djkoelkast Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Ik ben toch bang voor een "disco" versie idee. Slechte producers die een slechte Tyros beat er onder gooien. Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Ze kopiëren echt alles, want het staat bijna overal verkeerd. Ook bij Shownieuws zeiden ze 79. :') Is het dan niet gewoon bij het ANP verkeerd gegaan? Quote Link to post Share on other sites
BeRei Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 (edited) Niet dat dit nou zulk interessant nieuws is, maar het fragment wat erin zit vond ik wel erg komisch en kende ik nog niet: gisteren zat Sieneke (dat zangeresje, van het Songfestival) bij Bananasplit. Blijkbaar laten ze elke week een oud fragment van de vroegere Bananasplit zien en gisteren was dat een fragment met Bassie & Adriaan. Wat blijkt dus, Sieneke had geen idee wie Bassie en Adriaan waren. Ze denkt dat het 'voor haar tijd is' :'). Hoe dan ook, het fragment is wel de moeite waard om te kijken, als je hem nog niet kent. Het begin ongeveer vanaf de 39e minuut, hier. Grappig om Bas en Aad zo te zien . Edited January 23, 2012 by BeRei Quote Link to post Share on other sites
GuyH Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Hahaha ge-wel-dig Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Té-ring wat is zij DOM! Quote Link to post Share on other sites
Giovanni Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Ja, als je alleen maar sjalalie, sjalala kunt zeggen, begrijp ik ook waarom ze nog nooit van Bassie en Adriaan heeft gehoord. Overigens inderdaad een leuke aflevering. Die autoslopers uit Limburg een van die mannen, John, is een vriend van mijn ouders. Hij zette altijd andere mensen in de zeik, maar werd nu zelf te grazen genomen. Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Niet dat dit nou zulk interessant nieuws is, maar het fragment wat erin zit vond ik wel erg komisch en kende ik nog niet: gisteren zat Sieneke (dat zangeresje, van het Songfestival) bij Bananasplit. Blijkbaar laten ze elke week een oud fragment van de vroegere Bananasplit zien en gisteren was dat een fragment met Bassie & Adriaan. Wat blijkt dus, Sieneke had geen idee wie Bassie en Adriaan waren. Ze denkt dat het 'voor haar tijd is' :'). Hoe dan ook, het fragment is wel de moeite waard om te kijken, als je hem nog niet kent. Het begin ongeveer vanaf de 39e minuut, hier. Grappig om Bas en Aad zo te zien . Ik was zelfs bij de opnames van die aflevering, en ik dacht hetzelfde. De fuck? :') Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Té-ring wat is zij DOM! Quote Link to post Share on other sites
BeRei Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Vervolg: Persoonlijk vind ik dit het allemaal nóg dommer maken. Waarom zou je doen alsof en jezelf daarbij zo voor lul zetten? Maar goed, het moet ook geen Sieneke-topic worden hier Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Vervolg: Persoonlijk vind ik dit het allemaal nóg dommer maken. Waarom zou je doen alsof en jezelf daarbij zo voor lul zetten? Maar goed, het moet ook geen Sieneke-topic worden hier Ze probeert er onderuit te komen want je ziet in dat fragment dat ze het meent, anders hou je het niet zo lang vol, dan zeg je wel "nee grapje, tuurlijk ken ik die". Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Ze proberen haar nog te redden, maar daar is het toch echt te laat voor. :') Quote Link to post Share on other sites
Heer_van_Bartolhoven Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Dit is niet echt serieus nieuws, maar toen ik het las dacht ik wel even, heeft Harry in opdracht van Van Neemweggen weer bom op het verkeerde moment laten ontploffen? http://frontpage.fok.nl/nieuws/514879/1/1/50/aardbeving-bij-griekse-eilanden.html Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Ze probeert er onderuit te komen want je ziet in dat fragment dat ze het meent, anders hou je het niet zo lang vol, dan zeg je wel "nee grapje, tuurlijk ken ik die". Ik zag het item ook nog even in Shownieuws voorbij komen. Sieneke met de bos bloemen bij Bas, waarna hij haar nam vroeg en vervolgens de deur dichtgooide met de woorden 'nooit van gehoord'. Mooie reactie! Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Ik zag het item ook nog even in Shownieuws voorbij komen. Sieneke met de bos bloemen bij Bas, waarna hij haar nam vroeg en vervolgens de deur dichtgooide met de woorden 'nooit van gehoord'. Mooie reactie! En vervolgens Vlugge Japie die ze wel aanneemt. Quote Link to post Share on other sites
Jelger_de_goochelaar Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Volgens mij is het wel geacteerd. In de foto van Bassie verschijnt het gezicht van Frans Bauer. Ze hadden natuurlijk de ontkenning van Sieneke als aanleiding nodig. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Volgens mij is het wel geacteerd. In de foto van Bassie verschijnt het gezicht van Frans Bauer. Ze hadden natuurlijk de ontkenning van Sieneke als aanleiding nodig. Je geeft haar te veel credit, ze wist echt niet wie Bassie was. Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 En vervolgens Vlugge Japie die ze wel aanneemt. Zag ik het trouwens goed dat Bas de deur opende met de Bassie babypop in z'n handen? Quote Link to post Share on other sites
GuyH Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Dat was niet de babypop uit de Ohra reclame. Ik heb op YouTube een interview van hem gezien waarin hij onder andere vertelde dat hij een buikspreekpop liet maken en dat hij daarmee korte filmpjes gaat opnemen en deze zullen waarschijnlijk worden uitgezonden op de televisie. Maar hoever Bassie daar nu mee is weet ik niet. Zo ben ik ook benieuwd wanneer de iPad / iPhone app van Bassie & Adriaan uitkomt. Zo lieten ze eerder weten op hun website dat het medio november / december zou worden. We wachten rustig af :-) Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Het is de bedoeling dat de iPad-game van Bassie & Adriaan een eerste stap is voor een tweede leven van het tweetal. Later moet er namelijk een animatieserie komen. Met zowel het spel, als de serie is het de bedoeling dat de clown en de acrobaat de internationale markt gaan veroveren. Jeej, een B&A cartoon. Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted January 28, 2012 Author Share Posted January 28, 2012 Jeej, een B&A cartoon. Als het een cartoon is in de stijl van de oude strips zou ik wel eens durven kijken. Maar als het zo'n goedkope CG-serie is, liever niet Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Als het een cartoon is in de stijl van de oude strips zou ik wel eens durven kijken. Maar als het zo'n goedkope CG-serie is, liever niet Ik ben vooral benieuwd wie de stemmen gaan doen, als dat namelijk anderen worden hou ik mijn hart vast Quote Link to post Share on other sites
Giovanni Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Ik ben vooral benieuwd wie de stemmen gaan doen, als dat namelijk anderen worden hou ik mijn hart vast Persoonlijk hoop ik ook dat Bas en Aad zelf de stemmen doen, want het is wat je zegt DJ andere stemmen passen gewoon niet bij die 2 :-) Quote Link to post Share on other sites
BeRei Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 (edited) Ik kwam deze video tegen op YouTube. Interview komt uit een Belgisch programma begin deze maand. Bas heeft blijkbaar 19 jaar geleden zelf ook 'die ziekte' gehad. En zoals de presentator aan het eind zegt, verschijnen volgende maand dus die iPad en iPhone-spelletjes van Bassie & Adriaan. Hier Edited January 29, 2012 by BeRei Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Jeutje, dat wist ik ook niet. 19 jaar geleden, 1993 dus? Quote Link to post Share on other sites
BeRei Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Dat zou dan wel moeten ja. Is dat dan voor of na de opnames van de Amerika-serie? Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Dat zou dan wel moeten ja. Is dat dan voor of na de opnames van de Amerika-serie? Had je dit al gezien? http://www.retroforum.nl/topic/3694-de-beste-tekenfilm-finale Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Jeutje, dat wist ik ook niet. 19 jaar geleden, 1993 dus? Daar heb ik wel eens eerder iets over gehoord, staat me bij. Dat ie tijdens die ruzie zei dat Aad zich niet moest aanstellen omdat ie zelf ook !@##$!@# had gehad en alles en daar ook niet moeilijk over deed. Of iets in die richting. In ieder geval wist ik het al, dus het was niet voor het eerst dat ie het erover had. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Jeutje, dat wist ik ook niet. 19 jaar geleden, 1993 dus? Ik wist dat zelf ook niet. Hoorde het laatst in dat filmpje. Quote Link to post Share on other sites
nielsgroffen Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Zit er een nieuwe reclame aan te komen met B&A! Het lijkt er wel op! https://twitter.com/#!/peterdonk/status/201362956078940160/photo/1 Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 (edited) Ik heb er inderdaad al wat meer van gezien en over gehoord. Hoe briljant ook... Voor mij komt het ècht over als dikke sell-out. EDIT: Een kijkje op de nieuwtjes-pagina doet wondereren, hè. http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html Edited May 15, 2012 by samba-boy Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Ik krijg nog steeds hoofdpijn van de kleurstelling en het lettertype aldaar... Quote Link to post Share on other sites
warboel Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Hoe briljant ook... Voor mij komt het ècht over als dikke sell-out. Hoezeer ik soms nog wel wil denken dat deze reclamefilmpjes een opmaat naar "iets" anders zijn; dat Aad toch niet zó erg om het geld zit te springen dat hij enkel hiervoor iedere keer zijn blauwe bloes toch weer uit de kast haalt, ik bedenk me natuurlijk net zo goed dat dat eigenlijk niet eens zo vreemd zou zijn. Om de simpele reden dat B&A natuurlijk altijd al een commercieel product was. Er waren immers al videobanden te koop in de tijd dat nog maar weinig mensen ze thuis af konden spelen, er waren bij de shows altijd al allerhande hebbedingetjes te krijgen en halverwege de jaren negentig was er een ware explosie van B&A-artikelen, tot ondergoed en eau de toilette aan toe. Nu dat én de optredens als duo zijn weggevallen, zijn deze reclamefilmpjes eigenlijk niet meer dan de volgende logische stap. Dus een sell-out zou ik dit echt niet noemen...want als dat zo zou zijn, dan is dat al héél lang geleden gebeurd. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 We horen ook niks meer over dat spel... Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 ...want als dat zo zou zijn, dan is dat al héél lang geleden gebeurd. True, met de zoveelste heruitgave van de DVD's in een nieuw hoesje. Ik denk alleen dat ze een paar heruitgaves teveel hebben gemaakt en nu met de kosten zitten die ze niet terug verdienen, mede vanwege het feit dat ik overal waar ik kijk nog wel oude uitgaves zie aangeboden worden. Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=8ckX-n_PmIE Spits maakte een misser Quote Link to post Share on other sites
jeugdmemories Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Die taart hebben echt niet weer mee terug genomen hoor. Alles is voor Bassie! Quote Link to post Share on other sites
Jelger_de_goochelaar Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Leuk dat er steeds meer oude B&A fragmenten op Youtube worden gezet! Quote Link to post Share on other sites
jeugdmemories Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 (edited) De caravan die dit weekend werd vernield is niet van Bassie en Adriaan. Dat laat clown Bassie weten aan RTV Rijnmond. Diverse media meldde dat de caravan van het Vlaardingse duo in de nacht van zaterdag op zondag zou zijn vernield tijdens een clownsfeest in Volendam: "Het gaat hier om een namaak-caravan", vertelt Bassie. "Onze caravan staat veilig opgeslagen in de Spaanse Polder." Mishandeling door 'clowns' Diezelfde nacht werd ook in Volendam een jongen in elkaar geslagen door drie personen in clownspakken. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. Over de ernst van de verwondingen is niets bekend. De politie kan niet zeggen of de zaken verband houden met elkaar, maar sluit niet uit dat het om dezelfde daders gaat. Edited January 14, 2013 by jeugdmemories Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Leuk dat er steeds meer oude B&A fragmenten op Youtube worden gezet! Een goede vrind van me om precies te zijn, ik heb hem al eerder verzocht dit fragmentje online te pleuren. Fijn dat hij toch eindelijk overstag is gegaan Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Een goede vrind van me om precies te zijn, ik heb hem al eerder verzocht dit fragmentje online te pleuren. Fijn dat hij toch eindelijk overstag is gegaan Je bedoelt Mike toch? Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 (edited) Je bedoelt Mike toch? Bwhehehe. Nee. :') Edited January 15, 2013 by samba-boy Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted January 18, 2013 Share Posted January 18, 2013 De caravan die dit weekend werd vernield is niet van Bassie en Adriaan. Dat laat clown Bassie weten aan RTV Rijnmond. Diverse media meldde dat de caravan van het Vlaardingse duo in de nacht van zaterdag op zondag zou zijn vernield tijdens een clownsfeest in Volendam: "Het gaat hier om een namaak-caravan", vertelt Bassie. "Onze caravan staat veilig opgeslagen in de Spaanse Polder." Mishandeling door 'clowns' Diezelfde nacht werd ook in Volendam een jongen in elkaar geslagen door drie personen in clownspakken. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. Over de ernst van de verwondingen is niets bekend. De politie kan niet zeggen of de zaken verband houden met elkaar, maar sluit niet uit dat het om dezelfde daders gaat. Dat was ook wel meteen duidelijk :') Lelijk geverfd. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Dat was ook wel meteen duidelijk :') Lelijk geverfd. Maar Bassie zegt niets over de clowns, dus misschien was hij wel één van hen Hoi Bassie Quote Link to post Share on other sites
Jack10101 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 (edited) Ik denk dat ik alles compleet heb (originele dvd's) Blijft grappig, vooral met B2 en japie Edited April 7, 2013 by Jack10101 Quote Link to post Share on other sites
Floris97 Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 http://www.nu.nl/achterklap/2295428/clown-bassie-niet-indruk-van-noodlanding.html hahahahaha! De Plaaggeest heeft weer heeft toegeslagen Quote Link to post Share on other sites
Floris97 Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Leuk dat er steeds meer oude B&A fragmenten op Youtube worden gezet! Maar ondertussen worden er ook veel verwijderd van wegen auteursrechten.
Recommended Posts