djkoelkast Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 In navolging op het topic Meet Gio is hier mijn versie: Meet Sega Sega, zoals te horen in het begin van Sonic the Hedgehog is onze kortharige collie, of officiëel "Schotse herdershond, korthaar". Sega is een teefje en wordt zo'n 20-22kg. We hebben haar vanmiddag opgehaald bij de fokker en hier is het eerste plaatje: Sega is nu exact 8 weken oud. Uiteraard gaat er een hoop volgen Link to post Share on other sites
Ross Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 D' AAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW LIEV! O+ Link to post Share on other sites
randy_roes Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 dit wordt nog zo'n topic dat mijn mannelijkheid zal aantasten wegens teveel opmerkingen van mij uit met daarin "schattig", "lief" etc. Maar ik moet het zeggen: Zo schattig!!! Link to post Share on other sites
samba-boy Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 Awwwwwww! Nu is het wachten op een kat genaamd Atari of een hondentweeling genaamd Nin en Tendo. Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 27, 2012 Author Share Posted May 27, 2012 Awwwwwww! Nu is het wachten op een kat genaamd Atari of een hondentweeling genaamd Nin en Tendo. Atari is te lang We vonden Sega echt een toffe naam Nog 2 plaatjes: Met een stuk hertengewei (van herten die dat gewei "afleggen", dus niet van een geslacht hert). Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 Gezinsuitbreiding! Lief beestje! Link to post Share on other sites
Keetie Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Ik ben het met allemaal eens: leuke hond, originele naam. Kijk uit naar het volgende hondennieuws. Gio niet te vergeten natuurlijk. Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 28, 2012 Author Share Posted May 28, 2012 We zijn hard aan het trainen op zindelijkheid, gaat goed, alleen nog erg piepen in de bench, maar wat wil je, het is pas de 2e dag hier en zelfs nu wordt het al steeds minder en korter. Steeds op het gemak stellen in de bench dan wil het wel Link to post Share on other sites
Keetie Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Warme kruik ... Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 28, 2012 Author Share Posted May 28, 2012 Warme kruik ... Het was vannacht stil, het begon meer rond 8:00u, dan is ze blijkbaar gewend om op te staan en nu komt er een ander ritme in Link to post Share on other sites
Wer-Al_Zwowe Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Honden zijn altijd geweldig, vind ik. En daar is Sega zeker geen uitzondering op. Veel succes met het veranderen van het ritme. Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 29, 2012 Author Share Posted May 29, 2012 Gaat nu al de goede kant op, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Collies zijn enorm leergierig, dat heeft dit als voordeel, maar als je ze niet bezig houdt is het op den duur een nadeel want dan gaan ze zich vervelen en zich ongewenst gedragen. Daarom dus veel dingen leren, trucjes, behendigheidspelletjes etc. Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 31, 2012 Author Share Posted May 31, 2012 Setje nieuwe foto's: Voor mij! Voor mijhij! Ook voor mij? Actiefoto: uitrekken, gapen en balletje happen in één Link to post Share on other sites
Ross Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Liev! Kan niet wachten tot dat ik haar een keer IRL zie Link to post Share on other sites
samba-boy Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Leuke montage En awwww Link to post Share on other sites
Ross Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Wat een leuk koppie Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 12, 2012 Author Share Posted June 12, 2012 10 weken oud en een nieuw halsbandje: Link to post Share on other sites
samba-boy Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Groeit als kool! Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 12, 2012 Author Share Posted June 12, 2012 Ja erg hè, we zijn net aan het vergelijken met de eerste foto, die is 2 weken (en een paar dagen) geleden! Bovenstaande foto is van afgelopen zondag. Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 12, 2012 Author Share Posted June 12, 2012 Wijs! Wat een retrowoord Link to post Share on other sites
Ross Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Die nomineer ik voor het retrowoord van het jaar verkiezing Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted July 8, 2012 Author Share Posted July 8, 2012 "Ik heb stiekem een koekje gepikt... en niemand heeft het gemerkt!" ... Sega, heb jij een koekje gepikt? "Ikke niet hoor, juist niet!" Link to post Share on other sites
Hinse Posted July 8, 2012 Share Posted July 8, 2012 wat een schuldbewuste blik Link to post Share on other sites
Ross Posted July 8, 2012 Share Posted July 8, 2012 Ook zo een blik van "Slik, die is weg..." Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 18, 2012 Author Share Posted August 18, 2012 Omdat ik mijn nieuwe cardreader nog niet heb aangesloten nog geen goede foto's, maar even een foto gemaakt met mijn telefoon van vanochtend. Ze was aan het luisteren naar de blaffende hondjes van de buren. Link to post Share on other sites
Recommended Posts