Ga naar inhoud

Het geheim van de Sleutel, Speciale Editie: 11 januari 2005


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik ga hem morgen halen voor de gene die hem al hebben:

is het de moeite waard.

niet dat ik hem niet ga kopen als 't niet de moeite waard ik want al zou ik hem alleen al kopen voor de hoes

men zegt van wel...

het is dus zonder extra's en alleen die aflevering extra

overigens wel goede kwaliteit

ZEGT MEN

Link naar bericht
Delen op andere sites
Doeska en Lennert heeben hem al.

Misschien kan je beter eerst de berichtjes lezen.

Ik heb hem net gekocht bij de V&D. Ze hadden er nog maar eentje.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hem inmiddels ook. Eigenlijk al weer een paar uurtjes, maar ik post het nu pas omdat ik toen ik thuis kwam hem eerst bekeken heb.

De beeldkwaliteit is goed te doen. Het kan altijd beter, maar het is heel goed aan te zien. Bij de verloren aflevering, is helemaal onderin, het beeld een beetje uitgesmeerd. Zeg maar hetzelfde effect als je bij videobanden snel krijgt. Maar die uitgesmeerde rand is gelukkig zo klein, dat hij op de meeste tv's buiten beeld valt. Ook zijn er regelmatig (in de hele serie) zwarte vlekken en strepen te zien. Maar dit was in de vorige versie ook al het geval. Deze vlekken zijn overigens naar mijn gevoel in de verloren aflevering minder vaak aanwezig, dan in de rest van de serie. Maar ik heb de vlekken niet geteld, dus zeker weet ik het niet.

De geluidskwaliteit is wat mij betreft prima. Alleen klinkt B1 in de boot soms iets blikkerig. Dat is me bij de oude versie nooit opgevallen, maar ik zal het eens opzoeken, of het daar ook zo is.

De verloren aflevering is in ieder geval qua inhoud top. Vooral de grapige gebeurtenissen met de boeven bij de caravan. Er zitten twee liedjes in deze aflevering. Namelijk "Veilig oversteken" en "Naar bed".

Ik vind deze dvd om de inhoud een aanrader. Maar bij de volgende uitgave mag het beeld, van mij betreft iets beter opgeknapt worden. Ook al is het alleen maar het wegfilteren van de zwarte stippen en strepen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb 'm ook, bij de V&D, ik had het enige exemplaar, mweheheh. Straks kijken, ben erg benieuwd!

Leuke aflevering, blij dat ie gevonden is. Ik heb alleen even deze aflevering bekeken, dus ik weet niet of de daaropvolgende nog zijn aangepast... kan iemand dat even vertellen? Alweer een paar goofs gevonden ook, ik moet nu ontzettend mijn site gaan aanpassen. Iemand enig idee hoe de aflevering eigenlijk heet? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
^O^ Hallo Allemaal,hij is bij mij net afgelopen en hij was echt helemaal fantastisch.En ik heb hem ook bij de V&D gekocht.Ik vond het alleen jammer dat ze de andere afleveringen niet opgeknapt hebben,maar verder was hij top.En de DVD die in de hoes zit was ook erg mooi. ^O^
Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb 'm ook, bij de V&D, ik had het enige exemplaar, mweheheh. Straks kijken, ben erg benieuwd!

Leuke aflevering, blij dat ie gevonden is. Ik heb alleen even deze aflevering bekeken, dus ik weet niet of de daaropvolgende nog zijn aangepast... kan iemand dat even vertellen? Alweer een paar goofs gevonden ook, ik moet nu ontzettend mijn site gaan aanpassen. Iemand enig idee hoe de aflevering eigenlijk heet? :?

KLIK of anders hier Ik denk dus dat hij het nieuwe nummer heette.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb 'm ook, bij de V&D, ik had het enige exemplaar, mweheheh. Straks kijken, ben erg benieuwd!

Leuke aflevering, blij dat ie gevonden is. Ik heb alleen even deze aflevering bekeken, dus ik weet niet of de daaropvolgende nog zijn aangepast... kan iemand dat even vertellen? Alweer een paar goofs gevonden ook, ik moet nu ontzettend mijn site gaan aanpassen. Iemand enig idee hoe de aflevering eigenlijk heet? :?

In de daarop volgende afleveringen is me niets nieuws opgevallen. Als er iets gewijzigd is, dan moet het een kleinigheid zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mensen wat ik hier lees, miss is het helemaal niet waar maat ik lees het:

"Binnenkort op TV:

Bassie & Adriaan en de zoektocht naar aflevering 7

plot:

B&A verdenken de baron ervan dat hij aflevering 7 heeft gestolen en gaan op zoek naar de baron die na ontsnapt te zijn uit de gevangenis van zijn oude dag geniet op Isla Margaritha."

http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=1041471

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kreeg gister van bol een bericht dat hij verstuurd is, dus moet vandaag of morgen binnenkomen :D

ik kreeg ook een bericht binnen en een telefoontje. dat er een beperkt voorraad van is bij bol. Dus het kan enkele dagen vertraging oplopen vertelde ze mijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb hem binnen hoor *O* hij is echt helemaal te gek :D

Heb hem de 10e besteld bij bol.com, kwam vandaag binnen...

Het hoesje is echt chique! Glimmend zwart, echt cool!

ik heb hem al eerder besteld dan de 10e,

volgens mij de 5e januari al

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik bestelde de 10e, kreeg hem de 12e, acceptgiro, ik kreeg een e-mail UW BESTELLING IS VANDAAG VERZONDEN...

oh O} ... dat heb ik nog nooit meegemaakt. Alleen toen ik een mail stuurde nadat mn bestelling 1,5 week te laat was. Verder alleen bij bestelstatus 'verzonden'' zien staan

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

oh O} ... dat heb ik nog nooit meegemaakt. Alleen toen ik een mail stuurde nadat mn bestelling 1,5 week te laat was. Verder alleen bij bestelstatus 'verzonden'' zien staan

Ik heb nooit last gehad met Bol... altijd mailtjes en altijd op tijd (en vaak eerder)...

Link naar bericht
Delen op andere sites
bij de mediamarkt!! volop de nieuwe dvd van de sleutel!! voor 8,99!!!

Daar heb ik hem meteen de eerste dag gehaald.

Want Bol deed er te lang over. Het exemplaar van Bol heb ik trouwens nog niet binnen. En dat terwijl ik hem eind vorig jaar al heb besteld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb nooit last gehad met Bol... altijd mailtjes en altijd op tijd (en vaak eerder)...

Ik koop als sinds 2001 via Bol. ben over het algemeen wel tevreden, maar ik kan het nie hebben dat ik de dvd 18 december al bestelde en hem gewoon nog steeds niet binnen heb.. :?:'(

dit is wel vaker zo, en het is ook niet altijd het geval dat je een mailtje krijgt, soms gaat dat mis...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hem via Proxis.be, alleen nog niet binnen. Gister besteld voor €10.74, samen met deel 1 van de reis door amerika.

Ik was naar de stad gegaan om die dvd te zoeken maar ze hadden hem hier in dit godvergeten eindhoven gewoon nergens }:|:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien verloopt de distributie richting bol gewoon nog wat traag. Bij mij is het ook wel eens gebeurd dat een bestelling later kwam, omdat de voorraad op was en bol moest wachten op een nieuwe voorraadlevering O}

maar ze moeten toch reserveren dan neem ik aan dat ze er wel meer dan het gereserveerde in bestelling nemen bij de leverancier

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien verloopt de distributie richting bol gewoon nog wat traag. Bij mij is het ook wel eens gebeurd dat een bestelling later kwam, omdat de voorraad op was en bol moest wachten op een nieuwe voorraadlevering O}

Ik vind het vreemd dat mensen die de dvd later bestellen, hem soms eerder hebben dan iemand die hem eerder besteld. Het zou toch wel zo netjes zijn om het op volgorde van bestelling te doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En de DVD Bassie & Adriaan en het Geheim van de Sleutel Speciale Uitgave is vanaf vandaag ook verkrijgbaar bij Bassie's Speelgoed Postorders voor de prijs van € 9,00 per dvd!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind het vreemd dat mensen die de dvd later bestellen, hem soms eerder hebben dan iemand die hem eerder besteld. Het zou toch wel zo netjes zijn om het op volgorde van bestelling te doen.

zeker: 'wie het eerst komt, het eerst maalt' tog?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zou inderdaad wel veel eerlijker zijn.... maar een bestelling van 16 december zal inmiddels wel ergens in een laatje verdwenen zijn, die ze later ineens nog eens een keer terugvinden. De bestelling van djkoelkast komt 1 dag vantevoren binnen, dus wordt meteen verwerkt.... gewoon verkeerde administratie lijkt me.... :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is ook wel logisch, iedereen wil nu toch de completere versie.

Maar ik denk dat ze 'm in de winkels op verschillende plaatsen nog wel hebben, moet je wel snel zijn ;).

ja heb hem net besteld bij Free Record Shop (sorry wonderer maar tis nie anders)

ff geld over maken en dan krijgen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij Intertoys hadden ze nog 1 exemplaar en die was voor Freytje *O*

Die verloren aflevering is geweldig _O_

Je verdient het ;)

Maar ik vraag me toch af... verkoopt het nou zo goed of kopen de winkels weinig in? Ik had ook het enige exemplaar...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

verkoopt het nou zo goed of kopen de winkels weinig in?

Ik ben er inmiddels wel van overtuigd geraakt dat de winkels in mijn directe omgeving helemaal NIET inkopen. De laatste paar keer dat ik om een B&A-DVD ging heb ik telkens bot gevangen, dus ik denk dat ik het de volgende keer maar helemaal niet meer probeer en gewoon meteen uitwijk naar een internetwinkel. Dat lijkt mij nu ook de enige oplossing ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je verdient het ;)

Maar ik vraag me toch af... verkoopt het nou zo goed of kopen de winkels weinig in? Ik had ook het enige exemplaar...

In Epe kopen ze die shit dus gewoon niet in... Maar dat viel wel te verwachten met de Intertoys hier.. die heeft nooit nieuwe dingen... Blokker had um ook niet, maar dvds zijn niet echt iets wat voor hun belangrijk is denk k. Dus dat zullen ze maar eens in de zoveel tijd aanvullen....

Link naar bericht
Delen op andere sites

spoiler: Hij is wel coewl met die b1 en b2 bij het circus krijgt b1 die caravan op zijn tenen _O-

- edit: als je dingen wil neerzetten die sommigen nog niet gezien hebben en je daarmee iets verraad zet er dan spoiler voor en zorg voor witte tekst, op die manier voorkom je het 'per ongeluk lezen' terwijl je dat nog niet wilde-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...