djkoelkast 15 juni 2011 gestart Share 15 juni 2011 gestart Vorige topic: En hier weer verder. Het ging over thee geloof ik Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mofskie 15 juni 2011 gepost Share 15 juni 2011 gepost Thee inderdaad, voor de echte man Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 juni 2011 gepost Share 15 juni 2011 gepost In een topic waar de titel het begrip 'geleuter' bevat, mag je inderdaad wel theeleuten verwachten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juni 2011 gepost Auteur Share 15 juni 2011 gepost IK BEN JUFFROUW THEELEUT Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 15 juni 2011 gepost Share 15 juni 2011 gepost Juffrouw Theeleut Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 17 juni 2011 gepost Share 17 juni 2011 gepost In een topic waar de titel het begrip 'geleuter' bevat, mag je inderdaad wel theeleuten verwachten. We kunnen het ook over de andere betekenis van het woord leuter hebben... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 juni 2011 gepost Share 17 juni 2011 gepost We kunnen het ook over de andere betekenis van het woord leuter hebben... Vertel? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juni 2011 gepost Auteur Share 17 juni 2011 gepost En origineel: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 18 juni 2011 gepost Share 18 juni 2011 gepost (aangepast) Vertel? leuter 1) Geklets 2) Houten schepje 3) Iemand die druk praat 4) Kletskous 5) Kletsmajoor 6) Leuteraar 7) Maatlat 8) Maatlatje 9) Mannelijk geslachtsorgaan 10) Penis 11) Persoonsbenaming 12) Schop mannelijk geslachtsdeel; penis leuter - (vulgair) mannelijk geslachtsdeel; penis Relaties met andere woorden Hyperoniem: lichaamsdeel Synoniem: derde beentje; fallus; fluit; geslachtsdeel; genotsknots; jongeheer; knots; lid; lul; mannelijk lid; mannelijkheid; penis; piel; piemel; pik; pisser; plasse... 18 juni 2011 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 19 juni 2011 gepost Share 19 juni 2011 gepost Hahahaha, derde beentje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juli 2011 gepost Auteur Share 13 juli 2011 gepost IK HEB ANTWOORD VAN ANITA EN EEEEEEEEEEEEEEEEEED _O_ *O* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 14 juli 2011 gepost Share 14 juli 2011 gepost OMG :') :') :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 juli 2011 gepost Share 15 juli 2011 gepost Ik heb ze afgelopen zondag live gezien. Geloof me, dan is het pas erg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juli 2011 gepost Auteur Share 15 juli 2011 gepost Erg leuk ja Even een sfeerimpressie van volkshelden Anita en Ed: http://www.youtube.com/watch?v=a6CahkcQl9U Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 juli 2011 gepost Share 15 juli 2011 gepost Geef mij maar Caraibisch Carnaval :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juli 2011 gepost Auteur Share 15 juli 2011 gepost Geef mij maar Caraibisch Carnaval :') Bassie boven Anita en Ed verkiezen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 juli 2011 gepost Share 17 juli 2011 gepost (aangepast) Geef mij maar Caraibisch Carnaval :') Mij niet, dan heb ik weer een copyrightclaim aan mijn broek. AL MIJN YOUTUBE-KANALEN WEG, DOOR potjandozie 1 FUCKING KUTRECLAME VOOR DE AFSCHEIDSSHOW, DIE IK verdikkie DESTIJDS ZELF VAN VIDEOBAND HEB AFGEHAALD (Geupload voor de B&A site met de filmpjes aan kwam zetten). Het is een fucking reclame, het promoot het duo. Nu zijn AL mijn kanalen weg door copyright-claims. Ook mijn YouTubekanaal met eigen video's erop (Optreden bij Bananasplit, for one). De video's zijn er nog, maar de views en de 2200 favoriete video's zijn wel gone. Dat faalt best wel. 17 juli 2011 aangepast door djkoelkast gevloek is niet nodig he Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juli 2011 gepost Auteur Share 17 juli 2011 gepost Ik ben nu ook vereeuwigd bij alle 138 fans van Anita en Ed Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 juli 2011 gepost Share 18 juli 2011 gepost Ik ben nu ook vereeuwigd bij alle 138 fans van Anita en Ed Nú ga ik je volgen. :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 juli 2011 gepost Auteur Share 18 juli 2011 gepost Nú ga ik je volgen. :') Nu pas, na al mijn kwaliteitstweets? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 juli 2011 gepost Share 18 juli 2011 gepost Nu pas, na al mijn kwaliteitstweets? ...Ja. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 juli 2011 gepost Share 18 juli 2011 gepost Zeg, ik zit hier net wat oude topics door te lezen en kom ineens langs een post van TimT, die een site aanprijst die de community in 2004 kon helpen met het maken van een Clown-film. http://members.chello.nl/freddy33/extramededeling.htm Het punt is echter, dat de site is gewijzigd in de 7 jaar tijd. Als ik het goed begrijp (En door de typfouten heenlees) is er dus iemand pissig op een schoolboekenuitgeverij omdat iemand ZIJN GEDICHT HEEFT GEPLAATST? :') Slaat nergens op dat ik dit post, maar vond het wel komisch het te lezen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 januari 2012 gepost Share 7 januari 2012 gepost Mr. Gonzo en ik zitten momenteel in een bierhuis. Wat moeten we bestellen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 januari 2012 gepost Auteur Share 7 januari 2012 gepost Mr. Gonzo en ik zitten momenteel in een bierhuis. Wat moeten we bestellen? GONZOOOOOOOO Een Postel Triple! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 januari 2012 gepost Share 7 januari 2012 gepost Ze hebben hier geen postel. Andere voorstellen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2012 gepost Auteur Share 8 januari 2012 gepost Zat hier verzonken in de laatste aflevering van Vermist van dit seizoen. Doe maar gewoon iets sterks Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 januari 2012 gepost Share 8 januari 2012 gepost Hahahaha, derde beentje Ik zit nu pas die synoniemen door te lezen (Nieuwe posts in dit topic, lol) en ik kan niet stoppen met lachen om... Genotsknots Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 maart 2012 gepost Auteur Share 7 maart 2012 gepost Ik heb wat oude, obscure trailers gevonden online, ik was die aan het kijken, maar bij de film Deadly Weapons weet ik wel wie de moordenaar is: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 7 maart 2012 gepost Share 7 maart 2012 gepost Ik heb wat oude, obscure trailers gevonden online, ik was die aan het kijken, maar bij de film Deadly Weapons weet ik wel wie de moordenaar is: die is van tante lotje getikt! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 maart 2012 gepost Share 7 maart 2012 gepost Ik heb wat oude, obscure trailers gevonden online, ik was die aan het kijken, maar bij de film Deadly Weapons weet ik wel wie de moordenaar is: _O_ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 maart 2012 gepost Share 8 maart 2012 gepost Ik heb wat oude, obscure trailers gevonden online, ik was die aan het kijken, maar bij de film Deadly Weapons weet ik wel wie de moordenaar is: Pffff Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 12 maart 2012 gepost Share 12 maart 2012 gepost Ik heb een paar posts van mij teruggelezen en ik zat echt te kijken! Wat was ik vroeger brutaal en eigenwijs tegen jullie zeg! Hierbij.. sorry ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 maart 2012 gepost Auteur Share 12 maart 2012 gepost Het zij je vergeven Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 maart 2012 gepost Share 12 maart 2012 gepost Wijsheid komt met de jaren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 maart 2012 gepost Share 13 maart 2012 gepost Ik heb een paar posts van mij teruggelezen en ik zat echt te kijken! Wat was ik vroeger brutaal en eigenwijs tegen jullie zeg! Hierbij.. sorry ! Jeugdzonden zijn er om vergeven te worden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 13 maart 2012 gepost Share 13 maart 2012 gepost Het zij je vergeven Wijsheid komt met de jaren Jeugdzonden zijn er om vergeven te worden Ahahaha Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 18 juli 2012 gepost Share 18 juli 2012 gepost TRAP! http://www.youtube.com/watch?v=OuO-s1kugLs&feature=player_embedded#! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 juli 2012 gepost Auteur Share 18 juli 2012 gepost Briljant Een aantal spellen herkend die ik nooit gespeeld heb op PC, een aantal spellen herkend die ik nooit gespeeld heb, maar echt wel heel erg goed Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 22 juli 2012 gepost Share 22 juli 2012 gepost M.U.L.E., ik heb er nog nooit van gehoord. Maar opeens wil ik het spelen. Wat ziet dat er briljant uit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 september 2012 gepost Share 8 september 2012 gepost Whoeps Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 september 2012 gepost Auteur Share 8 september 2012 gepost Whaha met die foto erbij, wat een boeventronie! Geweldig Duur fototje toch nog Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 september 2012 gepost Share 8 september 2012 gepost Ach ja, rijd maar een 15 km te hard in NLD... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 september 2012 gepost Auteur Share 8 september 2012 gepost Ach ja, rijd maar een 15 km te hard in NLD... Dat zal wel 100+ euro kosten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 september 2012 gepost Share 8 september 2012 gepost Whoeps http://www.wdrmaus.de/sachgeschichten/sachgeschichten/sachgeschichte.php5?id=82 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 september 2012 gepost Auteur Share 8 september 2012 gepost Whehe wat een goeie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 september 2012 gepost Share 8 september 2012 gepost http://www.wdrmaus.d...chte.php5?id=82 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 juli 2014 gepost Share 6 juli 2014 gepost Allo, 'n en kieken op 'n vééélóóó! Iemand daar? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 juli 2014 gepost Share 6 juli 2014 gepost Allo, dit is zo wel erg langzame chat.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juli 2014 gepost Auteur Share 7 juli 2014 gepost Elke 2 jaar een paar posts  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 juli 2014 gepost Share 7 juli 2014 gepost Snelheid is relatief, dus vergeleken met dode fora is dit nog een bruisend topic. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.