wonderer 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost [..]waarom juist bassie?? Een wollen jasje en een hemd daaronder, en daaronder nog een singlet? Plus een aanzienlijke hoeveelheid natuurlijke isolatie? Adriaantje had het in Griekenland trouwens ook knap warm, als ze die kloof uitkomen, is zijn bloes doorweek, let maar goed op. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost [..]Een wollen jasje en een hemd daaronder, en daaronder nog een singlet? Plus een aanzienlijke hoeveelheid natuurlijke isolatie? Adriaantje had het in Griekenland trouwens ook knap warm, als ze die kloof uitkomen, is zijn bloes doorweek, let maar goed op. ja natuurlijk als je in dat soort landen moet werken heeft iedereen het warm Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost [..]waarom juist bassie?? Omdat Bassie ook nog een vestje aanheeft boven z'n shirt, terwijl Adriaan enkel z'n bloes aanheeft. Maar da's offtopic hé. Ontopic : ik 1 van de leukste stukjes het laatste liedje, dat ze zingen op de achtbaan. Zeer tof gedaan met de camera op hen gericht als ze in de atractie zitten Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost [..]Omdat Bassie ook nog een vestje aanheeft boven z'n shirt, terwijl Adriaan enkel z'n bloes aanheeft. Maar da's offtopic hé. Ontopic : ik 1 van de leukste stukjes het laatste liedje, dat ze zingen op de achtbaan. Zeer tof gedaan met de camera op hen gericht als ze in de atractie zitten Inderdaad, dat stukje in de El Condor is prachtig. De eerste keer dat ik het zag, lag ik in een deuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost Ik ga morgen naar Six Flags Holland (Walibi) en zijn daar ook lokatie's waar ze "Liedjes uit Grootmoederstijd' hebben opgenomen? Dit is mijn 100e bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost Ik ga morgen naar Six Flags Holland (Walibi) en zijn daar ook lokatie's waar ze "Liedjes uit Grootmoederstijd' hebben opgenomen?Dit is mijn 100e bericht Ja, zoals die achtbaan (weet de naam even niet) op het eind met Rijden in een wagentje). Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost [..]Ja, zoals die achtbaan (weet de naam even niet) op het eind met Rijden in een wagentje). De El Condor bedoel je. Het is een eitje die locaties te vinden, toen ik er van de zomer was herkende ik ook heel veel. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 16 augustus 2004 gepost Share 16 augustus 2004 gepost [..]De El Condor bedoel je. Ja, die bedoel ik! Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Sommige van die liedjes vind ik wel leuk, anderen weer minder. Bijvoorbeeld gister: Bassie die zingt dat hij alle mensen aan het lachen krijgt met zijn grote rode neus etc. gewoon lekker vrolijk door een grasveld lopend en vallend, dat is gewoon heel leuk opgenomen en vind ik ook een leuk liedje. Maar er zijn ook een paar andere liedjes die minder zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost [..]waarom juist bassie?? ik vind persoonlijk de serie: liedjes uit grootmoederstijd niet zo leuk, het is leuk verzonnen/gemaakt maar de andere liedjes blijven beter vind ik. groetjes dennis Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Vraagje... Ik heb op Nickelodeon een tijd geleden B&A op teletekst zien staan, echt midden op de dag, 1100 of zo... Ik moest naar school maar het was heel kort (geen 25 minuten)... Maar ik dacht dat ze op Nick alleen de 9 avonturen uitzenden daar... Of was dit dan één van de 36 shorties of misschien Liedjes uit grootmoederstijd? Dat grootmoederstijd... Dat komt toch helemaal niet op tv? Hoeveel DVD's zijn daar eigenlijk van? Twice Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost Vraagje... Ik heb op Nickelodeon een tijd geleden B&A op teletekst zien staan, echt midden op de dag, 1100 of zo... Ik moest naar school maar het was heel kort (geen 25 minuten)... Maar ik dacht dat ze op Nick alleen de 9 avonturen uitzenden daar... Of was dit dan één van de 36 shorties of misschien Liedjes uit grootmoederstijd? Dat grootmoederstijd... Dat komt toch helemaal niet op tv? Hoeveel DVD's zijn daar eigenlijk van? Twice er zijn 2 dvd's van liedjes uit grootmoederstijd deel 1 en deel 2(maar das vrij logisch) en er zijn ook 2 videos waar precies hetzelfde opstaat. en deze serie word soms welleens uitgezonden op tv maar op nickelodeon heb ik het volgens mij pas 1x gezien toen met de 24uursmarathon met oud en nieuw. als je wilt weten wat er dan komt om 11 uur moet je je ma effe laten kijken ofzo en anders kan je het eventueel opnemen. dennis Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost Klopt bij de oudejaarsmarathon heb ik hem niet gezien Maar die tijd van overdag is dus allang niet meer... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost [..]er zijn 2 dvd's van liedjes uit grootmoederstijd deel 1 en deel 2(maar das vrij logisch) en er zijn ook 2 videos waar precies hetzelfde opstaat. en deze serie word soms welleens uitgezonden op tv maar op nickelodeon heb ik het volgens mij pas 1x gezien toen met de 24uursmarathon met oud en nieuw. als je wilt weten wat er dan komt om 11 uur moet je je ma effe laten kijken ofzo en anders kan je het eventueel opnemen. dennis Volgens mij heb je dat fout en is er maar 1 dvd van Liedjes uit grootmoeders tijd. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost [..]ik vind persoonlijk de serie: liedjes uit grootmoederstijd niet zo leuk, het is leuk verzonnen/gemaakt maar de andere liedjes blijven beter vind ik. groetjes dennis Ik snap niet dat dit een antwoord op m'n vraag is Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost juist jah 1 dvd Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 16 september 2004 gepost Share 16 september 2004 gepost ow, sorry... 1 dvd kan ook natuurlijk. nouja, foutje moet kunnen toch? groeten dennis Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 16 september 2004 gepost Share 16 september 2004 gepost [..]Ik snap niet dat dit een antwoord op m'n vraag is sorry, het is idd geen antwoord op je vraag, maar ik kwam toen net binnen en had niet door hoe je zelf een berichtje typte, zonder te reageren op een ander. sorry Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost ik vind dat liedje met die jager en die konijnen het leukste gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost ik vind dat liedje met die jager en die konijnen het leukste gemaakt. De liedjes zijn opzich wel grappig ja. Ik had ze voor het eerst op de dubbelbox van Arcade gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost Ik heb 2 uur geleden die dvd gekocht Leuke dvd Link naar bericht Delen op andere sites
Crypto 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost Ik hoor de liedjes alleen soms op de radio en ik heb er de pest aan ! Ik haat dit soort kleffe liedjes, door mijn gewoon maar de ECHTE B&A liedjes *aadbaron* Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost Ik vind de dvd leuker dan de cd omdat op de dvd leuk overgeschakeld wordt op het volgende liedje. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost Ik vind dit eigenlijk het minste van B&A, de meeste liedjes vind ik ook niet leuk, geef mij maar de gewone liedjes uit de series. Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost Ik vind liedjes uit grootmoeders tijd ook niet zo leuk. Het is allemaal mooi gemaakt,maar het is duidelijk voor jonge kinderen.Daarom vind ik het niet zo leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost Ik vind liedjes uit grootmoeders tijd ook niet zo leuk.Het is allemaal mooi gemaakt,maar het is duidelijk voor jonge kinderen.Daarom vind ik het niet zo leuk. Wel mooie locaatie's toch. Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost [..]Wel mooie locaatie's toch. De locatie's zijn zeker mooi.Dat schreef ik toch ook Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost Ik vind de leukste scène met de achtbaan omdat ik ook in die zelfde achtbaan gezeten heb. Voor aan Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost * schop van 4 maanden en 17 dagen * Misschien al bekend, maar ik weet het niet zeker. Op de voor- en achterkant van de DVD staat 'Bridge pictures'... Maar start ik de DVD op dan krijg ik een arcade intro. Het menu is ook niet zoals we van Bridge kennen... Weet iemand hoe dit zit? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost * schop van 4 maanden en 17 dagen *Misschien al bekend, maar ik weet het niet zeker. Op de voor- en achterkant van de DVD staat 'Bridge pictures'... Maar start ik de DVD op dan krijg ik een arcade intro. Het menu is ook niet zoals we van Bridge kennen... Weet iemand hoe dit zit? Over welke dvd heb je het? EDIT: Ow, ik was even vergeten dat dit topic over 'liedjes uit grootmoeders tijd' ging. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost * schop van 4 maanden en 17 dagen *Misschien al bekend, maar ik weet het niet zeker. Op de voor- en achterkant van de DVD staat 'Bridge pictures'... Maar start ik de DVD op dan krijg ik een arcade intro. Het menu is ook niet zoals we van Bridge kennen... Weet iemand hoe dit zit? Nee, geen idee, maar je hebt het toch over de 1e uitgave, he? Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Maar bestaat er dan ook een DVD van *bas* Liedjes uit Grootmoederstijd *adriaan* van de Arcade Versie???? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Maar bestaat er dan ook een DVD van *bas* Liedjes uit Grootmoederstijd *adriaan* van de Arcade Versie???? Nee, ik geloof het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Nee, ik geloof het niet. Je hebt wel een plaatje van de Arcadehoes van de dvd op http://www.freerecordshop.nl geloof ik, en anders wel op http://www.bridgekids.nl Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Je hebt wel een plaatje van de Arcadehoes van de dvd op http://www.freerecordshop.nl geloof ik, en anders wel op http://www.bridgekids.nl Verrek! Idd, er bestaat een arcade DVD. Link naar bericht Delen op andere sites
Mike 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost http://www.blokker.nl/dbimages/folders/ ... eek8_2005/ Gister kreeg ik het nieuwe reclame blaadje van blokker binnen met daarin de aanbieding van de DVD alle liedjes uit grootmoeders tijd, maar deze hoes ken ik helemaal niet! Kan iemand mij vertellen hoe dat zit... Link naar bericht Delen op andere sites
Mike 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Sorry kijk op pagina 26 rechtsonderin! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Het is de nieuwe inlay van de dvd, nieuwe hoes, nieuwe uitgave maar de inhoud is hetzelfde zover ik weet. Link naar bericht Delen op andere sites
Mike 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Oke bedankt! Leuk voor de echte verzamelaars dus!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost ik heb een dvd met het begin dat duidt op arcade, maar het hoesje is van bridge enzo... de nieuwe zal wel helemaal van bridge zijn Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Dat denkt ik ook.Ik vind zelfs de nieuwe DVD van *bas* & *adriaan* Liedjes uit Grootmoederstijd mooier dan de andere.Vooral de vorige 3. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Dat denkt ik ook.Ik vind zelfs de nieuwe DVD van *bas* & *adriaan* Liedjes uit Grootmoederstijd mooier dan de andere.Vooral de vorige 3. Japz, ik ook. Mooie cover Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost ik heb een dvd met het begin dat duidt op arcade, maar het hoesje is van bridge enzo...de nieuwe zal wel helemaal van bridge zijn Ik heb het vandaag even bekeken, de nieuwe dvd is inderdaad helemaal van Bridge. Zeg Frey, ik zag op jouw site dat jij een video hebt van 'liedjes uit grootmoeders tijd deel 1' van Bridge, waarbij staat '2000', maar deze video komt uit 2001, hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost [..]Ik heb het vandaag even bekeken, de nieuwe dvd is inderdaad helemaal van Bridge. Zeg Frey, ik zag op jouw site dat jij een video hebt van 'liedjes uit grootmoeders tijd deel 1' van Bridge, waarbij staat '2000', maar deze video komt uit 2001, hoor. Nope, 2000 Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Nope, 2000 Krijg nou wat, je heb gelijk (heb het ff nagekeken), ik dacht altijd dat deel 1/2 Bridge uit 2001 kwamen. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost Zijn die videobanden dan wel van Bridge? En is het de zelfde versie als de dubbelbox ? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost Zijn die videobanden dan wel van Bridge? En is het de zelfde versie als de dubbelbox ? De covers zijn van Bridge... op de inhoud heb je wel Smorenburgmuziek, maar je ziet het Arcade logo, volgens mij, maar ik weet het niet zeker. En ik heb laatst de Bridge dubbelbox (2000) bij de Bristol gekocht, en die is in het geheel van Bridge. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost [..]De covers zijn van Bridge... op de inhoud heb je wel Smorenburgmuziek, maar je ziet het Arcade logo, volgens mij, maar ik weet het niet zeker. En ik heb laatst de Bridge dubbelbox (2000) bij de Bristol gekocht, en die is in het geheel van Bridge. De dubbelbox ga ik in maart kopen. Dan heb ik van "Alle liedjes uit Grootmoederstijd" DUBBELBOX 2000 Bridge DVD 2001 Bridge DVD 2003 Bridge DVD 2005 Bridge Ik ben een Bridge verzamelaar Link naar bericht Delen op andere sites
kas 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost De dubbelbox ga ik in maart kopen.Dan heb ik van "Alle liedjes uit Grootmoederstijd" DUBBELBOX 2000 Bridge DVD 2001 Bridge DVD 2003 Bridge DVD 2005 Bridge Ik ben een Bridge verzamelaar Ik spaar alles, hoor! Ik heb al: DUBBELBOX 2000 Bridge deel 1 2000 Bridge deel 2 2000 Bridge Hele serie op één band 2001 Bridge DVD 2001 Bridge DVD 2003 Bridge DVD 2005 Bridge CD Deel 1 2001 Bridge CD deel 2 2001 Bridge MC deel 1 2001 Bridge Dus ik moet nog: deel 1 1996 CNR / Arcade deel 2 1996 CNR / Arcade DUBBELBOX 1996 Arcade DVD Arcade 2000 CD deel 1 CNR CD deel 2 CNR MC deel 1 CNR MC deel 2 CNR MC deel 2 Bridge DUBBEL CD Bridge 2001 (is o.a. te koop op de site van Music Store) Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost Ik ga die cd's en mc's ook kopen. Maar alleen van Bridge. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten