Jump to content

Show hier je laatste retroaankoop #4

Recommended Posts

Nou, al die prikken helpen gelukkig een hoop maar de absolute bescherming bieden ze nu ook weer niet (zie long covid, zie doorbraakinfecties). En het is maar afwachten of er niet een keertje een variant komt waar de huidige vaccinaties niet tegen helpen. Voorzichtigheid lijkt dus aangewezen. Als het aan mij lag kregen we eindelijk een keer de strenge lockdown die we al anderhalf jaar nodig hebben... maar ja, wie ben ik. :)

• Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eindeloos alles dichtgooien kan economische, fiscaal, psychisch enzovoorts gewoon niet.

https://amp.scmp.com/news/asia/southeast-asia/article/3148514/coronavirus-southeast-asian-countries-choose-reopen

Er zijn miljarden mensen teveel op aarde en iedereen inenten kan niet. Dus de realiteit is dat het beter is om eerlijk te zijn en alles open te gooien zonder verdere beperkingen. Hier in Florida gaat dat al vanaf het begin prima namelijk.

En natuurlijk komen er varianten die de inentingen zullen omzeilen. Dat is natuurlijke selectie.

ik heb al twee keer COVID gehad en het ook opgezocht (super druk winkelcentrum bezocht tijdens feestdagen). Natuurlijke immuniteit is het beste en besmetting is toch onvermijdelijk. Ik ga mezelf niet opsluiten.

En door J&J heb ik nu al weken huiduitslag: super irritant.

Mijn schoonvader (70+), een oom (70+), een neef van mijn schoonmoeder (80+) en een vriend (30+) zijn aan COVID overleden. Allen hadden een zeer zwak immuunsysteem door onderliggende kwalen. Een zware griep zou ze ook fataal zijn geworden waarschijnlijk.

COVD-zorg splitsen van de reguliere zorg en gaan met die banaan.

Dat is mijn mening.

Edited by PeterNC

Als iemand uit de VS klaagt over bevolkingsdichtheid, dan zit daar soms wel een nare bijsmaak aan. Globaal gezien is het waar, maar de VS is niet bepaald dichtbevolkt naar wereldwijde maatstaven, als je de ligging en klimaatclassificatie in aanmerking neemt.

Fijn voor je dat jij wel weet hoe alles opgelost moet worden. Hou je nou maar bij je lenovo's, misschien vind je nog een keer een mooie 701C.

Want dit soort onderwerpen leidt toch nooit tot iets goeds, en het komt de sfeer ondertussen ook niet ten goede.

Ik klaag niet. Ik geef alleen maar feiten aan. Uiteindelijk is iedere mens korte tijd op aarde en hebben we individueel weinig tot geen invloed op zaken zoals virussen, exponentiële bevolkingsgroei, vervuiling en opwarming van de aarde. En ik heb geen oplossing. Ik geef alleen maar aan dat uiteindelijk alles open doen onvermijdelijk zal blijken. Dus beperkingen zijn alleen maar uitstel van het onvermijdelijke. Meneer Fauci is erg op de VS gericht (typisch euvel in grote landen: niet voorbehouden aan de VS) dus in feite geeft hij al aan dat het zinloos is. Met miljarden mensen zonder prikken evolueert het virus er flink op los namelijk. En de grenzen eeuwig dichthouden kan natuurlijk niet. Want zodra de grote meerderheid is geprikt werken de inentingen al niet meer naar behoren en begint het weer van voor af aan. Plus dat de prikken besmetting bij Delta al niet tegengaan en alleen catastrofale gevolgen in de meeste gevallen voorkomen.

https://www.deseret.com/coronavirus/2021/9/15/22674338/dr-fauci-monster-doomsday-variant-covid-19

https://news.google.com/covid19/map?hl=en-US&state=7&mid=%2Fm%2F02j71&gl=US&ceid=US%3Aen

Edited by PeterNC