Y J 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost [..]Vergeet het vervolg niet met B1 en B2. De piccolo probeert ook bij hen een fooi los te krijgen. B1 pakt echter de kamersleutel en kwakt de deur dicht, waarop de piccolo tamelijk geïrriteerd reageert: "Hollandès!" Hij zegt "Gierige Hollandès". Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost Eerst dacht ik dat hij zei ''K*t Hollanders Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost Eerst dacht ik dat hij zei ''K*t Hollanders Ja, ik d8 dat ie altijd een spaans woordje zei met daar8eraan Hollandés... Kweet nu nog niet echt wat ie zegt... Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost [..]Ja, ik d8 dat ie altijd een spaans woordje zei met daar8eraan Hollandés... Kweet nu nog niet echt wat ie zegt... Zoals hierboven: Gierige Hollandés, stond in het b&a magazine... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost [..]Zoals hierboven: Gierige Hollandés, stond in het b&a magazine... Een spanjaard die "gierig" zegt? Kweenie wat gierig in het spaans is, maar dat lijkt me logischer, eerlijk gezegd. Hoewel, met B&A weet je het nooit. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost Gierig is in het spaans 'avaro' of 'avariento' Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost Gierig is in het spaans 'avaro' of 'avariento' Hoe weet jij dat zo goed? Volgens mij komt dat niet voor in het liedje van de Spaanse Les... Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Hoe weet jij dat zo goed? Volgens mij komt dat niet voor in het liedje van de Spaanse Les... Ik heb op school spaans, al 4 jaar. Dan leer je wel het een en ander. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Ik heb op school spaans, al 4 jaar. Dan leer je wel het een en ander. Zo, zo... Dat doe je goed! Dan heb je vast TE vaak naar het liedje: "Lezen, rekenen, dan weer taal, leren, leren, leren..." geluisterd! Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost Ik weet niet of hij ze heeft, maar het kan zeer zeker wel, ik heb ze zelf ook een paar jaar geleden ook op de BRT1 gezien....maar dan hoeft (kan wel) het nog niet opgenomen te zijn Toen noemde BRT1 ook al TV1, en dat was in 1996 dat ik de volledige versie van Het Geheim van de Sleutel zag. Helaas herinner ik me er niet veel van, wel dat de boeven mee in het circus zaten bij een voorstelling van B&A en in het voorlied zag ik Adriaan, Bassie in de auto en André Du Lord met een luipaard staan. Dit beeld zal ik nooit vergeten. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Zoals hierboven: Gierige Hollandés, stond in het b&a magazine... Hoe kom je aan dat B&A Magazine? Is dat ergens te koop? Moet je je daar voor aanmelden? Lijkt me een leuk blad... Graag wat informatie! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Hoe kom je aan dat B&A Magazine? Is dat ergens te koop? Moet je je daar voor aanmelden? Lijkt me een leuk blad... Graag wat informatie! Dat blad is verschijnt niet meer. Toen die tekenaar dood ging, is het blad ook gestopt volgens mij. Het was een boekje met puzzels, verhalen moppen enz. Erg duur boekje ik heb een exemplaar dat koste F 5,95,- Verscheen elke 2 maanden, volgens mij. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost [..]Dat blad is verschijnt niet meer. Toen die tekenaar dood ging, is het blad ook gestopt volgens mij. Het was een boekje met puzzels, verhalen moppen enz. Erg duur boekje ik heb een exemplaar dat koste F 5,95,- Verscheen elke 2 maanden, volgens mij. 0w, das jammer... Ik heb het ook nooit ergens gezien... Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 27 augustus 2004 gepost Share 27 augustus 2004 gepost Iets dat me onlangs is opgevallen, en me wel het vermelden waard leek, is dat het eerste gedeelte van de rem-kapot-scene (tot aan het moment waarop Bassie vraagt wat ze moeten doen en Adriaan hem zegt de deur open te doen) op de DVD en in de tegenwoordige tv-versie heel anders verloopt dan in de oude video-versie (dat wil zeggen, die van CNR uit '92, hoe het met andere video-versies zit weet ik niet). Niet alleen is de scene nu korter, maar er wordt voor een bepaald gedeelte ook een andere take gebruikt. Dit is de versie die we tegenwoordig op tv en op de DVD zien: *bas* Hé, Adriaan, wel lekker hè, zo'n bochie in de weg! [maakt racegeluiden]...joh, wat kijk jij benauwd, is er wat? *adriaan* Bassie, de rem is kapot! *bas* Oh, de rem kapot...nou ja, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen! *adriaan* DE REM IS KAPOT!! *bas* De rem kapot?!? [paniek] *adriaan* Ga zitten, blijf met je handen van het stuur af! *bas* [nog meer paniek] *adriaan* Blijf nou rustig, Bassie, hou je nou kalm! *bas* Ja, nou, ik ben wel rustig! Kijk eens hoe rustig ik ben! Oh, wat ben ik rustig...oh, wat ben ik rustig! OH!!! (Hier hoor je nog een 'help' uit de andere versie, die dus helemaal niet gelijk loopt met het beeld) *adriaan* Bassie, blijf met je handen van het stuur af! *bas* Ja, nou, ik blijf er wel vanaf... En dit is de oude video-versie: *bas* Hé, Adriaan, wel lekker hè, zo'n bochie in de weg! [maakt racegeluiden]...joh, wat kijk jij benauwd, is er wat? *adriaan* Bassie, de rem is kapot! *bas* Oh, de rem kapot...nou ja, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen! *adriaan* DE REM IS KAPOT!! *bas* De rem kapot?!? [paniek] *adriaan* Ga zitten, blijf met je handen van het stuur af! *bas* [nog meer paniek] *adriaan* Blijf nou rustig, Bassie, hou je nou kalm! *bas* Ik ben toch kalm... *adriaan* Bassie... *bas* Ik ben kalm...ik ben kalm...kijk eens, Adriaan, hoe kalm ik ben...maar ik ben zo bang! *adriaan* Rustig, Bassie, kalm. Hou je stil! *bas* Ja, rij jij liever niet zo hard, man, dat is levensgevaarlijk! *adriaan* Hou je stil! *bas* Ja, nou, ik ben toch stil...maar mag ik één woordje zeggen, alsjeblieft? *adriaan* Hou je rustig! *bas* Mag ik één woordje zeggen? *adriaan* Hou je kalm! *bas* Mag ik één woordje zeggen? *adriaan* Wat wil je dan zeggen!?! *bas* HELP!!! *adriaan* Bassie, blijf met je handen van het stuur af! *bas* Ja, nou, ik blijf er wel vanaf... Ik heb ook geen idee waarom het zo van elkaar verschilt, maar zoals ik al zei, het leek me toch wel het vermelden waard Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 september 2004 gepost Share 5 september 2004 gepost Iets dat me onlangs is opgevallen, en me wel het vermelden waard leek, is dat het eerste gedeelte van de rem-kapot-scene (tot aan het moment waarop Bassie vraagt wat ze moeten doen en Adriaan hem zegt de deur open te doen) op de DVD en in de tegenwoordige tv-versie heel anders verloopt dan in de oude video-versie (dat wil zeggen, die van CNR uit '92, hoe het met andere video-versies zit weet ik niet). Niet alleen is de scene nu korter, maar er wordt voor een bepaald gedeelte ook een andere take gebruikt.Dit is de versie die we tegenwoordig op tv en op de DVD zien: *bas* Hé, Adriaan, wel lekker hè, zo'n bochie in de weg! [maakt racegeluiden]...joh, wat kijk jij benauwd, is er wat? *adriaan* Bassie, de rem is kapot! *bas* Oh, de rem kapot...nou ja, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen! *adriaan* DE REM IS KAPOT!! *bas* De rem kapot?!? [paniek] *adriaan* Ga zitten, blijf met je handen van het stuur af! *bas* [nog meer paniek] *adriaan* Blijf nou rustig, Bassie, hou je nou kalm! *bas* Ja, nou, ik ben wel rustig! Kijk eens hoe rustig ik ben! Oh, wat ben ik rustig...oh, wat ben ik rustig! OH!!! (Hier hoor je nog een 'help' uit de andere versie, die dus helemaal niet gelijk loopt met het beeld) *adriaan* Bassie, blijf met je handen van het stuur af! *bas* Ja, nou, ik blijf er wel vanaf... En dit is de oude video-versie: *bas* Hé, Adriaan, wel lekker hè, zo'n bochie in de weg! [maakt racegeluiden]...joh, wat kijk jij benauwd, is er wat? *adriaan* Bassie, de rem is kapot! *bas* Oh, de rem kapot...nou ja, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen! *adriaan* DE REM IS KAPOT!! *bas* De rem kapot?!? [paniek] *adriaan* Ga zitten, blijf met je handen van het stuur af! *bas* [nog meer paniek] *adriaan* Blijf nou rustig, Bassie, hou je nou kalm! *bas* Ik ben toch kalm... *adriaan* Bassie... *bas* Ik ben kalm...ik ben kalm...kijk eens, Adriaan, hoe kalm ik ben...maar ik ben zo bang! *adriaan* Rustig, Bassie, kalm. Hou je stil! *bas* Ja, rij jij liever niet zo hard, man, dat is levensgevaarlijk! *adriaan* Hou je stil! *bas* Ja, nou, ik ben toch stil...maar mag ik één woordje zeggen, alsjeblieft? *adriaan* Hou je rustig! *bas* Mag ik één woordje zeggen? *adriaan* Hou je kalm! *bas* Mag ik één woordje zeggen? *adriaan* Wat wil je dan zeggen!?! *bas* HELP!!! *adriaan* Bassie, blijf met je handen van het stuur af! *bas* Ja, nou, ik blijf er wel vanaf... Ik heb ook geen idee waarom het zo van elkaar verschilt, maar zoals ik al zei, het leek me toch wel het vermelden waard Ja, idd.... Dat is mij o0k wel eens opgevallen! Toen zat ik namelijk naar de Sleutel te kijken en ik zat te wachten op het moment dat Basie ging zeggen van: "mag ik 1 dingetje zeggen?" Adriaan: "Wat wil je dan zgegen?" Bassie: "HELP!!!", alleen toen kwam dat helemaal niet... Alleen ik heb er toen verder niet meer echt over nagedacht... MAar nu komt het inderdaad weer te boven!! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost Behlave op het circuit zijn er nog meer dingen opgenomen in Zandvoort, het reisbureua is in Zandvoort en ook de achtervolging door de boeven in grotendeels in en om Zandvoort opgenomen, Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost Ja, dat dacht ik ook al. Want bij die crash is het 1 en al duin. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost Ja, dat dacht ik ook al.Want bij die crash is het 1 en al duin. Klopt... Ik ben overigens 1,5 jaar geleden ook nog op het circuit van Zandvoort geweest... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost [..]Klopt... Ik ben overigens 1,5 jaar geleden ook nog op het circuit van Zandvoort geweest... ÃÂk gister nog , maar ik bedoel ook dat (waar ze in een stad rijden) in zandvoort is opgenomen Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost [..]ÃÂk gister nog , maar ik bedoel ook dat (waar ze in een stad rijden) in zandvoort is opgenomen Woon je vlakbij Zandvoort? Ik was toen op vakantie in een badplaats naast Zandvoort, maar ik kan ff niet meer op de naam komen... Het ligt er egt pal naast... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost [..]Woon je vlakbij Zandvoort? Ik was toen op vakantie in een badplaats naast Zandvoort, maar ik kan ff niet meer op de naam komen... Het ligt er egt pal naast... Nee, ik woon in Nootdorp (vlakbij Den Haag), en misschien was je in Bloemendaal aan zee. Maar ik hou echt van racen en daarmee is de racescene ook een van mijn favoriete scenes Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost [..]Nee, ik woon in Nootdorp (vlakbij Den Haag), en misschien was je in Bloemendaal aan zee. Maar ik hou echt van racen en daarmee is de racescene ook een van mijn favoriete scenes Ja idd... Ik was in Bloemendaal aan Zee, ik stond op een camping heel dicht bij 't circuit... Ik ben zelf ook een groot auto en race liefhebber en ging daarom ook elke dag ff een kijkje nemen op 't circuit... Al die Duitsers die daar met hun dikke BMW's scheurden... Prachtig! Maar laten we maar weer ONtopic gaan... Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost [..]Hij zegt "Gierige Hollandès". volgens mij zegt hij geen ''gierige hollandès'' dat hollandès klopt wel maar het woordje wat hij ervoor zegt heeft maar 1 letergreep. het zou wel kunnen dat het het spaanse woordje voor gierig is. ik spreek wel een aardig woordje spaans (dankzij *bas* en *adriaan* maar jammer genoeg hebben ze me het spaanse woordje voor gierig niet geleerd. dennis Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost "Zoas wie in Greuningn zeggn mien jong, inpakkn en wegwiezen"vooral dit vond ik schitterend schater altijd van de lach dan hoe die dat brengt inderdaad, het is een superhumoristische uitspraak, maar dat is ook vooral om hoe hij het brengt, want als je het gewoon tegen iemand zegt is het waarschijnlijk lang zo leuk niet, en het moment is ook erg goed gekozen. dennis Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 23 oktober 2004 gepost Share 23 oktober 2004 gepost Toen ik de dvd van 'De Sleutel' voor het eerst zag viel mij iets op. Er zijn twee scène's die niet in de afleveringen zitten bij Nick. 1. Bassie stopt de sleutel in de vaas. 2. Bassie & Adriaan praten en zingen over Spanje. Ze zitten op een berg en geniten van een mooit uitzicht van Benidorm. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 23 oktober 2004 gepost Share 23 oktober 2004 gepost Toen ik de dvd van 'De Sleutel' voor het eerst zag viel mij iets op. Er zijn twee scène's die niet in de afleveringen zitten bij Nick.1. Bassie stopt de sleutel in de vaas. 2. Bassie & Adriaan praten en zingen over Spanje. Ze zitten op een berg en geniten van een mooit uitzicht van Benidorm. Die eerste is waarschijnlijk gesneuveld tijdens de hermontage van de serie nadat er twee afleveringen zoek waren geraakt. Op de Adriaan homepage wordt op de pagina over de verloren aflevering het feit dat Bassie de sleutel in de vaas stopt namelijk genoemd. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 25 oktober 2004 gepost Share 25 oktober 2004 gepost en ik had gisteren toen ik de sleutel op Nick keek het idee dat de beelden van ''Raar maar waar'' niet overeenkomen met de DVD Sommige beelden aan het begin van het nummer kwamen me erg onbekend voor Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 25 oktober 2004 gepost Share 25 oktober 2004 gepost Ik heb het helaas gemist, maar de serie die nu door Nick wordt uitgezonden is daar inmiddels al de verloren aflevering 2 aan toegevoegd? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Ik heb het helaas gemist, maar de serie die nu door Nick wordt uitgezonden is daar inmiddels al de verloren aflevering 2 aan toegevoegd? Nee die zit er nog niet tussen. Ik denk dat we nog een ronde moeten wachten. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Pas als de DVD's uitkomen denk ik. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Pas als de DVD's uitkomen denk ik. Dat denk ik niet. Er werd gezegd dat de verloren aflevering aan het einde van het jaar door Nickelodeon zal worden uitgezonden. De DVD komt volgend jaar januari/februari uit. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Misschien in een nieuwe B&A marathon? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost en ik had gisteren toen ik de sleutel op Nick keek het idee dat de beelden van ''Raar maar waar'' niet overeenkomen met de DVD Sommige beelden aan het begin van het nummer kwamen me erg onbekend voor Maybe dat ze in het beginfilmpje al enkele beelden van aflevering 2 hebben opgenomen... Ik heb het zelf (helaas) gemist Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 30 oktober 2004 gepost Share 30 oktober 2004 gepost Ik vond het vreemd dat Nickelodeon vandaag aflevering 5/6 van de sleutel uitzond.Want volgens mij zouden aflevering 7/8 vandaag komen.Dit zou betekenen dat er vorige week op één dag geen B&A uitgezonden is.Ik heb het vorige week op beide dagen namelijk niet kunnen zien.Is er misschien iemand die het vorige week op beide dagen gezien heeft,en kan vertellen waarom B&A vorige week op één dag niet uitgezonden is ? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 30 oktober 2004 gepost Share 30 oktober 2004 gepost Ik vond het vreemd dat Nickelodeon vandaag aflevering 5/6 vande sleutel uitzond.Want volgens mij zouden aflevering 7/8 vandaag komen.Dit zou betekenen dat er vorige week op één dag geen B&A uitgezonden is.Ik heb het vorige week op beide dagen namelijk niet kunnen zien.Is er misschien iemand die het vorige week op beide dagen gezien heeft,en kan vertellen waarom B&A vorige week op één dag niet uitgezonden is ? Vorige week zaterdag was er een awardshow. Waar Bassie en Adriaan overigens wel een prijs uitreikten. Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 30 oktober 2004 gepost Share 30 oktober 2004 gepost [..]Vorige week zaterdag was er een awardshow. Waar Bassie en Adriaan overigens wel een prijs uitreikten. Daar heb ik inderdaad wel iets van meegekregen op dit forum, maar ik had mij niet zo gerealiseerd dat B&A daardoor niet zou komen.Maar dan weet ik nu waarom aflevering 5/6 vandaag uitgezonden zijn.Bedankt voor je toelichting Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Toen ik de dvd van 'De Sleutel' voor het eerst zag viel mij iets op. Er zijn twee scène's die niet in de afleveringen zitten bij Nick.1. Bassie stopt de sleutel in de vaas. 2. Bassie & Adriaan praten en zingen over Spanje. Ze zitten op een berg en geniten van een mooit uitzicht van Benidorm. Ja ! heb gister de DVD gekocht en was geweldig om te zien. En toch meen ik dat ik die met de vaas al eens gezien had. Hele goeie serie echt Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost had je misschien beter nog even kunnen wachten tot de dvd met de verloren aflevering was uitgekomen Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost had je misschien beter nog even kunnen wachten tot de dvd met de verloren aflevering was uitgekomen Tsja, als straks enkel die DVD inclusief de verdwenen aflevering in de winkel ligt is de DVD zonder de verdwenen aflevering weer een verzamelstuk . Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost okee, ja dat snap ik als je alles wilt verzamelen is het natuurlijk een slimme zet Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost [..]Tsja, als straks enkel die DVD inclusief de verdwenen aflevering in de winkel ligt is de DVD zonder de verdwenen aflevering weer een verzamelstuk . Lukas. ja daarom de nieuwe koop ik natturlijk ook geweldig om eindelijk de sleutel helemaal te hebben nu de Diamant, verzonken stad, kroon, leren en lachen 2 en 3, europa 2,3,4,5,6 en amerika deel 5 nog dus nog dat gaat nog ff duren Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Ik heb er zelf nog geneen, dus als ik ze allemaal ga kopen of wat dan ook, dan gaat dat zeker nog een tijd duren. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost De DVD komt volgend jaar januari/februari uit. Er komt op 11 januari een S.E. uit van Het Geheim van de Sleutel. Dat zal dan wel de versie zijn met de toegevoegde aflevering 2. Da's dus over niet al te lange tijd. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost [..]Er komt op 11 januari een S.E. uit van Het Geheim van de Sleutel. Dat zal dan wel de versie zijn met de toegevoegde aflevering 2. Da's dus over niet al te lange tijd. Nee, dat is over een maand al. Waar heb je dat gelezen ? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost [..]Nee, dat is over een maand al. Waar heb je dat gelezen ? Volgens mij staat dat op Adriaan z'n site bij de nieuwtjes... (weet het niet zeker, ik ga nu niet kijken, eerst voetbaal kijken... ) Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost [..]Volgens mij staat dat op Adriaan z'n site bij de nieuwtjes... (weet het niet zeker, ik ga nu niet kijken, eerst voetbaal kijken... ) Het stond niet op Adriaan - hompage. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost [..]Het stond niet op Adriaan - hompage. Het staat er zeker wel op. Volg de link maar eens. http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html Ok, er staat niet 11 januari. Maar wel dat het ergens in januari is. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 9 december 2004 gepost Share 9 december 2004 gepost [..]Het staat er zeker wel op. Volg de link maar eens. http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html Ok, er staat niet 11 januari. Maar wel dat het ergens in januari is. Maar dat stond er al een maand op. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 29 december 2004 gepost Share 29 december 2004 gepost [..]Er komt op 11 januari een S.E. uit van Het Geheim van de Sleutel. Dat zal dan wel de versie zijn met de toegevoegde aflevering 2. Da's dus over niet al te lange tijd. Wat is eigenlijk een S.E.? Want daarover staat niets op de adriaan homepage Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 29 december 2004 gepost Share 29 december 2004 gepost Volgens mij iets van Special Edition ofzo. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten