Ga naar inhoud

[centraal] Programma's met B&A acteurs


Aanbevolen berichten

[..]

Nooit echt op gelet. Zal ongetwijfeld wel. Het viel mij op dat er bij het

menu van deel 7 als enige GEEN achtergrondmuziek zit. Heb jij zeker ook? ;)

Leuk feitje overigens (OT) is dat een paar afleveringen, waaronder ''Korte Metten'' ''Verkiezingen'' & ''Computer

Koorts'' zijn gemaakt door Hans Scheepmaker, een regisseur waar ik vorig jaar ook 2x onder gewerkt heb. :9~8-)

Op het menu van deel 7, ja. En op 9 en 10 heb je een ander menu, of liever gezegd: een andere opening dan op de rest. En in de aflevering "Heerlijk Avondje" mist afentoe een muziekje of geluid. En op deel 7 en 8 zijn op 1 aflevering na de opening titels aan het begin van de aflevering WEL te zien. Best leuke facts. Hans Scheepmaker, die naam heb ik zien staan, ja. Maar wist je dat Coen van Vrijberghe de Coningh vlak na de opname van "Quarantaine" is overleden? Hij sprong voor een opening op de motorkap, en hij kwam dood terecht. Maar nu weer ontopic

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Op het menu van deel 7, ja. En op 9 en 10 heb je een ander menu, of liever gezegd: een andere opening dan op de rest. En in de aflevering "Heerlijk Avondje" mist afentoe een muziekje of geluid. En op deel 7 en 8 zijn op 1 aflevering na de opening titels aan het begin van de aflevering WEL te zien. Best leuke facts. Hans Scheepmaker, die naam heb ik zien staan, ja. Maar wist je dat Coen van Vrijberghe de Coningh vlak na de opname van "Quarantaine" is overleden? Hij sprong voor een opening op de motorkap, en hij kwam dood terecht. Maar nu weer ontopic

inmiddels ook alweer 10 jaar geleden.... ontopic

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Ik zat laatst te kijken naar m'n casettes van "Lach mee met André"

Wie zie ik ineens in aflevering 3 : Jaap Stobbe

Het is de scetch als Adré en z'n vrouw 2 koppels uitnodigen om te komen eten en ze mekaar zogezegd niet kunnen luchten ...

Ja, en Hans Otjes doet ook mee in een aantal sketches van André van Duin. Ik geloof in deel 2 en nog eentje, volgens mij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

johan Sirag-anton van slingelandt in Q en Q, eerste serie.

hans Otjes-andre pies in Q en Q, eerste en tweede serie.

frans Kokshoorn-charles Quarles van ispen in Q en Q, eerste en tweede serie.

zo goed? ;)

EDIT: ohja, een paar weken geleden zat ik te zappen, zie ik bij de tros ineens een programma wat niet in de tvgids stond, was het een programma vanwege het overlijden van rudi falckenhagen. (je weet wel: snuf van snuf en snuitje) en het hete: pappie, hier ben ik! t was een theatershow uit 1991 of 1992, weet ik niet meer zo goed, maar dan kijk ik effe, komt er ineens jaap stobbe langs als ene agent konijn!! echt geinig, keilange haren heeft ie! _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op nederland 3 was van de week Thomas en Senio en de grote goudroof te zien, en Jaap Stobbe speelde daar in een scene een schilder. (een van de eerste aflevering, afl 3 volgens mij)
dat was ik vergeten, maar dan heeft thomas een afstand bediening gevonden waarmee je allemaal dingen mee kan doen, en dat heeft hanneke (het zusje van thomas) gepakt, en dan staat jaap op de optiller (ik weet echt niet hoe het heet) en dan drukt hanneke op die afstand bediening en het hele ding beweegt (jaap viel er bijna af _O- )
Link naar bericht
Delen op andere sites

wisten jullie trouwens dat Frans Kokshoorn ook meepspeelt in een paar afleveringen van Swiebertje, k kan geen caps maken want heb die dvd's niet.. maar het is wel zo, hij speelt dan kok voor de barones met nog zo'n figuur

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Paul van Gorcum in De Kleine Waarheid. Dick zit er ook in maar die hebben we nog niet gevonden.

http://www.db3.nl/~ourthoughts/projects ... aul_KW.jpg

De Schandebakker doet ook mee, volgens de aftiteling

http://www.db3.nl/~ourthoughts/projects ... teling.jpg

En Douwe cq plaaggeest:

http://www.db3.nl/~ourthoughts/projects ... teling.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens de Adriaan-page zou ook Wil Sibbelee een rol spelen...nog iemand om op te letten, dus ;)

Morgen verder, ik heb al door 7 afleveringen heengeploeterd (eigenlijk best leuk) terwijl m'n maatje het hier melde. ;) Goed systeem, huh? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Dick Rienstra, in B&A bekend als de aanbiddelijke 'van der Steen'

doet de voice over bij zipzoo coördinaat X, eerst was er een irritante voice-over, Rienstra's stem is zeer aangenaam te horen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
[..]

Hans Otjes is bekend geworden dankzij de Revue shows van van Duin ;)

het leuke is dat ik de eerste revue van andre met hans otjes op dvd heb :D

ik ben ook nog iets anders leuks te weten gekomen

in 1982 speelde een paar acteurs uit bena in een musical met Andre van duin namelijk Hans Leendertse, Jaap Stobbe en Paul van Gorcum

en de muziek wordt gedaan door niemand minder dan Ruud Bos

hij maakte ook muziek voor bena uit de serie de diamant

de naam van die musical was Boem Boem

ik heb ook nog een fotootje van andre in die musical:

boem4.jpg

Boem Boem heeft toendertijd ook nog in de krant gestaan hier een scan ervan:

picserver.jpeg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Ik zag gister Hans Beijer (dat is toch B100? :P ) in een hele oude reclame, iets over brie, of

*B100* Be-Rie!

zoals hij dat zo mooi zei :D

Misschien kan k die binnenkort ns rippen, denk het niet, heb niet een pc bij een videorecorder en geen videorecorder in de buurt van een pc...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zag gister Hans Beijer (dat is toch B100? :P ) in een hele oude reclame, iets over brie, of

*B100* Be-Rie!

zoals hij dat zo mooi zei :D

Misschien kan k die binnenkort ns rippen, denk het niet, heb niet een pc bij een videorecorder en geen videorecorder in de buurt van een pc...

Die reclame herinner ik me nog vaag. Op een bepaald moment werd hij zelfs uitgezonden met het woord brie weggepiept.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb even gezocht en hij is ook via de site van de STER te bekijken als je Realplayer hebt geinstalleerd. De directe link naar deze reclame is: http://www.ster.nl/ster.smil?nav=yfwjLs ... &type=smil

Het is dus reclame voor Bressot, zoals de reclame zegt: "De romigste brie die van de wet geen brie mag heten."

hehe ik kan hem niet bekijken, maar dat is hem wel _O-:D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...