gabber 25 februari 2004 gestart Share 25 februari 2004 gestart Hier kun je al je opmerkingen kwijt over de serie Liedjes uit Grootmoeders tijd. Voor de andere series moet je in een ander topic zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 25 februari 2004 gepost Auteur Share 25 februari 2004 gepost Ik vind het wel een leuke serie! Vooral dat liedje met die jager en die konijnen! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Hier kun je al je opmerkingen kwijt over de serie Liedjes uit Grootmoeders tijd. Voor de andere series moet je in een ander topic zijn. ik vind het wel een leuke serie alleen zijn sommige liedjes niet zo leuk Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Leuk gedaan, maar mis de vertrouwde Bassie & Adriaan spanning en humor... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Ik heb ze nog nooit gezien... Zou ook niet weten wat ik me erbij voor moet stellen. Ik heb wel een paar nummers van de CD, maar dat spreekt me echt absoluut niet aan. Kinderliedjes, meh. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Neej, het is ook niets voor mij. Ik wil spanning, avontuur, boeven... Maar voor degene die het leuk vinden is het leuk dat ze zoiets gedaan hebben (mooie zin ) Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Ik vind het geweldig als ze 'Rijden, rijden, rijden in een wagentje zingen'. Toen ik die beelden voor het eerst zag lag ik gewoon dubbel. (Ze zitten in de El Condor in Six Flags (of ten tijde van de opname Walibi Flevo)). Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Liedjes uit Grootmoederstijd is 1 van mijn lievelingsseries van B&A. Ik vind het echt geweldig dat b&A nog eens al die oude liedjes zingen op een hele leuke manier met een klein verhaaltje ertussen enzo ! Kortom, een geweldige serie! Ik ga hem binnenkort aanschaffen op DVD, want die ligt nu in Bart Smit Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Klik hier voor screenshots uit deze serie, met leuke actieshots van Adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 26 februari 2004 gepost Auteur Share 26 februari 2004 gepost Liedjes uit Grootmoederstijd is 1 van mijn lievelingsseries van B&A. Ik vind het echt geweldig dat b&A nog eens al die oude liedjes zingen op een hele leuke manier met een klein verhaaltje ertussen enzo !Kortom, een geweldige serie! Ik ga hem binnenkort aanschaffen op DVD, want die ligt nu in Bart Smit Ze liggen best wel vaak in de aanbieding bij Kruidvat voor €5! Vorige week nog! Heb je net gemist! helaas... Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 26 februari 2004 gepost Auteur Share 26 februari 2004 gepost Waarom staat deze serie eigenlijk niet bij info.bassieenadriaan.nl? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Waarom staat deze serie eigenlijk niet bij info.bassieenadriaan.nl? Omdat ik geen flauw idee had dat het een "serie" was. Er gebeurt toch verder niks? Het zijn toch sketches aan elkaar gebreid met liedjes? Als iemand voor mij de DVDs wil kopen, dan zal ik ze op de info-page zetten > Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Klik hier voor screenshots uit deze serie, met leuke actieshots van Adriaan Ja, vooral de middelste op de bovenste rij Ik zal wel eens zien. Ik wacht nog steeds op de rest van de gewone series op DVD Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Leuke serie en je kunt veel liedjes ook lekker meezingen Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 16 maart 2004 gepost Share 16 maart 2004 gepost ik heb video banden van b&a grootmoeder's tijd oude cover's zie foto (zeer slechte foto) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 maart 2004 gepost Share 16 maart 2004 gepost Heh, die foto's zijn best leuk. In die onderste lijkt Adriaan nog acrobaat, tijdje geleden dat ie zoiets deed, tof Jammer dat de kwaliteit een beetje te wensen overlaat Heb je geen scanner? Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 16 maart 2004 gepost Share 16 maart 2004 gepost ja hoor maar ik heb geen plaats voor die scanner tzou ook kunnen dat ik het niet meer kan instaleren , kzal dat ik tijd heb es kijken Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 maart 2004 gepost Share 27 maart 2004 gepost Ik vind aan deze geen ene reet aan. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 3 april 2004 gepost Share 3 april 2004 gepost Ik vond het in het begin nog wel leuk. Maar ik vind het maar niks ze hadden het gewoon nooit moeten doen Link naar bericht Delen op andere sites
Kasjper 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost De enigste productie van B&A waar ik totaal, maar ook totaal niets aan vind. Saaie liedjes (niet mijn smaak ) en erg saai Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost Deze serie kwam soms tussen de B&A series door. Sommige afleveringen zijn wel leuk, maar sommige weer niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost Klik hier voor screenshots uit deze serie, met leuke actieshots van Adriaan De link gaat niet ! Jammer... Link naar bericht Delen op andere sites
Superstar 9 mei 2004 gepost Share 9 mei 2004 gepost Wel leuke serie Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 mei 2004 gepost Share 9 mei 2004 gepost zeer leuke serie zeer zeer leuke serie zeer zeer zeer leuke serie kom kom, niet overdrijven. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 11 mei 2004 gepost Share 11 mei 2004 gepost Het is een beetje flauw, de grapjes, maar ik vind het wel leuk om al die liedjes uit mijn jonge jaren (!!) te horen. Vooral "Rijden, Rijden In Een Wagentje(eeh)" is erg leuk om te horen en te zien. Te horen vanwege de 2e stem van Bassie (heel goed gedaan!) en te zien omdat B & A tijdens het lied in een achtbaan zitten en uit alle macht proberen om een beetje met hun armen op het ritme mee te bewegen, terwijl ze er zowat uitvliegen. En Adriaan kijkt zo heel interessant bij de zin: "Als je dan niet rijden kunt, dan draag ik je." Ach, je moet het gewoon zien! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost Wat ik wel leuk vond was dat *bas* als oud vrouwtje was. Judekeij sasa Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost Wat ik wel leuk vond was dat *bas* als oud vrouwtje was. Judekeij sasa Ja, daar heb ik ook erg om moeten lachen! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Voor die dove man bij 'Boer wat zeg je van mijn kippen' konden ze volgens mij beter Joop of Harry Dikmans inhuren. Voor de rest een prachtige serie, met bekende liedjes. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Voor die dove man bij 'Boer wat zeg je van mijn kippen' konden ze volgens mij beter Joop of Harry Dikmans inhuren.Voor de rest een prachtige serie, met bekende liedjes. Ja, dat zou leuk geweest zijn. Als B2 zich had verstopt in een hooiberg en er natuurlijk net uitstapt terwijl B&A voorbij lopen! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Ik vind deze serie helemaaaaal niet leuk. Maar volgens mij doet Paul van Gorcum ook mee, als die jager. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Ik vind deze serie helemaaaaal niet leuk. Maar volgens mij doet Paul van Gorcum ook mee, als die jager. Nee, die jager wordt door iemand anders gespeeld. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost [..]Nee, die jager wordt door iemand anders gespeeld. Die snor doet in ieder geval wel aan de Baron denken, ja, dus ik snap wel dat ie dat dacht Maar deze persoon is niet lang genoeg. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost [..]Die snor doet in ieder geval wel aan de Baron denken, ja, dus ik snap wel dat ie dat dacht Maar deze persoon is niet lang genoeg. Ik dacht het niet alleen daarom, maar ik kan me ook herinneren Paul van Gorcum op de aftiteling te zien. Het zal wel verbeelding zijn geweest. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Veel mensen vinden deze serie niks aan. Zo dacht ik vroeger ook, maarja, het hoorde bij de verzameling. Toen ik hem had gekocht wilde ik even een klein stukje kijken, 10 minuten ofzo, maar bij het eerste liedje zat ik er al lekker in. Ik vergat de tijd en keek de dvd helemaal af. Tja, zo blijkt dat B&A voor mij niet saai kan zijn Het is een goede serie Link naar bericht Delen op andere sites
Da_PoWer_BoY 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost gewoon een saaie serie. en bassie en adriaan kunnen gewoon ook niet als de beste zingen, vooral adriaan niet. Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Ik vind het wel een leuke serie! Vooral dat liedje met die jager en die konijnen! klopt die scene was echt geweldig. toen het uitkwam keek ik er zelfs met me moeder naar. Zelfs zij vond die leuk. en als mijn moeder een bassie en adriaan iets leuk vind. dan moet het wel heel goed zijn! Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost gewoon een saaie serie. en bassie en adriaan kunnen gewoon ook niet als de beste zingen, vooral adriaan niet. volgens mij ben jij een beetje *b2* ! Ze verdienende en verdienen per jaar meer met zingen dan dat ik doe. Als ik zing dan krijg ik geld of ik wil ophouden. Adriaan kan niet zingen. Die man kan echt mooi zingen. Sorry neem me niet kwalijk. Maar hoeveel geld hebben ze verdient met zingen? Denk een aardig bedragje! Link naar bericht Delen op andere sites
Da_PoWer_BoY 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost ik had het vooral over adriaan =). Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Ik heb Grootmoeders tijd nog niet gehoord, maar op de Live CDs en DVDs kun je juist horen dat Adriaan WEL kan zingen, en Bassie iets minder. Dus volgens mij mankeer jij wat aan je auruh! Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Ik heb Grootmoeders tijd nog niet gehoord, maar op de Live CDs en DVDs kun je juist horen dat Adriaan WEL kan zingen, en Bassie iets minder. Dus volgens mij mankeer jij wat aan je auruh! *japie* je mankeert was aan die dingen *b2* die acrobaat kan geweldig zingen Link naar bericht Delen op andere sites
Pieter 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Ik vond t wel fun opzich, ik kon er vroeger altijd wel om lachen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost Nou, net gekeken. Ik moet zeggen... niet zo erg als ik had verwacht, maar het haaaaalt het niet bij enige andere serie. De tussenstukjes vind ik meestel wel grappig, maar het is wel overduidelijk voor kinderen... hoogtepunt: Bassie vertelt dat zijn oma in zo'n huisje heeft gewoond en Adriaan roept heel verbaasd dat de zijne ook in zo'n huisje woonde dieptepunt: Adriaan die dierengeluiden nadoet in zo'n vaag liedje Niet een DVD die ik voor de gein een keer op zou zetten... Vraag me wel ontzetten af waarom Adriaan na Amerika gewoon zijn ouwe bloes weer aantrekt. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost hoogtepunt: Bassie vertelt dat zijn oma in zo'n huisje heeft gewoond en Adriaan roept heel verbaasd dat de zijne ook in zo'n huisje woonde dieptepunt: Adriaan die dierengeluiden nadoet in zo'n vaag liedje Niet een DVD die ik voor de gein een keer op zou zetten... Vraag me wel ontzetten af waarom Adriaan na Amerika gewoon zijn ouwe bloes weer aantrekt. Die scène met het huisje van hun oma vond ik ook super, maar die scène met de dierengeluiden vind ik ook leuk hoor. Adriaans gezicht is zooo grappig als hij die dierengeluiden nadoet En de bloes? Misschien was de andere kapot, ofwel was z'n buikje te groot geworden en moest hij een nieuwe bloes hebben ( en hadden ze alleen nog het oude model van z'n bloes ) Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost [..]Die scène met het huisje van hun oma vond ik ook super, maar die scène met de dierengeluiden vind ik ook leuk hoor. Adriaans gezicht is zooo grappig als hij die dierengeluiden nadoet En de bloes? Misschien was de andere kapot, ofwel was z'n buikje te groot geworden en moest hij een nieuwe bloes hebben ( en hadden ze alleen nog het oude model van z'n bloes ) Yepzz, het ligt volgens mij ook aan z'n buikje dat wat groter werd Maar Bassie en Adriaan hebben zowiezo toch elk jaar nieuwe pakken; dat stond vroeger geloof ik eens op de B&A Homepage. Maar het mooiste pak vind ik dus het paarse pak van het Geheim van de Sleutel en het 2de mooist dat van De Huilende professor, dat mooi blauw *adriaan* Maar dat Adriaan in Liedjes uit Grootmoederstijd weer een pak aanheeft dat lijkt op dat van De Geheimzinnige opdracht vind ik wel passen! Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 13 juni 2004 gepost Auteur Share 13 juni 2004 gepost [..]Yepzz, het ligt volgens mij ook aan z'n buikje dat wat groter werd Maar Bassie en Adriaan hebben zowiezo toch elk jaar nieuwe pakken; dat stond vroeger geloof ik eens op de B&A Homepage. Maar het mooiste pak vind ik dus het paarse pak van het Geheim van de Sleutel en het 2de mooist dat van De Huilende professor, dat mooi blauw *adriaan* Maar dat Adriaan in Liedjes uit Grootmoederstijd weer een pak aanheeft dat lijkt op dat van De Geheimzinnige opdracht vind ik wel passen! Ik vind het juist helemaal niet zo mooi. Het is zo LICHT blauw. Net alsof hij hetzelfde pak als uit de plaaggeest naa 100 keer wassen weer aanheeft. Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost Ik vind deze serie wel een leuke afsluiting van alle B&A series en zeker voor kleine kinderen de moeite waard. Je moet het ook niet echt als een serie zien maar gewoon als zoiets als Op Stap met Bassie en Adriaan enzo. Het heeft Adriaan trouwens wel moeite gekost om dit brilliante idee van hem er door heen te krijgen, de Tros wilde er oorspronkelijk niks van weten, maar kwam daar snel van terug toen het een succes bleek te zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost Het heeft Adriaan trouwens wel moeite gekost om dit brilliante idee van hem er door heen te krijgen, de Tros wilde er oorspronkelijk niks van weten, maar kwam daar snel van terug toen het een succes bleek te zijn. Zo zie je dat Adriaan ook risico's moest nemen om bepaalde dingen op tv te krijgen. Als het definitief nee was geweest, was dit project wellicht nooit bekend geworden. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost Ik vind deze serie wel een leuke afsluiting van alle B&A series en zeker voor kleine kinderen de moeite waard.Je moet het ook niet echt als een serie zien maar gewoon als zoiets als Op Stap met Bassie en Adriaan enzo. Het heeft Adriaan trouwens wel moeite gekost om dit brilliante idee van hem er door heen te krijgen, de Tros wilde er oorspronkelijk niks van weten, maar kwam daar snel van terug toen het een succes bleek te zijn. Het is te overduidelijk voor kinderen, ik denk dat dat mijn probleem is. Die bloes is trouwens overal oversized, dus een nieuwe omdat ie aangekomen is, lijkt me niet Het enige dat ik kan bedenken is dat ze het in Amerika zo vaak warm zouden hebben, dat hij een wat luchtiger stof heeft gekozen. Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost [..]Het is te overduidelijk voor kinderen, ik denk dat dat mijn probleem is. Die bloes is trouwens overal oversized, dus een nieuwe omdat ie aangekomen is, lijkt me niet Het enige dat ik kan bedenken is dat ze het in Amerika zo vaak warm zouden hebben, dat hij een wat luchtiger stof heeft gekozen. Dat van die blouse klopt denk ik, ik heb ook de indruk dat er allemaal gaatjes inzitten. Ze hebben wat geleerd van Griekenland denk ik, maar ik vraag me af, moet Bassie het niet vreselijk warm hebben gehad of hebben ze de Verzonken Stad opgenomen in de tijd van het jaar dat het wat koeler was. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost [..]Dat van die blouse klopt denk ik, ik heb ook de indruk dat er allemaal gaatjes inzitten. Ze hebben wat geleerd van Griekenland denk ik, maar ik vraag me af, moet Bassie het niet vreselijk warm hebben gehad of hebben ze de Verzonken Stad opgenomen in de tijd van het jaar dat het wat koeler was. waarom juist bassie?? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten