Ga naar inhoud

Internetprovider


Welke internetprovider heb je ?  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke internetprovider heb je ?

    • @Home (kabel)
      6
    • Tiscali
      1
    • HetNet
      1
    • Wanadoo
      7
    • Planet Internet
      3
    • KPN
      1
    • XS4ALL
      2
    • Freeler
      0
    • Zonnet
      0
    • overige
      11


Aanbevolen berichten

xs4all ADSL, in ruim drie jaar amper problemen gehad, toppie gewoon. En die periodieke gratis upgrades zijn ook nooit weg natuurlijk. Na het fiasco met Casema kabel is dit echt het neusje van de zalm.

Link naar bericht
Delen op andere sites
sorry, maar ik vind het wel erg onvolledig...

ja ik ook... als zelfs chello er niet meer bij staat, maar wel iets als Freeler... ik heb dus Chello (basic), omdat er toen ik het kreeg nog geen andere broadband verbinding mogelijk was in Epe...

Link naar bericht
Delen op andere sites
@ home --> ontevreden, we hebben al 3x meegemaakt dat ze ons ip zomaar hebben gewist :?

verder best vaak storing en zo

ip gewist of veranderd? ips veranderen bij de meeste providers eens in de zoveel tijd. Als je een echt vast ip wilt hebben moet je daar extra voor betalen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
@ home --> ontevreden, we hebben al 3x meegemaakt dat ze ons ip zomaar hebben gewist :?

verder best vaak storing en zo

Veranderd lijkt me, dat is bij mij ook al een paar keer gebeurd.

Sorry dat de poll niet helemaal volledig is, maar ik kan niet alle providers noemen, dat ik Chello ben vergeten is wel stom :P. (Ik weet niet of een mod dat nog kan veranderen ipv Freeler of Zonnet ofzo ?)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Veranderd lijkt me, dat is bij mij ook al een paar keer gebeurd.

Sorry dat de poll niet helemaal volledig is, maar ik kan niet alle providers noemen, dat ik Chello ben vergeten is wel stom :P. (Ik weet niet of een mod dat nog kan veranderen ipv Freeler of Zonnet ofzo ?)

zonnet bestaat trouwens niet meer

is vanaf 1 jan.. VERSATEL

Link naar bericht
Delen op andere sites

ADSL van HetNet.

Zeer tevreden over, snelheid is prima, geen gezooi met constant down of TADS zijn...zoals bij UPC-kabeli-net wél het geval was. 2 Mensen in de hele buurt online en de server werd zo traag als een slak door een met stront gevuld rietje.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...