestuurd om te vragen waarom de verloren aflevering niet werd uitgezonden, maar ik kreeg gisteren een antwoord dat er niks mee te maken had, namelijk dat er voorlopig geen B&A wordt uitgezonden en dat ik de site in de gaten moest houden voor veranderingen.

Wat een slechte PR hebben ze daar zeg. Ik heb een mailtje teruggestuurd met "bedankt voor de info, maar dat is niet wat ik vroeg, ik wil weten waarom die aflevering niet wordt uitgezonden."

Kijken of ze nu wel inhoudelijk reageren :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze hebben nog steeds geen nieuw tijdstip kunnen bedenken, volgens mij. :|Y

Kan wel zijn, maar als er contracten gesloten zijn moet het toch worden uitgezonden? b&a krijgen er toch geld voor als de series worden uitgezonden, dus als dat contractueel wordt vastgelegd moet nick volgens mij ook die afleveringen uitzenden....... of ze betalen b&a zonder uit te zenden, maar dan zijn ze wel érg dom bezig... O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kan wel zijn, maar als er contracten gesloten zijn moet het toch worden uitgezonden? b&a krijgen er toch geld voor als de series worden uitgezonden, dus als dat contractueel wordt vastgelegd moet nick volgens mij ook die afleveringen uitzenden....... of ze betalen b&a zonder uit te zenden, maar dan zijn ze wel érg dom bezig... O}

Ja zoiets zat ik ook al te denken... Maar misschien trekt het te weinig kijkers ofzo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[Volgens de kijkcijfers die ik altijd zie verschijnen trok het juist ontzettend veel kijkers :?

Was dat ook rond 18.00 uur? Ik weet wel dat de avonduitzendingen veel kijkers trokken, was destijds zelfs het best bekeken programma op Nick!

Zou het kunnen dat ze B&A soms niet uitzenden omdat ze series uitzenden die ze net hebben aangekocht, zodat ze die wel uit moeten zenden? Als je de programmering bekijkt komen bepaalde series namelijk erg vaak terug.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Was dat ook rond 18.00 uur? Ik weet wel dat de avonduitzendingen veel kijkers trokken, was destijds zelfs het best bekeken programma op Nick!

Zou het kunnen dat ze B&A soms niet uitzenden omdat ze series uitzenden die ze net hebben aangekocht, zodat ze die wel uit moeten zenden? Als je de programmering bekijkt komen bepaalde series namelijk erg vaak terug.

Ik zie nog wel eens dat ze een programma verkeerd aankondigen.. Maar de programma's zoals Sponge Bob en Rocket power, zijn denk ik wel aantrelijker, vergeleken met B en A..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zie nog wel eens dat ze een programma verkeerd aankondigen.. Maar de programma's zoals Sponge Bob en Rocket power, zijn denk ik wel aantrelijker, vergeleken met B en A..

Dat betwijfel ik sterk... volgens mij trok bassie en adriaan meer kijkers dan rocket power... Bovendien sowieso vreemd... rocket power komt 5 keer per dag... kunnen ze makkelijk b&a een keer uitzenden en zeker als ze een contract hebben. Beetje vreemd :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat betwijfel ik sterk... volgens mij trok bassie en adriaan meer kijkers dan rocket power... Bovendien sowieso vreemd... rocket power komt 5 keer per dag... kunnen ze makkelijk b&a een keer uitzenden en zeker als ze een contract hebben. Beetje vreemd :{

Is Rocket power dan ook niet meer voor kinderen tussen de 8 en de 14 bedoeld ofzo? Ik kijk er niet naar maar toch ;) En die kids kijken meestal daarnaar he...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
B&A zullen terug op Nickelodeon komen, in de maand februari. Meer kan ik niet zeggen. Het zal wellicht weer in de voormiddag zijn.

Dat zou mooi zijn, want mijn dvd speler is er gister mee opgehouden. B&A grijs gedraaid dus die dvd speler heeft de geest gegeven.

Hoe kom je aan die info eigenlijk?

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...