Ga naar inhoud

Het B&A 'wat is dit?'-spel


Aanbevolen berichten

Ik ben gek op spelletjes *O*

Het werkt als volgt:

Je plaatst een klein, onbewerkt* fotofragment van iets, iemand of wat dan ook, zolang het maar met B&A te maken heeft.

*vergroten/verkleinen toegestaan, voor de rest niet

Aan de rest om dan te raden wie of wat het is.

Lukt het echt niet dan mag je 1 hint geven, raadt nog niemand het dan maak je een nieuw plaatje van hetzelfde voorwerp, alleen dan duidelijker. Dit tot max. 3 plaatjes.

Raad je het bij het 1e plaatje: 3 punten,

raad je het bij het 2e plaatje: 2 punten,

raad je het bij het 3e plaatje: 1 punt.

De eerste die het antwoord goed geeft, die krijgt de punten, de rest niet.

Er mag pas aan een nieuwe opdracht worden begonnen als de andere is goedgekeurd (of het moet HEEL duidelijk zijn ;) )

--maak het niet tè moeilijk--

LET WEL OP NAMEN VAN BESTANDEN! Als je een plaatje van Robin maakt, noem het plaatje dan niet robin.jpg of zoiets ;)

Voorbeeld:

watisdit1.jpg

(stel deze wordt niet binnen een laten we zeggen halve dag / dag geraden of er komen alleen maar foute antwoorden)

Hint: Uit een jaren '70 serie...

watisdit2.jpg

(het blijkt weer niet te lukken, dan: )

Hint: "Met wat hij dan naar boven komt dat is voor mij de vraag"

watisdit3.jpg

Tot slot als het nog te moeilijk is een andere opdracht.

HIER DE ECHTE OPDRACHT:

watisdit4.jpg

en de vraag is: WAT IS DIT?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Dat denk ik niet. Het lijkt wel veel op een koplamp van een auto, maar van welke zou ik echt niet weten... |:(

Alhoewel, ik denk dan dat het eerder iets van Robin zou kunnen zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

HIER DE ECHTE OPDRACHT:

watisdit4.jpg

en de vraag is: WAT IS DIT?

Amai! Da's een moeilijke. Ik gok op een bel ofzo, van het boevenhuis in Griekenland of de bel uit Wales (Serie Geheimzinnige Opdracht).

Let even op hoe je quote :s

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Amai! Da's een moeilijke. Ik gok op een bel ofzo, van het boevenhuis in Griekenland of de bel uit Wales (Serie Geheimzinnige Opdracht).

Let even op hoe je quote :s

Die twee bellen waren niet echt in beeld gekomen en dit lijkt in de verste verte niet op een bel. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gezien Wonderer niet kan cappen, mag ze mij daarvoor schoppen, gewoon zeggen wat je wilt hebben, doe ik wel een ronde niet mee.

ze mag ook een plaatje pakken van een andere site ;)

heb ik toch ook gedaan, alleen dan een klein fragment eruit ietsje vergroot...

dit is niet hetzelfde als het fotospel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een stukje van het schip De Geffioen op het schilderij.

Papa Tonio, het schilderij heet De Griffioen! Ken uw klassiekers! Het is de aardsvogel uit het paradijs!

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ De moderators:

Laatst aangepast door 'Robin' op Vr Mei 21, 2004 5:15 pm, in toaal 3 keer bewerkt

Ik weet niet of jullie van deze spelfout op de hoogte zijn? Mijn excuses dat het offtopic is, maar ik wilde het gewoon even melden :Y.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Papa Tonio, het schilderij heet De Griffioen! Ken uw klassiekers! Het is de aardsvogel uit het paradijs!

Correctie: Het is GEFIOEN. *) En als je me niet gelooft, DAN ZAL IK JE...! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Papa Tonio, het schilderij heet De Griffioen! Ken uw klassiekers! Het is de aardsvogel uit het paradijs!

Nee stommeling, dat schip heet de Gefioen. Pak je DVD erbij en kijk goed. Over klassiekers gesproken, je kent niet eens de klassiekers waar deze site over gaat! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Had ik net al gemeld, maargoed. ;)

Even on-topic: Heeft er iemand het plaatje al goed geraden, wonderer?

Nope, maar een iemand zat wel in de buurt. En ja, timing ;) Ik had het topic al een tijdje open staan voor eraan toekwam te antwoorden, dus toen was jij me voor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

_O- Whahahahahahaha! :D

De foto's mogen alleen wat met B&A te maken hebben, maar houdt vooral je onderschrift. ;)

Jullie vergeten zeker dat B&A in Parijs waren in de tweede aflevering van Europa }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jullie vergeten zeker dat B&A in Parijs waren in de tweede aflevering van Europa }:|

|:( Argh! Het is eindexamenstress, hoor. Ik weet het zeker! 8)7

Lorenzo, 1000 maal excuses. En nog maar eentje om het af te ronden. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...