djkoelkast Posted December 24, 2010 Posted December 24, 2010 Een hele fijne kerst alvast en tot volgende week, nog een weekje en dan alweer 2011 Dat we maar veel nieuwe users krijgen Quote
Hinse Posted December 24, 2010 Posted December 24, 2010 Ja, iedereen een gezellige kerst gewenst! Quote
randy_roes Posted December 25, 2010 Posted December 25, 2010 Zalig kerstfeest iedereen, ik hoop dat de familiefeesten slechts een minieme kwelling waren en dat de cadeautjes leuk waren (de mijne zijn het zeker: een fles single malt van 35 jaar oud, een boek over het combineren van wijn en een aantal cadeaucheques) Quote
Ross Posted December 25, 2010 Posted December 25, 2010 Zalig kerstfeest iedereen, ik hoop dat de familiefeesten slechts een minieme kwelling waren en dat de cadeautjes leuk waren (de mijne zijn het zeker: een fles single malt van 35 jaar oud, een boek over het combineren van wijn en een aantal cadeaucheques) Familiefeesten doen we gelukkig niet aan, kom wel om in de kaartjes Cadeautjes heb ik met mijn verjaardag al gehad, dus dat kan wel even weer Single malt, en dan ook nog 35 jaar oud, heerlijk Quote
Joost Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 Het zit er al weer bijna op, nog 1 week richting oudjaar. Hopelijk iedereen de kerst overleefd Nu op naar de oliebollen en The Eagles! Quote
Hinse Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 Heb het overleefd in het uiterste westen van Zeeuws-Vlaanderen. Geen cadeaus, wel familiebezoek. Nu inderdaad nog het jaar uitknallen en we hebben het weer gehad. Quote
djkoelkast Posted December 22, 2011 Author Posted December 22, 2011 Dit topic mag dit jaar weer omhoog Quote
Hinse Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 Iedereen fijne kerstdagen! Deze kerstkaart had ik even snel in elkaar gephotoshopt en is in fysieke vorm bij familie bezorgd. Het minste dat ik kan doen is jullie de digitale vorm te geven. Quote
Logitech Posted December 23, 2011 Posted December 23, 2011 Ik wens jullie natuurlijk niks minder, fijne feestdagen! Quote
randy_roes Posted December 24, 2011 Posted December 24, 2011 zalige kerst iedereen en op naar een beter 2012! Quote
djkoelkast Posted December 24, 2011 Author Posted December 24, 2011 zalige kerst iedereen en op naar een beter 2012! Och, dan vergaat toch alles. Quote
randy_roes Posted December 25, 2011 Posted December 25, 2011 Daarom moeten we er een goed jaar van maken Quote
djkoelkast Posted December 25, 2011 Author Posted December 25, 2011 Laten we beginnen met het verdubbelen van het aantal actieve users, lijkt mij een goed idee Quote
Logitech Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 Kerstdagen zitten er weer op! Iedereen fijne kerst gehad? Quote
djkoelkast Posted December 25, 2012 Author Posted December 25, 2012 Streven blijft hetzelfde als vorig jaar, we hebben het denk ik niet gehaald Iedereen een fijne kerst toegewenst Quote
Ross Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 Uiteraard vanuit Tubbergen ook een fijne kerst aan allen! Quote
djkoelkast Posted December 26, 2012 Author Posted December 26, 2012 Mooie cover gemaakt ook nog Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.