Ga naar inhoud

Bassie en de reis van ...........?


Aanbevolen berichten

Op de website van Clown Bassie http://www.clownbassie.nl staat bij optredens het volgende:

Vanaf 15 augustus t/m 18 september geen optredens i.v.m.

TV-opnamen van tv-serie 'Bassie en de reis van ...........?

Uitzending t.z.t. op Nickelodeon

Is hier al meer over bekend om wat voor serie het zal gaan?

Groetjes!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 224
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Meer info komt er waarschijnlijk niet. Altans hij wil er zelf nog niets over zeggen. Over wat het is en waar het over gaat zecht ie: "dat zie je wel als het uitgezonden wordt."

Nog even afwachten dus...

(ben hier trouwens nieuw, nouja nieuw, dit is mijn eerste post zeg maar... maarja eens moet de eerste post zijn toch :) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Meer info komt er waarschijnlijk niet. Altans hij wil er zelf nog niets over zeggen. Over wat het is en waar het over gaat zegt ie: "dat zie je wel als het uitgezonden wordt."

Nog even afwachten dus...

(ben hier trouwens nieuw, nouja nieuw, dit is mijn eerste post zeg maar... maarja eens moet de eerste post zijn toch :) )

Welkom, het zou leuk zijn als je je voorstelt.

Ik ben benieuwd waarmee Bassie ons nu weer verrast, maar blijkbaar heeft hij Nickelodeon al overtuigt voor het verkoop van de uitzendrechten. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb Hans Beijer (B100) trouwens laatst nog op tv gezien, met een bril, niet erg veel veranderd. Ik weet aleen niet meer welk programma :{. Ik zapte er langs..

Maare, anders kan Vlugge Japie ook altijd nog mee doen... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Ik denk dat het rond Sinterklaas wordt uitgezonden omdat een aantal liedjes in die serie Sinterklaas gerelateerd zijn, en dat zend je niet in februari uit :P

Ik weet niet of je het weet, maar volgensmij zit je er niet eens zo ver naast. Op de Bassie hompage las ik net namelijk:

Op de terug reis zei mijn vrouw; ‘Clint Eastwood is net zo oud als jij. Hij wordt ook net als jij dit jaar 70 jaar.' Ik zei; ‘ Nou, en?' en keek haar verbaasd aan en schonk er verder geen aandacht aan.

De andere dag liet ze mij een tijdschrift zien waarin hij zei dat zijn carrière net begonnen was.

Mijn vrouw zei; ‘Nou, wat belet jou om ook nog wat nieuws te doen?'

Ik zei; ‘Co, ik heb 10 jaar niet meer voor de camera gestaan.'

Zei weer; ‘Nou, de eerste dertig jaar van je leven ook niet.'

Dus zei ze lachend; ‘Achter je computer en schrijf een verhaal. En achter je piano en componeer en schrijf weer wat leuke liedjes. Dan ben je ook nog van al die fans af die steeds maar vragen wanneer komt er wat nieuws van Bassie en Adriaan.'

Daags daarna zat ik naar mijn computerscherm te staren en te wachten op de eerste letter.

Willekeurig sloeg ik een letter aan het was de S.

Ik dacht wat begint met een S?

En wat vinden kinderen van 2 tot 10 jaar leuk dat met een S begint? Ineens had ik het en het verhaal rammelde mijn wijsvinger uit.

Dat is trouwens de enige vinger waar ik mee tik.

Het synopsis was na tien minuten klaar. En na het eerste liedje ging het makkelijk.

Ik had mijn oude ritme weer terug en na twee weken was de mini tv-serie klaar.

Toen met de liedjes naar de arrangeur, want ieder zijn vak. Vervolgens data's gepland voor de opname's. Juli en augustus leek mij het beste in verband met het weer.

Ik heb een aantal mensen gebeld met het verhaal en het antwoord was: ‘Te gek! Moet je doen.'

Ook broer Adriaan gebeld die zei meteen; ‘Bas moet je doen. En neem dan Martijn Passchier, die in mijn bedrijf de montage en het geluid doet, mee en laat het hem af monteren in mijn bedrijf.

Dus met andere woorden op maandag 27 juni beginnen de opname's van een nieuwe mini

tv-serie ‘Bassie en de reis van……. ‘ Ja, van wie?? Nou dat hou ik nog even als verrassing!

Maar dat het leuk wordt garandeer ik jullie.

En hiep hiep hoeree hoeree, het komt op tv, dvd en Goeree-Vlak-over-Kee!

Tot de volgende keer maar weer.

Bassie

Bron: http://www.clownbassie.nl door Bassie, 24-6-2005

Dus wellicht 'Bassie en de reis van Sinterklaas' ? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oke, het gaat dus over Sinterklaas. Over de titel valt nog te speculeren, maar Sinterklaas lijkt me wel het meest logische. Dat zecht overigens nog niets maargoed.

We zullen het wel zien als het zover is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik sta hier redelijk sceptisch tegenover. Een domme clown zonder intelligente sidekick... ik denk dat dit ECHT voor de doelgroep is en weinig interessant voor ons.

Maar goed, je weet maar nooit. Misschien wordt het wel heel iets anders. Zolang het maar verdient, he, Bas?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik sta hier redelijk sceptisch tegenover. Een domme clown zonder intelligente sidekick... ik denk dat dit ECHT voor de doelgroep is en weinig interessant voor ons.

Maar goed, je weet maar nooit. Misschien wordt het wel heel iets anders. Zolang het maar verdient, he, Bas?

Je weet natuurlijk nooit wat van geniale Sinterklaas hij oppikt.

Maar om eerlijk te zijn, verwacht ik er niet al te veel van.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je weet natuurlijk nooit wat van geniale Sinterklaas hij oppikt.

Maar om eerlijk te zijn, verwacht ik er niet al te veel van.

Ik heb om de een of andere vage reden niet het idee dat Paul van Gorcum nog met hem wil werken... maar we zullen zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik sta hier redelijk sceptisch tegenover. Een domme clown zonder intelligente sidekick... ik denk dat dit ECHT voor de doelgroep is en weinig interessant voor ons.

Maar goed, je weet maar nooit. Misschien wordt het wel heel iets anders. Zolang het maar verdient, he, Bas?

Kom op zeg, waarom moeten we als user zulke zinnen hier lezen? Je bent een fan van Bassie en Adriaan. Dat je Bas van Toor niet mag, dat moet je zelf weten, maar je gaat toch niet de acteur van Bassie continue lopen afzeiken. Dit man heeft er gewoon nog zin in! Wij hebben zijn agenda gezien en er is amper een dag vrij. Die man heeft er dus gewoon nog plezier in! Je weet niet eens wat hij verdiend. Ik vind het een beetje irritant om er zo over te praten, en dit is niet de eerste keer dat jij zo'n soort post plaatst. Dat je mijn mening hierover ff weet :X

Verder was het allang bekend dat het over sinterklaas zou gaan. Maar goed, wat Bas toen vertelde was wel een beetje vaag. Over witte pieten of zo iets. Dacht niet dat Paul van Gorcum mee deed hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

zijn dit dan ook echte afleveringen (dus avonturen met boeven enzo..) en komt deze ook op TV en DVD?

Er is in de startpost van dit topic te lezen dat deze afleveringen op Nickelodeon zullen komen. Ook staat er op de site van Bassie "Uitzendingen t.z.t. op Nickelodeon." ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
paul van gorcum speelt wel vaak sinterklaas op TV Misschien in deze serie ook dus.
Maar dan is alleen de vraag of Paul van Gorcum dat zelf ook wil in deze miniserie!
Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dat het rond Sinterklaas wordt uitgezonden omdat een aantal liedjes in die serie Sinterklaas gerelateerd zijn, en dat zend je niet in februari uit :P

Mss is het wel de 'S' van...... Sylvia!!

_O-

Sorry, kon me echt niet inhouden....

_O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja er zijn nog veel meer onderwerpen die met de S kunnen beginnen.

En daar komt nog bij dat de serie dezer dagen word opgenomen (Dus in de zomer).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat je in ieder geval wel weet, is dat de S hier niet voor sneeuw staat, met deze opnameperiode. Maar zomer wil niet zeggen dat het niet over Sinterklaas kan gaan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat je in ieder geval wel weet, is dat de S hier niet voor sneeuw staat, met deze opnameperiode. Maar zomer wil niet zeggen dat het niet over Sinterklaas kan gaan...

Ik weet helemaal niet of het wel in Nederland wordt opgenomen... maar we zullen wel zien denk ik. Ben op zich wel benieuwd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iemand al aan Spanje gedacht? ;)

Alleen weet ik niet of dat de kinderen van tegenwoordig ook nog interesseerd.

Sinterklaas strookt wel met Spanje, dus het kan inderdaad dat het in Spanje wordt opgenomen, maar toch over Sinterklaas gaat.
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...
SCHOP:

De nieuwe serie van Bassie gaat heten:

Bassie en de reis van Zwarte Piet en Sinterklaas

dit heb ik van wikipedia.

Op de site van Bassie zelf staat anders letterlijk:

"want de serie heet 'Bassie en de reis van Zwarte Piet'."

Dus niks geen Sinterklaas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En er zijn in ieder geval opnamen gemaakt bij het Visserijmuseum in Vlaardingen *O*

ik kan het niet vinden bij wikipedia dat het ook in het visserijmuseum is opgenomen :?

heb je dat misschien ergens anders gevonden

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik kan het niet vinden bij wikipedia dat het ook in het visserijmuseum is opgenomen :?

heb je dat misschien ergens anders gevonden

Dat werdt verteld bij het visserij museum, toen we daar waren met de fietstour

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op Bassies site:

Clown Bassie beleefd na 10 jaar weer een nieuw avontuur!

Als Bassie midden in de zomer met zijn nieuwe vrienden Evert van den Bos, Peter Grooney en Charley, de sprekende pop, gezellig op een terras zitten verschijnt plotseling Zwarte Piet in hun midden. Door wat deze verteld beleefd Bassie een avontuur aan de binnenkant van zijn ogen waarin hij o.a. tijdens een zeereis wordt overvallen door Piraten. Hij wordt Pepernotencontroleur van Sint Nicolaas en hij bezoekt ook de speelgoedmagazijnen van de Sint in Spanje. Natuurlijk zijn er weer leuke nieuwe liedjes en valt er veel te lachen in deze mini tv- serie welke de Nickelodeon vanaf 15 november gaat uitzenden.

Het is weer, volgens oud recept, humor, spanning, misverstanden en komische type's die door het verhaal heenlopen.Hoewel de titel doet vermoeden dat het louter een Sint Nicolaas gebeuren is zal het jeugdige publiek er ook veel plezier aan beleven buiten het Sint Nicolaas seizoen, terwijl de liedjes erg hit gevoelig zijn.

Kortom geweldloos amusement voor de jeugd van 2 tot 100 jaar.

En, zoals het volgens de spellingregels moet:

Clown Bassie beleeft na 10 jaar weer een nieuw avontuur!

Als Bassie midden in de zomer met zijn nieuwe vrienden Evert van den Bos, Peter Grooney en Charley, de sprekende pop, gezellig op een terras zit, verschijnt plotseling Zwarte Piet in hun midden. [over dit soort zinnen heb ik het maar niet] Door wat deze vertelt, beleeft Bassie een avontuur aan de binnenkant van zijn ogen waarin hij o.a. tijdens een zeereis wordt overvallen door Piraten. Hij wordt Pepernotencontroleur van Sint Nicolaas en hij bezoekt ook de speelgoedmagazijnen van de Sint in Spanje. Natuurlijk zijn er weer leuke nieuwe liedjes en valt er veel te lachen in deze mini tv- serie, die de Nickelodeon vanaf 15 november gaat uitzenden.

Het is weer, volgens oud recept, humor, spanning, misverstanden en komische types die door het verhaal heenlopen. Hoewel de titel doet vermoeden dat het louter een Sint Nicolaas gebeuren is, zal het jeugdige publiek er ook veel plezier aan beleven buiten het Sint Nicolaas seizoen, terwijl de liedjes erg hitgevoelig zijn. [oh ja, waarom dan? :P]

Kortom, geweldloos amusement voor de jeugd van 2 tot 100 jaar.

*cringe*

Verder wel een leuk nikszeggend stukje. Ben benieuwd wie het geschreven heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En, zoals het volgens de spellingregels moet:

Clown Bassie beleeft na 10 jaar weer een nieuw avontuur!

Als Bassie midden in de zomer met zijn nieuwe vrienden Evert van den Bos, Peter Grooney en Charley, de sprekende pop, gezellig op een terras zit, verschijnt plotseling Zwarte Piet in hun midden. [over dit soort zinnen heb ik het maar niet] Door wat deze vertelt, beleeft Bassie een avontuur aan de binnenkant van zijn ogen waarin hij o.a. tijdens een zeereis wordt overvallen door Piraten. Hij wordt Pepernotencontroleur van Sint Nicolaas en hij bezoekt ook de speelgoedmagazijnen van de Sint in Spanje. Natuurlijk zijn er weer leuke nieuwe liedjes en valt er veel te lachen in deze mini tv- serie, die de Nickelodeon vanaf 15 november gaat uitzenden.

Het is weer, volgens oud recept, humor, spanning, misverstanden en komische types die door het verhaal heenlopen. Hoewel de titel doet vermoeden dat het louter een Sint Nicolaas gebeuren is, zal het jeugdige publiek er ook veel plezier aan beleven buiten het Sint Nicolaas seizoen, terwijl de liedjes erg hitgevoelig zijn. [oh ja, waarom dan? :P]

Kortom, geweldloos amusement voor de jeugd van 2 tot 100 jaar.

*cringe*

Verder wel een leuk nikszeggend stukje. Ben benieuwd wie het geschreven heeft.

we worden erkent :D, niet meer het geziek van 2 tot 10 jaar :P of het is een typ fout :P:P hij zal wel een 0 teveel hebben getypt

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

we worden erkent :D, niet meer het geziek van 2 tot 10 jaar :P of het is een typ fout :P:P hij zal wel een 0 teveel hebben getypt

Alsof kleuters van twee van die serie zullen genieten |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...