Frey Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Vonden jullie de game characters en de game screenshots iets toevoegen aan de Multi-Personal Favorites contest? Ik had het eigenlijk bedacht voor een aparte game contest, zodat er wat meer variatie zou zijn. Maar het was te moeilijk om samen te stellen en de deelnemers zouden er helemaal niet uit komen. Daarom besloot ik om ze in deze contest te gebruiken, daar kwamen ze beter tot hun recht. Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 De screenshots waren gelijkaardig aan "raad het plaatje: games", dus een volledige contest hiermee zou dat topic wel ondermijnen. Maar een gehele contest gamepersonages zou wel eens tof kunnen zijn. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Maar een gehele contest gamepersonages zou wel eens tof kunnen zijn. Ik heb alleen geen idee hoeveel van die contests dan mogelijk zijn. Ik ben ook bang dat het al snel te moeilijk wordt voor veel mensen die daardoor niet meedoen. Daarom leek het me ideaal voor in een contest als deze. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Wat dacht je van een eindbazen ID contest, lang niet iedereen kent de eindbazen, maar aan hoe het er uit ziet moet je toch al een genre/console kunnen afleiden. Denk wel dat die dan maximaal 1x gehouden kan worden. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Dat zou wel heel leuk kunnen zijn ja. Zo zijn er misschien nog wel meerdere thema's mogelijk. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Zo'n idee met eindbazen kan ook met films worden gedaan natuurlijk, door slechterikken uit films als onderwerp te nemen. Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Zo'n idee met eindbazen kan ook met films worden gedaan natuurlijk, door slechterikken uit films als onderwerp te nemen. Zo'n contest zie ik zeer zeker zitten, maar niet om te maken, ik wil er aan meedoen Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Toch jammer dat er nog steeds contests zijn waar maar 3 mensen aan meedoen ofzo. Ik heb pas besloten om gewoon overal aan mee te doen. Ook al weet ik maar 1 of 2 antwoorden, ik zend vanaf nu gewoon in. Als er maar 2 of 3 mensen in de scorelijst staan, dat is toch ook geen gezicht. Lekker meedoen. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Hoe doen we het met de contests tijdens de kerstvakantie straks? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dan even andere voorkeuren hebben en het is zonde als er straks bijna niemand zou meedoen. Een kleine pauze of de contests gewoon wat langer door laten lopen? Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Mag allebei, misschien wordt het juist drukker Quote Link to post Share on other sites
Ross Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Ik ga ook proberen om tegenwoordig aan alle contests mee te doen, ook al weet ik er maar een paar. We moeten er toch gewoon mee doorgaan. De kerstcontest doe ik niet aan mee, aangezien ik mee heb geholpen deze contest te maken. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Is er nog interesse in een deel 2 van de Voices of Cartoons contest? Heb deze al sinds 2011 klaarstaan, maar nog nooit gepost. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Sowieso leuk weer eens een contest te doen Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Hier is ook interesse. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Prima idee, al verwacht ik niet al te hoog te scoren . Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Contests waarvan de awards inmiddels zijn uitgedeeld, zijn gesloten en naar het archief verplaatst . Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Ik zou binnenkort misschien wel weer eens een contest willen organiseren. Ik ben weer helemaal into gaming de laatste tijd, dus mogelijk weer iets met Nintendo muziek. Dat liep voorheen niet echt lekker en daarom wil ik er deze keer dan een extra thema aan vastplakken, zoals Final Bosses. Zo is het makkelijker zoeken voor sommigen. Laat maar weten of er interesse is, dan wil ik dat misschien doen na de kerstvakantie. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Altijd leuk om te proberen, maar maak je het te moeilijk zul je weinig animo hebben. Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Als er maar gezocht en gevonden kan worden. Quote Link to post Share on other sites
Berleas Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 ik heb nog nooit een nintendo zelf gehad (behalve een DS). Dus zal lastig worden, maar idd als ik kan opzoeken kom ik misschien een eind. Met de quiz van keetie was ik aan opzoeken nog niet echt toegekomen. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 Zo, was dat alweer zo lang geleden? De tijd vliegt... Heb inmiddels een paar probeersels, enkele Nintendo gerelateerde contests. Eentje met Final Boss muziek, eentje met plaatjes van karakters en eentje met muziek uit verschillende Mario spellen. Misschien binnenkort eens iets mee doen als er nog animo voor is? Vooral na het debacle van mijn laatste contest, dat zit me nog steeds dwars. Heb er een zooitje van gemaakt toen uit frustratie. Quote Link to post Share on other sites
RM Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 (edited) In het kader van de contests die je hebt voorbereid; Zeker doen! Ik vind het ook wel eens leuk om te zoeken naar antwoorden Edited October 14, 2016 by RM Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 Boss-music zou ik niets van weten, ik heb vrijwel nooit spellen ècht gespeeld. Ik had er zo veel dat ik niet verder dan 5-10 minuten spelen kwam per spel Welcome to MSX/Amiga Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 (edited) 32 minutes ago, djkoelkast said: Boss-music zou ik niets van weten, ik heb vrijwel nooit spellen ècht gespeeld. Ik had er zo veel dat ik niet verder dan 5-10 minuten spelen kwam per spel Welcome to MSX/Amiga Maar het is wel op te zoeken. Edited October 14, 2016 by Frey Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 Just now, Frey said: Maar het is wel op te zoeken. Misschien, maar dat zou ik voor zo'n contest niet zo snel doen. Mariomuziekjes en karakters wel. Een award hoef je voorlopig niet te maken, er is nog geen zicht op een versie die met deze forumversie werkt, helaas. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 Jammer... Hopelijk komt het er nog een keer van. Is er ook geen andere manier om een soort award uit te reiken? Ik zal de Mario contest dan eerst in orde maken. Is een grote, omdat het een eenmalig iets is. Werkt het nog steeds zo dat een topic niet meteen verschijnt als het hier gepost wordt, of is dat ook veranderd? Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 Dat is hetzelfde, alle mods en admins kunnen het topic openen. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 On 14-10-2016 at 4:40 PM, djkoelkast said: Een award hoef je voorlopig niet te maken, er is nog geen zicht op een versie die met deze forumversie werkt, helaas. Is het misschien iets om hier een keer een topic te maken met een soort eregalerij, een lijst met wie welke contests gewonnen hebben en hun gewonnen awards? Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Ja dat kan. Het probleem met de awards is dat er nu wel een plugin voor is, maar die kost $25, zit vol met bugs en wordt al tijden niet onderhouden (mensen die hebben betaald klagen steen en been). Dat vind ik het allemaal niet waard. Het vorige awardsysteem zit nog wel in de database, dus technisch gezien is het op te lossen. Overigens moeten we ook eens naar zelf vertalen gaan kijken, lijkt me beter dan een brakke taalfile te kopen. Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Bij een vorige update had RM zo'n lijst, geloof ik. Het is best wel een goed idee van jou om de awards alsnog te kunnen laten zien zo. Er zijn zulke mooie bij! Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Inderdaad ja. Het is toch zonde als er helemaal geen overzicht meer van te zien is. Bovendien is het zo toch nog gewoon mogelijk om prijsjes uit te delen bij een contest. Zal ik zo'n topic maken, of kan een moderator dat beter doen? Quote Link to post Share on other sites
RM Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 48 minutes ago, Keetie said: Bij een vorige update had RM zo'n lijst, geloof ik. Het is best wel een goed idee van jou om de awards alsnog te kunnen laten zien zo. Er zijn zulke mooie bij! Ik heb die lijst nog steeds, en ik heb die lijst ook volledig bijgehouden, inclusief een tabblad met de Award spiegel (wie welke en hoeveel awards er heeft gewonnen). Uiteraard wil ik die lijst best openbaar maken en hier en daar wat verbeteren indien nodig en bijhouden. Ik zal z.s.m. hier naar kijken en het topic openen Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts