Ga naar inhoud

[centraal] TV-series en -programma's


Aanbevolen berichten

Om een wildgroei van kleine topicsjes over allerhande TV-series en -programma's (soaps, drama, miniseries, quizzen, nieuwsbulletins, actualiteiten etc) te voorkomen, hier een centraal tv topic. Leef je uit!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op TV kijk ik toch het liefst naar 'luchtige' programma's, zoals :

Comedy (Friends, News Radio, M*A*S*H, 3rd Rock From The Sun)

Of Tekenfilms (Fairly Odd Parents, SpongeBob, South Park, Simpsons).

Verder kijk ik vaak TV programma's als Kopspijkers of Dit was het Nieuws en (natuurlijk) kijk ik regelmatig naar die clown en die acrobaat ... *)

Ik kijk dus meestal alleen maar programma's waarin wat te lachen valt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op TV kijk ik toch het liefst naar 'luchtige' programma's, zoals :

Comedy (Friends, News Radio, M*A*S*H, 3rd Rock From The Sun)

Of Tekenfilms (Fairly Odd Parents, SpongeBob, South Park, Simpsons).

The Simpsons zou ik niet bepaald luchtig noemen. Het heeft nogal een 'zware' inhoud achter de grappen.

Geweldig programma natuurlijk, net als Ren & Stimpy en veel britcoms, vooral Monty Python's Flying Circus, Blackadder en Bottom.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

The Simpsons zou ik niet bepaald luchtig noemen. Het heeft nogal een 'zware' inhoud achter de grappen.

Geweldig programma natuurlijk, net als Ren & Stimpy en veel britcoms, vooral Monty Python's Flying Circus, Blackadder en Bottom.

ik kijk meestal wel naar normale nederlandse programma's

ook op de belg zijn nog wel wat leuke zenders

ik kijk op de belg vooral

FLIKKEN

kennen jullie dat, is wel leuk als je van politieseries houd

alleen wel jammer dan andrea (britt) steeds minder meespeelt

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik kijk meestal wel naar normale nederlandse programma's

ook op de belg zijn nog wel wat leuke zenders

ik kijk op de belg vooral

FLIKKEN

kennen jullie dat, is wel leuk als je van politieseries houd

alleen wel jammer dan andrea (britt) steeds minder meespeelt

ik ken wel iemand die fan is van die serie... hier een paar fotos van die persoon:

klik en klik ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Wie heeft er eigenlijk zaterdag de compilatie van Dit was het nieuws gekeken??

Hij was echt geweldig!!!

Leukste opmerkingen: Jan-Jaap: Ik was is een keer in dat verkeerspark in Emmen en ik zat in een trapauto en er reed de hele tijd een jongen achter me aan, en het is echt zo, dat jongetje heette: ... Caravan!

_O__O__O__O-_O-_O-_O-:D:D

En toen kregen ze het over de oudste vrouw van Nederland:

Jan-Jaap: Moet je nagaan, die vrouw is geboren in 1890, dat is de tijd dat Thomas Acda hier nog zat.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op TV kijk ik vooral naar sport, met name voetbal, wielrennen en Formule 1. Darten ook wel als de Lakeside is in januari. Maar vooral voetbal, daar wil ik niets van missen.

Overige programma's: GTST, Friends, B&A :+ , Journaal, soms Kopspijkers.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie heeft er eigenlijk zaterdag de compilatie van Dit was het nieuws gekeken??

Hij was echt geweldig!!!

Hij was weer top inderdaad. De meeste gasten voor de komende weken zijn ook interessant: Sonja Barend, Mr. Piet H. Doedens, Cor Bakker, Geert Wilders, Henk van Hoorn, Doekle Terpstra, Mark Uytterhoeve, Mieke van der Wey, Hans Klok en Joris Luyendijk. Daar komen nog twee namen bij.

Maar om nog even terug te komen op die compilatie. Ik ben toch erg benieuwd naar de songtekst van die Belgische dame die een stuk of twee keer voorbij kwam. Hilarisch dat dat stukje steeds opnieuw gebruikt werd :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op TV kijk ik vooral naar sport, met name voetbal, wielrennen en Formule 1. Darten ook wel als de Lakeside is in januari. Maar vooral voetbal, daar wil ik niets van missen.

Overige programma's: GTST, Friends, B&A :+ , Journaal, soms Kopspijkers.

Ik volg ook echt alles van voetbal (alle wedstrijden zie ik meer dan 1x in het weekend, CL voetbal live + samenvattingen mis ik er geen een, studio voetbal, voetbal insite...) en andere sporten is dat minder, al vind ik tennis wel gaaf om te doen en te kijken

Verder alleen B&A

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie heeft er eigenlijk zaterdag de compilatie van Dit was het nieuws gekeken??

Hij was echt geweldig!!!

Leukste opmerkingen: Jan-Jaap: Ik was is een keer in dat verkeerspark in Emmen en ik zat in een trapauto en er reed de hele tijd een jongen achter me aan, en het is echt zo, dat jongetje heette: ... Caravan!

_O__O__O__O-_O-_O-_O-:D:D

En toen kregen ze het over de oudste vrouw van Nederland:

Jan-Jaap: Moet je nagaan, die vrouw is geboren in 1890, dat is de tijd dat Thomas Acda hier nog zat.

Ik vond Raou Heertjel's opmerking over het verjaardagsfeestje van de oudste vrouw van Nederland geweldig.

'Hebben we zo'n hele ouwe taart...'

Geniaal flauw.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Vanavond weer expeditie robinson. Het enige programma wat ik naast peking expres (van dezelfde geniale makers) helemaal volg.

Ja, ik ben ook een grote liefhebber van Expeditie Robinson :)

Morgenavond alweer de finale... ben echt benieuwd wie er gaat winnen. Ik had heel graag Klaar in de finale gezien, zij is echt geweldig!!! ^O^

Maarja, helaas is zij er ten koste van Ronald uitgegaan. Van mij mogen Shandinella of Frank nu winnen, zij zijn diegenen die het naar mjn mening het meest verdienen!

Zijn hier trouwens ook mensen die Popstars - The Rivals volgen?? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ik ben ook een grote liefhebber van Expeditie Robinson :)

Morgenavond alweer de finale... ben echt benieuwd wie er gaat winnen. Ik had heel graag Klaar in de finale gezien, zij is echt geweldig!!! ^O^

Maarja, helaas is zij er ten koste van Ronald uitgegaan. Van mij mogen Shandinella of Frank nu winnen, zij zijn diegenen die het naar mjn mening het meest verdienen!

Zijn hier trouwens ook mensen die Popstars - The Rivals volgen?? :)

ik volg het niet, maar na het zien van die foto van klaar knapte ik direct af :r

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik volg het niet, maar na het zien van die foto van klaar knapte ik direct af :r

Nou zeg, alsof mensen alleen op het uiterlijk beoordeeld moeten worden. Het feit dat ze zo ver gekomen is in een programma als Exp. Robinson zegt al wel dat haar karakter een stuk sterker is dan de jouwe... ben je altijd zo oppervlakkig of heb je gewoon een rotbui?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou zeg, alsof mensen alleen op het uiterlijk beoordeeld moeten worden. Het feit dat ze zo ver gekomen is in een programma als Exp. Robinson zegt al wel dat haar karakter een stuk sterker is dan de jouwe... ben je altijd zo oppervlakkig of heb je gewoon een rotbui?

uitleg aub, leg maar gerust alles op tafel, zie vetgedrukte

ik bedoel, ik ken jou niet dus ik verwacht goede argumenten om dit te ondersteunen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Morgenavond alweer de finale... ben echt benieuwd wie er gaat winnen. Ik had heel graag Klaar in de finale gezien, zij is echt geweldig!!! ^O^

Maarja, helaas is zij er ten koste van Ronald uitgegaan. Van mij mogen Shandinella of Frank nu winnen, zij zijn diegenen die het naar mjn mening het meest verdienen!

Shandinella en Frank zijn ook mijn twee favorieten, zij bleven samen met Klaar tenminste zichzelf. Marjolein waait teveel met alle winden mee. Als ze tegen de één aardig moet doen doet ze dat, maar ze laat diegene net zo makkelijk weer vallen. Matthias blijft teveel op de achtergrond. Maar we zullen zien wie er gaat winnen!

Ik hoop voor Frank dat ze niet de evenwichtsbalk als eerste proef doen. Hij heeft al eerder laten zien dat dat niet zijn favoriete proef is. Uit het voorstukje van vorige week werd wel duidelijk dat het voormalige verstekelingenkamp in de mangrove weer een belangrijke rol gaat spelen, kan nog leuk worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, Marjolein is mij de laatste paar afleveringen ook heel erg tegengevallen. Zij is zo'n bitch geworden! En Matthias heeft niet echt een persoonlijkheid, hij is gewoon een nul (om maar even met de woorden van Klaar te spreken ;))

Conclusie: Frank of Shandinella moet winnen! Maar we zullen idd wel zien vanavond, ben heel benieuwd wat er allemaal gaat komen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

uitleg aub, leg maar gerust alles op tafel, zie vetgedrukte

ik bedoel, ik ken jou niet dus ik verwacht goede argumenten om dit te ondersteunen

Iemand die op een persoon afknapt door het zien van één foto noem ik oppervlakkig, en oppervlakkigheid vind ik persoonlijk een behoorlijk zwakke karaktereigenschap. Ergo, zij heeft alleen al door mee te doen en zo ver te komen laten zien dat ze een sterker karakter heeft dan jij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Iemand die op een persoon afknapt door het zien van één foto noem ik oppervlakkig, en oppervlakkigheid vind ik persoonlijk een behoorlijk zwakke karaktereigenschap. Ergo, zij heeft alleen al door mee te doen en zo ver te komen laten zien dat ze een sterker karakter heeft dan jij.

Ik vraag wel echt om uitleg... zoals ik al zei verwachte ik goede argumenten

Okay, het is niet juist van mij maar het is mij goed recht om bij een dergelijk programma op uiterlijk af te gaan...

nu weet ik nog niet of haar karakter sterker is dan de mijne (jij kent mij echt helemaal niet, dus ik verwacht een goed argument, vooral als je zegt dat ik altijd oppervlakkig ben. Dat betekent dus dat ik meerdere voorbeelden wil zien dat dit, want ik vind jou reactie misplaatst...

Misschien had ik het niet zo moeten zeggen maar ik denk dat bij Expeditie Robinson uiterlijk belangrijk is...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vraag wel echt om uitleg... zoals ik al zei verwachte ik goede argumenten

Okay, het is niet juist van mij maar het is mij goed recht om bij een dergelijk programma op uiterlijk af te gaan...

nu weet ik nog niet of haar karakter sterker is dan de mijne (jij kent mij echt helemaal niet, dus ik verwacht een goed argument, vooral als je zegt dat ik altijd oppervlakkig ben. Dat betekent dus dat ik meerdere voorbeelden wil zien dat dit, want ik vind jou reactie misplaatst...

Misschien had ik het niet zo moeten zeggen maar ik denk dat bij Expeditie Robinson uiterlijk belangrijk is...

Ik bestrijd je recht ook niet, ik zeg alleen dat het mij absoluut niet aanstaat. En ik beweer ook helemaal niet dat je altijd oppervlakkig bent, dat vraag ik juist. Dit soort opmerkingen raken me persoonlijk, vandaar dat ik er feller op reageer dan ik anders zou doen. Niet jouw fout, niet jouw probleem. En met een mooi koppie kon je in ER lang niet zo ver dan met doorzettingsvermogen en sociale vaardigheden, laat me je dat vertellen.

Check het eerste artikel hier: http://www.tvgids.nl/index.html om te begrijpen wat ik bedoel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik bestrijd je recht ook niet, ik zeg alleen dat het mij absoluut niet aanstaat. En ik beweer ook helemaal niet dat je altijd oppervlakkig bent, dat vraag ik juist. Dit soort opmerkingen raken me persoonlijk, vandaar dat ik er feller op reageer dan ik anders zou doen. Niet jouw fout, niet jouw probleem. En met een mooi koppie kon je in ER lang niet zo ver dan met doorzettingsvermogen en sociale vaardigheden, laat me je dat vertellen.

nou ja het zal allemaal wel, ik beoordeel normaal niet op uitlerlijk of om het mooie koppie, maar je praat niet over iemand die in de stad rondloopt maar over iemand die dus meedoet aan zo'n programma...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nou ja het zal allemaal wel, ik beoordeel normaal niet op uitlerlijk of om het mooie koppie, maar je praat niet over iemand die in de stad rondloopt maar over iemand die dus meedoet aan zo'n programma...

En wat is het verschil? Iemand die op tv aan iets meedoet waar karakter centraal staat, moet per se een mooi koppie hebben? *snapt er nou niks meer van*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En wat is het verschil? Iemand die op tv aan iets meedoet waar karakter centraal staat, moet per se een mooi koppie hebben? *snapt er nou niks meer van*

ik weet niet precies het doel van exp. robinson

maar vaak bij programma's met wegstemmen, denk aan idols, big brother, al die reut hoort iemand er inderdaad niet lelijk uit te zien om te winnen, zo kijk ik er tegen aan

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik weet niet precies het doel van exp. robinson

maar vaak bij programma's met wegstemmen, denk aan idols, big brother, al die reut hoort iemand er inderdaad niet lelijk uit te zien om te winnen, zo kijk ik er tegen aan

De enige mensen die stemmen, zijn de mensen tijdens de expeditie zelf. Met programma's als idols met ik het (gedeeltelijk) met je eens, lekkere dingen krijgen voorrang. Maar bij ER niet echt. Kijk volgend seizoen eens... er zal een wereld voor je open gaan ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kijk meestal naar wat er op TV is op dat moment dat ik TV kijk, en of ik dat leuk vindt... Wel kijk ik elke Donderdagavond om 22:00 uur naar JENSSEN! Heerlijk die flauwe grappen... ik kijk vaak de herhaling van Kopspijkers en ook deherhaling van Dit was het nieuws (vaak mis ik de live-uitzendingen).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik kijk op de belg vooral

FLIKKEN

kennen jullie dat, is wel leuk als je van politieseries houd

alleen wel jammer dan andrea (britt) steeds minder meespeelt

Afgelopen zondag was de laatste aflevering van het seizoen.

Geweldig verhaal dit seizoen, zeer de moeite waard :9~.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zit ik net het nieuws te kijken, komt er opeens dat Spongebob is ontvoerd.

Allerlei Burgerkingtenten hadden een grote Spongebob op hun dak staan, en bij de meeste zijn ze gestolen.

Maar de Amerikanen zouden de Amerikanen niet zijn... (niet verkeerd bedoeld hoor, Wonderer.) ;)

Degene die het raadsel weet op te lossen krijgt een jaar gratis hamburgers.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar de Amerikanen zouden de Amerikanen niet zijn... (niet verkeerd bedoeld hoor, Wonderer.) ;)

Don't worry, ik heb zelf ook een hekel aan de gemiddelde Amerikaan. En Bradley ook. Bradley is een uitzondering ;)

Maar inderdaad... ik hoop dat iemand die Spongebob verzuipt of zo en dat ie nooit meer terugkomt. Irritant figuur :r

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Don't worry, ik heb zelf ook een hekel aan de gemiddelde Amerikaan. En Bradley ook. Bradley is een uitzondering ;)

Maar inderdaad... ik hoop dat iemand die Spongebob verzuipt of zo en dat ie nooit meer terugkomt. Irritant figuur :r

Go On, Wonderer... ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
[..]

dan houdt ze hem een tijdje BOVEN water zodat hij uitdroogd, wellicht?

Maakt niet uit, als ie maar doodgaat.

Leuke rel in de VS weer, trouwens. Een of andere Christen-cel beweert dat SpongeBob een homosexuele levenstijl promoot _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Kijken jullie wel eens naar Café de Wereld bij Vara Live ?

Echt leuk _O_ !

Yeah ;) Ik kan alleen Jort Kelder en Beau van Erven nooit uit elkaar houden (ik luister meestal alleen).

Ik vind Frans Bauer leuk en De Cock. Mja, eigenlijk vind ik ze allemaal wel leuk.

Weet iemand wie die nicht achter de bar voor moet stellen?

Meh, ik was nog niet klaar. Ik vind dat "Kelvin" ook lachen. Doet me vaak aan sommige types hier denken :P Met z'n pouws.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Yeah ;) Ik kan alleen Jort Kelder en Beau van Erven nooit uit elkaar houden (ik luister meestal alleen).

Ik vind Frans Bauer leuk en De Cock. Mja, eigenlijk vind ik ze allemaal wel leuk.

Weet iemand wie die nicht achter de bar voor moet stellen?

Meh, ik was nog niet klaar. Ik vind dat "Kelvin" ook lachen. Doet me vaak aan sommige types hier denken :P Met z'n pouws.

Die man achter de bar is volgens mij gewoon de barman, hij is verder geen bekend persoon.

Als je alleen luistert zijn Jort Kelder en Beau van Erven Dorens inderdaad niet zo goed uit elkaar te houden.

De Cock is mijn favoriet en Johan Cruyff is ook erg leuk, ze zijn eigenlijk allemaal wel leuk :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik zit PaPaul te kijken, leuke taartgooi quiz. Vraagt de kwizzmaster:

"In de aflevering van 12 december 1977 zegt Adriaan 'Sorry Bassie'. Waarom was dat?"

Nou? Wie weet het?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...