Ga naar inhoud

Wat is de minste serie?


Wat is de minste B&A serie?  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is de minste B&A serie?

    • De Plaaggeest
      53
    • Het geheim van de sleutel
      7
    • De Diamant
      7
    • De Huilende Professor
      27
    • Het Geheim van de schatkaart
      1
    • De verdwenen kroon
      3
    • De verzonken stad
      2
    • De geheimzinnige opdrachtgever
      12
    • De reis vol verassingen
      21


Aanbevolen berichten

De naam van dit topic zegt het al. Stem op de serie die jij het minste leuk vindt. Graag je reactie erbij en natuurlijk de reden waarom die je die serie slecht vind.

Ik zelf heb gestemd op De Huilende Professor. Waarom? Nou, ik keek er niet echt met plezier naar. De liedjes waren wel leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

PErsoonlijk vind ik de serie van de plaaggeest het slechtste, omdat het een zeer oninteressante verhaallijn is, de grappen zijn flauw, en de kwaliteit is erg laag (je moet eens luisteren hoe vaak *bas* en *adriaan* zich wel niet verspreken). Ook is *plaag* een slecht personage, en ze laten niet eens zien dat het Douwe is (ook al is dat overduidelijk).

Link naar bericht
Delen op andere sites
PErsoonlijk vind ik de serie van de plaaggeest het slechtste, omdat het een zeer oninteressante verhaallijn is, de grappen zijn flauw, en de kwaliteit is erg laag (je moet eens luisteren hoe vaak *bas* en *adriaan* zich wel niet verspreken). Ook is *plaag* een slecht personage, en ze laten niet eens zien dat het Douwe is (ook al is dat overduidelijk).

Ik ben het met je eens, maar toch vind ik het wel een leuke serie!

Ik heb zelf gestemd op De geheimzinnige opdracht, Ik vond die

serie's heel saai om door dat al die landen maar een pakje op te zoeken!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben het met je eens, maar toch vind ik het wel een leuke serie

Idem. Het is wel een leuke serie, maar ik moet wel in the mood zijn om hem te kijken, terwijl ik de kroon elk moment opnieuw kan kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
PErsoonlijk vind ik de serie van de plaaggeest het slechtste, omdat het een zeer oninteressante verhaallijn is, de grappen zijn flauw, en de kwaliteit is erg laag (je moet eens luisteren hoe vaak *bas* en *adriaan* zich wel niet verspreken). Ook is *plaag* een slecht personage, en ze laten niet eens zien dat het Douwe is (ook al is dat overduidelijk).

De grappen vond ik wel leuk in de plaaggeest, maar sommige waren wel een beetje té. Het verhaal is inderdaad een beetje slecht, maar het verhaal is eerder ondergeschikt aan de grappen van de plaaggeest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Raar maar waar veel is de verzonken stad hun beste serie bij mij is het de slechste serie

Ik vind je post een beetje vaag JennoH :{ , en WAAROM vind je de verzonken stad slecht?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb op de plaaggeest gestemd vanwege het einde, want je weet nog steeds niet wie de plaaggeest is.

maar ik vind de plaaggeest eigenlijk de minst goeie ipv de slechtste!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zonder twijfel De Reis Vol Verrassingen. Tot de nok toe gevuld met informatie en beelden van 1001 prachtige parken steden, enz., maar 3 kwart van de hele serie ontbeert het aan actie en spanning, in plaats daarvan gaat honderd keer de boem af van HH, heeft B100 voorspelbaar veel pech en zegt de baron niks anders dan: "Vandaag krijg ik ze te pakken!" Spannend hoor, om dat iedere aflevering 4x te horen en steeds weer te zien mislukken. Grappig vind ik het ook niet, maar echt gewoon saai en niet origineel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zonder twijfel De Reis Vol Verrassingen. Tot de nok toe gevuld met informatie en beelden van 1001 prachtige parken steden, enz., maar 3 kwart van de hele serie ontbeert het aan actie en spanning, in plaats daarvan gaat honderd keer de boem af van HH, heeft B100 voorspelbaar veel pech en zegt de baron niks anders dan: "Vandaag krijg ik ze te pakken!" Spannend hoor, om dat iedere aflevering 4x te horen en steeds weer te zien mislukken. Grappig vind ik het ook niet, maar echt gewoon saai en niet origineel.

Is waar. Alleen ik vind de boeven toch veel leuker als de plaaggeest ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar het is niet de slechtse, maar de minst goede. Ik vind De Huilende Professor het minst leuk, gewoonweg omdat ik alle andere leuker vind.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel opvallend om te zien in de tussenstand dat de oudste en de meest recente serie het minst populair zijn en daartussen door ook de Professor serie die bij enkelen niet in de smaak valt.

Ik heb zelf voor de Plaaggeest gekozen. Ook ik vind dit GEEN slechte serie, maar in vergelijking met de andere series te kort en te weinig uitgewerkt. Het lijkt meer op een verzameling aan elkaar geplakte shorties dan op een hele serie. De serie erna, de sleutel, heeft al een veel beter verhaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wel opvallend om te zien in de tussenstand dat de oudste en de meest recente serie het minst populair zijn en daartussen door ook de Professor serie die bij enkelen niet in de smaak valt.

Ik heb zelf voor de Plaaggeest gekozen. Ook ik vind dit GEEN slechte serie, maar in vergelijking met de andere series te kort en te weinig uitgewerkt. Het lijkt meer op een verzameling aan elkaar geplakte shorties dan op een hele serie. De serie erna, de sleutel, heeft al een veel beter verhaal.

Was de Professor niet de eerste serie die platina haalde met de verkoop van videobanden? Dat zegt toch wel wat...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Das duidelijk de plaaggeest

om eerlijk te zijn is dit de enige serie waar totaal geen verhaal in zit en waar slecht acteerwerk meespeelt

opzich heeft het wel iets, maar tog weer niet :N

de andere 8: TOPPIE ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klopt, maar dat komt omdat deze videobanden bij een speciale actie in de aanbieding waren :)

Maar dan nog. Mensen hebben het eerst op TV gezien. Als ze het niet leuk vonden, hadden ze die banden niet gekocht.

Aan de andere kant, ze wisten natuurlijk nog niet waar B&A echt toe in staat waren (Kroon, Stad), dus...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

...en waarom? :?

waarom aangepast?

of waarom ik die het minst vind?

aangepast vanwege zie hierboven :P

De huilende professor: geen boeiend verhaal, veel droomwerelden, die groene mannetjes zijn ook niet overtuigend...gewoon het hele verhaal spreekt me totaal niet aan.

Op plaat vind ik deze serie wèl heel goed (geheime agenten)

Maar de TV serie...ik kijk hem bijna nooit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kies voor Huilende professor, gewoon een saaie serie.

Verhaal zit mischien wel goed in elkaar, maar die droomwerelden zijn saai, vooral Geheim agenten die duurt veel te lang en Bassie ziet er ook raar uit in die serie en het lijkt net of ze de serie met haast zomaar ff hebben opgenomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kies voor Huilende professor, gewoon een saaie serie.

Verhaal zit mischien wel goed in elkaar, maar die droomwerelden zijn saai, vooral Geheim agenten die duurt veel te lang en Bassie ziet er ook raar uit in die serie en het lijkt net of ze de serie met haast zomaar ff hebben opgenomen.

Dat hebben ze ook, in principe... ze runden in dezelfde tijd ook nog een circus, dus ze maakten weken van 80-90 uur werk. Kan me voorstellen dat je dan minder aandacht besteedt aan details.

Link naar bericht
Delen op andere sites

:rDe Plaaggeest. Overduidelijk. :r

Het blijft natuurlijk dè introductie van B&A en het zal ongetwijfeld toch wel een succes geweest zijn, anders kwam de rest er niet achteraan. Maar ja, gewoon niet boeiend, geen leuke/vrolijke sfeer, uiteraard wel ^O^ acteerprestaties! Ik heb nou alle serie's op DVD, ook deze, want anders heb je een gat in je collectie :P maar kijken doe ik hem echt nooit, helaas. :N

:@*ben ik soms de enige hier die de Plaaggeest WEL één van de leukste schurken vind?*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb toch wel even moeten nadenken over deze vraag. Ik zit in twijfel tussen:

* De Plaaggeest

* De huilende professor

* De reis door Europa

De Plaaggeest was gewoon eigenlijk niet zo boeiend. Zoals iemand al eerder zei, het is net een aantal shorty's achter elkaar. Logisch dat het niet geweldig is, omdat het natuurlijk vrij oud is.

De huilende professor heeft een, vind ik, leuk verhaal. Toch onbreekt er iets aan en is het inderdaal allemaal een beetje slordig.

De reis door Europa is een beetje eentonig. Voordeel is wel dat Paul _O_ erin meedoet.

Tja, ehm, pff, zuch, steun.....Ik kies voor de Plaaggeest. Het is toch de minste serie denk ik. B&A zijn nog niet echt ontwikkeld. Er zitten geen leuke boeven in. (Nope, ik vind de plaaggeest als boef niets aan) en het verhaal is niet echt spannend. Sorry voor de liefhebbers maar de Plaaggeest krijgt mijn stem.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Door jullie wordt ik in één keer wel erg beïnvloed door te kiezen voor de huilende professor!

Conclusie is wel dat iedereen de overige 7 series (NIET de plaaggeest en de professor) erg waardeerd, ik denk ook wel dat dat door het boeventrio komt

Maar de droomscene van Bassie is toch echt met de professor. Misschien wel de leukste scene van alle Bassie en Adriaansseries bij elkaar

Dat Adriaan een verhaal verteld voor de radio en dat Bassie geluid maakt, kippenvel..... :P

*professor* , *joris* en *kapitein* vind ik persoonlijk ook wat minder, maar de plaaggeest kijk ikzelf echt nooit naar, beetje saai... :O

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook op de Plaaggeest gestemd....Heb ook de DVD maar kijk hem nooit of zelden..... Alhoewel ik het introliedje wel leuk vindt en de speelse Bassie, is het toch een beetje te amateuristisch....

Verder moeten we wel niet vergeten dat als de Plaaggeest er niet was geweest, we waarschijnlijk de andere series nooit gezien hadden....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Raar maar waar veel is de verzonken stad hun beste serie bij mij is het de slechste serie

Het slechtst??? Dat ie niet je favoriete serie is oké (hoewel dat al amper is voor te stellen ;)), maar wat is er nou zooo slecht aan? Of wat maakt de andere series beter dan deze? Vind je het te weinig actie? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De minst leuke serie vind ik de Plaaggeest.

Hij is niet zo spannend.

Ze zoeken steeds nieuwe baantjes.

En dat is dan steeds te verwachten.

De serie daarna (Het geheim van de sleutel.) is ten-ste een btje spannend.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klopt, maar dat komt omdat deze videobanden bij een speciale actie in de aanbieding waren :)

Ik kan me nog vaag herrineren dat je het bij het vleeswaren kreeg.

Want daar heb ik nog de banden van.

Het was van interkring vleeswaren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan me nog vaag herrineren dat je het bij het vleeswaren kreeg.

Want daar heb ik nog de banden van.

Het was van interkring vleeswaren.

Ja, maar ook andere acties (zoals de rode Penta videobanden). En natuurlijk werd deze serie gekocht, alsof die ouders wisten wat een leuke en minder leuke serie was? Mijn ouders denken nog steeds dat ze in elke serie achter een schat aanzitten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind de plaaggeest niet slecht maar minder als de andere series

dat komt doordat deze serie minder spannend is als de andere

ik vind de serie van de verdwenen kroon het best

zo goed geformuleerd? :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben het met je eens, maar toch vind ik het wel een leuke serie!

Ik heb zelf gestemd op De geheimzinnige opdracht, Ik vond die

serie's heel saai om door dat al die landen maar een pakje op te zoeken!

Ik vond die serie opzich best leuk! Sommige landen waren ook erg mooi, wat 't ook leuk maakt om naar deze serie te kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind de geheimzinnige opdrachtgever de minste omdat er jammer genoeg te weinig actie in zit. de Luxemburg aflevering vind ik de beste eruit vanwege operatie geniaal met Child of the sea op de achtergrond _O_

De huilende professor vind ik zelf niet zo slecht :) Vooral de droomwerelden zijn super ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind de geheimzinnige opdrachtgever de minste omdat er jammer genoeg te weinig actie in zit.

genoeg te weinig whaha? neem aan gewoon te weinig ;) je hebt overigens wel gelijk. Beetje weinig actie helaas. Operatie Geniaal is wel leuk :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
*b2* Ow sorry dan verstond ik je verkeerd ;)

*harry* foutje moet kunnen ;)

maja ff on topic.

In Amerika zit ook weinig actie maar vind hem net iets beter dan Europa. En de plaaggeest is de eerste B&A serie die ik ooit gezien heb dus scoort toch iets hoger bij mij :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind de geheimzinnige opdrachtgever de minste omdat er jammer genoeg te weinig actie in zit. de Luxemburg aflevering vind ik de beste eruit vanwege operatie geniaal met Child of the sea op de achtergrond _O_

De huilende professor vind ik zelf niet zo slecht :) Vooral de droomwerelden zijn super ^O^

Ja vooral het radioverhaal van de ridder in het kasteel.

*adriaan* Hij weerpt een blik door het raam.

Bassie gooit een blikje.

Man:HE KEN JE NIET UITKIJKE!!!

*adriaan* Hij sloeg een pak van zijn hard.

Bassie gooit een pak van zijn hart.

Of Bassie die een ontstopper gebruikt als ze elkaar zoenen.

Echt geweldig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...