Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl #5


Aanbevolen berichten

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind dat ze die site niet vaak vernieuwen hoor. Adriaans homepage is al weer 8 dagen niet vernieuwd. En soms duurt het veel langer. Zo weinig maakt hij toch niet mee?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind dat ze die site niet vaak vernieuwen hoor. Adriaans homepage is al weer 8 dagen niet vernieuwd. En soms duurt het veel langer. Zo weinig maakt hij toch niet mee?

Hij heeft het in een van zijn vorige brieven het erover gehad, waarom updaten als er niets interessants gebeurt.

En gelijk heeft hij, het is toch nutteloos om een brief te schrijven over het feit dat hij net z'n begonia's heeft bijgesnoeid 8)7

Ik ben meer voor kwalitatieve updates dan nutteloze, en als die kwalitatieve wat op zich laten wachten, nuja, dan moeten we maar wachten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij heeft het in een van zijn vorige brieven het erover gehad, waarom updaten als er niets interessants gebeurt.

En gelijk heeft hij, het is toch nutteloos om een brief te schrijven over het feit dat hij net z'n begonia's heeft bijgesnoeid 8)7

Ik ben meer voor kwalitatieve updates dan nutteloze, en als die kwalitatieve wat op zich laten wachten, nuja, dan moeten we maar wachten.

Ja.. nou ja.. Ik kijk zo af en toe nog op de site... En die prijswinnaars dan, dat had hij een keer 2 maanden niet vernieuwd geloof ik. Wel erg lang..

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
het valt heel erg op dat sinds onze oude site niet meer bestaat de adriaan homepage niet meer zo vaak geupdate wordt

ik denk dat het wel met elkaar te maken heeft...

Hoe dan? Omdat ze nu niet meer kunnen lezen hoe we naar info smachten? Omdat ze geen concurrentie meer (denken te) hebben?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoe dan? Omdat ze nu niet meer kunnen lezen hoe we naar info smachten? Omdat ze geen concurrentie meer (denken te) hebben?

omdat nu niet iedereen die op B&A zoekt op onze site komt wat als gevolg heeft dat de nieuwsgierigheid in veel mindere mate geprikkeld is? ik weet het ook niet maar in onze glorietijd was er elke week steeds minimaal 1 update en nu al de hele maand juli niets!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een update op de Adriaan Hompepage vandaag (08-08-05):

Nieuwtjes rubriek met nieuws over de verhalen die Adriaan voor het blad 'Temperament' gaat schrijven: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html

En een nieuwe rubriek: 'Acrobaat in Spanje', met iedere maand een nieuw verhaal: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/31 ... panje.html

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een update op de Adriaan Hompepage vandaag (08-08-05):

Nieuwtjes rubriek met nieuws over de verhalen die Adriaan voor het blad 'Temperament' gaat schrijven: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html

En een nieuwe rubriek: 'Acrobaat in Spanje', met iedere maand een nieuw verhaal: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/31 ... panje.html

In het vervolg wel wat beter lezen, a.u.b.! Er staat namelijk het volgende:

Sinds juni 2005 komt er in het zuiden van Spanje een nieuw maandblad uit "TEMPERAMENT". Het is een magazine in de Nederlandse taal, speciaal voor Nederlanders die in het zuiden van Spanje wonen of die streek regelmatig bezoeken. Het staat vol met toeristische, culturele en culinaire tips, nieuws uit zuid Spanje en natuurlijk heeft het een agenda waarin alle Spaanse feesten in Andalusië vermeld staan en dat zijn er heel veel. Ik ben gevraagd om een bijdrage aan het magazine te leveren en doe dat door mijn belevenissen van de jaren '60 in Spanje te beschrijven. In die periode werkte, ik samen met mijn broer Bas, met het acrobaten nummer "The Crocksons" bijna tien jaar lang in Spanje in alle grote Sale de Fiësta's en theaters van Spanje.

Een maand later zijn de verhalen die ik voor "TEMPERAMENT" schrijf ook op mijn homepage te lezen onder de rubriek "Acrobaat in Spanje". Kijk nu op die rubriek voor het eerste belevenissen.

Dus er staat dat hij er al geschreven heeft, en dat deze nu op de site staan in de rubriek "Acrobaat in Spanje". (Slechts 1 verhaal - terwijl er staat die verhalEN) En jij zegt dat Aad die nog gaat schrijven - en dat er er een nieuwe rubriek is: "Acrobaat in Spanje" waarin iedere maand ee nieuw verhaal komt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In het vervolg wel wat beter lezen, a.u.b.! Er staat namelijk het volgende:

Sinds juni 2005 komt er in het zuiden van Spanje een nieuw maandblad uit "TEMPERAMENT". Het is een magazine in de Nederlandse taal, speciaal voor Nederlanders die in het zuiden van Spanje wonen of die streek regelmatig bezoeken. Het staat vol met toeristische, culturele en culinaire tips, nieuws uit zuid Spanje en natuurlijk heeft het een agenda waarin alle Spaanse feesten in Andalusië vermeld staan en dat zijn er heel veel. Ik ben gevraagd om een bijdrage aan het magazine te leveren en doe dat door mijn belevenissen van de jaren '60 in Spanje te beschrijven. In die periode werkte, ik samen met mijn broer Bas, met het acrobaten nummer "The Crocksons" bijna tien jaar lang in Spanje in alle grote Sale de Fiësta's en theaters van Spanje.

Een maand later zijn de verhalen die ik voor "TEMPERAMENT" schrijf ook op mijn homepage te lezen onder de rubriek "Acrobaat in Spanje". Kijk nu op die rubriek voor het eerste belevenissen.

Dus er staat dat hij er al geschreven heeft, en dat deze nu op de site staan in de rubriek "Acrobaat in Spanje". (Slechts 1 verhaal - terwijl er staat die verhalEN) En jij zegt dat Aad die nog gaat schrijven - en dat er er een nieuwe rubriek is: "Acrobaat in Spanje" waarin iedere maand ee nieuw verhaal komt.

Er komt ook iedere maand een nieuw verhaal: De verhalen worden maandelijks vernieuwd staat er in de rubriek!!! . En ik kan nergens uit concluderen dat aad niet nog meer verhalen voor dat blad gaat schrijven. er staat ook 'Ik ben gevraagd' dus hij gaat er nog mee beginnen... Dus wie moet er nou beter lezen???

Er staat nog niet voor niets: Een maand later zijn de verhalen die ik voor "TEMPERAMENT" schrijf ook op mijn homepage te lezen onder de rubriek "Acrobaat in Spanje".

Link naar bericht
Delen op andere sites

En die zijn NU al te lezen - een maand later dan dat het originele verhaal in Temperament heeft gestaan. Of vergis ik me nu? Ach, laat ook maar - het gaat erom dat er weer een update is op de Adriaan Homepage en laten we ook daar niet over beginnen ruzieen. Ja ik weet, ik ben ermee begonnen - maar laten we er toch maar mee stoppen.

@ Maikotjuh: *bas* Hee, ben je nog boos op me? :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
En die zijn NU al te lezen - een maand later dan dat het originele verhaal in Temperament heeft gestaan. Of vergis ik me nu? Ach, laat ook maar - het gaat erom dat er weer een update is op de Adriaan Homepage en laten we ook daar niet over beginnen ruzieen. Ja ik weet, ik ben ermee begonnen - maar laten we er toch maar mee stoppen.

@ Maikotjuh: *bas* Hee, ben je nog boos op me? :'(

Inderdaad geen ruzie maken :).

Zoals ik het lees gaat Aad elke maand iets schrijven voor Temperament, een maand nadat het in de Temperament heeft gestaan is het na te lezen op Aad's homepage ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Inderdaad geen ruzie maken :).

Zoals ik het lees gaat Aad elke maand iets schrijven voor Temperament, een maand nadat het in de Temperament heeft gestaan is het na te lezen op Aad's homepage ;).

Ik had dus gewoon gelijk, hij heeft inmiddels één verhaal geschreven en iedere maand komt er nieuw verhaal in het blad en ook op de site...

heb het gewoon niet graag dat mensen me gaan liggen verbeteren...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik had dus gewoon gelijk, hij heeft inmiddels één verhaal geschreven en iedere maand komt er nieuw verhaal in het blad en ook op de site...

heb het gewoon niet graag dat mensen me gaan liggen verbeteren...

Klopt ja. Even nog: De reden dat het pas na een maand komt is omdat anders mensen het blad niet kopen :P Das nog eens marketing.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij is er een ge-edite versie zonder die moeder. Deze is dus gedeeltelijk nieuw.

Volgens mij kunnen de mensen van Adrina niet ZO goed fotosoepen hoor... dit is een origineel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet zo zeuren over dat photoshoppen...

die andere foto's in alle cato's (series, algemene foto's, achter de schermen, circus) zijn nieuw toch? en de foto's van de caravan staan nu ook in het foto gedeelte omdat die rubriek vervangen was door 'acrobaat in spanje'

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet zo zeuren over dat photoshoppen...

die andere foto's in alle cato's (series, algemene foto's, achter de schermen, circus) zijn nieuw toch? en de foto's van de caravan staan nu ook in het foto gedeelte omdat die rubriek vervangen was door 'acrobaat in spanje'

HEEY! Ik zeur niet hoor...

En ja, die foto's zijn nieuw. Had wel verwacht dat dat gemeld zou worden bij de updates daar. Nouja, we zien het nu.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze hebben gewoon dat vrouwtje eruit geknipt en de Baron en Japie over elkaar heen gelegd ja.

Dat is zeer duidelijk te zien!

Dat vrouwtje, is mevrouw van Toor, de moeder van B&A

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
[..]

Er staat bij updates dat er een nieuwe column is, maar volgens mij staat deze er allang.

Er is een stukje aangeplakt over de naam van dat jongenskoor dat nu officieel bekend mag worden gemaakt :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Update op clownbassie.nl de optredens.

Robert, hij komt in krimpen, misschien leuk om te weten ;)

Ja, dank je! Ik had het toevallig zelf net gezien. Helaas (nou ja, helaas... :) ) zit ik dan weer in het vliegtuig naar Seattle. We hebben de show in februari bezocht, maar mss gaat Corine nog wel een keer met Luuk en Marieke.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...