Ga naar inhoud

ooit al eèns gedroomt over b&a?


Aanbevolen berichten

Ik heb gisternacht ook mijn ALLEReerste Adriaan*droom gehad. :P

Ik liep met mijn broertje (ik neem aan door Vlaardingen) over straat, toen we langs een huis kwamen waar Aad in de tuin

stond de planten water geven. Opeens zwaaide hij en wij zwaaiden terug. We mochten binnenkomen, kregen lekker wat

te drinken en Aad liet mij op zijn computer zien hoe hij overal aan werkte en ik was live getuige van hoe hij twee door mij ingestuurde vragen op de Homepage zette. Ik was vereerd en toen gingen we kijken naar de collectie, gaf Aad mij complimentjes ocer het forum die ik door moest geven en konden mijn broertje nog spelen met van alles en nog wat.

Het werd op een gegeven moment zo makkelijk en ''ongeloofwaardig'' dat ik in mijn slaap al dacht: Dit is een droom. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik droom de laatste tijd nogal vaak over Van der Steen, maar de inhoud daarvan vertel ik alleen aan Wonderer en Angela. ;)

Wat toevallig, vannacht over jou en Van der Steen gedroomd... kan ik gelukkig wel vertellen ;)

We (John en ik dus) waren in een groot gebouw op zoek naar Dick, om hem te interviewen. Maar hij was nergens te vinden, had het druk, zoiets. Wij dus op zoek, lift in, lift uit, gangen door, kamers checken... uiteindelijk gevonden en hij was erg blij ons te zien. Naderhand kwam Aad ook nog even langs, maar wat hij precies zei of deed, weet ik niet meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Vannacht ontzettend vaag gedroomd. Zowel Bassie als Adriaan kwamen opdraven in een of andere Tros Jubileumshow. Adriaan was in kostuum, dus ik verzuchtte al dat Vlugge-Japie wel weer een opmerking zou maken dat ie toch gelijk had dat Adriaan wel weer die bloes zou aantrekken. John zat naast me te kijken en was het grondig met me eens.

B&A praatten wat over en weer, wat ze precies zeiden weet ik niet meer, maar erg leuk was het niet. Zowel Bassie als Adriaan maakten dubbelzinnige opmerkingen (a la Bassieworst, jullie wel bekend) en het wat gewoon niet ... niet B&A. Dag dag imago, zeg maar. Ze verwisselden ook steeds van kleding, alsof de show niet live was, maar van te voren opgenomen.

Nee, het was erg onprettig kijken, en aan de ellenlange reacties op het forum te zien, waren jullie er ook niet blij mee.

Afgelopen week ook nog over de Baron gedroomd trouwens, maar die ga ik NIET vertellen >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vannacht ontzettend vaag gedroomd. Zowel Bassie als Adriaan kwamen opdraven in een of andere Tros Jubileumshow. Adriaan was in kostuum, dus ik verzuchtte al dat Vlugge-Japie wel weer een opmerking zou maken dat ie toch gelijk had dat Adriaan wel weer die bloes zou aantrekken. John zat naast me te kijken en was het grondig met me eens.

B&A praatten wat over en weer, wat ze precies zeiden weet ik niet meer, maar erg leuk was het niet. Zowel Bassie als Adriaan maakten dubbelzinnige opmerkingen (a la Bassieworst, jullie wel bekend) en het wat gewoon niet ... niet B&A. Dag dag imago, zeg maar. Ze verwisselden ook steeds van kleding, alsof de show niet live was, maar van te voren opgenomen.

Nee, het was erg onprettig kijken, en aan de ellenlange reacties op het forum te zien, waren jullie er ook niet blij mee.

Afgelopen week ook nog over de Baron gedroomd trouwens, maar die ga ik NIET vertellen >:)

Als je me nieuwschierig maakt vind ik ook dat je moet posten :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

haahahaha ik droom eigenlijk nooit over bassie en adriaan ofsow owja wel een keer heel vreemd dat adriaan mijn vader was en bassie mijn oom en adriaan ging mij allemaal acrobaten kunsjes leren haaha best grappige droom.....

veder heb ik ook dromen over leuke jongen whuahahahahahaha *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Woensdagnacht had ik over Adriaan gedroomt (Ja sorry voor het laten posten, maar ik denk er nu pas weer aan :P)

Het was een beetje vage droom, maar ik zal het proberen te vertellen;

Ik was met mijn ouders boven op een berg (het leek in Oostenrijk, maar het was gewoon Nederland) en daar was Adriaan (jong en gewoon met bloes zoals in de jaren '80) bezig met kinderen bij bessen struiken (uit de aflevering in Spanje) (Is het nog te volgen? :P)

Vervolgens komt een groep schoolkinderen de heuvel af en loopt ons voorbij. In de groep zit ook mijn buurjongetje en die ziet mij en roept of ik even naar hem toe kom. Hij heeft een hoed voor me (zo'n hoed die Lala van de Teletubbies altijd heeft :P). We beginnen opeens ruzie met elkaar te maken en hij loopt weg. Ik ga terug naar Adriaan, ondertussen is ineens iedereen (!) verdwenen. Adriaan is nu gewoon Aad zoals hij op 1 juli gekleed was, en hij vraagt wat er aan de hand is. Ik vertel hem wat er gebeurt is en we lopen naar een gebouwtje wat bergafwaarts ligt.

Opeens vraagt Adriaan of je ook kunt voetballen bij dat gebouw (:?) en ik zeg van ja. Adriaan trekt ineens een sprintje en ik loop achter 'm aan. We gaan het gebouw binnen en lopen door naar de tuin. Hier is een tuinfeest aan de gang en ineens roept de dj: "Hé, daar heb je Adriaan!" Iedereen klappen voor Adriaan en ik zie dat hij een traan in zijn ogen krijgt. Dan realiseer ik me opeens dat ik diezelfde dag naar een vriendin van me zou gaan (wat dus op dat moment al te laat is :'(). Ik pak m'n telefoon en bel haar op. Op dat moment word ik wakker en ben ik gelukkig nog wel op tijd om naar die vriendin te gaan. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry voor t late posten maar k heb gister pas voor t eerst gezien dat er op het "Gezellig offtopic" gedeelte ook veel staat wat ik interessant vind. Ik had laatst een droom over Adriaan die ongeveer zo ging:

Ik was in het Museon in Den Haag (een museum met van allerlei exposities over waarbij ze heel varierend zijn in onderwerpen) en dat ik naar een tentoonstelling over het milieu ging die in werkelijkheid al sinds december 1997 weg is maar ik droom dus nog vaak genoeg dat deze er wel weer is. Bij deze tentoonstelling was het in werkelijkheid zo is dat je een diavoorstelling (genaamd de "Ecos-show") op 2 schermen met geluid (muziek en dus een informatief maar leuk verhaal over het milieu ingesproken door Midas Dekkers) te zien kreeg en tijdens de voorstelling gingen er ook van allerlei objecten in de zaal bewegen om het nog leuker te maken.

Maar goed om even op die droom terug te komen. Ik droomde dus dat de Ecos-show voor mij door een zaalwachter van het Museon werd gestart. Maar toen inplaats van dat je Midas Dekkers hoorde praten en je op de schermen dia's geprojecteerd zag komen, werd er op die schermen gewoon een echte film over het milieu vertoond en daarbij begon de film met op de achtergrond de muziek die er oorspronkelijk ook speelde en ik zag daar toen een winkelstraat waarop je Adriaan zag lopen en op een gegeven moment keek die naar de kijker en begon die met het zelfde verhaal over het milieu te vertellen.

Dit vond ik zelf wel geinig dat ik dit droomde en ik wil jullie ook even laten meegenieten dus ik post het hier. Ik zie dat er op het gezellig offtopic gedeelte wel meer onderdelen staan die ik interessant en leuk vind dus ga ik binnenkort daar ook even wat leuke dingen posten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou hier komt weer zo'n vaag verhaal.

Ik stond samen met Wer al Zwowe op de bus te wachten, toen de bus arriveerden stapten we in en voila: B&A zaten in de bus!

Ze herkenden ons en we zijn erbij gaan zitten.

Speciaal voor hun reed de buschauffeur een iets andere route, om ze voor de deur af te zetten (tja VIPs of niet he? :P ) want ze logeerden een tijd hier in de stad bij een kennis / familielid van ze.

Wer al Zwowe kreeg de sleutel en mocht te deur van het enorme gebouw openen, maar hij pakte de verkeerde deur (er waren wel 6 deuren naast elkaar, echt van die grote, zware deuren) en de goede deur bleek al open gedaan te worden door die kennis.

Binnen aangekomen hoorde je een gerommel.

Wer al Zwowe opperde dat het iets was (kan me niet meer herinneren wat) maar ik zei heel wijs: dat zijn vrieskisten en koelcellen, ik ken dat geluid.

B&A gaven mij gelijk, tja, dat moest ook wel (die koelcellen) in zo'n enorm kasteel.

B&A leidden ons een beetje rond door het huis, lieten hun kamer zien (een hele grote kamer, 2 2-persoons matrassen op de grond gekwakt, een bak die je in winkels ziet met allemaal mobiele telefoon accessoires (had de eigenaar van het huis zo opgekocht)).

Toen gebeurde het: er was daar iemand, die kennis en die kende ik al!

Hij had allemaal ideeen over onze sites, daar hadden we het immers al eerder over gehad (jaa...hoe kon ik het vergeten :P ) ik vond zijn ideeen wel leuk, maar sommige stukjes leken gejat van andere sites.

We praatten er nog wat verder over en ik vond het tijd Wonderer te bellen. Deze kwam natuurlijk meteen en begon in het ontwerp te schrijven, waarop ik zei dat ze dat niet kon maken!

Bleek dat ze alleen de datum aan het veranderen was (ja de datum klopt niet meer nu) [omdat er dus een oude datum op stond vanwege de eerdere besprekingen].

Deze kennis had ook nog een spel gemaakt, een B&A spel en dat zouden wij, via de site, betaald exploiteren...

ik weet het...een vage droom, maar wel grappig eigenlijk :P

naar mijn idee had de site ook veel te veel groen, dus we doen het maar niet :P

tot zover de droom waaruit ik nèt ontwaak :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren interviewde ik B&A, samen met iemand anders, in onze badkamer... *(*

Ik stelde een heel intelligente vraag, die ik tot halverwege de middag nog wist, maar nu vergeten ben :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Twee keer over Dick Rienstra gedroomd. Allebei de keren ook met John, en allebei de keren geschikt voor dit forum. Knap he?

Droom 1:

We waren met een paar ander mensen, kunnen forumleden geweest zijn, niet belangrijk, op een beetje schimmige zolder, groot... er hing een enorm schilderij, zwart-wit, en je zag pas wat het voorstelde als je het bovenste laagje eraf schraapte, zoals met de schatkist en het goud. Het waren ruwe pentekeningen, wel mooi maar ik weet niet meer wat het voorstelde. De andere mensen keken ergens anders naar, en ineens scheurt het schilderij open en springt Dick naar buiten, maniakaal lachend. Wij helemaal blij natuurlijk, I mean, DICK! YEAH! Iets later was er ook nog een ander figuur, of Adriaan, of Alan Rickman... either way, wij kwijlen natuurlijk, en een klein meisje, jaar of negen, ze heette Sterre, waarschuwde ons dat we dat niet te veel moesten laten merken, anders zouden de anderen nogal raar opkijken. Dus wij stiekem kwijlen. Toen ging de wekker.

Droom 2

Ik val weer in slaap (lang leve snooze) en droom lekker verder. Nu zit ik in een... ik zou zeggen cafe, maar dat is het niet, want je kunt er niks bestellen. Het zag eruit als een cafe maar het was thuis, zeg maar. Het is redelijk donker en even verderop zitten nog wat mensen. We zitten aan zo'n tafel met banken eraan, zo'n picknick tafel, John tegenover mij, en ik vertel hem de droom die ik net opschreef. Ineens staat er iemand naast me. Ik zie twee benen, kijk omhoog, denk WAH! Dick! En prompt knuffel ik zijn benen. Pas dan sta ik op om hem een hand te geven. Hij komt voor dat interview. Hj wil graag een Tonic, maar dat heb ik niet in huis. Gelukkig ligt aan het einde van het tuinpad een klein winkeltje waar ze dat vast wel verkopen, en ik zeg dat ik het daar wel ga halen. Hij hoopt dat ie zijn tonic wel deze ochtend nog krijgt en niet aan het eind van de middag. Terwijl ik wegloop, denk ik nog, "nou, iets vriendelijker mag ook wel." Het is best druk in het winkeltje, en ik sluit achteraan in de rij. Ik kijk een beetje rond, het is wel een leuk winkeltje. Uiteindelijk ben ik aan de beurt en ik wil een tonic. De vrouw achter de balie geeft me een kartonnen doos met van die plastic ruitjes erin. Er zit een halve-literblik in, zwart met goud, en daarnaast drie chocoladebollen, wit, melk en puur, ongeveer 5 centimeter doorsnee. Ik reken af (twee euro) en zie ineens dat het bier is. Het heet "Tony" dus dat verklaart waarom ik dat kreeg en geen tonic. Helaas toen wakker, dus ik weet niks van het interview of wat John intussen met Dick uitspookte.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Had er vanacht ook weer 1.

Ik liep ergens door een natuurgebied ofzo met riet.

En daar lag ook een weg en toen reden B&A in hun Buggy langs met de caravan.

Ze stopte ergens bij een dorp met een gracht ofzo, ze stopte daar.

Toen zei Raiders opeens: Hé de Bassieclown!

Echt heel raar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Had er vanacht ook weer 1.

Ik liep ergens door een natuurgebied ofzo met riet.

En daar lag ook een weg en toen reden B&A in hun Buggy langs met de caravan.

Ze stopte ergens bij een dorp met een gracht ofzo, ze stopte daar.

Toen zei Raiders opeens: Hé de Bassieclown!

Echt heel raar.

Meen je dat nou? hahaha 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb als klein kind weleens gedroomd over de Diamant. Ik was dan zelf, samen met B&A in die grot en moest zelf die pijlen tekenen om de boeven te misleiden. Het was niet echt een prettige droom, ik werd achterna gezeten door die boeven, maar redde het wel om steeds de pijlen te maken. Ik ontsnapte dus aan de boeven. Ik kan me nog herinnerem dat ik vrij bang was daarna.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik had vannacht gedroomd over B&A.

Ik was in de haven van Billund in Denemarken, en toen zag ik B&A uit de veerpont fietsen. Daarnaast stond een Toyota Tercel met daarnaast B100 EN de Baron. De Baron zei toen 'Vandaag reken ik voorgoed af met die vervelende Bassie en Adriaan!'. Terwijl de Baron dat zei pikte B100 (achter de rug van de Baron) de Toyota Tercel en reed de veerpont in die naar Kopenhagen ging. Toen schreeuwde de Baron keihard 'VERRADER!!'.

Echt heel vaag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Eergisteren en vannacht had ik 2 rare dromen gehad. Ik begin met de droom van eergisteren:

We hadden een forummeet in een of andere kledingzaak. Toen ging iemand van het forum foto's van ons maken (waarschijnlijk voor op de infosite bij de kalender ofzo). Toen ik werd gefotografeerd, kwamen Bassie en Adriaan binnenlopen. Ik wou zeggen dat Bassie en Adriaan binnenkwamen, maar ik kon niks meer zeggen. Toen werd ik wakker..

En de droom van vannacht:

Ik liep in een of ander winkelcentrum op de eerste verdieping, toen ik beneden Bassie de kinderen zag entertainen. Ik feliciteerde hem met zijn verjaardag, en Bassie riep terug 'Hartelijk bedankt!'. Toen had ik een kort gesprek met Bassie, maar halverwege werd ik alweer wakker...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik liep vannacht met Anthony Hopkins door de stad op weg naar het slagveld, en zag in een feestwinkel een Adriaankostuum hangen. Wij naar binnen, verkeerde maat, maar ik vond het wel geinig.

Verder voornamelijk dingen gedroomd die niet geschikt zijn voor het forum.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ja, daar gaan we weer...

Het begon op de sportschool. Ik werd naar buiten geroepen. Drie auto's, eentje met Van der Steen, eentje met de boeven en eentje met B&A. Ze gingen de boeven vangen, maar het plan liep mis. Van der Steen moest maken dat ie wegkwam anders zouden ze hem zien. Daarna stukje dat ik ben vergeten. Ik las een stukje van Gothrocker (is Johnny B2 Good maar dan op een ander forum), een artikel. Paul van Gorcum had iemand vermoord. Next I know, ik zit naast Paul op een brug, een erorme brug, heel hoog, met een snelstromende, rotsige rivier. Ik heb mijn arm om hem heengeslagen en hij huilt. Ik "zie" wat er gebeurd is. De man die dood is, staat naast Paul op de brug, op de rand. Hij vertelt dat de laatste serie (waarvan ik dus de opname zag eerder) totaal ruk is. Paul wordt woedend en duwt hem de rivier in. Hij komt niet meer boven.

Ik keer weer terug naar het heden. Van Gorcum heeft spijt. Hij weet dat zijn carriere over is, nu, dat hij zijn vrienden laat zitten, dat het nooit meer goedkomt... we gaan naar een kleiner riviertje. Er ligt een jacht, op dat jacht zijn B&A. Paul probeert ze uit te leggen wat hem bewoog, maar voor hij klaar is, komt de politie. Hij raakt ik paniek en klampt zich aan me vast. Ik probeer hem te troosten en tegelijk de politie en B&A uit te leggen dat het een ongeluk was.

Er is nog een vaag stuk in een gebouw OP die brug, waar ik tegen een gemene koningin vecht, en uiteindelijk komt een kudde olifanten me helpen. Maar daarna ben ik weer buiten op die brug en zie ik de rivier weer, met politiemensen die bewijs vinden voor de "moord", terwijl ik ze vertel dat die bril daar op de bodem van de rivier niet hoeft te betekenen dat die vent er ook in ligt, want als de bril blijft liggen, kan een lijk toch niet wegspoelen? Toen ging mijn moeder stofzuigen en werd ik wakker.

Wat me het meest is bijgebleven is dat ene moment op de brug, waar ik Paul troost. Fuck, wat was die bedroefd...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag was het weer zo ver ;) Hij is in het Engels want hij staat in mijn blog en ik ben te lui om hem te vertalen.

It sorta started with Bassie and Adriaan being a park with Robin the Robot. Robin heard something on his radio and Adriaan fiddled with his buttons until the broadcasted voice emerged from his mouth. I don't remember what was said, but the transmission came from a man that hid in the bushes around. He realised he was being overheard (which was his plan) and stepped out into the open. Adriaan recognised him and was not at all pleased to see him. It was his and Bassie's biological father.

Next thing is a flashback with Adriaan being the voice over. First a short scene where Bassie and Adriaan steal a car. They're young and just decided to run away from home. Not entirely sure if they wanted to pursue a career or flee their father. The voice over tells something about not wanting to recognise the man (Co Adriaanse, a soccer trainer, don't ask) as their biological father, since the man who raised them was a lot nicer. I think they ran away when they found out the truth about fathers and stuff, because they didn't want to change their last name to Adriaanse, mostly because they were already known as Van Toor and Adriaan Adriaanse just didn't sound right. A sheet of paper appears like in a movie, partly translucent, without any writing but I think it's a goodbye note to their mother.

Next shot is later in their lives. Point of view for me changed from audience to Co Adriaanse. I'm wearing a raincoat, like soccer trainers always seem to wear, and am walking in another park. B&A are approaching me, talking to each other and not paying attention to me. Right before they pass, I catch Adriaan's glance. No recognition. I walk on and turn my head. Again our glances meet and now I see he recognises me, only he rejects me and turns his head back to Bassie, without pointing me out. It hurts. I walk into the forest that's adjacent to the park. There's a snake slithering through the fallen leaves. It doesn't do anything, but it's there.

Next scene the voice over returns and my viewpoint changes to Adriaan who is running through the forest, getting in shape. Voice over or my own thinking tells me that he does this often and that his endurance is perfect. The forest even has little clear spots from running in circles while waiting for Bassie to catch up. It feels good to be in a slender trained body, but as always in dreams, the running is like through glue. I can see the stones between the sand on the forest path.

There would have been more if my alarm hadn't turned itself on.

FAQ:

Andere talen?

Je kunt kiezen voor Nederlands en Engels.

Wij adviseren Nederlands aan te houden gezien die altijd up to date is voor alle functies.

Posten doen we hier alleen in Nederlands en sporadisch in Engels.

Natuurlijk kunnen er zinnetjes uit de series komen in andere talen, die blijven staan, maar compleet in een andere taal posten is niet toegestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

FAQ:

Andere talen?

Je kunt kiezen voor Nederlands en Engels.

Wij adviseren Nederlands aan te houden gezien die altijd up to date is voor alle functies.

Posten doen we hier alleen in Nederlands en sporadisch in Engels.

Natuurlijk kunnen er zinnetjes uit de series komen in andere talen, die blijven staan, maar compleet in een andere taal posten is niet toegestaan.

Zeur niet zo zeg, die post is al maanden oud }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had er pas ook nog 1.

B&A zaten op beide op een paard, en de boeven achtervolgden B&A het leek een beetje in Yosemite Park.

Met "dreiging kroon" als achtergrondmuziek.

En Adriaan zij iets van een nok en een paard echt heel vaag.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had pas een vage droom. Ik was uitgenodigd bij tv toys. Bassie en Adriaan zouden ook komen.

Afijn, dus ik loop daar naar binnen, maar het ziet er heel anders uit. Ik wordt dan één of andere huiskamer ingesleept, waar iedereen mij schijnt te kennen, terwijl ik er niemand van ken. Dan zie ik ineens door een raam dat Bassie aankomt, maar terwijl ik de kamer uit wil, houden ze me tegen. Even later komt Adriaan, maar dan wordt ik weer tegengehouden. En dan komt er een of andere acteur uit een serie die ik niet ken de kamer in, waarvan iedereen iets wil weten. En ik kan nog steeds niet weg.

Hoe het verder ging weet ik zo niet meer. Maar het kan ook best dat ik toen wakker werd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

ik had van de week zo'n hele vage droom

adriaan vertelde mij dat hij volledig van de ziekte was genezen enzo en dat het niet meer kwaadaardig was...

ook vertelde hij tegen mij dat hij alle stemmen opnieuw had ingesproken in alle series...

ik vond het zelf een beetje een vage droom maar jah tis toch echt gebeurd

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vannacht over Bassie gedroomd... beetje vaag, we zaten te praten op de bovenste verdieping van het gebouw waar ik werkte, ik kreeg een telefoontje van het service center, omdat ik technisch gezien niet zomaar naar binnen mocht, dus ik moest even langskomen. Vlak daarna kreeg ik een SMS-je van Paul van Gorcum, waar ik geen moer van snapte. Bassie wilde het beantwoorden, maar dat vond ik niet zo'n goed idee, maar hoe peuter je die clown dat aan zijn verstand zonder bot te worden... nou ja, dat ging dus niet echt, en ik moest naar het service center... heel vaag allemaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Vannacht heb ik helemaal zelf twee goofs lopen bedenken 8)7

Ik was B&A aan het kijken, Europa, maar geen bestaande aflevering. Shot van boven van B&A op motoren. Terwijl ze doorrijden, scheurt Adriaans pak op de rug helemaal open. Het rare, afgezien van het feit dat hij blijkbaar een grijze onderbroek droeg, was dat zijn bloes rood was in plaats van blauw, rood als een grote open wond...

Daarna een shot van B100 die door de Baron gebeld wordt en vrolijk "Hoi Paultje!" in de hoorn roept ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vannacht heb ik helemaal zelf twee goofs lopen bedenken 8)7

Ik was B&A aan het kijken, Europa, maar geen bestaande aflevering. Shot van boven van B&A op motoren. Terwijl ze doorrijden, scheurt Adriaans pak op de rug helemaal open. Het rare, afgezien van het feit dat hij blijkbaar een grijze onderbroek droeg, was dat zijn bloes rood was in plaats van blauw, rood als een grote open wond...

Daarna een shot van B100 die door de Baron gebeld wordt en vrolijk "Hoi Paultje!" in de hoorn roept ;)

Whahaha, ik lag in een scheur toen ik dit las...! _O_ Het schijnt dat waar je 't laatst aan denkt als je gaat slapen, dat je daar over droomt! Jij geeft zeker net voor het slapen gaan een kus op de foto van Paul v. Gorcum? ;)

Waarom droom jij nooit over Dick Rienstra...!? O-);)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Whahaha, ik lag in een scheur toen ik dit las...! _O_ Het schijnt dat waar je 't laatst aan denkt als je gaat slapen, dat je daar over droomt! Jij geeft zeker net voor het slapen gaan een kus op de foto van Paul v. Gorcum? ;)

Waarom droom jij nooit over Dick Rienstra...!? O-);)

Ik zou het niet weten, ik was al een paar keer wakker geweest tussendoor, het was zo'n "snooze" droom. De droom ervoor ging over een vliegtuig dat midden in Parijs landde en de straten als landingsbaan gebruikte.

En nee, ik kus geen foto's. En ik droom wel over Dick, maar dat zet ik hier dus niet neer, het is een 12+ forum :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zou het niet weten, ik was al een paar keer wakker geweest tussendoor, het was zo'n "snooze" droom. De droom ervoor ging over een vliegtuig dat midden in Parijs landde en de straten als landingsbaan gebruikte.

En nee, ik kus geen foto's. En ik droom wel over Dick, maar dat zet ik hier dus niet neer, het is een 12+ forum :P

Whahaha, bespaar me idd de details maar! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja das was wel een hele rare want!

ik zat in een bus met de hele cast van de serie de sleutel, met bassie en adriaan in de bus en ik zat naast b2, en toen reden we rond de plekken in nederland waar we opgenomen hadden. we waren we toen alles heel grappig aan het na vertellen. het was heel erg rare droom ik werd toen wakker en dacht O} wat moet ik hier nu van vinden?

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja das was wel een hele rare want!

ik zat in een bus met de hele cast van de serie de sleutel, met bassie en adriaan in de bus en ik zat naast b2, en toen reden we rond de plekken in nederland waar we opgenomen hadden. we waren we toen alles heel grappig aan het na vertellen. het was heel erg rare droom ik werd toen wakker en dacht O} wat moet ik hier nu van vinden?

Je kan het grappig vinden en leuk... Het is zowiezo leuk om over B&A te dr0men, tenzij het iets negatiefs is in die droom.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja das was wel een hele rare want!

ik zat in een bus met de hele cast van de serie de sleutel, met bassie en adriaan in de bus en ik zat naast b2, en toen reden we rond de plekken in nederland waar we opgenomen hadden. we waren we toen alles heel grappig aan het na vertellen. het was heel erg rare droom ik werd toen wakker en dacht O} wat moet ik hier nu van vinden?

met de HELE cast van de SLEUTEL in een bus?!?! Cold heeeel erg jalours zijn :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar gaan we weer...

Het was een losse aflevering, zoals 100 maal B&A, tussen Europa en Amerika in. B&A genoten van hun rust in een bovenwoning in Eindhoven. De Baron gaf natuurlijk niet op en zette alle middelen in om die clown en acrobaat te vinden. Niet alleen B100 en HH, maar een hele groep anderen ook nog. Ik weet nog dat ik zat te kijken en dacht "ja, als je maar een aflevering maakt, is het makkelijk om meer mensen in te huren." Ik vond er niks aan.

De actie is een beetje wazig. Volgens mij droomde ik tussendoor nog iets anders. Ik herinner me een grote kerk, maar alleen vanaf de buitenkant, en een laan met grote bomen tijden een achtervolging te voet. Er was een shot van die blokhuizen in Rotterdam en ik noteerde mentaal een goof dat het was opgenomen in Rotterdam terwijl het zich in Eindhoven (Dat zei de Baron tenminste) afspeelde.

Uiteindelijk kregen B&A door dat de boeven weer achter ze aanzaten en werd het menens. Hoe precies weet ik niet meer, maar Adriaan dreef de boeven bij elkaar en Bassie wikkelde er een touw omheen, gevangen. Helaas zat Adriaan er ook bij en moesten ze de touwen weer doorsnijden, zodat de boeven alsnog konden ontsnappen. Ze gingen ervandoor en ik zag dat Paul van Gorcum wat mank liep. Toch handig dat de Baron een wandelstok heeft, dacht ik. Om zeker te weten of ik het goed had gezien, spoelde ik de DVD terug en bekeek het nog een keer. Toen viel me ook op dat de Baron en de andere boeven raar liepen. Meer snelwandelen dan rennen.

Afijn, B&A kregen ze niet te pakken en dat maakte de Baron zo kwaad dat ie spontaan een maagzweer kreeg en over zijn nek ging in een toilet, terwijl hij doorging over verloren oorlogen en slagen etc. Toen hij klaar was, kwam hij weer overeind en stuurde een vrouwelijke tweeling in pastelkleurige, badstoffen bikini's op pad. Ik vond ze stom en niet bij de Baron passen. B100 en HH wachtten op orders.

B&A hadden intussen genoeg gehad van hun rust en vertrokken uit de bovenwoning. Ze droegen gewone kleding (spijkerbroek, trui, jasje) en ik vond het erg stom staan. Adriaan was erg dik daarin, Bassie juist weer niet. Adriaan had een paraplu en pestte een pauw die daar op dat woonerf rondliep. Ik vond hem stom.

Toen ging de wekker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daar gaan we weer...

Het was een losse aflevering, zoals 100 maal B&A, tussen Europa en Amerika in. B&A genoten van hun rust in een bovenwoning in Eindhoven. De Baron gaf natuurlijk niet op en zette alle middelen in om die clown en acrobaat te vinden. Niet alleen B100 en HH, maar een hele groep anderen ook nog. Ik weet nog dat ik zat te kijken en dacht "ja, als je maar een aflevering maakt, is het makkelijk om meer mensen in te huren." Ik vond er niks aan.

De actie is een beetje wazig. Volgens mij droomde ik tussendoor nog iets anders. Ik herinner me een grote kerk, maar alleen vanaf de buitenkant, en een laan met grote bomen tijden een achtervolging te voet. Er was een shot van die blokhuizen in Rotterdam en ik noteerde mentaal een goof dat het was opgenomen in Rotterdam terwijl het zich in Eindhoven (Dat zei de Baron tenminste) afspeelde.

Uiteindelijk kregen B&A door dat de boeven weer achter ze aanzaten en werd het menens. Hoe precies weet ik niet meer, maar Adriaan dreef de boeven bij elkaar en Bassie wikkelde er een touw omheen, gevangen. Helaas zat Adriaan er ook bij en moesten ze de touwen weer doorsnijden, zodat de boeven alsnog konden ontsnappen. Ze gingen ervandoor en ik zag dat Paul van Gorcum wat mank liep. Toch handig dat de Baron een wandelstok heeft, dacht ik. Om zeker te weten of ik het goed had gezien, spoelde ik de DVD terug en bekeek het nog een keer. Toen viel me ook op dat de Baron en de andere boeven raar liepen. Meer snelwandelen dan rennen.

Afijn, B&A kregen ze niet te pakken en dat maakte de Baron zo kwaad dat ie spontaan een maagzweer kreeg en over zijn nek ging in een toilet, terwijl hij doorging over verloren oorlogen en slagen etc. Toen hij klaar was, kwam hij weer overeind en stuurde een vrouwelijke tweeling in pastelkleurige, badstoffen bikini's op pad. Ik vond ze stom en niet bij de Baron passen. B100 en HH wachtten op orders.

B&A hadden intussen genoeg gehad van hun rust en vertrokken uit de bovenwoning. Ze droegen gewone kleding (spijkerbroek, trui, jasje) en ik vond het erg stom staan. Adriaan was erg dik daarin, Bassie juist weer niet. Adriaan had een paraplu en pestte een pauw die daar op dat woonerf rondliep. Ik vond hem stom.

Toen ging de wekker.

Vond je ook nog wat leuk aan de droom? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vond je ook nog wat leuk aan de droom? :P

Niet zo veel, eigenlijk... geen adjudant te bekennen ;)

Nee, ik werd niet heel blij wakker of zo. Eerder een beetje teleurgesteld. Ach ja, dat heb je wel eens.

Iemand vertelde me dat dit lucide dromen was, weer wat geleerd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet zo veel, eigenlijk... geen adjudant te bekennen ;)

Nee, ik werd niet heel blij wakker of zo. Eerder een beetje teleurgesteld. Ach ja, dat heb je wel eens.

Iemand vertelde me dat dit lucide dromen was, weer wat geleerd ;)

Toch is het feit opzich dat je over B&A droomt al iets positiefs...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toch is het feit opzich dat je over B&A droomt al iets positiefs...

Hoe bedoel je? Ik droom over wat me op dat moment bezig houdt. De avond ervoor had ik Spanje en Luxemburg gekeken, dus er zaten een hoop elementen uit die serie in. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb waar die vrouwen in bikini vandaan komen... maar de rest was makkelijk te herleiden.

Ik heb wel eens leukere B&A dromen gehad.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoe bedoel je? Ik droom over wat me op dat moment bezig houdt. De avond ervoor had ik Spanje en Luxemburg gekeken, dus er zaten een hoop elementen uit die serie in. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb waar die vrouwen in bikini vandaan komen... maar de rest was makkelijk te herleiden.

Ik heb wel eens leukere B&A dromen gehad.

ik kijk elke avond B&A en hoop er nog altijd een keer over te dromen...

denk dus dat het wel zeldzaam is dat jij erover droomt en het lijkt mij wel leuk, hoe het zich ook afspeelt

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik kijk elke avond B&A en hoop er nog altijd een keer over te dromen...

denk dus dat het wel zeldzaam is dat jij erover droomt en het lijkt mij wel leuk, hoe het zich ook afspeelt

http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/nl/1/

Misschien helpt dit. Ik schijn van mezelf dus al lucide te dromen, en ik vind het wel best zo, dus ik heb de site niet uitgeprobeerd, maar het zag er wel duidelijk uit, dus leef je uit ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb vanacht een vage droom gehad: het begon met een shortie, over bassie en adriaan en liedjes uit grootmoeders tijd. iets wat niet in de originele serie zit, namelijk een scene in een speeltuin. adriaan en bassie moesten door een glijbaan glijden, maar adriaan zat vast. hij zei: ik.... krijg... ge... een lucht!!!!!! en iedereen helpte adriaan. bassie zag niet dat aad vast zat en gleed door de glijbaan. aad vloog eruit en riep: bassssssie!!!!! en onder in beeld stond: oktober 1997, en toen was het afgelopen. gekke droom he?

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb vanacht een vage droom gehad: het begon met een shortie, over bassie en adriaan en liedjes uit grootmoeders tijd. iets wat niet in de originele serie zit, namelijk een scene in een speeltuin. adriaan en bassie moesten door een glijbaan glijden, maar adriaan zat vast. hij zei: ik.... krijg... ge... een lucht!!!!!! en iedereen helpte adriaan. bassie zag niet dat aad vast zat en gleed door de glijbaan. aad vloog eruit en riep: bassssssie!!!!! en onder in beeld stond: oktober 1997, en toen was het afgelopen. gekke droom he?

Ik heb een leuk opdrachtje: Zoek een extreme grammaticale fout in de tekst van Samba-Boy... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb een leuk opdrachtje: Zoek een extreme grammaticale fout in de tekst van Samba-Boy... ;)

Ik zeg eerlijk dat ik dit niet zo'n leuke maar beledigende post vind. Je hoeft niet op alles en iedereen commentaar te hebben...En ookal zet je er een ;) achter, het komt daardoor meer arroganter over.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...