Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan op Nickelodeon deel 2


Aanbevolen berichten

met welke serie zijn ze nu bezig? En heeft iemand misschien een link of programmatje of site of weet ik wat, dat ik via 't internet kan kijken, of is dat niet te doen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

met welke serie zijn ze nu bezig? En heeft iemand misschien een link of programmatje of site of weet ik wat, dat ik via 't internet kan kijken, of is dat niet te doen?

Ik keek afgelopen zondag en toen was de verzonken stad bezig, en die gaat zaterdag weer verder, maar welke op dit moment(door de weeks dus) bezig is, weet ik ook niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet om lullig te doen, maar waarom wil je dan weten welke er doordeweeks bezig is als je die afleveringen toch niet kunt zien op de televisie??

omdat er misschien een site is waar je online kan kijken, dat vroeg ik toch ook? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

zou jij dan een tv voor me willen kopen? :(

Niet om vervelend te zijn, maar je vroeg toch echt ook om welke serie er bezig was en dat antwoord heb je gewoon gekregen...

ik begrijp alleen niet waarom je gelijk zo in de aanval gaat... ik vind je :( smiley namelijk niet echt vriendelijk. Het enige wat ik zei is dat je er zelf ook achter kunt komen als je gewoon even tot vanavond wacht...

en laten we nu maar weer ontopic gaan, want met ruzie maken is niemand gebaat

Link naar bericht
Delen op andere sites
te vroeg gejuicht, zag ik gisteren het einde van het geheim van de sleutel en daarna dee 1e afl. van de diamant, maar nu zie ik alweer afl. 2 van europa, ze zijn weer goed bezig, NOT! *baron* ik zal ze krijgen, die nickelodeon aaagh!!!! *slaat tv in tweeén*

Ze zenden momenteel doordeweeks toch een andere serie uit dan in het weekeinde? Ik kan me herinneren dat in het weekeinde De Verzonken Stad werd uitgezonden, dan zal die inmiddels afgelopen zijn, aangezien ze Europa 1 & 2 hebben uitgezonden. Maandag dus weer de Diamant.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nick is de series doordeweeks inderdaad chronologisch aan het uitzenden zag ik. De Diamant is nu aan de beurt. Hopelijk daarna professor en schatkaart. Europa loopt nu in het weekeinde, dus die zal doordeweeks nog wel even niet aan bod komen vermoed ik.

Maar we zullen het afwachten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nick is de series doordeweeks inderdaad chronologisch aan het uitzenden zag ik. De Diamant is nu aan de beurt. Hopelijk daarna professor en schatkaart. Europa loopt nu in het weekeinde, dus die zal doordeweeks nog wel even niet aan bod komen vermoed ik.

Maar we zullen het afwachten.

Voor Europa zonden ze toch de Verzonken Stad uit, dat zou dus betekenen dat ze ook in het weekend de series chronologisch aan het uitzenden zijn. Maar ja, vanaf 13 Juli Talpa in de avonduren en in het begin van de nacht op Nickelodeon en dan zullen we wel zien wat er met de programmering gaat gebeuren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 juli? dan zijn ze nu al bezig met talpa ;) , maar wanneer komt er talpa op nick? dan wil ik de nacht ervoor afscheid nemen, door een hele nacht nick te kijken!! ;)

Sorry, 13 Augustus. Eerst zou het 12 Juli worden, maar het is een dag uitgesteld (op een zaterdag). De uitzendingen zullen elke dag zijn tussen 18:00 en 2:00.

Dit staat trouwens op de site van Clown Bassie:

Bassie en zijn vriendjes

Nu met een compilatieclip van de vrolijke variètèshow Bassie en zijn vriendjes

19-5-2005

BASSIE & ADRIAAN

T/M 11 AUGUSTUS

IEDERE DAG OP

maandag-vrijdag 18:05 uur

zaterdag&zondag 18:15 uur dubbele aflevering

Ik denk dat ze hier nog uitgaan van de eerst bedoelde startdatum van TALPA.

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 juli? dan zijn ze nu al bezig met talpa ;) , maar wanneer komt er talpa op nick? dan wil ik de nacht ervoor afscheid nemen, door een hele nacht nick te kijken!! ;)

Sorry, 13 Augustus. Eerst zou het 12 Juli worden, maar het is een dag uitgesteld (op een zaterdag). De uitzendingen zullen elke dag zijn tussen 18:00 en 2:00.

Dit staat trouwens op de site van Clown Bassie:

Bassie en zijn vriendjes

Nu met een compilatieclip van de vrolijke variètèshow Bassie en zijn vriendjes

19-5-2005

BASSIE & ADRIAAN

T/M 11 AUGUSTUS

IEDERE DAG OP

maandag-vrijdag 18:05 uur

zaterdag&zondag 18:15 uur dubbele aflevering

Ik denk dat ze hier nog uitgaan van de eerst bedoelde startdatum van TALPA.

'

Door de weeks is het ook een dubbele aflevering. Hopen dat de professor vanavond komt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan iemand mij vertellen welke serie er vanavond draaide? Kan namelijk wegens omstandigheden even niet kijken.

Nick is vrijdag begonnen met de eerste twee delen van De Huilende Professor, ze blijven voorlopig dus chrono;ogisch uitzenden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is dit een andere versie van de professor? Vogel zo vrij zit er nu ook in, en een paar stukken die ik helemaal niet ken. Heb ik nooit goed gekeken en geluisterd, of is dit nieuw?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn geheugen zegt me dat dit niet nieuw is, maar ja, het kan zijn dat ik me vergis. Welke stukken ken je dan helemaal niet, Sietse?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn geheugen zegt me dat dit niet nieuw is, maar ja, het kan zijn dat ik me vergis. Welke stukken ken je dan helemaal niet, Sietse?

Dan vraagt Bassie bijvoorbeeld, wat is dat? En dan zegt Adriaan dat is de vesting naarden. En het liedje zo vrij als een vogel, is wel voor deze serie gemaakt, maar die hebben ze uiteindelijk niet in gedaan. Vond dat wel vreemd, dat ie er nu wel in zat. Ik had hem aan staan, maar niet helemaal goed gekeken. Dit viel me op, en vond ik heel erg vreemd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan vraagt Bassie bijvoorbeeld, wat is dat? En dan zegt Adriaan dat is de vesting naarden. En het liedje zo vrij als een vogel, is wel voor deze serie gemaakt, maar die hebben ze uiteindelijk niet in gedaan. Vond dat wel vreemd, dat ie er nu wel in zat. Ik had hem aan staan, maar niet helemaal goed gekeken. Dit viel me op, en vond ik heel erg vreemd.

Oh ja, dat van die vesting Naarden heb ik ook nooit eerder gezien. Daar verbaasde ik me gisteren ook even over. Maar ik dacht dat ik dan de vorige keren niet zo goed had opgelet. Toen ik net mijn bericht plaatste was ik dat ff vergeten.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Potjandorie, nu kijk ik op de dvd van de professor, en het staat er gewoon op. Ook raar, is me nooit opgevalen, maar ja. Het zal wel :+

Op de kidstuff/penta banden staat het ook.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In mijn herinnering zat dat stukje van Zo vrij als een vogel er in de vorige tv-versie waar ook klarismuziek in zat er al wel in dus voor tv is het dan volgens mij niet nieuw dat dit liedje erin zit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor de mensen die het nog niet weten en willen weten:

Vanavond komen afleveringen 7 en 8 van De Huilende professor.

Hopelijk gaan ze morgen verder met Het Geheim van de schatkaart.

Het lijkt ook wel of ze steeds express deze serie niet uitzenden. Ik weet nog de laatste keer: toen was het in het weekend. Toen kwamen Huilende professor afl.1 en 2 (zaterdag) en afl.3 en 4 (zondag). De week daarna gingen ze op zaterdag weer verder met de Kroon (zonder de professor af te maken).

Ik weet ook nog vorige zomer (2004) - toen ging het zo:

MAANDAG: Diamant, aflevering 8 en 9

DINSDAG: Professor, aflevering 1 en 2

WOENSDAG: Professor, aflevering 3 en 4

DONDERDAG: Professor, aflevering 5 en 6

VRIJDAG: Professor, aflevering 7 en 8

ZATERDAG: Het geheim van de sleutel, aflevering 6 en 8 (FOUT!)

ZONDAG: Het geheim van de sleutel, aflevering 8 en 8 (WEER FOUT!)

En nu gingen ze op maandag weer door met de weekend-uitzendingen:

MAANDAG: Het geheim van de sleutel, WEER aflevering 8 en 9

Toen zijn ze doorgegaan tot de laatste aflevering van De Diamant, en toen zonden ze De verdwenen kroon weer uit.

EDIT: Ik weet dit omdat ik dat indertijd van begin zomer 2004 heb opgeschreven --- alle dagen tot nu toe en dat papierwerk hier voor me heb liggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
(...)

ZATERDAG: Het geheim van de sleutel, aflevering 6 en 8 (FOUT!)

ZONDAG: Het geheim van de sleutel, aflevering 8 en 8 (WEER FOUT!)

En nu gingen ze op maandag weer door met de weekend-uitzendingen:

MAANDAG: Het geheim van de sleutel, WEER aflevering 8 en 9

(...)

Ze zonden dus (welgeteld) 4 keer achter elkaar aflevering 8 van Het geheim van de Sleutel uit? Daar klopt dan iets niet, maar het wel eens vaker niet bij Nickelodeon...
Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor de mensen die het nog niet weten en willen weten:

Vanavond komen afleveringen 7 en 8 van De Huilende professor.

Hopelijk gaan ze morgen verder met Het Geheim van de schatkaart.

Het lijkt ook wel of ze steeds express deze serie niet uitzenden.

Onzin, kom maar met een argument waarom ze dat zouden doen. Gewoon puur toeval.

EDIT : Quote tags juist gemaakt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze starten nu met de reis vol verassingen. Niet chronologisch meer dus :N Jammer..

Ja, zeer jammer! Ik denk steeds aan het liedje van Bassie & Adriaan "Houd je rustig, rustig, rustig, houd je rustig kalm en stil", maar nu kan ik dat toch echt niet meer! Laatst schreef ik of het net lijkt alsof ze de Schatkaart express overslaan. En toen werd er gezegd dat dat onzin was - geef maar eens een goeie reden, maar toch slaan ze hem steeds over. Het ging juist zo goed: De Plaaggeest (1), Sleutel (2), Diamant (3), Huilende professor (4) en dan Reis vol verassingen (9) weer. En ik durf te wedden dat deze serie ook weer over een week of 2 weer in het weekend, na de Geheimzinge opdracht komt. *aadbaron* Drommels, drommels en nog eens drommels! Ik zou graag DE serie hebben met deze persoon! (Het geheim v/d schatkaart).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het lijkt er inderdaad soms wel op alsof Nick een voorkeur voor de laatste twee series heeft. Dit is sinds de terugkeer van de doordeweekse afleveringen van B&A al de derde keer dat ze Amerika uitzenden. Het is ook wel makkelijk natuurlijk, aangezien Amerika de langste serie is en men daardoor niet snel van serie hoeft te wisselen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

PRIMEUR!!!!:

Ik ben er achter gekomen hoe het zit met de toekomst van Bassie & Adriaan op Nickelodeon, als Talpa begint.

Vanaf 13 augustus zijn onze vrienden tijdelijk niet op Nickelodeon te zien.

Bronnen:

Kijk maar, vanaf 13 augustus geen B&A te bekennen

En ook doordeweeks GEEN Bassie & Adriaan

Goed, daar komen we wel weer overheen. Gelukkig zijn ze vanaf 5 september weer te zien, maar nu komt het:

Niet elke dag, zoals in dit topic beweerd werd, maar alleen op doordeweekse dagen. Dan denk je: "Oké, dat is niet zo heel erg". Maar nu komt nog het allerergste: niet om 17:00 uur zoals hier ook beweerd werd, maar om:

08:45 uur (tot 09:10 uur)!!!!

Bronnen:

De doordeweekse dagen van Nickelodeon vanaf 5 september (beetje een rare lijst, maar om 08:45 uur zien we toch staan: Bassie & Adriaan)

En in het weekend: GEEN Bassie & Adriaan

Ook het weekend daarna (want op 10 en 11 september is het Winx weekend) geen Bassie & Adriaan

KWART VOOR NEGEN 'S OCHTENDS: Wat een rottijd. Ik heb hier dus geen woorden voor, wel wat smiley's:

O}*(*8)7:?:'(:(|:(:N:{:r:X}:|:W:O

Dan het goede nieuws:

Onze Belgische vrienden kunnen vanaf 5 september dus ook naar Bassie & Adriaan kijken op Nickelodeon, al is het dan om 08:45 uur.

(ik heb voor de bronnen de site van de Vlaamse Nickelodeon gebruikt, maar omdat die hetzelfde uitzendt als de Nederlandse Nickelodeon maakt het niet uit)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan ik met een beetje geluk 's morgens kijken voor ik naar school ga :P. Maar het is inderdaad wel een rottijd, ze gaan veel minder kijkers krijgen hierdoor.

Inderdaad, ik ook

ik zou zeggen: lang leve de DVD !

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja idd, volgens mij is het gewoon dat B&A (een productie die niet van hun is) meer kijkcijfers krijgen dan bijv. het stomme "my life as teenage robot" (een prductie die wel van hun is), dus vandaar de "wraak" :(

Waarom verleng je dan toch een contract ??

Kuifje en Lucky Luke worden trouwens ook nog op een normaal uitzendtijdstip uitgezonden en zijn ook geen eigen producten van Nickelodeon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja idd, volgens mij is het gewoon dat B&A (een productie die niet van hun is) meer kijkcijfers krijgen dan bijv. het stomme "my life as teenage robot" (een prductie die wel van hun is), dus vandaar de "wraak" :(

Een beetje onzin wat je daar zegt. Winx club, My Dad the Rockstar, Girlstuff/Boystuff, Flatmania, Corneil & Bernie en weet ik veel wat zijn ook geen Nickelodeon-programma's, maar worden wel de hele dag door uitgezonden en de hemel in geprezen door Nickelodeon, terwijl ze de echte Nickelodeon-programma's een beetje wegstoppen op rottijden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou nog steeds blij zijn dat Bassie en Adriaan nog steeds op de buis is. Het is natuurlijk zo dat Nickelodeon zijn eigen producties als ZOOP voortrekt, en dat die dan de beste uren van de dag krijgen, zoals 17u30. Maar het goede nieuws is dat B&A hier in België te zien zal zijn, ook al heeft het lang geduurd. Maar als het vakantie is kan je B&A wel bekijken ol 08u45. Da's het enige voordeel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou nog steeds blij zijn dat Bassie en Adriaan nog steeds op de buis is. Het is natuurlijk zo dat Nickelodeon zijn eigen producties als ZOOP voortrekt, en dat die dan de beste uren van de dag krijgen, zoals 17u30. Maar het goede nieuws is dat B&A hier in België te zien zal zijn, ook al heeft het lang geduurd. Maar als het vakantie is kan je B&A wel bekijken ol 08u45. Da's het enige voordeel.

Ik heb zo'n vermoeden dat Nickelodeon in de herfstvakantie enzo een hele andere programmering aanhoudt en dat Bassie & Adriaan even goed nog vervalt. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet of jullie deze 2 dingen al gemerkt hebben:

1. Vrijdag maakte Nickelodeon WEER een fout. Nadat ze woensdag de laatste op-volgorde-serie hadden uitgezonden (de huilende professor) en donderdag ze weer met een paar series verder startte met afl.1 en 2 van De Reis vol Verassingen, vergeten ze vrijdag weer afl.3 uit te zenden. I.p.v. afl.3+4 zijn afl.4 en 5 uitgezonden. Als ze nu elke aflevering normaal uitzenden hebben we vrijdag afl.14 en 15. En ik denk dat Nickelodeon 1 van deze 2 dingen komende zaterdag gaat doen:

a. Ze beginnen (aangezien de Geheimzinnige opdracht afgelopen is) WEER aan aflevering 1 van de Reis vol verassingen - OF

b. Ze zenden aflevering 16 uit van de Reis..".. en gaan daarna weer verder met aflevering 1 van "De plaaggeest"

Ik had eigenlijk nog een c - antwoord willen zetten: Ze beginnen met het chronologisch uitzenden waar ze vorige week mee gestopt zijn: afl.1 van de schatkaart dus - maar Nickelodeon blijft Nickelodeon, dus ik denk niet dat ze dit doen.

Wat denken jullie? Antwoord A, B of misschien toch C?

En dan nog punt

2: Vanavond en de komende dagen (dit staat in de meeste Tv-gidsen niet aangegeven) stopt Nickelodeon van 20.00u. tot 02.00u. voor promo-uitzendingen van Talpa. Een geluk dat B&A niet meer om 19.50 wordt uitgezonden - anders was dat komen te vervallen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nick staat een beetje bekend op de fouten.

zo heb ik eens de laatste aflevering van de schatkaart gezien, met een erg haperend beeld en geluid.

Zag vandaag bassie en adriaan in amarica. de aflevering 6 en 7 gezien.

Viel me op dat er nog een paar klaris achtergrondmuziekjes bij zaten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...