randy_roes Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Een nieuw begin, een nieuw forum en voor velen een nieuwe avatar. Leg hier even uit welke avatar jij hebt en waarom je deze hebt gekozen. (geldt uiteraard ook als je later van avatar verandert) Quote Link to post Share on other sites
Y J Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Ja, nou, begin dan? Waarom heb jij die van jou gekozen? Goed, die van mij is Paul McCartney uit de videoclip 'Coming Up'. Daarin speelt hij meerdere rollen en ook deze drummer. Ik heb hem gekozen omdat ik Paul een geniale artiest vind, ben vorig jaar ook naar z'n concert in het Gelredome geweest, en deze foto vind ik ook gewoon heel grappig. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Paul McCartney is dood Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Rode vossen zijn mijn favoriete dieren. Eigenlijk sinds ik de Disney film "Frank en Frey" weer eens na jaren zag. Goh, waar zou mijn naam dan vandaan komen? Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted April 28, 2010 Author Share Posted April 28, 2010 Ik wou even wachten met mijn verduidelijking. Nuja, ik heb het masker van Jason Voorhees genomen. Voor wie het niet weet, Jason Voorhees is de seriemoordenaar in de Friday The 13th reeks. Deze reeks is steeds mijn favoriete horror en slasher reeks geweest. Vorig jaar kwam er een reboot van de reeks, een nieuwe start dus. En wat past beter bij de nieuwe start hier, dan een reeks die ook een nieuwe start heeft gekregen! Quote Link to post Share on other sites
Mr_T Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Mister T.... Do i need to say more? Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Het eerste logo van PSV . Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Ohja en die van mij is natuurlijk gewoon een koelkast Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Timmy uit Shaun the Sheep. Eigenlijk niet met een bepaalde reden, ik heb een map avatars op mijn computer die gesorteerd zijn op grootte (50x50, 60x60, 80x80 etc) en ik heb gewoon in het mapje 100x100 gekeken tot ik een leuke tegenkwam. Andere optie was de omslag van mijn nieuwe boek, maar ik ga er binnenkort wel weer eentje uit B&A maken met de juiste grootte (ik vind grote avatars tof dus als ik een grote kan nemen, ga ik niet een ouwe van 60x60 gebruiken). De avatar van Timmy had ik gemaakt voor MSN. Of nou ja, gedownload, van de officiele site, want Timmy vind ik echt superschattig :') Quote Link to post Share on other sites
Y J Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Paul McCartney is dood Ik ruik een nieuw topic . Quote Link to post Share on other sites
PAV Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Ohja en die van mij is natuurlijk gewoon een koelkast Maar wel eentje die permanent open én aan staat. Niet erg milieubewust. Op mijn eigen avatar zijn mijn initalen (en [nieuwe] gebruikersnaam) te zien. Heb dit ooit voor de gein zo ontworpen en dat is blijven hangen. Heb gezocht naar een leukere avatar, maar die kon ik zo gauw niet vinden op mijn harde schijf. Quote Link to post Share on other sites
Ross Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Nou ja, mijn icon is het logo van Oberheim. Puur om dat ik dit een geniale fabrikant vind van Synthesizers. Helaas bestaan ze niet meer, maar goed dan is dit toch een beetje om er aan terug te denken. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Mijn icon is dezelfde als die op Fok!, vooral omdat ik te lui ben een ander te maken en deze wel leuk is: Nintendo World Cup, een humorvol voetbalspel op de NES. Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Mijn icon is dezelfde als die op Fok!, vooral omdat ik te lui ben een ander te maken en deze wel leuk is: Nintendo World Cup, een humorvol voetbalspel op de NES. Ik vond jouw Hinsert avatar altijd zo leuk. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Speciaal voor jou een nieuwe aangemaakt. Die oude was iets te low-res (hoewel je dat ook onder retro kunt scharen ) om nog te gebruiken, dus nu met een zwart toetsenbord. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Ik moet ook nodig een nieuwe Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Ik kan me nauwelijks voorstellen dat jij een andere avatar krijgt, ik ben er al jááren aan gewend. Quote Link to post Share on other sites
Y J Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Inderdaad, ik kan me djkoelkast niet voorstellen zonder die avatar. Je moet hem echt houden. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Maar hij is te klein Quote Link to post Share on other sites
Niveath Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 (edited) Zal ook eens gaan denken aan een nieuwe, ik kom er nog wel op terug En Dj een andere avatar kan eigenlijk echt niet, die zit zo vastgeroest, en omdat ie al zo oud is dus ook lekker retro Alhoewel je ook zo'n oude koelkast kan pakken zoals deze: Edited May 3, 2010 by Niveath Quote Link to post Share on other sites
MarsM Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Is imo ook bij de naamsveranderingen opzich... tenzij je écht een B&A-gerelateerde Nick hebt... nu moet je toch ook weer enorm wennen bij sommigen Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted May 3, 2010 Author Share Posted May 3, 2010 Is imo ook bij de naamsveranderingen opzich... tenzij je écht een B&A-gerelateerde Nick hebt... nu moet je toch ook weer enorm wennen bij sommigen Ja, daar heb ik het momenteel ook wel wat moeilijk mee, vooral Antonio zit er echt wel vast in. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Ik moet ook nodig een nieuwe Nee, de past bij je. Zeker houden! Is imo ook bij de naamsveranderingen opzich... tenzij je écht een B&A-gerelateerde Nick hebt... nu moet je toch ook weer enorm wennen bij sommigen Valt eigenlijk wel mee vind ik, ik ben er al aan gewend. (Ben nog het minst gewend aan mijn eigen nieuwe nickname eigenlijk...). Quote Link to post Share on other sites
MarsM Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Ik ga er denk ik nooit aan wennen... vind het zelf wel jammer... :') Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Valt eigenlijk wel mee vind ik, ik ben er al aan gewend. (Ben nog het minst gewend aan mijn eigen nieuwe nickname eigenlijk...). Ik weet niet eens wie je bent :') Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Is imo ook bij de naamsveranderingen opzich... tenzij je écht een B&A-gerelateerde Nick hebt... nu moet je toch ook weer enorm wennen bij sommigen Dat heb ik ook altijd. Ik heb in mijn MSN echt de mensen nog staan onder nicknames van 6 jaar geleden. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Ik weet niet eens wie je bent :') Anders toon je ietsje meer interesse en lees je het topic even? Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 (edited) Ik weet niet eens wie je bent :') http://www.retroforum.nl/user/173-tmp/ en dan: Toon naam historie . Is bij andere users ook wel handig, als je het niet (meer) weet... Edited May 3, 2010 by TMP Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Ook dat ja Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted May 3, 2010 Author Share Posted May 3, 2010 Valt eigenlijk wel mee vind ik, ik ben er al aan gewend. (Ben nog het minst gewend aan mijn eigen nieuwe nickname eigenlijk...). Jouw nieuwe naam valt voor mij nog mee, gewoon de initialen van je vorige naam met de initiaal van je voornaam. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 (edited) Jouw nieuwe naam valt voor mij nog mee, gewoon de initialen van je vorige naam met de initiaal van je voornaam. Yep. Ik wilde van die oude af en het toch enigzins herkenbaar houden. Helaas niet helemaal gelukt schijnbaar . Edited May 3, 2010 by TMP Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Ja, daar heb ik het momenteel ook wel wat moeilijk mee, vooral Antonio zit er echt wel vast in. Ik kan het me voorstellen Overigens heb ik wel getwijfeld of ik een andere nick zou nemen, want inderdaad zit ik al sinds de start van het B&A Forum als Antonio hier. Echter ik gebruik Joost eigenlijk vaker op fora, dus vond ik het wel een idee om die naam hier ook te gebruiken. Antonio is altijd een vaag verzinsel geweest, omdat ik destijds een nick moest verzinnen. Ik zag toen de naam Toon staan en heb daar een Italiaanse variant van gemaakt. Ohja en mijn avatar heb ik een stukje vergroot, niet alleen qua formaat, ook qua afbeelding. Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Anders toon je ietsje meer interesse en lees je het topic even? Tut tut. Niet direct aannames gaan doen, mannetje. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Ohja en mijn avatar heb ik een stukje vergroot, niet alleen qua formaat, ook qua afbeelding. Wat is 't eigenlijk ? Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Toch maar wel een nieuwe, wel in dezelfde sfeer Quote Link to post Share on other sites
jofe14 Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Ik geloof dat ik niet veel hoef uit te leggen. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Ik geloof dat ik niet veel hoef uit te leggen. Omdat je er geen hebt, doe er snel eens een uploaden Quote Link to post Share on other sites
jofe14 Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 (edited) Gedaan, niet veel over te zeggen,behalve dat ik hemzelf gemaakt hebt op me werk. ik geloof dat ik 1 van de weinige ben die me eigen foto er op hebt gezet. Edited May 4, 2010 by jofe14 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts