Ga naar inhoud

De saaiste achtergrondmuziekjes uit de serie's


Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie de saaiste of de slechtste B&A achtergrondmuziekjes, uit de serie's van B&A? En waarom?

Ik vind zelf de muziekjes van Peru uit het geheim van de schatkaart de minst leuke achtergrondmuziekjes.

Omdat het gewoon te dramatisch klinkt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De saaiste vind ik de boevenmuziekjes van Smorenburg, te eentonig en steeds hetzelfde :r

Hiero een medestander. :Y Volledig mee eens. Je haalt me de woorden uit de mond.

Ja, wij GENIUSSEN zijn het altijd met elkaar eens, hè? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hiero een medestander. :Y Volledig mee eens. Je haalt me de woorden uit de mond.

Ja, wij GENIUSSEN zijn het altijd met elkaar eens, hè? :P

Ik ben het er ook mee eens terwijl ik geen Genius ben. Maar jullie hebben die status dankzij de quiz en ik ga die status bereiken met posten :P Niet dat ik iets tegen die quiz heb ofzo he O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De muziekjes in die woestijn in Amerika (het Navajo-gebergte), gewoon zo saai en zo slaapverwekkend.... :O

En die boevenmuziekjes gaan inderdaad op den duur vervelen, vooral in de kroon worden ze veel te vaak gebruikt....

Link naar bericht
Delen op andere sites
De muziekjes in die woestijn in Amerika (het Navajo-gebergte), gewoon zo saai en zo slaapverwekkend.... :O

Bedoel je die muziek van Smorenburg? Op zich vind ik die wel mooi, maar hij wordt gewoon zo vaak gebruikt dat het inderdaad saai begint te worden :O

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bedoel je die muziek van Smorenburg? Op zich vind ik die wel mooi, maar hij wordt gewoon zo vaak gebruikt dat het inderdaad saai begint te worden :O

Ja inderdaad die van Bert Smorenburg! :r

Ik weet niet precies hoe doe navajo-muziekjes van Aad Klaris gingen, maar ik dacht dat ik die ook saai vond...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind Savanne van Peru tè eentonig.

Verder is eigenlijk alles goed.

Antartic Echoes gaat wel vervelen als je de hele serie Europa in 1x gaat bekijken ;)

Maar ik erger me toch meer aan die "thema geheimzinnige opdrachtgever" van smorenburg, die is nog eentoniger en hoor je te vaak :O

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar ik erger me toch meer aan die "thema geheimzinnige opdrachtgever" van smorenburg, die is nog eentoniger en hoor je te vaak :O

Vraagje tussendoor: dat thema van Smorenburg is toch ook de Smorenburg opener van De Verzonken Stad, met de in zee wegzinkende letters?

Maar wat mij betreft zijn de boevenmuziekjes van Smorenburg ook het minst interessant. Zijn thema's in Amerika vind ik wel weer goed gedaan, maar er hadden best meer verschillende melodieën bij de boeven gemogen, nu komt steeds hetzelfde terug.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vraagje tussendoor: dat thema van Smorenburg is toch ook de Smorenburg opener van De Verzonken Stad, met de in zee wegzinkende letters?

Ja, helaas wel. :'( En dus niet meer dat o zo schitterende bombastische trompetgeluid met alles erop en eraan. :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn geen saaie achtergrondmuziekjes. Zonder die muziekjes zouden bepaalde stukjes nog veel saaier zijn. :) Als ik dan toch moet kiezen: Achtervolgingstune uit de Verdwenen Kroon (Smorenburg). Ze hadden beter Thema Achtervolging (Smorenburg) kunnen gebruiken :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er zijn geen saaie achtergrondmuziekjes. Zonder die muziekjes zouden bepaalde stukjes nog veel saaier zijn. :) Als ik dan toch moet kiezen: Achtervolgingstune uit de Verdwenen Kroon (Smorenburg). Ze hadden beter Thema Achtervolging (Smorenburg) kunnen gebruiken :)

Dat is nu precies wat ik ook denk :Y

Als ik de nabewerking van de Kroon verzorgd had, dan zou ik het Thema Achtervolging gewoon voor de echte achtervolgingen gebruikt hebben, en het Achtervolgingsthema Verdwenen Kroon alleen in de telefooncellenrace...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Smorenburg rulezz!

Iedereen hier heeft wat tegen hem omdat wij zo verwend zijn met Klaris. Ik vind Smorenburg beter dan Klaris! Waarom? Zijn muziek klinkt gewoon heerlijk. Die van Klaris ook trouwens

Ik vind dat er geen saaie achtergrondmuziekjes bestaan... Ze maken het juist leuk!

Link naar bericht
Delen op andere sites

wees blij dat ze eigenlijk achtergrondmuziek in de series stoppen anders heb je alleen maar de film en dat wil je ook niet

dan zit je de hele tijd te kijken naar zon oersaaie film van k weet nie wat

maar B&A is wel _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
wees blij dat ze eigenlijk achtergrondmuziek in de series stoppen anders heb je alleen maar de film en dat wil je ook niet

dan zit je de hele tijd te kijken naar zon oersaaie film van k weet nie wat

maar B&A is wel _O_

Inderdaad!

Het gaat toch om het beeld?¿?!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Inderdaad!

Het gaat toch om het beeld?¿?!!!

nee het gaat om het totaalplaatje.

En "wees blij dat ze eigenlijk achtergrondmuziek in de series stoppen anders heb je alleen maar de film en dat wil je ook niet", dus? Er zijn hier genoeg positieve topics over achtergrondmuziek... eigenlijk is dit hele gebeuren daarmee gestart. Alleen als je kritisch bent belicht je ook de negatieve aspecten. Weinig mis mee toch? Dus waar jou opmerking op slaat vat ik niet helemaal...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Smorenburg is ook geweldig, maar Klaris blijf ik beter vinden. Maar stel voor dat B&A nog een nieuwe serie hadden gemaakt, dan had Smorenburg voor mij best de muziek mogen verzorgen.

Maar die nabewerkingen van de sleutel en de diamant (al is het niet veel) hadden niet gehoeven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het vooral bij de Schatkaart jammer dat ze in het begin van de serie de Magnetic Fields weg hebben gehaald, en zo'n droog deuntje er neergeplakt hebben. Je weet wel, dat Adriaan die bal gaat halen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...

ik vind het een beetje jammer dat ze de achtergrondmuziek in de kroon hebben veranderd, die op de (oudere) videoband staat vond ik wat mooier dan die op de dvd, die komt in meerdere series voor, ik vind dat die op de videoband van de kroon stond echt bij de kroon passen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...