Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Kent er iemand een site over Argaï? Dat is een Nickelodeon-serie dat altijd 's nachts komt. Neem ik altijd op. Iemand?

Ik weet de site niet maar Argaï is wel leuk :P DJ vind dus totaal niet :P

Maar zoek eens op google

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als Argaï er is lig ik al te slapen. :P

Dus ik kijk het nooit.

Wat voor toegevoegde waarde heeft je post dan? Hij vraagt of iemand een Argai site weet. Jij weet het niet, ik weet het niet. Het verschil is dat ik mijn mond hou, omdat ie niks aan die info heeft. Zo vervuil je topics en zijn ze een ramp om door te zoeken op nuttige info.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind het vreselijk, ik wacht altijd tot Montana komt :P

niet dat dat leuk is maar dat is zo slecht dat het leuk is, maar dat komt eigenlijk alleen door de stem van Montana zelf: Frits van Deursen

Frans. En wat ik tegen Rancho zei, geldt ook voor jou, meneer site-admin.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Nog ff on tropic (zag dat later pas :X ) Volgend mij bestaat er nog geen site over argai. Ik heb dat ook eens opgezocht voor mijn broertje. Toen ook niets gevonden. Heb nu ook weer eens gekeken, maar volgens mij niet dus als je ooit eens een argai site wilt maken ben je waarschijnlijk de eerste (of 1 van de eersten)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het een prachtige serie met een goed verhaal. De stemmen zijn zeer goed ingesproken en de muziek is geweldig.

Ja vind dit ook een zeer goeie serie, heb ook al eens gezocht op internet, maar zonder enig resultaat, wel wat franse sites. En de muziek, is dacht ik van Didier Julia, een fransman.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik heb zelfs trouwens eens een tijdje de afleveringen van Argaï bijgehouden. Ik weet ze nog niet allemaal. Als iemand me kan helpen, graag. Ik zoek de Nederlandse titel van de aflevering, zoals je die aan het einde van de aflevering hoort:

Mis het niet! Het volgende spannende avontuur in tijd en ruimte, getiteld: ...

Hier komt mijn lijst:

1. Prins Argaï

2. De gemaskerde dief

3. New York, 2075

4. F-107

5.

6. De Notre Dame in Parijs

7. De Mandrake

8. Het amulet van de farao

9. De Kruisvaardersweg

10. Alyasha

11. Nevels in Venetië

12. De redding van Broeder Tich

13. Het betoverde woud

14. Het land van de kilten

15. De lotusbloem

16. De woestijn van Awicango

17. Het klooster van Tirloch

18. Het riddertoernooi

19.

20.

21. De heilige parel

22.

23.

24.

25.

26. Het laatste gevecht

Zoals gezegd: Als iemand er nog een paar weet, zeg het maar!

(Oké, er zal misschien niemand zo gek zijn als ik om die afleveringen bij te houden, maar ach!)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...

Voor de liefhebbers heb ik hier dan nog de complete lijst:

01: Prins Argai

02: De gemaskerde dief

03: New-York, 2075

04: F. 107

05: De lange reis

06: De Notre Dame in Parijs

07: De mandrake

08: Het amulet van de farao

09: De kruisvaardersweg

10: Alyasha

11: Nevels in Venetië

12: De redding van Broeder Tich

13: Het betoverde woud

14: Het land van de Kelten

15: De lotusbloem

16: De woestijn van Awikango

17: Het klooster van Tirloch

18: Het riddertoernooi

19: De grote ontsnapping

20: De wilde orchidee

21: De heilige parel

22: Het wierookvat

23: De fee MeLusine

24: De witte vrouw

25: Angel

26: Het laatste gevecht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor de liefhebbers heb ik hier dan nog de complete lijst:

01: Prins Argai

02: De gemaskerde dief

03: New-York, 2075

04: F. 107

05: De lange reis

06: De Notre Dame in Parijs

07: De mandrake

08: Het amulet van de farao

09: De kruisvaardersweg

10: Alyasha

11: Nevels in Venetië

12: De redding van Broeder Tich

13: Het betoverde woud

14: Het land van de Kelten

15: De lotusbloem

16: De woestijn van Awikango

17: Het klooster van Tirloch

18: Het riddertoernooi

19: De grote ontsnapping

20: De wilde orchidee

21: De heilige parel

22: Het wierookvat

23: De fee MeLusine

24: De witte vrouw

25: Angel

26: Het laatste gevecht

Oh geweldig, dank je wel!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Ik vind het een geweldige serie - moderne robots en intussen ook moedige prinsen. Toekomst en verleden. 2075 en 1250. New-York en Tirloch. Ik stel nu 's nachts altijd de timer op de dvd-recorder in, maar het komt ook zo op afwisselende tijden, zodat ik ook al stukken van/hele afleveringen gemist, zoals bijv. De Gemaskerde dief (2), De Notre-Dame in Parijs (6),De kruisvaardersweg (8 of 9) en Het Land van de Kelten (14).

Maar waarover mijn bericht nu feitelijk gaat: Aangezien er nog geen (Nederlandse) site van Argai bestaat wou ik er een maken. In het frans is er ook een site, maar ja met een afleveringenlijst en wat plaatjes. En er is ook een Nederlandse site waar enkel de afleveringentitels opstaan. Maar goed, wat zou ik allemaal op die site kunnen zetten? (Behalve natuurlijk een afleveringenlijst) Hebben jullie geen idee? Ik zou heel blij zijn met wat ideeen. Het zou een leuke site worden voor jullie kinderen, broertje(s)/zusje(s) of gewoon voor jezelf.

Overigens, voor het verhaal van Argai: da's echt een heel verhaal. Ik zal het proberen in het kort samen te vatten (meestal als ik dat zeg wordt het toch een lange samenvatting maar het is te proberen).

Tirloch,1250. Koning Khar voort oorlog tegen de slechte koningin Oriale, ook wel de barbarenkoningin genoemd, die het koninkrijk Tirloch wil overnemen. Zijn zoon, prins Argai vecht mee in de oorlog. Hij laat zijn verloofde Angel, die nog in de leer zit in het klooster, achter bij haar "leraar", Broeder Tich. Als ze op een dag zijn aan het korenoogsten komt er, als broeder Tich even weg is, een vrouw naar Angel toe die haar uit een kruik laat drinken. Even later valt Angel bewusteloos neer en de vrouw kijkt haar diep in de ogen. Het is koningin Oriale. Door dit met jonge meisjes zoals Angel te doen steelt ze hun jeugd en schoonheid en blijft zo onsterfelijk. Broeder Tich blijkt toch iets gezien te hebben en vertelt het verhaal aan prins Argai. Nog een van de monniken, broeder Gregory laat Argai een boek zien met voorspellingen. Die voorspellingen blijken over hem en Angel te gaan. Uit een van de voorspellingen blijkt dat Argai naar de toekomst moet reizen om zijn verloofde Angel te redden. Een bliksemflits stuurt hem naar New York in het jaar 2075. Enkele robots merken hem op en Argai zoekt zijn toevlucht bij detective Oscar Lightbulb, zijn assistent Barnaby (spreek uit: Barneby) en hun secretaresse juffrouw Moony Moon. Dit drietal besluit Argai te helpen. In New York heerst intussen ene koningin Dhark. Uiteindelijk blijkt dat koningin Dhark en koningin Oriale eendezelfde persoon zijn. Oriale is immers onsterfelijk en heeft haar nam veranderd is koningin Dhark. Na diverse vluchtpogingen voor de legers/robots van koningin Dhark gaan Argai,detective Oscar, Barnaby en juffrouw Moon op zoek naar het boek der voorspellingen. Ze vinden het in de Notre-Dame in Parijs. Gelukkig heeft Oscar het allemaal in zijn computerarmband opgeslagen, want de koningin steelt het boek. Uit dit boek blijkt dat er 13 ingredienten moeten worden gevonden om de betovering van Angel te verbreken. Het 4tal reist door de tijd met de tijdmachine van Oscar's oude schoolvriend Hugsley Barns. Maar koningin Dhark/Oriale zit hen steeds op de hielen met haar kruipige assistent op een houten poot: Greco...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kijik, dat vind ik dus een geweldig leuk idee. Met montana erbij, vind ik dat een goede invulling van de nacht op nickelodeon. Zelf ben ik de laatste tijd ook bezig ze op te nemen maar dan op video. Ik mis nu nog afl. 1 t/m 7, en 13 t/m 20.

Waar ik dan altijd (of tenminste nu ook in dit geval) wel weer benieuwd naar ben is de muziek. Heb gezien dat die door Didier Julia gemaakt is, maar of dit dan te krijgen is op cd zou ik dan weer niet weten.

Wat je er op zou kunnen zetten:

- de muziek

- de stemmen (door wie ingesproken)

Misschien heb je er wat aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kijik, dat vind ik dus een geweldig leuk idee. Met montana erbij, vind ik dat een goede invulling van de nacht op nickelodeon. Zelf ben ik de laatste tijd ook bezig ze op te nemen maar dan op video. Ik mis nu nog afl. 1 t/m 7, en 13 t/m 20.

Waar ik dan altijd (of tenminste nu ook in dit geval) wel weer benieuwd naar ben is de muziek. Heb gezien dat die door Didier Julia gemaakt is, maar of dit dan te krijgen is op cd zou ik dan weer niet weten.

Wat je er op zou kunnen zetten:

- de muziek

- de stemmen (door wie ingesproken)

Misschien heb je er wat aan.

Deze afleveringen mis ik nog: (ik weet het, deze had ik ook al in mijn vorige bericht gezet - maar niet allemaal)

Niet geheel compleet:

Chapters/afleveringen 2, 6, 9, 19

Helemaal niet:

Chapters/afleveringen 8, 14, 19,22

Maar je zei over de muziek en de stemmen. Waar moet ik die dan opzoeken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sorry Frey, dan moet ik je teleurstellen. Argai chapter 26 (laatste dus) is deze nacht al geweest. Vandaag komt weer chapter 1.

Wat jammer nou voor je :'(

Ik heb vannacht de op een na laatste nog opgenomen hoor :P

Ergens na 4 uur komen inderdaad de volgende afleveringen al. Maar die komen de volgende nacht weer, tot een uur of 4 of nog iets later. Daarna komt weer de volgende enz. enz.

-edit-

Ah, 5 uur dus :)

Ik kijk altijd tot een uur of 4 :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Deze afleveringen mis ik nog: (ik weet het, deze had ik ook al in mijn vorige bericht gezet - maar niet allemaal)

Niet geheel compleet:

Chapters/afleveringen 2, 6, 9, 19

Helemaal niet:

Chapters/afleveringen 8, 14, 19,22

Maar je zei over de muziek en de stemmen. Waar moet ik die dan opzoeken?

Ik kan je als tip geven dat je je videorecorder in moet stellen op 05:00 uur, dan heb je het sowieso, want om 05:00 uur precies begint altijd de aflevering die de volgende nacht steeds herhaald wordt. Vannacht om 05:00 uur begint de eerste aflevering. ;)

En hoe is het mogelijk: Ik was dus ook van plan om alles achter elkaar te zetten op video. Maar ik ben van plan om het verhaal door te laten lopen, dus niet steeds intro, terugblik en vooruitblik, maar ik probeer de video zó aan te zetten dat alles gewoon achter elkaar staat. Ik heb van de week de intro opgenomen, en vannacht zet ik de video aan na het verschijnen van de afleveringtitel. Ik ben wel benieuwd of alle 26 delen er wel oppassen, ik heb een band van 8 uur, dus ik denk dat dat wel lukt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi, zo te zien hebben wij hier al veel Argai-kijkers!!! Des te meer redenen om een site te gaan maken. Ik was eigenlijk van plan om 2 sites te gaan maken. Anders wordt het een beetje rommelig.

Maar goed - er wordt nu aan de sites gewerkt.

Zo, nu ga ik maar eens slapen. 't Is bijna 0.05.

Hopelijk tot morgen op dit forum!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb tragisch nieuws wat betreft de nacht van Nickelodeon. Op de Wikipedia-pagina van Nickelodeon staat het volgende:

(vanaf 5 september 2005 zendt Nickelodeon zoals in België van 06:00 tot 18:00 uit.)

Vanaf 5 september zendt Nickelodeon dus helaas helaas helaas niet meer 's nachts uit. En dit betekent dus ook dat we dan ook Argaï, Montana, Calimero en De Bereboot moeten missen! :( :( :( Rotzakken bij Nickelodeon!

TV Fan, ik heb nog wel een handige pagina gevonden voor je website. Het is de Wikipedia-pagina van Argaï. Hier staat een lijst met afleveringen op en een lijst met de Nederlandse stemmen (leuke info overigens, wie wist nou dat Angele gedaan werd door Lottie Hellingman?).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arga%C3%AF

Ik ga Nickelodeon even een mailtje sturen met wat er waar is van het eerder genoemde nieuwtje. Ik houd jullie op de hoogte.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vanaf 5 september zendt Nickelodeon dus helaas helaas helaas niet meer 's nachts uit. En dit betekent dus ook dat we dan ook Argaï, Montana, Calimero en De Bereboot moeten missen! :( :( :( Rotzakken bij Nickelodeon!

ik moet nu echt een paar keer opblijven en een hele nacht nick opnemen, echt serieus ik doe die de mol nog is wat :(
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik moet nu echt een paar keer opblijven en een hele nacht nick opnemen, echt serieus ik doe die de mol nog is wat :(

Jij bent dus ongeveer net zo boos als ik ben. Ik ga ook nog genieten van de nachten die er nog zijn. :'(

Ik heb overigens nog geen antwoord gehad op mijn e-mailtje aan hun. Voor degenen die het weten willen, dit heb ik ze gemaild:

Beste medewerkers van Nickelodeon,

Ik las net op http://www.wikipedia.nl dat jullie vanaf 5 september alleen nog maar gaan uitzenden tussen 06:00 en 18:00 uur. Dit betekent dus het einde van de Nickelodeon-nacht en het einde voor programma's als Argaï, Montana, Calimero, De Bereboot en Thomas the Tank Engine. Dus ik wil jullie vragen of het klopt. Wat is er waar van dit verhaal? En zo ja, waarom stoppen jullie met deze uitzendingen?

Ik ben namelijk lid van een forum waar wij met z'n allen uitvoerig discussiëren over Bassie & Adriaan (waar het forum voor opgericht is), maar we hebben het ook regelmatig over andere tv-programma's. Er zijn daar ook een aantal leden (waaronder ikzelf) die fan zijn van Argaï. Er is zelfs iemand van plan om een website te maken rond Argaï. Wij vinden het dus ook ontzettend jammer dat deze serie en daarbij de andere nachtseries dan verdwijnen. Gelooft u me: er zijn in Nederland nog veel meer andere kijkers die elke nacht weer genieten van de series die jullie dan uitzenden. En die zullen het ook zeker jammer vinden dat Nickelodeon de nacht zomaar uit handen geeft aan Talpa. Eerder hebben jullie al tot onze ontrevenheid de avond van Nickelodeon (waar Bassie & Adriaan een deel van uitmaakte) uit handen gegeven om Talpa te laten uitzenden met programma's die totaal niet van hoge kwaliteit zijn.

Ook vinden wij het jammer dat jullie in het nieuwe tv-seizoen Bassie & Adriaan op zo'n vervelend tijdstip, 08:45 uur, gaan uitzenden. Wij hopen dus ook van harte dat jullie gewoon doorgaan met de uitzendingen in de nacht, en dat zelfs misschien de avond van Nickelodeon nog terugkomt mocht Talpa het niet redden. Dat laatste hebben jullie natuurlijk niet voor het zeggen, maar dat eerste hopelijk wel. U zou ons er erg blij mee maken. Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen.

Groeten,

Ik hoop dat ik nog antwoord van ze krijg voor het zover is. Misschien dat het helpt als er een aantal anderen hier ook nog even een mailtje sturen. Ik hoop dat we ze nog tegen kunnen houden, maar ik heb weinig hoop. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed, wat heb ik er (http://nickatnightseries.web-log.nl) nu opstaan:

- een soort welkomswoord

- een archief

- een wie-lijstje (te zien hoeveel mensen er op dit moment op de site staan)

- Deze week in Argai

- Argai specials 1 + 2 (Chapter 1 en 2)

- Montana special (aflevering van vanmorgen 05.30)

- Afleveringengids Argai+ Montana (word m.i.v. vandaag goed bijgehouden)

- Personageoverzicht Argai

Zeer binnenkort:

- Nederlandse stemmen Argai + Montana

- Personageoverzicht Montana

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds geen e-mail gekregen van Nickelodeon, maar ik ben zelf wat gaan speuren op het internet, en ik ben erachter gekomen hoe de nacht van Nickelodeon er vanaf 5 september uitziet.

Wat op de Wikipedia-pagina staat is dus niet juist. Nickelodeon blijft uitzenden tussen 02:00 en 18:00 uur. De Nickelodeon-series die momenteel uitgezonden worden (Argaï, Montana, Calimero, De Bereboot en Thomas the Tank Engine) vervallen en daarvoor in de plaats komen Nick Jr-series. Dit zijn programma's voor peuters en kleuters uit het zogenaamde Nick Jr blok. Dit is de nachtprogrammering vanaf 5 september:

02:00 Peppa Pig

02:05 BoohBah

02:25 Oswald

02:35 Rubbadubbers

02:50 Noddy

03:00 Pieter Post

03:15 Kleine Rode Tractor

03:25 Peppa Pig

03:30 BoohBah

03:50 Oswald

04:00 Rubbadubbers

04:10 Noddy

04:20 Pieter Post

04:35 Kleine Rode Tractor

04:50 Noddy

05:00 BoohBah

05:20 Clifford

05:45 Noddy

05:55 Blues clues

06:25 Dora

06:45-18:00 Dagprogrammering

Dit is dus het officiële einde van Argaï!

Mijn mening:

Ik heb hier dus absoluut geen woorden voor! Welke kleuter zit er nou in godsnaam 's nachts televisie te kijken???!!! En nog wel in de plaats voor topseries als Argaï, Montana, Calimero en De Bereboot. Nickelodeon heeft het nu echt helemaal verpest!

P.S: :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb nog steeds geen e-mail gekregen van Nickelodeon, maar ik ben zelf wat gaan speuren op het internet, en ik ben erachter gekomen hoe de nacht van Nickelodeon er vanaf 5 september uitziet.

Wat op de Wikipedia-pagina staat is dus niet juist. Nickelodeon blijft uitzenden tussen 02:00 en 18:00 uur. De Nickelodeon-series die momenteel uitgezonden worden (Argaï, Montana, Calimero, De Bereboot en Thomas the Tank Engine) vervallen en daarvoor in de plaats komen Nick Jr-series. Dit zijn programma's voor peuters en kleuters uit het zogenaamde Nick Jr blok. Dit is de nachtprogrammering vanaf 5 september:

02:00 Peppa Pig

02:05 BoohBah

02:25 Oswald

02:35 Rubbadubbers

02:50 Noddy

03:00 Pieter Post

03:15 Kleine Rode Tractor

03:25 Peppa Pig

03:30 BoohBah

03:50 Oswald

04:00 Rubbadubbers

04:10 Noddy

04:20 Pieter Post

04:35 Kleine Rode Tractor

04:50 Noddy

05:00 BoohBah

05:20 Clifford

05:45 Noddy

05:55 Blues clues

06:25 Dora

06:45-18:00 Dagprogrammering

Dit is dus het officiële einde van Argaï!

Mijn mening:

Ik heb hier dus absoluut geen woorden voor! Welke kleuter zit er nou in godsnaam 's nachts televisie te kijken???!!! En nog wel in de plaats voor topseries als Argaï, Montana, Calimero en De Bereboot. Nickelodeon heeft het nu echt helemaal verpest!

P.S: :(

Slaat inderdaad nergens op, ik kan me niet voorstellen dat kleine kinderen om 3 uur 's nachts naar Pieter Post gaan kijken. Maar ik heb het al vaker gezet: het beleid bij Nickelodeon is gewoon waardeloos *(*.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Slaat inderdaad nergens op, ik kan me niet voorstellen dat kleine kinderen om 3 uur 's nachts naar Pieter Post gaan kijken. Maar ik heb het al vaker gezet: het beleid bij Nickelodeon is gewoon waardeloos *(*.

Nee, dit is wel slim. De ouders zetten 's nachts de videorecorder aan, er is toch niks anders dat ze willen opnemen, en zetten overdag de kids voor de tape.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zijn er eigenlijk video's of DVD's van Argaï?

Vroeger kwam argai tock ook altijd, toen het nog op kindernet was. Toen vond ik het wel leuk, nu vind ik er niks meer aan. Of was dat weer wat anders :{ ?? Ik geloof dat die serie die ik toen keek wel op dvd of video uit is gebracht. Weet ik niet zeker..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zijn er eigenlijk video's of DVD's van Argaï?

Het is eigenlijk niet te geloven. In allerlei landen zijn er al Video's en DVD's van Argai uitgebracht (echter nooit de hele serie - het bleef bij 3 video's en DVD's met in totaal geloof ik afl.1 t/m 9). Zelfs in Spanje is Argai al uitgebracht. Maar hier in Nederland nog steeds niet.

Maak er gewoon 2 leuke boxsets van, opschriftje: bekend van Nickelodeon. 2 boxsets van elk 4 DVD's en dan breng je ook nog wel de losse uit. Boxset 1: Afl.1 t/m 13, boxset 2: Afl.14 t/m 26. Waarom niet?

Ik zal er een poll voor op de Nick at Night weblog zetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is eigenlijk niet te geloven. In allerlei landen zijn er al Video's en DVD's van Argai uitgebracht (echter nooit de hele serie - het bleef bij 3 video's en DVD's met in totaal geloof ik afl.1 t/m 9). Zelfs in Spanje is Argai al uitgebracht. Maar hier in Nederland nog steeds niet.

Maak er gewoon 2 leuke boxsets van, opschriftje: bekend van Nickelodeon. 2 boxsets van elk 4 DVD's en dan breng je ook nog wel de losse uit. Boxset 1: Afl.1 t/m 13, boxset 2: Afl.14 t/m 26. Waarom niet?

Ik zal er een poll voor op de Nick at Night weblog zetten.

Het is WEL te geloven. In Nederland is er haast geen populariteit voor Argai. Spijtig maar waar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik wou net zeggen, alsof iemand daarop zit te wachten ;)

Er zijn zoveel DVD-releases die niet echt verkopen. Bijvoorbeeld sommige Kruidvat-DVD's, zoals 6 DVD'S van "Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen,meneer" of "De bijbel" (tekenfilms van verhalen uit de bijbel). Maar het is ook nogal logisch dat niet veel kinderen Argai kennen. Argai zou eigenlijk meer bij Jetix (Veronica) thuis horen - dat is trouwens ook de zender (wel Jetix - toen nog Fox Kids Italie) dat Argai voor het eerst uitgezonden werd. Ik herinner me dat in de tijd dat Argai op een voor kinderen normaal tijdstip werd uitgezonden (iedere schooldag van 12.15-12.40/12.45 - ik keek toen ook) er veel meer kijkcijfers waren dan nu in Nick at Night. Hadden ze hem toen op video/dvd uitgebracht zou er waarschijnlijk veel meer belangstelling voor zijn geweest. Ah ja, nu is er geen kind meer die daarheen kraait, eh vraagt. Maar kijk eens hier op het forum: er zijn toch al een behoorlijk wat mensen die Argai opgenomen hebben of nu zijn aan het opnemen op video en DVD(waaronder ik zelf). Dus er zitten wel degelijk wat mensen te wachten op een DVD-release.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Argai zou eigenlijk meer bij Jetix (Veronica) thuis horen - dat is trouwens ook de zender (wel Jetix - toen nog Fox Kids Italie) dat Argai voor het eerst uitgezonden werd. Ik herinner me dat in de tijd dat Argai op een voor kinderen normaal tijdstip werd uitgezonden (iedere schooldag van 12.15-12.40/12.45 - ik keek toen ook) er veel meer kijkcijfers waren dan nu in Nick at Night.

Het was voorheen altijd op Kindernet, niet op Fox Kids. ;) Nickelodeon was vroeger namelijk Kindernet, vandaar. Toen keek ik nooit, omdat ik dacht: "Ach, dat is toch niks voor mij", maar nu het sinds januari 2004 op Nickelodeon komt, vind ik het een prachtige serie. Overigens komen de overige nachtseries Calimero, Montana, De Bereboot, Pieter Post (nu niet meer in de nacht) en Dommel (nu niet meer in de nacht) ook van het vroegere Kindernet. Nu brengt Nickelodeon toch wat oude Kindernet-series, in de nacht dus.

Overigens vind ik Argaï echt een programma voor de nacht. Dan is het nog lekker mysterieus. Ik heb een aflevering van Argaï die ik heb opgenomen eens overdag teruggekeken, maar dan is ie echt niet zo spannend meer.

Maar als ze één keer in de week overdag een aflevering van Argaï zouden uitzenden (bijvoorbeeld op zondagmiddag ofzo), dan zou het ook wat populairder bij de kids zijn en dan is er inderdaad ook wat meer behoefte aan een DVD-uitgave. Ikzelf zou het wel willen, een Argaï DVD-box! _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het was voorheen altijd op Kindernet, niet op Fox Kids. ;) Nickelodeon was vroeger namelijk Kindernet, vandaar. (...) _O_

Ik schreef ook niet dat Argai is uitgezonden bij Fox Kids NL, maar hij is wel voor het eerst uitgezonden bij Fox Kids Italie. En ik weet ook wel dat het altijd op Kindernet kwam,hoor. Maar goed, ik heb nog steeds geen reacties gehoord op de nick at night-series weblog. Wat vinden jullie ervan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 years later...

Haha je had helemaal gelijk!

Ik had dat topic niet gezien :-O

Ik heb me net voorgesteld ^^

En het spijt me als ik op dit oude topic had gereageerd.

Maar ik was niet zeker of ik op een oud topic moest reageren, of over het zelfde onderwerp een nieuw topic aan moest maken.

Maar goed, ik heb bijna de hele Argai collect compleet.

Ik mis alleen de delen:

16. De Woestijn Van Awikango (The desert of Awikango)

17. Het Klooster Van Tirloch (The Monastery of Tirloch)

Daarom dacht ik het eens hier te proberen.

Ik ben opzoek naar het liefste het nederlandse deel, maar engels is ook geen probleem.

Ik hoop dat een van de mede retroforum leden me kan helpen :)

Groetjes,

Jan Zonder Vrees.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...