TMP Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Na ruim 3.5 jaar, tijd voor een nieuw topic. Discussieer hier over nationaal en internationaal voetbal! (Voor het WK 2010, zal nog wel een apart topic komen). Deel 7: hier Link to post Share on other sites
Joost Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Komend weekeinde de ontknoping in de Eredivisie. Wie gaat er met de schaal vandoor? Zelfs nu vind ik het moeilijk te voorspellen. Dan maar wachten op zondagmiddag Link to post Share on other sites
TMP Posted April 30, 2010 Author Share Posted April 30, 2010 Komend weekeinde de ontknoping in de Eredivisie. Wie gaat er met de schaal vandoor? Zelfs nu vind ik het moeilijk te voorspellen. Dan maar wachten op zondagmiddag Ik geef Ajax nog best een goede kans. Hoop op Twente . Leuk voor Fulham trouwens dat ze de finale van de Europa League hebben gehaald. Ik gunde het ze ook wel, ze hebben al veel sterke tegenstanders uitgeschakeld. En HSV is vaak met veel geluk een ronde verder gekomen... Link to post Share on other sites
Frey Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Bij Liverpool mislukt dit seizoen werkelijk alles. Link to post Share on other sites
Joost Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Ik geef Ajax nog best een goede kans. Hoop op Twente . Zo zou ik het ook zeggen! Zondag trouwens ook het afscheid van Roy Makaay, weer een speler van naam die er een punt achter zet. Link to post Share on other sites
MarsM Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Ik geef Ajax nog best een goede kans. Hoop op Twente . Leuk voor Fulham trouwens dat ze de finale van de Europa League hebben gehaald. Ik gunde het ze ook wel, ze hebben al veel sterke tegenstanders uitgeschakeld. En HSV is vaak met veel geluk een ronde verder gekomen... Hee! Rot PSV'er! *gooit veel stenen* Ajax kampioeeeeeeeneeeeen! . Link to post Share on other sites
Frey Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Misschien weer eens in 2032 ofzo, maar nu zeker nog niet. Link to post Share on other sites
MarsM Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Misschien weer eens in 2032 ofzo, maar nu zeker nog niet. *Trekt stoeltjes uit het Philips stadion en gooit die ook naar Frey* Link to post Share on other sites
Frey Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Kampioenschap voor Van Gaal is binnen. Het is nog niet officieel, maar volgende week pakt hij met Bayern de eerste van de 3 prijzen. Zou prachtig zijn als hij ook nog de beker en de Champions League wint. En Hertha is gedegradeerd. Ik dacht dat ze dit jaar nog wel voor het kampioenschap wouden gaan? Het kan raar lopen. Link to post Share on other sites
TMP Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Kom op Twente Enschede ! Link to post Share on other sites
Ross Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Kom op Twente Enschede ! Ik ben echt geen voetbalfan, maar goed als rasechte Twentenaar, ga ik in je uitspraak mee. Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Ik ben Ajacied, en baal van 88 punten zonder kampioenschap. :'( Gefeliciteerd Twente. Link to post Share on other sites
Frey Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Gelukkig Twente. Maar volgend jaar weer gewoon PSV. En toch nog een uitoverwinning voor VVV. Link to post Share on other sites
Joost Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Dus toch FC Twente. Knap dat ze niet zoals AZ onder de druk bezweken zijn (AZ werd vorig seizoen immers met een nederlaag kampioen doordat Ajax door PSV werd verslagen). Lekkere zooi net op die snelweg in het oosten! Nouja ze verdienen het. Ajax kende wel een indrukwekkende eindsprint, maar daarom is de prestatie van FC Twente door Ajax voor te blijven wellicht dubbel zo fraai. Link to post Share on other sites
TMP Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Verdiende titel. Erg knap van Twente ! Link to post Share on other sites
MarsM Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Jammer van Ajax, zat toch nog een goede kans in . Zuur vooral als je kijkt naar de formidabele eindsprint en het enorme doelsaldo. Maar daarentegen toch een zeer goede prestatie van FC Twente, die hun zenuwen hebben kunnen bedwingen met het oog op de eerste titel in de geschiedenis... en Ajax en PSV achter zich hebben weten te houden in de gevaarlijke momentjes. Dus toch een terechte kampioen dit seizoen! Gefeliciteerd aan alle Tukkers in da House! Link to post Share on other sites
Frey Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=eeQKPxuEPXQ Prachtige beelden. Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Haha van Gaal Blijft mooi om die man te zien presteren! Link to post Share on other sites
TMP Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Jetzt hat er auch nicht mehr die Hahren schön ! Louis die Duits praat is sowieso schitterend . Link to post Share on other sites
Niveath Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 http://nos.nl/video/156207-wir-sind-die-beste-von-deutschland.html Wat een held! Link to post Share on other sites
Frey Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Haha, werkelijk schitterend dit. Link to post Share on other sites
Joost Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Jammer van Heracles vanmiddag. Ik had Gertjan Verbeek wel Europees voetbal gegund. Maat wel knap van Roda JC, van degradatiekandidaat in een jaar naar mogelijk Europese deelnemer. En verder ben ik benieuwd wie er volgend seizoen Eredivisie speelt. Ik gok op Sparta en Willem II. Wel schitterend natuurlijk dat Sparta en Excelsior onderling gaan uitmaken welke twee Rotterdamse clubs volgend seizoen in de Eredivisie uitkomen. Link to post Share on other sites
TMP Posted May 10, 2010 Author Share Posted May 10, 2010 Jammer van Heracles vanmiddag. Ik had Gertjan Verbeek wel Europees voetbal gegund. Maat wel knap van Roda JC, van degradatiekandidaat in een jaar naar mogelijk Europese deelnemer. En verder ben ik benieuwd wie er volgend seizoen Eredivisie speelt. Ik gok op Sparta en Willem II. Wel schitterend natuurlijk dat Sparta en Excelsior onderling gaan uitmaken welke twee Rotterdamse clubs volgend seizoen in de Eredivisie uitkomen. Ik hoop dat Sparta het haalt, maar het spel tegen Helmond Sport sloeg echt nergens op. Willem II speelt al jaren waardeloos, zij zullen het niet makkelijk krijgen... Link to post Share on other sites
TMP Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 Vanavond de Europa League finale. Hopelijk haalt Fulham het. Sympathieke club, die toch knap allerlei grote ploegen heeft uitgeschakeld. Dat zou wel echt een stunt zijn ! Link to post Share on other sites
Frey Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Veendam is nu dus echt failliet. Zonde, maar in Oss is het nu vast feest. Link to post Share on other sites
Frey Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 En Van Gaal pakt ook de Duitse beker en daarmee al zijn 2e prijs met Bayern. Nog 1 te gaan. Link to post Share on other sites
TMP Posted May 16, 2010 Author Share Posted May 16, 2010 Wat een ontknoping bij Sparta-Excelsior . Jammer van Sparta ! Link to post Share on other sites
Frey Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 Echt een vreselijk spannende slotfase. Maar dit krijg je dus als je elk jaar de trainer ontslaat. Zo kun je toch ook niks fatsoenlijks opbouwen? Eigen schuld... Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 Man Utd gaat bieden op Suárez...volgend jaar weer geen derde ster op het shirt. Gelukkig gaf Ajax aan 23 mln sowieso te weigeren, dus hopelijk gaat Utd niet veel verder dan dat. Link to post Share on other sites
Joost Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Wat een ontknoping bij Sparta-Excelsior . Jammer van Sparta ! Ja dit zou je vooraf nooit verzonnen kunnen hebben. Fernandez is wel het voorbeeld van de loser die een held werd. Echt onvoorstelbaar! Maargoed, Kralingen kan zich weer opmaken voor de Eredivisie (al verwacht ik dat dit maar een jaartje zal zijn). Sparta er dus uit. Zoals geschreven werd: het resultaat van 10 jaar wanbeleid. Misschien dat men door een jaartje Jupiler League de boel weer wat op orde krijgt, maar het is bijna zeker dat talenten als Strootman, Viergever en Falkenburg weg zullen gaan. Deze jongens zijn veel te goed voor de Jupiler League. Link to post Share on other sites
Niveath Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 (edited) Volgens VI vindt van den Boog Suarez minstens 40 miljoen waard. Dat moet ik nog zien.. Zowiezo is dat absurd hoog voor een spits uit de eredivisie, gezien de verdedigers die ze tegen hebben. Van Gaal is trouwens wel een steeds grotere held aan het worden. En gister in Studio Voetbal werd ook iets interessants gezegd; Van Gaal laat een team met top aanvallers en een degelijk middenveld geweldig voetballen, terwijl ze een zwak verdedigingscentrum en een matige keeper hebben. Dit geeft toch wel hoop voor Oranje op het WK Edited May 17, 2010 by Niveath Link to post Share on other sites
Frey Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Internazionale heeft de Champions League gewonnen. Jammer voor Van Gaal, maar het liep ook gewoon niet lekker gisteren. De wedstrijd zelf was ook alles behalve geweldig. En Ribery heeft bijgetekend tot 2015. Ik ben benieuwd waar Bayern volgend jaar toe in staat is. Link to post Share on other sites
Frey Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Nu het WK voorbij is, kijk ik weer uit naar het nieuwe seizoen. Dit wordt het jaar van PSV. Link to post Share on other sites
TMP Posted August 4, 2010 Author Share Posted August 4, 2010 Zou toch wel sneu zijn als zelfs PAOK Saloniki te sterk is voor Ajax... Link to post Share on other sites
TMP Posted August 4, 2010 Author Share Posted August 4, 2010 Goed rechtgezet in korte tijd . Link to post Share on other sites
Recommended Posts