Ben_B&A, op 17-03-2012 - 22:31, zei:
De prelude is op dit moment nog bij iemand anders zodra hij terug is maak ik fotos,
Het verbaaste me ook toen Ben_B&A ook met een model aankwam maar ja das niet zo moeilijk als je op Ebay die pakketen kan krijgen van Tamiya,
Die vriend van mij heeft ook inderdaad het pakket van Tamiya gekocht op ebay nieuw in de verpakking,
Een vriend van mij heeft ook een echte Replica van de echte auto daarmee ga ik filmen in mijn Bassie en Adriaan Tour,
Het is niet dezelfde als in de ANWB videos het is een echte Rode 1985er die er als 2 druppels water uitziet als die van de Schatkaart / Kroon,
Ik ga ook nog een Presentatie met hem organiseren zodat jullie allemaal replicas van Bassie en Adriaan autos op 1 terein kunnen zien in Utrecht lekker centraal dus;)
Ik heb ook leuk contact met Ranchos een Rode en een Beige en met een paar Ruska Classicas dus dat komt zeker goed,
Ik zoek alleen nog naar andere autos die in Bassie en Adriaan voorkomen zoals de Datsun / Nissan 240Z die achter de Rancho aan raced op Zandvoort in de sleutel, of een Amphicar uit de Verdwenen kroon;)
Post bewerkt door: Ross op: 21-03-2012 - 22:51
Regel over bassieenadriaantour verwijderd. Spam. je hebt al een waarschuwing over dit feit.