Ga naar inhoud
TMP

Overlijdens in het nieuws #2

Recommended Posts

Nadat eerder dit jaar Ben Hulsman ons is ontvallen, is zojuist bekend gemaakt dat Fred Vaassen is overleden.

Vaassen was vooral bekend uit de VARA-comedy 'Oppassen!!!', waarin hij 15 seizoenen lang de rol vertolkte van de Rotterdamse Harry Stevens, bekend van zijn steevaste uitspraak "Tering hee!". Naast Oppassen speelde hij gastrollen in GTST, Baantjer, Costa, Vrienden voor het Leven, Flodder en tal van andere series. Fred Vaassen is 76 jaar geworden.

p8RHuL4I_o.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toen ik dit topic zag oplichten dacht ik dat Cees Tol ‘alsnog’ zou worden gemeld... maar dit is toch een treurig onverwacht extra bericht ;(. Bekende rol in Oppassen! Maar als Baantjer-fan natuurlijk ook bekend als de memorabele ‘racist’ bij de moord op de bruid (in die tijd plat: “Turk.... heeft het gedaan!”). Het is blijkbaar tóch de dag van het ongeluk... :X

aangepast door MarsM

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minutes ago, samba-boy said:

Naja zeg, volgens onbevestigde maar betrouwbare bronnen waaronder Billboard zou Zweedse dj en producer Avicii op 28-jarige leeftijd zijn overleden. :O

Ja ik las het net.

In Oman; Over de doodsoorzaak wordt niets gezegd...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Acteur 'Mini-Me' Verne Troyer (49) overleden

De acteur Verne Troyer, beter bekend als 'Mini-Me' uit de Austin Powers is vandaag op 49-jarige leeftijd overleden.

Dat zegt een statement op de officiële Instagram- en Facebookpagina van de man.

"Het is met veel verdriet en zwaarmoedigheid dat we u mededelen dat Verne vandaag is overleden", begint het statement.

Hoewel in het statement wordt gesproken over depressie en zelfmoord, wordt er niet vastgesteld dat dat de doodsoorzaak van de acteur is.

Troyer werd in april nog opgenomen in het ziekenhuis omdat hij alcoholvergiftiging zou hebben en suïcidaal en overstuur zou zijn.

Troyer was daarvoor al vaker opgenomen geweest in een afkickkliniek vanwege zijn alcoholproblemen.

Of dit te maken heeft met Troyer's dood is niet bekend. 

Het statement vertelt over de moeilijke tijden die Troyer heeft gekend. ,,Verne was ook een vechter als het aankwam op zijn eigen gevechten.

Door de jaren heen heeft hij geworsteld en gewonnen, geworsteld en gewonnen, geworsteld, nog even gevochten, maar helaas was het dit keer te veel." 

Troyer werd bekend bij het grote publiek door zijn rol in de Austin Powers series als Mini-Me.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen