Ga naar inhoud

Het (grote) Kameleon Topic


Aanbevolen berichten

Let op! Dit topic is gesplitst uit dit topic

Niet om interessant te doen, maar ik kan hem gewoon niet weglaten: :P

*O*KAMELEON 2! *O*

15 Juni = Première Hoogezand

18 Juni = Première Sneek & Leeuwarden

19 Juni = Première Heerhugowaard & Amsterdam (landelijk)

22 Juni = Première Delft

25 Juni = Première Enschede & Doetinchem

26 Juni = Première Amersfoort & Den Bosch

29 Juni = Première Hoogeveen (officiële bioscooprelease)

Bijwonen of meemaken? Surf naar http://www.dekameleonfilm.nl ;)

Hij weer met zijn Kameleon... :P

Uhm... Wanneer komt hij uit op DVD?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet om interessant te doen, maar ik kan hem gewoon niet weglaten: :P

*O*KAMELEON 2! *O*

15 Juni = Première Hoogezand

18 Juni = Première Sneek & Leeuwarden

19 Juni = Première Heerhugowaard & Amsterdam (landelijk)

22 Juni = Première Delft

25 Juni = Première Enschede & Doetinchem

26 Juni = Première Amersfoort & Den Bosch

29 Juni = Première Hoogeveen (officiële bioscooprelease)

Bijwonen of meemaken? Surf naar http://www.dekameleonfilm.nl ;)

Ik wist gewoon dat je dit ging plaatsen :P

Ik zit overigens nog te kijken of ik een keer kan komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet om interessant te doen, maar ik kan hem gewoon niet weglaten: :P

*O*KAMELEON 2! *O*

15 Juni = Première Hoogezand

18 Juni = Première Sneek & Leeuwarden

19 Juni = Première Heerhugowaard & Amsterdam (landelijk)

22 Juni = Première Delft

25 Juni = Première Enschede & Doetinchem

26 Juni = Première Amersfoort & Den Bosch

29 Juni = Première Hoogeveen (officiële bioscooprelease)

Bijwonen of meemaken? Surf naar http://www.dekameleonfilm.nl ;)

Ik kom zoals al bekend bij sommigen naar Amsterdam op de 19e oftewel 1 dag na mijn verjaardag als uitje ter gelegenheid daarvan. Ook kom ik de 22e nog naar Delft. Heb er zin in! (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kom zoals al bekend bij sommigen naar Amsterdam op de 19e oftewel 1 dag na mijn verjaardag als uitje ter gelegenheid daarvan. Ook kom ik de 22e nog naar Delft. Heb er zin in! (O)

Er schijn nog iemand te komen, ik heb dr ook zin in

bedankt sam

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vet, k denk dat dit een see you in Amersfoort wordt :D

Zo kan Marieke met haar moeder dankzij de inspanningen van Sietse en Hielke voor genezing naar een duur kuuroord in Zwitserland gaan en zo kan het leven in het dorp Lenten eindelijk weer zijn normale loop nemen.

Hmmz doet me denken aan... "En in 1988 vreedzaam leven met elkaar" :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vanwaar Amersfoort Cold? Bedoel je niet Amsterdam toevallig?

Amsterdam kan ook, maar dan moet k bij een van mn broers gaan overnachten. Amersfoort is lekker dichtbij :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet om interessant te doen, maar ik kan hem gewoon niet weglaten: :P

*O* KAMELEON 2! *O*

15 Juni = Première Hoogezand

18 Juni = Première Sneek & Leeuwarden

19 Juni = Première Heerhugowaard & Amsterdam (landelijk)

22 Juni = Première Delft

25 Juni = Première Enschede & Doetinchem

26 Juni = Première Amersfoort & Den Bosch

29 Juni = Première Hoogeveen (officiële bioscooprelease)

Bijwonen of meemaken? Surf naar http://www.dekameleonfilm.nl ;)

Kameleon-tweeling rapt tijdens filmpremières

13 juni 2005, 20:37:41

HARINGHUIZEN (ANP) - De hoofdrolspelers uit Kameleon 2, Koen en Jos van der Donk, gaan rappen tijdens de première van hun nieuwe film. De acteurs, die de tweeling Hielke en Sietse Klinkhamer spelen, brengen woensdag in Hoogezand een zelfgeschreven nummer ten gehore. Dat lieten zij maandag weten.

Het tweetal wordt bijgestaan door collega-acteurs Jelle de Jong en Arjen Rooseboom, die in de film respectievelijk Ronnie Haan en Kees Dijkstra spelen. De jongens rappen de Kameleon(w)rap onder de bandnaam De Cast niet alleen in Hoogezand, maar ook op de premières in de tien andere steden. Het nummer is eveneens te horen op de soundtrack van de film.

Kameleon 2 draait vanaf 29 juni in de bioscoop.

bron: home.nl

Je gaat nog rappen ook :P? Cool 8-)!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je gaat nog rappen ook :P? Cool 8-)!

Damn! Waarom wordt dat nou weer openbaar gemaakt? :P

Euhm ja, ik ga PROBEREN te rappen. ;)

Best wel ironisch, de soort muziek die ik het meeste haat, moet ik nu zelf uit gaan voeren. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik het goedc gezien heb is Hoogezand een besloten bijeenkomst en heeft Sneek de premiere voor publiek?

En ik zie daar Jelle de Jong tussen de spelers staan. Benieuwd of dat DE Jelle de Jong is. Kweenie hoe oud hij werkelijk is.

Klopt, Hoogezand is alleen voor genodigden, de overige 10 première-steden zijn voor publiek.

En deze Jelle de Jong is 19 jaar. Bekijk eens een foto op de site of het DEgene is die jij bedoeld. ;)

Ja waarom rappen? Laat ze dan iets in het fries zingen. Vind het echt heel erg triest.

Whoho! Zingen in het Fries als je geen woord kent en uit Den Haag komt? Doe dan toch maar rappen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

misschien kun je beter een kameleon topic openen ofzo, graag hier weer ontopic als dat enigszins mogelijk is.

muahaha, topic van de dj editten

Bovenstaande komt dus uit het centrale priemére topic. Vanaf nu kan je in dit topic alles kwijt over de Kameleon en de fantastische acteur(s) uit die film ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan qua muziek ALLES beter dan Fries zingen. ;)

ja boeiend... je staat toch alleen maar met een boterham in je bek :P Zelfs de camera hoUdt je bUiten beeld :(:P (of k heb het gemist :P)

k zat vanochtend wat te zappen, moest wachten op mn rijwagen, kijk k naar Yetix, zie ik daar opeens die ***koppen van Hielke en Sietse die staan te rappen... DUs ik wat langer kijken, zoomt die camera Uit en wat naar links, staat daar die andere gast... Zoomt die camera nog meer Uit, hoppa Kees rechts :P

K was wel wat laat met inzappen, was al bijna afgelopen. En toen gingen die hielke en sietse nog met hUn hoofd in de vla hangen ofzo... Had Kees van mij ook wel even mogen doen >:)

Werd overigens gepresenteerd door Sita... Zie ik een link? >:) Stiekem zichzelf promoten dUs ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
misschien kun je beter een kameleon topic openen ofzo, graag hier weer ontopic als dat enigszins mogelijk is.

muahaha, topic van de dj editten

Bovenstaande komt dus uit het centrale priemére topic. Vanaf nu kan je in dit topic alles kwijt over de Kameleon en de fantastische acteur(s) uit die film ;)

Cold, wat geweldig, nu ben ik de topicopener :P

Ik dacht al van: huh? dat heb ik toch helemaal niet geopend :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
k zat vanochtend wat te zappen, moest wachten op mn rijwagen, kijk k naar Yetix, zie ik daar opeens die ***koppen van Hielke en Sietse die staan te rappen... DUs ik wat langer kijken, zoomt die camera Uit en wat naar links, staat daar die andere gast... Zoomt die camera nog meer Uit, hoppa Kees rechts :P

K was wel wat laat met inzappen, was al bijna afgelopen. En toen gingen die hielke en sietse nog met hUn hoofd in de vla hangen ofzo... Had Kees van mij ook wel even mogen doen >:)

En kan ik rappen of niet dan? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En kan ik rappen of niet dan? :P

ja ik zag je dUs alleen met een boterham oid in je bek staan :P Noem ik dan weer niet rappen, al is het wel beter dan rappen ;) K zapte net te laat in ;)

Maar k oordeel morgen wel ;)

(k eis wel n handtekening >:) )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben ik nou weer de eerste?

Goed dan.

Ik vertrok om half een richting Duivendrecht, waar ik Cold ontmoette. Samen met de metro naar Bijlmer gereden en maar wachten op Sam en Lennert. Intussen werd het steeds drukker en kwamen er ook al een paar bekende Nederlanders binnen (Jochem van Gelder, Pim Vosmaer). Na wat heen en weer gebel bleken wat treinen gemist en waren de twee snugger genoeg om de metro te pakken, maar op het verkeerde station uit te stappen. Daarna had Sam ook nog problemen met de kaartjes...

Maar uiteindelijk kwamen de echte sterren binnen in auto's. Foto's maken, we stonden precies achter de sterren op de loper, dus we zullen wel op een stel foto's en films terecht zijn gekomen. Daarna mochten we naar binnen. Er waren drie zalen gereserveerd.

De bezoekers om ons heen zullen ons wel irritant gevonden hebben, want we praatten vrijwel constant (wel zachtjes), maar de film was wel tof. Daarna was er een optreden van Sita en kwamen de filmsterren op het podium voor een klein plechtigheidje. De Kameleonrap was echt tof, Arjen kan het echt. Daarna handtekening uitdelen etc. Wij kaapten Kees voor een tijd, en daarna ging ik nog met acteurs op de foto die de rest niet kenden (cultuurbarbaren). Hidde Maas is echt ^O^ Hij vroeg met wie hij het genoegen had en wilde wel met die dame op de foto.

Ook Chris Zegers en Joep Sertons moeten met wonderer op de foto. Wilden ze per se ;) Leuk detail was dat ik een acteur zag lopen die ik drie of vier maanden geleden had gesproken na een toneelstuk waar hij in zat. Hij herkende me gewoon! Even gepraat, leuke man. Ben alleen vergeten hoe ie heet :@

Ik heb een handtekening van kees op mijn arm en daar ben ik heel trots op ;) Iedereen in de trein vragen wat het was enzo, lachen.

Intussen was het bijna zeven uur en begonnen we honger te krijgen. We besloten naar Amsterdam Centrum te gaan met de metro om daar wat te eten. Eerst even langs het Spui (locatie) en toen bij de mac gegeten. Terug naar Centraal, waar ik en Cold afscheid namen van Lennert en Sam, die moesten de andere kant op. Er bleek weer wat gebeurd te zijn, dus Cold en ik in een bomvolle bloedhete trein via Hilversum naar Utrecht. Stel Zweden ook daar, was wel grappig.

De trein naar Veenendaal reed gelukkig wel en nu ben ik eindelijk thuis, doodmoe, hartstikke warm, maar ik heb een geniaal weekend gehad. Foto's komen later.

Een impressie dmv foto's http://www.xs4all.nl/~shyvven/kameleon/

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi verslag van de 2e dag van een heel gezellig weekend met forumleden wonderer!

Weer bedankt (en natuurlijk ook Cold45 en Lennert) voor een hele geslaagde dag! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha heeft Wonderer toch nog een verslag geschreven *O*

Maar t was indd zéér zéér zéér geniaal, en dan overdrijf ik niet ;) Ookal kom je er niet voor Kees, zelfs dan is de film geniaal. Kom je er voor Kees en weet je hem nog zo gek te krijgen dat ie je een _hand_tekening geeft (die ik nu alweer helemaal kwijt ben :( ), is het zéér geniaal. Als je dan ook nog met 3 geniale mensen erheen bent geweest, dan mag je gerust zeggen dat het zéér zéér zéér geniaal was! :D

Leuk was dat ook wanneer die acteurs aankwamen lopen. Gejuig viel mee, behalve als Kees aan kwam lopen... Stonden er 4 malloten te springen en "KEEES!" te schreeuwen _O-

En zoals Wonderer al zei, mensen naast ons tijdens de film zullen zich wle gestoord hebben aan ons gepraat tijdens de film... Opmerkingen over acteurs, KEES, links met B&A enzo ;) Maar die mensen zeiden niets en zijn ook niet verkast (zaal was niet helemaal vol.. Waren 3 zalen he ;) ), dus zal wel mee zijn gevallen.

Enige minpuntje was de terugreis... Sam werd nog gebeld dat er helemaal geen treinen meer reden vanuit Amsterdam :? Maar op CS aangekomen leken de treinen wel te rijden... Alleen niet uit/door Duivendrecht... Ik ff blij dat ik toch naar CS was gegaan ;)

Toen dus maar in een veel te volle trein gestapt naar Utrecht... 30 graden, 4 nep-Zweden... (Ze hadden geen blond haar, geen blauwe ogen en er waren nog twee dingen waaraan ze niet echt voldeden ;) ), maar ze waren wel erg geintresseerd naar wie die Kees dan wel niet was. Overigens als jullie straks horen dat Arjen R. is opgepakt wegens vandalisme, dan wordt hij ervan verdacht zijn handtekening in spiegelbeeld op de wand van een trein te hebben geschreven >:)

Gelukkig kwam de trein gewoon aan in Utrecht, waar ik afscheid nam van Maike en mijn reis alleen vervolgde. Zover dat mogelijk was... Mn trein had 10 mins vertraging, maar reed gelukkig nog wel.. K kon ook nog een zitplaatsje krijgen (nog net), dus was helemaal top. Ding reed dus via Amersfoort naar Leeuwarden en Groningen (werd gesplitst in Zwolle geloof k). Maar ik moest naar Apeldoorn, dus eigenlijk ff overstappen in Amersfoort. Maar k ben lekker blijven zitten tot Zwolle :P Je zal zien, mijn trein had 10 mins vertraging, kan k n half uur op mn trein naar apeldoorn wachten en dan is ie natuurlijk nog zo vol dat k nergens kan zitten :P En om 4 uur was k eindelijk thuis ;) (vanuit Zwolle met de bus naar Heerde, waar nog een feest gaande was ;) )

En nu ga k ff Wonderers fotos bekijken :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik kom woensdag ook naar die premiere in delft

ik heb er zin in.... :D

En ik vond je een gezellige jongen om te ontmoeten als zoveelste forumlid! :Y;)

Ben benieuwd hoe sambaballensambaboy in het echt is. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik en djsjammie hadden het idee om een meet te houden tijdens de kameleon 2 premieré in den bosch, wie wil komen mag komen, hoe meer zielen hoe meer vreugd! dus, kom ook naar de (nu nog kleine) forum-meet tijdens de premieré van kameleon 2!

Ik wilde graag naar Den-Bosch, waar Samba-boy en Djsjammie ook heen gaan, maar ik heb geen vervoer... Jammer maar helaas :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ondanks dat ik er niet bij was, heb ik toch nog iets mee kunnen pikken van de Kameleon premiere in Amsterdam. Beelden hiervan werden namelijk op een regionale tv zender (Noord Holland) uitgezonden. Het zag er erg tof uit allemaal. De rap was leuk gedaan en er werd nog even op het enthousiaste publiek ingezoomd, waarbij een aantal bekende figuren in beeld kwamen :)

En vanzelfsprekend was iedereen enthousiast over de film, maar dat kun je dan ook wel aan Steven overlaten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ondanks dat ik er niet bij was, heb ik toch nog iets mee kunnen pikken van de Kameleon premiere in Amsterdam. Beelden hiervan werden namelijk op een regionale tv zender (Noord Holland) uitgezonden. Het zag er erg tof uit allemaal. De rap was leuk gedaan en er werd nog even op het enthousiaste publiek ingezoomd, waarbij een aantal bekende figuren in beeld kwamen :)

En vanzelfsprekend was iedereen enthousiast over de film, maar dat kun je dan ook wel aan Steven overlaten ;)

Oeh, oeh! RTV NH heeft dingen online staan! Waar moet ik precies naar zoeken? Het nieuws?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik dacht het nieuws ja, helaas was de reportage al bezig toen ik er achter kwam, maar ik dacht dus het nieuws.

En ja Wonderer, jij was ook te zien :)

En welke dag? Gisteren?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als ik het goed heb was het vrijdag.

Je zag trouwens ook de trailer voorbijkomen en interviews met de tweeling. Kees werd straal genegeerd helaas :(

Ik heb het nieuws van 18 tot 24 juni bekeken en daar zat het niet tussen... ik neem aan dat het op http://www.rtvnh.nl was?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Iedereen heeft het wel alleen over de film, maar de Kameleon is toch orgineel een grote reeks (ik dacht 65) boeken van Hotze de Roos.

Erg leuk om te lezen!

Thuis hebben we alle delen liggen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iedereen heeft het wel alleen over de film, maar de Kameleon is toch orgineel een grote reeks (ik dacht 65) boeken van Hotze de Roos.

Erg leuk om te lezen!

Thuis hebben we alle delen liggen :)

Ik heb ze niet allemaal, maar ik lees ze af en toe nog wel eens. Het blijft toch leuk ook al wordt je ouder. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb het nieuws van 18 tot 24 juni bekeken en daar zat het niet tussen... ik neem aan dat het op http://www.rtvnh.nl was?

Dan was het kennelijk iets anders, maar zoals ik al zei, ik viel er eigenlijk middenin. ik zag eerst stukjes van de trailer en later die rappende groep, waarbij ik me pas op het laatst realiseerde dat dat in Amsterdam was. Maar welk programma? Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...