Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl #5


Aanbevolen berichten

waneer komt e nog een update?

Als we dat wisten... O} Dat wordt nooit aangekondigd en is dus altijd weer een verassing. Niemand weet wanneer er weer een update komt. Als je gewoon regelmatig de website bekijkt zie je het vanzelf wel. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Misschien al beantwoord een keertje, sorri, maar, vroeger zag ik altijd op de site, wanneer clownbassie.nl voor het laatst is geupdated. Maar nu zi eik dat niet meer, of ik moet een fout maken, :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien al beantwoord een keertje, sorri, maar, vroeger zag ik altijd op de site, wanneer clownbassie.nl voor het laatst is geupdated. Maar nu zi eik dat niet meer, of ik moet een fout maken, :?

*B100* daar maakt leonard toch een klein foutje, je hebt gelijk op http://www.bassie-adriaan.nl kun je het inderdaad niet zien, maar op bassies eigen site wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

en hij is in walibi geweest :) (of lees ik dat weer te laat :P ) met een fotosessie erbij. Er zijn echt nog veel meer mensen van boven de 10 fan van die twee dan er op dit forum zitten ;):D

Link naar bericht
Delen op andere sites
en hij is in walibi geweest :) (of lees ik dat weer te laat :P ) met een fotosessie erbij. Er zijn echt nog veel meer mensen van boven de 10 fan van die twee dan er op dit forum zitten ;):D

dat was de vorige keer al jah :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Adriaan vergeet alleen nog:

de meisjes die met de bal spelen (europa)

de reisleidster in griekenland (verzonken stad)

de medewerksters in het reisbureau in griekenland (verzonken stad)

de receptioniste in italië (vliegveld, europa)

de receptioniste in het spaanse hotel (sleutel)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op de foto met Lara kan je goed zien dat het clubhuis alleen maar decor was.

Ja, idd. Het clubgebouw is op dezelfde wijze als de 'wolkenkrabbers' in Universal Studio's ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die auto die ook op die foto met Lara en dat clubhuis staat is volgens mij ook niet in de series gebruikt of zie ik dat nou verkeerd?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Want geloof me, ik ziet liever een mooie vrouw dan een lelijke boef.

Maar ik zie liever een Baron dan een van die geheime agentes in de prof! _O_

En hij vergeet Ellen, zal Cold niet blij mee zijn :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

Want geloof me, ik ziet liever een mooie vrouw dan een lelijke boef.

Maar ik zie liever een Baron dan een van die geheime agentes in de prof! _O_

En hij vergeet Ellen, zal Cold niet blij mee zijn :N

Mensen die Ellen vergeten wordt Cold niet blij van nee :P Alhoewel... Naja lama... :P

En hij vergeet de figurante van Wales....

Cold voelt zicht trouwens wel gesteund in zijn zoektocht naar vrouwen in B&A series door Rhesa-Moile Giebels :)

edit: over die vrouwen die geheime agenten 0,00 en 001 vermaken, zelfs ik zie liever de baron dan die :P (naja op eentje na ;) )... Vooral die ene die met de stem van Adriaan spreekt is eng...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mensen die Ellen vergeten wordt Cold niet blij van nee :P Alhoewel... Naja lama... :P

Wie is Ellen eigenlijk, want ik heb je er al eerder over gehoord, maar ik leg de link niet. :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wie is Ellen eigenlijk, want ik heb je er al eerder over gehoord, maar ik leg de link niet. :?

Ellen is een figurante uit het geheim van de Sleutel die Adriaan wil versieren (zij hem dus) en als t goed is komt ze in twee totaal andere scenes voor... Volgens mijn theorie die daarop gebaseerd is, is de kermis eerder opgenomen dan de vliegtuigscenes... Maar Adriaan heeft dat helaas nog niet bevestigd.

Maar het hele gedoe rond die Ellen, Wonderer kan lekker op de adjudant en de baron kwijlen en ik heb niet zo veel, dus was op zoek naar vrouwelijke B&A figuren en zag toen dus die Ellen en toen bleek dat ze een oogje op Adriaan had werd het helemaal leuk ;)

En de naam Ellen kwam Wonderer mee aanzetten omdat ik dr een naam wou geven... Maar de naam Ellen komt uit een roleplay van Wonderer, Angela, John enzo, dus dan weet je al ongeveer waar dat op slaat... Maar dat vertelden ze mij later pas :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er doen inderdaad heel veel vrouwen mee... genoeg in ieder geval dat het niet opgevallen kan zijn... O} Je hebt ook nog:

- vrouw die de koffie inschenkt bij de plaaggeest

- Tineke Verburg O-)

- Agente van de Marechaussee die de boefjes op St. Maarten arresteert

- Vrouw in de lift bij de sleutel, waar de boefjes het laken overheen gooien

en die clowntjes bij Amerika zijn ook niet allemaal mannen :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er doen inderdaad heel veel vrouwen mee... genoeg in ieder geval dat het niet opgevallen kan zijn... O} Je hebt ook nog:

- vrouw die de koffie inschenkt bij de plaaggeest

- Tineke Verburg O-)

- Agente van de Marechaussee die de boefjes op St. Maarten arresteert

- Vrouw in de lift bij de sleutel, waar de boefjes het laken overheen gooien

en die clowntjes bij Amerika zijn ook niet allemaal mannen :+

Het zijn wel allemaal figuranten cq bijrollen... Ik geloof dat de vrouw bij de bakker nog de meeste tekst heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het zijn wel allemaal figuranten cq bijrollen... Ik geloof dat de vrouw bij de bakker nog de meeste tekst heeft.

Sjaan aka Juanita heeft ook best veel tekst

Edit: weeeer op een fout gewezen door wonderer :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Truus aka Juanita heeft ook best veel tekst

Sjaan. Maar inderdaad, daar heb je gelijk in. En ik ben niet zo gek om alle dialogen uit te gaan tikken zodat we het kunnen vergelijken :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sjaan. Maar inderdaad, daar heb je gelijk in. En ik ben niet zo gek om alle dialogen uit te gaan tikken zodat we het kunnen vergelijken :P

Tenzij...

laat maar :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Opzich mogen we wel blij zijn dat de adjudant een man is en dat alle boeven een man zijn...

Vrouwen zijn niet slecht genoeg voor baron. En de functie van de adjudant is om het geloofwaardig te maken. Een vrouw in die functie, zeker in die tijd dat het werd opgenomen, is niet echt geloofwaardig. Of je krijgt zon Wonderer-achtig figuur, maar of dat geschikt is voor de doelgroep... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 nieuwtjes (althans ik had die van die Joey nog niet eerder gelezen)

onze goede forumvriend JennoH kwam via msn met de vraag:

FOTO!

welke dvd kijken de bauerkindjes eigenlijk? ik weet het zo ook niet...

Volgens mij de dvd Leren en Lachen,

*adriaan* wie een kuil graaft voor een ander,

*bas* ja die krijgt een klets natte kop _O-

(het filmpje: spreekwoorden)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij de dvd Leren en Lachen,

*adriaan* wie een kuil graaft voor een ander,

*bas* ja die krijgt een klets natte kop _O-

(het filmpje: spreekwoorden)

nummer 25, deel 1 van de 3e dvd :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom moet hij overal weer expliciet zijn doelgroep "van 2 tot 10 jaar" vermelden... Bij Fok! TV zei hij nog dat hij het zo leuk vond dat ouderen van de B&A series genoten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom moet hij overal weer expliciet zijn doelgroep "van 2 tot 10 jaar" vermelden... Bij Fok! TV zei hij nog dat hij het zo leuk vond dat ouderen van de B&A series genoten...

En daarom kan de doelgroep wel 2 tot 10 zijn? Dit is ook een beetje over het voorlezen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En daarom kan de doelgroep wel 2 tot 10 zijn? Dit ook een beetje over het voorlezen...

ja ok, maar hij herhaalt het zo vaak... Bijna bij alles wat hij op zijn site plaatst zet hij dat. Tja toen ik 2 tot 10 was, waren Bassie en Adriaan natuurlijk ook mijn helden :) De manier dat ik nu naar de series kijk is wel anders natuurlijk. Maar goed ik ga hier maar niet verder op in. Ik ben fan en Bassies doelgroep is 2 tot 10. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
hmm, k zou niet weten waar ik het anders zou moeten posten maar deze site van Adrina Producties bestaat niet meer. van het weekend was die nog online. dus ik weet niet wat er aan de hand is. maar ik dacht ik meld het hier maar even

Hij is nu ook gewoon online... ik heb er nota bene daarstraks nog een link naartoe geplaatst op de adjudant site...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij is nu ook gewoon online... ik heb er nota bene daarstraks nog een link naartoe geplaatst op de adjudant site...

Sorry, maar ik moet benafan gelijk geven. De site is echt offline.

EDIT: The Master was me voor ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Helaas, deze site bestaat niet meer.

Dat staat er bij mij, wanneer ik op de link van benafan klik...

Oh, hij staat nog in mijn cache. Nou, dan is ie echt pas een paar uur offline, ik heb rond een uur of vier nog rondgeneusd op zoek naar de pagina van Adrina Produkties. Bah, kan ik weer alles aanpassen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...