Keetie 29 maart 2017 gepost Share 29 maart 2017 gepost Als ik je hint opvolg kom ik uit bij: Firo & Klawd Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 maart 2017 gepost Share 29 maart 2017 gepost Juist, jij bent Keetie! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 maart 2017 gepost Share 30 maart 2017 gepost Dat valt niet meer mee, dat spel spelen (om een prtscr te maken). Eens had ik het eerste level helemaal uitgespeeld... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 maart 2017 gepost Share 30 maart 2017 gepost Dat zijn smurfenhuisjes volgens mij, ziet eruit als De Smurfen van Infogrames (uit de tijd van Lucky Luke, Kuifje, Asterix & Obelix), leuke kleurrijke games vond ik dat. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 30 maart 2017 gepost Share 30 maart 2017 gepost Ja, ja, goed. Kuifje was ik samen met een neefje aan het spelen, toen. En maar puzzelen hoe je verder moest. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 maart 2017 gepost Share 30 maart 2017 gepost Ik dacht dat het wat anders was, maar ik kwam uit op Sopwith Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 30 maart 2017 gepost Share 30 maart 2017 gepost 12 minutes ago, djkoelkast said: Ik dacht dat het wat anders was, maar ik kwam uit op Sopwith Ja cool spel! Die heb ik vroeger ook gespeeld! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 maart 2017 gepost Share 30 maart 2017 gepost Bij ons op MS DOS kende ik deze vroeger als Camel Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 maart 2017 gepost Share 30 maart 2017 gepost Even gegoogled; De sopwith camel was de volledige naam voor de britse dubbeldek vliegtuigje uit WO1 Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 maart 2017 gepost Share 31 maart 2017 gepost Technisch gezien is het Sopwith 2, maar aangezien je op dat plaatje het onderscheid niet kunt zien reken ik het goed. Er is ook een Sopwith 3 met TCP/IP support om tegen elkaar te vliegen http://sopwith3.sourceforge.net/ Link naar bericht Delen op andere sites
Weevil 2 april 2017 gepost Share 2 april 2017 gepost (aangepast) On 11-3-2017 at 11:33 AM, Frey said: Anderen zijn natuurlijk ook nog altijd welkom om mee te doen. Zo hebben @Hinse, @samba-boy en @Ross ook nog aardige scores staan. Of andere deelnemers uit het verleden, als @Sam, @Keetie, @CNRArcade, @Spikey, @jeugdmemories, @Melki, @VR!DZ, @Lt.Surge, @Deemster, @Weevil... Je weet nooit wie er nog eens opduikt. Inderdaad! edit: reactie op verkeerde post! bij deze dus maar een screenshot van spel uit een serie waar ik sinds deze week helemaal verslaafd aan geraakt ben geloof ik... Hint: een bepaalde bijzondere controller heeft daar alles mee van doen! 2 april 2017 aangepast door Weevil Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 april 2017 gepost Share 2 april 2017 gepost Screamer (1 of 2)? Link naar bericht Delen op andere sites
Weevil 2 april 2017 gepost Share 2 april 2017 gepost @Hinse Neen! Nog een kleine hint... de versie die ik speel is geen PC spel (hoewel dit screenshot mogelijk wel van de pc versie is trouwens) Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 april 2017 gepost Share 3 april 2017 gepost Pixelgraphics + Namco = PSX + Ridge Racer? Link naar bericht Delen op andere sites
Weevil 3 april 2017 gepost Share 3 april 2017 gepost Correct! Ridge Racer Revolution om precies te zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 april 2017 gepost Share 3 april 2017 gepost Ah, dat is een sequel? Volgende: Hij is misschien wat lastig! Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 3 april 2017 gepost Share 3 april 2017 gepost 3 hours ago, Hinse said: Ah, dat is een sequel? Volgende: Hij is misschien wat lastig! Ja ja die had ik vroeger op een demo CD staan. Hurl. Echt een heel vreemd spel was het Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 april 2017 gepost Share 3 april 2017 gepost Maar was ik niet? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 april 2017 gepost Share 3 april 2017 gepost (aangepast) Huh ohja inderdaad, djkoelkast was eigenlijk Het laatste spel heette in Europa trouwens Slob Zone, in de VS was het H.U.R.L. 4 april 2017 aangepast door Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 april 2017 gepost Auteur Share 3 april 2017 gepost Heb het gewoon door laten gaan, omdat ik al vermoedde dat djkoelkast weer op vakantie was. En aangezien de 24-uurs regel nog steeds van kracht is, gaat het allemaal volgens de regels. Lekker doorgaan dus. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 april 2017 gepost Share 3 april 2017 gepost tssss want ik ben ook niet even geroepen Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 april 2017 gepost Share 4 april 2017 gepost Als Deemster niet binnen 3 uur reageert is de 24-uurs regel weer van kracht en mag je alsnog dj Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 april 2017 gepost Auteur Share 4 april 2017 gepost 2 hours ago, Hinse said: Als Deemster niet binnen 3 uur reageert is de 24-uurs regel weer van kracht en mag je alsnog dj Niet helemaal. Het gaat om 24 uur na goedkeuring van het antwoord. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 4 april 2017 gepost Share 4 april 2017 gepost Ah joh ga maar DJ Heb toch even geen idee wat ik zou plaatsen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 april 2017 gepost Auteur Share 5 april 2017 gepost Nou @djkoelkast, dan roepen we je bij deze. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 6 april 2017 gepost Share 6 april 2017 gepost Hmm, FMV point n click, pre-rendered omgevingen... Phantasmagoria 2 wellicht? Heb alleen deel 1 gespeeld en herken de omgevingen niet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 april 2017 gepost Share 6 april 2017 gepost In 1x goed gegokt Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 6 april 2017 gepost Share 6 april 2017 gepost Nice De volgende: Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 april 2017 gepost Share 6 april 2017 gepost Ha, die heb ik laatst toevallig gestart op de omgebouwde Xbox die ik had bemachtigd en de spellen aan het nbalopen was. Panzer Dragoon herinnerde ik me nog. Even gegoogled en officieel heet ie Panzer Dragoon Orta. Leek me wel een aardig spel. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 6 april 2017 gepost Share 6 april 2017 gepost Hetzelfde hier Omgebouwde xbox binnen met Coinops 8 massive. Fantastisch systeem en 4000 games ingebouwd van PlayStation tot SNES tot xbox. Dit na heel lang proberen iets soortgelijks te maken met Hyperspin op de PC, maar daarmee ervaarde ik een buggy menu en problemen met de controls. Inderdaad het juiste antwoord! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 april 2017 gepost Auteur Share 10 april 2017 gepost @Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 april 2017 gepost Share 11 april 2017 gepost Volgende: Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 11 april 2017 gepost Share 11 april 2017 gepost (aangepast) Hover! (Moest de naam wel even zoeken) Van de Windows 95 CD! Heb ik best wel veel gespeeld. Die ga ik gauw eens even opzoeken. EDIT: http://hover.ie/ Grappig maar ik zoek nog even verder naar een originele versie :-) 11 april 2017 aangepast door Bananensap Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 april 2017 gepost Share 11 april 2017 gepost Juist! Originele versie kun je volgens mij niet op een moderne pc spelen (want 16 bit), dan moet je Windows 95-ME emuleren geloof ik. Overigens, de versie die jij net stuurde kun je in Windows 95-modus spelen door BAMBI in te typen Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 12 april 2017 gepost Share 12 april 2017 gepost 11 hours ago, Hinse said: Overigens, de versie die jij net stuurde kun je in Windows 95-modus spelen door BAMBI in te typen Goed om te weten! Dan is dit mijn volgende opgave: Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 april 2017 gepost Share 12 april 2017 gepost Komt me geenszins bekend voor Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 april 2017 gepost Share 12 april 2017 gepost 20 hours ago, Bananensap said: Hover! (Moest de naam wel even zoeken) Van de Windows 95 CD! Heb ik best wel veel gespeeld. Die ga ik gauw eens even opzoeken. EDIT: http://hover.ie/ Grappig maar ik zoek nog even verder naar een originele versie :-) Goeiedag, ik speelde één level en werd wagenziek. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 april 2017 gepost Share 12 april 2017 gepost 1 hour ago, samba-boy said: Goeiedag, ik speelde één level en werd wagenziek. Het is dan ook een remake met slechtere gameplay, de originele versie had een veel betere besturing (meer grip) Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 13 april 2017 gepost Share 13 april 2017 gepost Jaja het antwoord komt niet zomaar uit de lucht vallen! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 april 2017 gepost Share 13 april 2017 gepost Airborne Ranger Geinige hint Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 13 april 2017 gepost Share 13 april 2017 gepost 1 hour ago, Hinse said: Airborne Ranger Geinige hint Helemaal goed! Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 14 april 2017 gepost Share 14 april 2017 gepost Monster Bash! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 april 2017 gepost Auteur Share 16 april 2017 gepost Daar gaan we verder! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 april 2017 gepost Share 16 april 2017 gepost Dan gaat dit topic dicht Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten