Ga naar inhoud

ooit al eèns gedroomt over b&a?


Aanbevolen berichten

heb je ooit al eèns gedroomt over de *plaag* of *bb* of een leuke droom *bas* & *robin* ofzo?

weet je nog hoe deze droom afliep ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik droom (letterlijk) wekelijks over B&A. Zelden heeft het ook iets met B&A zelf te maken, volgens mij gebruikt mijn brein hen gewoon als stand-in of zo (zoals "hee, ik heb een personage nodig, oh, Adriaan is beschikbaar, laten we die maar nemen").

Vannacht was ik in mijn woonplaats, op een industrieterrein, waar B1 en B2 kinderen ontvoerden. Ik probeerde ze te helpen, maar dat lukte niet. Dus ik fiets naar McDonald's (da's daar vlakbij) en rij met fiets en al naar binnen, schreeuwend om een telefoon. Ik wil namelijk de politie bellen. Dat werkt daar echt voor geen meter, je moet eerst een nul draaien en dan kom je bij een netwerk dinges... afijn, ik ging helemaal over de rooie.

Later zit ik op mij kamer en Wil Sibbelee is er met nog twee andere mannen, misschien BB en B2, dat weet ik niet meer. Hij vindt mijn B&A collectie DVDs en begint me uit te horen. Halverwege kom ik erachter dat hij B1 gespeeld heeft en ik wil het vragen. Wat er daarna gebeurde weet ik niet meer.

Nog later: ik bevind me in een theater in de requisiten/kostuum ruimte. Overal vind ik Bassie-jasjes en Adriaan-bloezen, maar ik zoek een Adriaan broek! Gelukkig komt Adriaan eraan en die helpt me zoeken. We vinden niks, maar hij neemt me mee naar een stoffenwinkel waar hij zijn broeken laat maken. Iets later zitten we in de foyer en vertelt hij dingen over zichzelf (dat komt natuurlijk omdat ik gisteren dat interview met Jensen heb gezien).

Ik weet het, het slaat echt nergens op, maar dit soort dingen droom ik dus wekelijks.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik had zo'n prioode (van mijn 6-7) dat ik altijd over de plaaggeest droomde die verveelende plaaggeest peste me

maar toen ik bijna 8 was keek ik de plaaggeest helemaal uit en oplaaste zag ik dus dat de plaaggeest stopte en ik ben gestopt met dromen

ik zal af en toe wel eèns zo'n droom verklappen (ik heb die vroeger in een dagboek geschreven dus weet nog prima hoe die dromen te werk ging)

jammer genoeg kwam nooit *adjudant* voor me te redden

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja jammer genoeg heb ik geen b&a overtrek

dan zou ik niet over *japie* , *b2* , *B100* , *aadbaron* , *joris* , *professor* , *plaag* , *bb* en andere boeven dromen , dan droom ik altijd over Bassie & Adriaan en *robin* en *lara*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag was het weer zo ver ;) Hij is in het Engels want hij staat in mijn blog en ik ben te lui om hem te vertalen.

It sorta started with Bassie and Adriaan being a park with Robin the Robot. Robin heard something on his radio and Adriaan fiddled with his buttons until the broadcasted voice emerged from his mouth. I don't remember what was said, but the transmission came from a man that hid in the bushes around. He realised he was being overheard (which was his plan) and stepped out into the open. Adriaan recognised him and was not at all pleased to see him. It was his and Bassie's biological father.

Next thing is a flashback with Adriaan being the voice over. First a short scene where Bassie and Adriaan steal a car. They're young and just decided to run away from home. Not entirely sure if they wanted to pursue a career or flee their father. The voice over tells something about not wanting to recognise the man (Co Adriaanse, a soccer trainer, don't ask) as their biological father, since the man who raised them was a lot nicer. I think they ran away when they found out the truth about fathers and stuff, because they didn't want to change their last name to Adriaanse, mostly because they were already known as Van Toor and Adriaan Adriaanse just didn't sound right. A sheet of paper appears like in a movie, partly translucent, without any writing but I think it's a goodbye note to their mother.

Next shot is later in their lives. Point of view for me changed from audience to Co Adriaanse. I'm wearing a raincoat, like soccer trainers always seem to wear, and am walking in another park. B&A are approaching me, talking to each other and not paying attention to me. Right before they pass, I catch Adriaan's glance. No recognition. I walk on and turn my head. Again our glances meet and now I see he recognises me, only he rejects me and turns his head back to Bassie, without pointing me out. It hurts. I walk into the forest that's adjacent to the park. There's a snake slithering through the fallen leaves. It doesn't do anything, but it's there.

Next scene the voice over returns and my viewpoint changes to Adriaan who is running through the forest, getting in shape. Voice over or my own thinking tells me that he does this often and that his endurance is perfect. The forest even has little clear spots from running in circles while waiting for Bassie to catch up. It feels good to be in a slender trained body, but as always in dreams, the running is like through glue. I can see the stones between the sand on the forest path.

There would have been more if my alarm hadn't turned itself on.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds alleen maar die ene B&A-droom van een aantal jaren geleden gehad: in die droom zag ik de eerste aflevering van de Kroon, waaraan alles precies hetzelfde was, behalve dan dat de Baron nog steeds de Aad-Baron was...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vannacht nog. Het was heel donker en ik zat met *bas* & *adriaan* achter een boom, en aan de andere kant zat *plaag* , we hoorden hem gniffelen.

*adriaan* had een plan gemaakt. Hij maakte een spoor van onze eigendommen, dat *plaag* zou moeten volgen. Uiteindelijk zou er dan een net over hem heen vallen.

In afwachting gingen wij ons verstoppen achter een aantal pilaren, maar *bas* schreeuwde de hele tijd heel hard en daardoor merkte *plaag* ons op.

Terwijl *adriaan* en ik wegrenden, bleven *bas* en *robin* zitten bij *plaag*. Volgens mij heeft ie ze te grazen genomen. Toen ging ie achter *adriaan* en mij aan. Ik dook weg in de bosjes en kroop ineen, *adriaan* bleef verder renne. Ik hoorde nog net zijn vreselijke schreeuw en toen werd ik wakker.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vannacht was het weer zo ver, maar het enige dat ik me echt kan herinneren is dat ik HEEL vreemd opkeek toen de boevenbaas "Drommels" zei. Verder was er nog een achtervolging in een speedboat. De rest is een beetje vaag.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het vervolg gedroomd op het stukje van de Baron bij Jensen.

Hij stond blij in de struik te lachen omdat Bassie en Adriaan stopten. Toen klonk er de stem van Bassie "Stop maar met lachen, vuile pikkeboef"(of iets dergelijks.

Toen draaide de Baron zich om en zag Bassie en Sylvia. Toen hij Sylvia zag schoot hij weer in de lach. Maar toen klonk er een stem "Je lacht te vroeg, Baron". Het was Adriaan. Die kwam aan de andere kant van Bassie staan dan Sylvia. De Baron was niet onder de indruk en zei dat hij ze zo te pakken zou nemen. Maar toen zei Bassie dat er twee heren van de politie achter de Baron stonden. En er stonden twee heren achter de baron. Die arresteerden de Baron.

Toen gingen Bassie en Adriaan er rustig vandoor en lieten Sylvia achter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Daar gaan we weer...

Eens kijken. Ik was in een verlaten sporthal met een hoop banken en stoelen. Ik vermoed dat het net na een voorstelling was en dat iedereen al weg was, behalve ik. Bassie komt langsgelopen, waarschijnlijk op weg naar huis. Ik klamp hem aan, vertel dat ik een die hard fan ben en dat we met een groepje een prachtige internetsite hebben. Ik probeer hem over te halen eens te komen kijken. Hij zegt uiteindelijk dat hij dat wel es wil doen, maar nu even niet want hij heeft het druk met optreden met Sylvia.

Daarna droom ik nog een paar losse boevenscenes, die niet in de series voorkomen.

Ik wou dat het waar was, dat Bassie es kwam kijken, dat zou cool zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wauw!!!! Hoe kom jij aan zo'n dekbedovertrek?

Waar heb jij deze gekocht ?

Laat me wat weten ;)

heb er zo'n twee ...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een kleine scene in een verder nogal onsamenhangende droom.

Ik was in een grote ruimte met veel rood pluche, misschien een theater. Adriaan was er ook en bracht Dimitri ten gehore, alleen met een hele andere tekst. Ik was het er niet zo mee eens, het oude nummer was veel leuker. Ik vroeg hem waarom hij het zo had veranderd, maar ik kan me niet herinneren wat het antwoord was. En toen ik ineens heel ergens anders met andere personen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Beetje vaag verhaal met de boeven in een auto en een vliegtuig, een bloedtransfusie en de Baron die voorstelde een aparte pagina op de site te maken met alle auto's die in de series voorkomen. Op zich wel een leuk idee trouwens. Maar waarom ik daar nou weer over moet dromen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Beetje vaag verhaal met de boeven in een auto en een vliegtuig, een bloedtransfusie en de Baron die voorstelde een aparte pagina op de site te maken met alle auto's die in de series voorkomen. Op zich wel een leuk idee trouwens. Maar waarom ik daar nou weer over moet dromen...

Droom jij zo vaak over B&A? :P Erg grappig, ik kan mijn dromen nooit meer herinneren (want ik droom nooit heb ik het idee, maar je droomt altijd schijnt ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Droom jij zo vaak over B&A? :P Erg grappig, ik kan mijn dromen nooit meer herinneren (want ik droom nooit heb ik het idee, maar je droomt altijd schijnt ;))

Gemiddeld een keer per week, soms iets vaker, soms niet zo vaak. Net zo vaak spelen ze een bijrol hoor. Blijkbaar staan ze hoog op mijn mentale casting lijst ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eh.. ikke nog nooit! ^O^

"^O^"? Over het algemeen bevinden mijn dromen over B&A zich in het bovenste segment. Elke keer weer genieten ;) En aangezien ze toch geen nieuwe series maken, is dit het beste alternatief ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Phew, ik begon me al zorgen te maken, maar gelukkig, vannacht weer over B&A gedroomd.

Eerst zat ik met een hoop forum leden in een auto. Het waren een boel forum leden, dus ik vermoed dat het een bus was, maar goed. We praatten over vanalles en nog wat terwijl de auto nergens heen ging.

Skip.

B&A waren een series aan het "opnemen" en ik moest de Plaaggeest spelen, dus ik had een zwarte mantel aan en een masker op, en ik had mijn staart onder die kap gefrummeld, anders viel het zo op. Geen van ons wist precies wat ik moest doen, er was geen script, Aad zei dat ik maar wat moest improviseren. Ik moest ze achtervolgen en lachen. Ik kon echter niet zo lachen als de Plaaggeest, dus ik had een lachzak, maar ik moest wel goed oppassen dat niemand dat zag. Het was wel leuk, alleen we waren alledrie nogal in de war, dat was vaag. Ik heb er een hekel aan als ik niet weet wat er aan de hand is, vooral in dromen :P

Dat was het wel zo'n beetje.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij ben ik de enige die dit topic een beetje gaande houdt :P

Gisteren en vandaag gedroomd. Ik twijfelde een beetje over die eerste, maar jullie moeten maar over de rare dingen heenlezen. Hij staat wel in mijn blog, maar ik ben te lui om het te vertalen.

It started rather normal. Bassie and Adriaan hid from the three thugs. They kept out of sight in the bushes/shrub. Skip to a big farm with lots of stables and a dusty yard.

Bassie has gone, no idea where but I don't mind. Dreaming about him isn't cool, usually. Adriaan is working as a stable"boy", undercover, new identity, that kind of stuff.

A strange man arrives on a horse. Adriaan recognises him as the Baron. He hides in the stable and watches his "boss" talk to the stranger. The stranger leaves again.

Rewind.

A strange man arrives on a horse. Adriaan doesn't really notice until he rides up right behind him. He turns around and recognises the man. He yells and runs away, the Baron on the horse in pursuit.

Rewind.

A strange man arrives on a horse. Adriaan knows it's the Baron and the Baron knows it's Adriaan. He jumps down the horse and they kiss.

Rewind.

A strange man arrives on a horse. Adriaan knows it's the Baron, but is yet anonymous to the other man. He doesn't dare to look up or turn around lest the Baron recognises him.

Dan vannacht:

Mijn slaapkamer (vier bij drie) was ineens groot genoeg om een publiek van minstens 200 man te herbergen. Het stukje vloer dat niet door boekenkasten of bureau wordt bezet, was de piste. Ik zat op een kruk aan de kant van de deur, B&A zaten aan de overkant, die niet zo ver weg leek als je zou verwachten met 200 man tussen ons in.

Adriaan hield een welkomstpraatje voor het publiek, over wat ze konden gaan verwachten in de voorstelling. Toen gingen ze mij aan de mensen voorstellen, want ik was hun nieuwe hulpje.

"Wie is die meneer, Adriaan?"

"Dat is een mevrouw, Bassie, en die gaat ons helpen met de voorstelling!"

Toen werd ik wakker, godver :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat heb ik ook altijd. De leukste dromen komen altijd als ik op moet staan :(.

Nee, omdat je wakker wordt, onhou je ze beter ;)

Ik ben een keer een half uur te laat op mijn werk gekomen, omdat ik per se wilde weten hoe de droom afliep ;) Gelukkig ging die droom dus verder nadat ik wakker was geworden.

Ik werd trouwens wakker omdat ik bijna over mijn nek ging, iets verkeerds gegeten :r

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb deze droom eèns gehad :

In het circus

*adriaan* *bas* ...dan zeg je ga je mee , ga je mee naar het circus naar .....

*adriaan* we hebben geen kinderen meer in het circus Bassie

*bas* Mieniemienie

*adriaan* Hoe kan dat nou

*bas* Waarschijnlijk weer die ku* plaaggeest

*adriaan* Je hebt gelijk , kom mee

*plaag* mahahahahahahaha

*bas* daar is ie hij heeft alle kinderen bij zich !!!

*adriaan* kom op ten aanval

ze vechten wat en de plaaggeest verdwijnt en B&A hebben weer een leuke volle tent

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een paar nachten geleden ook weer gedroomd over B&A.

*japie* die is weer eens ontsnapt uit de gevangenis.

Opeens ziet hij B&A en die gaan achter hem aan.

*japie* rent snel een steegje in die stijl omhoog gaat.

Hij moet langs een gevel van een huis die wel 20 meter hoog is.

B&A gaan via een ander huis met zo'n gevel van 20 meter hoog achter hem aan.

*japie* die ontsnapt en B&A gingen weer naar huis.

Wel een btje vreemd maarja......

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Eergister over de Baron gedroomd, maar volgens mij had mijn brein een personage nodig en pikte hij de eerstvolgende die hij tegenkwam, want verder sloeg het nergens op.

Vannacht echter...

Ik tikte ergens een boek over de opnames van de Schatkaart op, een soort dagboek. Zodra ik begon te lezen, speelde het zich voor mijn hogen af.

Het eerste dat me opviel was dat het absoluut niet op de huidige serie van de schatkaart leek. Dat werd uitgelegd, maar helaas ben ik die uitleg vergeten. Iets met banden die kwijt waren en toen moest het opnieuw of zo. Het speelde zich af in een oud kasteel, een beetje zoals in de Kroon, maar dan dicht, geen open plaats. Het was donker en alleen verlicht met toortsen. Bassie en Adriaan klommen via een nauwe schacht naar beneden, maar ik vond het eng. B2 zat ze op de hielen, en ik vertelde hem dat hij iets moest doen om ze te volgen, maar dat was een val, dus hij lazerde naar beneden.

Er was ook een stuk over het opnemen zelf, ik sprak met de crew en bekeek de camera's en dergelijke. Ik vond een straat die Papatauki heette. Op nummer 22 woonde Paul van Gorcum, handig, dicht bij de opnames, en op nummer 24 hing een bord: Adrina producties voor Bassie en Adriaan is een huis verder, niet hier! Blijkbaar kregen ze steeds verkeerde post.

Ja, het slaat nergens op, maar het was wel leuk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gisteren gedroomt over een nieuwe dvd van Bassie & Adriaan net dat ik hem wou bekijken was ik wakker :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb gisteren gedroomt over een nieuwe dvd van Bassie & Adriaan net dat ik hem wou bekijken was ik wakker :(

Wil weleens weten wat Aad hier zelf van vind. Het lijkt mij wel grappig dat er zowat elke week over je gedroomt word :P .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wil weleens weten wat Aad hier zelf van vind. Het lijkt mij wel grappig dat er zowat elke week over je gedroomt word :P .

Lukas.

Dat lijkt me nou doodeng... vooral als het types als ik zijn die over je dromen >:) Ik schrijf de helft al niet op, dus... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat lijkt me nou doodeng... vooral als het types als ik zijn die over je dromen >:) Ik schrijf de helft al niet op, dus... ;)

En het leken al van die onware dromen... *japie* Gossie...

Lukas. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Okee, ik ben vannacht ook lekker bezig geweest:

Middernacht, de volle maan is en het neonlicht van de stad verlichten mijn pad. Die neonlichten, ik haat ze, ze verstoren de natuurlijke balans. Ik spring van dak naar dak en blijf uiteindelijk zitten op de nok van een soort kerktoren. Nou ja, zitten, ik houdt de top met een hand vast, sta met een voet op het schuine dak en hang voor de rest voornamelijk in de lucht. M'n ogen speuren de omgeving af en al m'n zintuigen staan op scherp, ik weet niet wat ik zoek, maar als ik het vind zal ik het weten.

Vanaf mijn hoge positie zie ik een groot park, ik ruik de dieren en hoor het geritsel van de bladeren, hoewel ik op een grote afstand ben. Ik zet af en spring, ren en slinger naar het park toe. Hier voel ik me beter thuis, in de bomen en tussen de dieren. Ik hoor het ruisen van water en ga erop af. Ik sta bij een groot meer, in mijn reflectie zie ik dat ik kleding aanheb die bij me past (toen ik wakker was herkende ik het als het Kraven The Hunter kostuum), ik ben een wild dier, meer dat dan een mens.

Ik drink wat en hoor ineens geroep om hulp, eigenlijk kan het me niet zoveel schelen, maar mijn nieuwsgierigheid dwingt mij er toch heen te gaan. Soepel spring ik door de bomen en baan ik me een weg naar het geluid, ik ruik angst, wat mij des te nieuwsgieriger maakt. Na niet al te lange tijd nader ik een open plek, waar het geroep vandaan komt. Ik zie een man, in het nauw gedreven door een leeuw. Het fascineerd me, is hij zo wanhopig of gelooft hij waarlijk dat iemand zijn leven voor hem zal riskeren?

Ik weet niet wat het is, normaal gesproken zou ik ieder moment het dier boven het mens verkiezen, maar iets in mij wil dat ik die man red. Handelend naar die impuls spring ik voor hem, m'n rug naar hem toe. De leeuw kijkt me in de ogen, zegt me z'n maaltijd niet te verstoren. Ik zeg hem weg te gaan, deze man met rust te laten. Dit neemt hij blijkbaar als een uitdaging, ik zie hoe hij z'n lichaam spant en hij springt op me af. Wat volgt is een lange worsteling waarbij m'n borstkas grondig wordt opengekrabt, maar uiteindelijk kom ik als winnaar uit het gevecht en kiest de leeuw het hazenpad.

Ik draai me om naar de man, zeg dat hij naar huis moet gaan en wil weggaan, maar hij houdt me tegen. Hij stelt zich voor als Adriaan, wat mij op dat moment weinig interesseerd, snapt die man nou niet dat ik weg wil? Blijkbaar niet, want hij vraagt of ik meega naar het circus, zodat m'n wonden verzorgt kunnen worden. Het circus? Hmm, daar zijn dieren, waarom niet. Ik stem toe en loop met hem mee, onderweg vertelt 'ie dat die leeuw uit het circus ontsnapt is en hij 'm aan 't zoeken was, helaas ving de leeuw hem in plaats van andersom.

Eenmaal bij het circus aangekomen stelt hij mij aan de anderen voor en worden m'n wonden verzorgt. Ondertussen hoort Adriaan me uitgebreid uit over hoe ik 'm gevonden heb, mijn verhaal laat hem mij met dezelfde fascinatie bekijken als ik hem eerder bekeek. Als mijn borst eenmaal goed verbonden is wordt ik meegesleept naar de tent, er is een soort bijeenkomst gaande en ik ontmoet ook nog Bassie, wat ik wat minder vind. Het is een aardig figuur, maar mijn gevoellige reukzintuig doet mij lijden onder de geur van z'n schminck.

Ze zijn allemaal behoorlijk in paniek door die ontsnapte leeuw, waarom weet ik niet, maar ik wil helpen. Mijn aanbod wordt gretig aangenomen, hoewel alleen Bassie en Adriaan met me mee durfen te gaan. Na niet al te lange tijd lopen we met z'n drieën door het duister van het bos, ik loop me mateloos te irriteren aan het geklapper van Bassie's tanden, Adriaan houdt zich tenminste stil. Het duurt niet lang voordat ik het spoor te pakken heb, de leeuw is aan het drinken bij de vijver. Ik zeg de andere twee stil te zijn en besluip de leeuw, die ik uiteindelijk met veel acrobatische toeren weet te overmeesteren.

Eenmaal terug in het circus biedt Adriaan mij daar een baan aan, omdat hij onder de indruk is van mijn bewegingen. Hij wil dat ik samen met Bassie en hem kom optreden Ik stemde toe en toen ging dus de wekker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik begon me al zorgen te maken, maar gelukkig weer een droom.

Ik was in het circus en maakte foto's van de voorstelling. In de pauze zat Bassie in een tent (dus niet buiten zoals Zaterdag) te signeren en ik maakte weer foto's. Toen kwam Adriaan binnen. Ik helemaal over de rooie, natuurlijk, en wilde weer foto's maken. Maar die klotecamera was vol! Ik keek snel op het schermpje en er stonden allemaal foto's op de geheugenkaart die ik al lang en breed op de computer had gezet en verwijderd. Ik als een gek alles verwijderen en Adriaan keek me aan van "komt er nog wat van, ik moet weer terug naar Spanje. "

Ik weet niet meer of het me nou wel of niet gelukt was, maar ik vond het op zich een leuke droom.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had een week geleden gedroomd (niet echt OVER B&A, maar toch meld ik het even):

Ik was in een winkel waar ze allemaal B&A DVD's verkochten. Ik zag daar de 2 delen van Amerika liggen. Aangezien ik wist dat het een beperkte oplage was, kocht ik ze gelijk. Ik deed er één in mijn DVD-speler, en toen... Werd ik wakker... Ik vond dat heel jammer want ik wou heel graag die DVD's... :{

Maar nu heb ik ze binnen van http://www.bol.com , wat alles gelukkig weer goed maakte. -0-

Link naar bericht
Delen op andere sites

hmmz niet echt zin om t hele topic door te nemen, dus sorry als ik een discussie onderbreek :P

maaruh ik droomde vroeger wel ns over B&A, geen idee meer wat precies maarja... Wel heb ik er af en toe soort van flash backs van... Dus stukjes B&A die onmogelijk uit een serie komen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik ben al een tijdje aan het nadenken over de diamantair, voor een verhaal, en mijn onderbewuste kwam een idee aandragen, dat op het moment zelf erg plausibel leek, maar nu nogal stom klinkt. De droom zelf weet ik niet meer, alleen het idee.

Het kwam erop neer dat de Baron niet een persoon is, maar een soort titel/karakter dat overgaat van de een op de ander. Dat is dus om te omzeilen dat als de diamantair de Baron zou zijn, hij in de Schatkaart nog nooit van B&A gehoord had. Dat klopt, want het is een ander persoon.

Ja, toen ik nog sliep, klonk het allemaal heel logisch, maar je snapt dat ik dit niet in een verhaal kan verwerken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...