jm20101 Posted October 7, 2014 Posted October 7, 2014 Mijne weet ik nog heel goed, een Nokia 1600. Vooral de game Rapid Roll was ik erg verslaafd aan Quote
TMP Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Ondertussen ben ik toe aan mijn vierde mobiele telefoon. De eerste (Siemens C45): De tweede (Sony Ericsson k750i): De derde (Samsung Galaxy Ace s5830i): De vierde (Samsung Galaxy S3 Neo): Van de tweede naar de derde telefoon mede overgestapt vanwege de behoefte aan een smartphone, maar voornaamste reden was toch altijd dat de voorganger niet meer (fatsoenlijk) werkte. Quote
TMP Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Je bent zuinig! Ik koop inderdaad geen nieuwe telefoon als de oude nog voldoet, dus in dat opzicht wel ja. Tevens ga ik er redelijk zuinig mee om, dus ze gaan niet snel kapot. Quote
Floris97 Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 (edited) Erg leuk topic, heel interessant al die oude mobiele telefoons. Mijn eerste telefoon had toen ik zestien was en dat was een Samsung Galaxy Young. Na een vele maanden van goed gebruik liet deze in de wc vallen... Daarna kocht ik een diezelfde model maar een vernieuwde versie. Een voordeel was dat ik nu een abonnement kreeg in plaats van prepaid (met een internetverbinding overal). Edited January 3, 2015 by Floris97 Quote
Hinse Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Leuk om na zo lang weer eens dit topic terug te lezen. Sinds mijn vorige post in 2011 heb ik intussen 2 nieuwe telefoons erbij: In 2011 de HTC Desire: Eerste echte smartphone, een heel populaire ook met een grote community erachter om nieuwe Android versies soepel aan de praat te krijgen. Veel plezier van gehad, doet nog steeds dienst als backup (na een battery replace). Zo'n smartphone met degelijk internet was voor mij echt een verademing, eindelijk kon je overal alles opzoeken. In 2013 kocht ik de HTC One (M7): Geweldige telefoon, gebruik hem nog steeds met veel plezier. Helaas wordt ie wel wat trager en neemt de batterijduur af waardoor ik over een paar maanden een opvolger ga uitzoeken. Maar buiten dat echt topgeluid uit de stereospeakers, mooie HTC Sense skin (itt die Touchwiz rommel van Samsung) en geweldig uiterlijk. Quote
djkoelkast Posted January 3, 2015 Author Posted January 3, 2015 Ik heb mijn Xperia P omgeruild voor een gebruikte Xperia T (ik zocht een extra telefoon om een prepaidkaart in te doen, dat nummer te gebruiken voor Marktplaats zodat ik niet word lastiggevallen op mijn eigen nummer ). De T die ik kocht bleek betere specs dan de P die ik had te hebben dus ben ik die gaan gebruiken en die gebruik ik nog steeds. Volgende telefoon wordt zeker weer een Xperia. Quote
Ross Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 Ik mag inmiddels weer een aantal telefoons toevoegen aan mijn lijstje.... Na de desire heb ik een hele tijd een of andere oude Nokia gehad (X1-00), puur om de dual sim. Deze ging helaas sneller kapot dan gewenst, en heb ik een Huawei Ascend Y300 gekocht. Een ding is zeker, als je en smartphone wilt hebben, koop dan in ieder geval geen budget model van Huawei... Heb meerdere malen de neiging gehad om deze tegen de muur te gooien. Gelukkig moest mijn abbo net verlengd worden, en ben ik voor een Sony Xperia Z1 gegaan, en deze gebruik ik nog steeds... Quote
Mr_T Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 In de correcte volgorde: Ericson T10s Nokia 3210 Nokia 3310 Nokia 3510 Nokia 6310 Nokia 6610i Motorola Mpx 200 Nokia 6610i Motorola Mpx 200 Nokia C6 iPhone 3s iPhone 4 iPhone 5 iPhone 5s <-- Huidig toestel Quote
Hinse Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Waarom ben je tot 2 keer toe overgestapt van een 6610i naar een Mpx 200? Quote
Ross Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Ieuw, Windows Mobile.... Heb ook zoiets voor het werk, alleen wat steviger en lomper, maar je trekt je haren er bij uit je kop hoe langzaam dat ding is..... Motorola ES400 Quote
SRB Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 (edited) Een Swing 200, in 2000! Daarna: 2001: Nokia 3210 2003: Siemens A50 2004: Samsung E100 (de enige klaptelefoon die ik heb gehad) 2006: Nokia 6080 2008: Nokia N73 2010: Nokia 5800 Xpressmusic (mijn eerste smartphone) 2011: iPhone 4S en sinds 2 weken een iPhone 6 Wat een evolutie (behalve wat de frequentie van het batterij opladen betreft ) Edited January 9, 2015 by SRB Quote
Mr_T Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 Waarom ben je tot 2 keer toe overgestapt van een 6610i naar een Mpx 200? Hehe, ik vond het de Mpx200 geen fijn toestel, maar je kon er een NES emulator op draaien en dus in de metro naar school Super Mario Bros. 3 kon spelen! Dat kon op de nokia niet... Quote
MHZ Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Het was een Ericsson van dit type model: Deze had geloof ik zo'n ringtone maker. Je kon dan zelf muzieknoten intoetsen en dan afspelen als ringtone. Quote
Spikey Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Oh lordie, ik had een pocketline swing, van KPN. Geel, met een kotsgroene achterkant. Quote
dennismark Posted February 13, 2015 Posted February 13, 2015 ik had een alcatel met in gebouwde mp3 speller had van die knopjes van play en next enzo als je hem dichtklapte Quote
seob Posted February 14, 2015 Posted February 14, 2015 Hmm een kijken of ik de andere telefoons nog weet, in omgekeerde volgorde. Samsung Galaxy S4 mini dual sim LG e3 Nokia e72 Samsung sgh-u600 HTC tytn vario 2 (windows mobile) MDA compact III (windows mobile) Qtek 2020i (windows mobile) Hier voor weet ik niet meer precies, Enkele nokia's een motorola met ingebouwde radio en andere. Quote
Dadennis Posted April 15, 2015 Posted April 15, 2015 (edited) Mijn eerste telefoon: Pocketline Swing in 1999. De dunne versie uiteraard. Ik had hem in het zwart voor ik geloof 199 Gulden. Wat zeer irritant was, hij moest worden opgeladen in een tafellader. Zie daarmee maar eens normaal te telefoneren terwijl de telefoon aan de lader moet! Ook had ik er een mooi lederen hoesje bij gekocht, zodat mijn aanwinst mooi aan mijn riem kon pronken! Edited April 15, 2015 by Dadennis Quote
Keetie Posted April 15, 2015 Posted April 15, 2015 Mijn eerste telefoon: Pocketline Swing in 1999. De dunne versie uiteraard. Ik had hem in het zwart voor ik geloof 199 Gulden. Wat zeer irritant was, hij moest worden opgeladen in een tafellader. Zie daarmee maar eens normaal te telefoneren terwijl de telefoon aan de lader moet! Ook had ik er een mooi lederen hoesje bij gekocht, zodat mijn aanwinst mooi aan mijn riem kon pronken! Wat een mooie! Ik heb onlangs een paar mobieltjes gevonden waarop je tekstadventures kunt spelen. Zou dat bij deze ook kunnen? Quote
pinolief Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 (edited) De pocketline swing was idd ook mijn eerste mobile telefoon via kpn. Daarvoor vond ik dat mobile telefoneren maar niks. Te duur en altijd beetje storende ontvangst. Nu anno 2105 is dat laatste nog steeds zo. Nog steeds is mobiel bellen duur en nooit perfect. Nog erger is dat bijna iedereen nu als zombies aan hun telefoon zit vastgeplakt. Heel irritant allemaal. Ik heb een IPhone 4 en dat is ook niks. Dure troep van troep merk Apple. Apple is te duur en gaat nooit geen Retro worden. Als deze kapot is koop ik wel een goedkoop telefoontje van Samsung oid. Kan niks maar kost ook niks. Edited May 25, 2015 by pinolief Quote
TMP Posted January 21, 2018 Posted January 21, 2018 Op 2-1-2015 at 16:53, TMP zei: Ondertussen ben ik toe aan mijn vierde mobiele telefoon. De eerste (Siemens C45): De tweede (Sony Ericsson k750i): De derde (Samsung Galaxy Ace s5830i): De vierde (Samsung Galaxy S3 Neo): Van de tweede naar de derde telefoon mede overgestapt vanwege de behoefte aan een smartphone, maar voornaamste reden was toch altijd dat de voorganger niet meer (fatsoenlijk) werkte. Nu overgestapt naar nummer vijf (Samsung Galaxy A5): Ik doe tegenwoordig een stuk minder lang met een toestel. Ik heb het idee dat ze ook een stuk minder lang meegaan. Mijn oude toestel werkte in ieder geval niet meer helemaal naar behoren. Quote
robot797 Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 nokia 5110 moet nog wel ergens bij mijn ouders liggen Quote
PeterNC Posted April 23, 2018 Posted April 23, 2018 Panasonic GSM EB-G450. Daarna een flip. Daarna een Nokia. Tegenwoordig een iPhone SE. Quote
Ross Posted April 28, 2018 Posted April 28, 2018 Boh, dat is lang geleden zeg.... Inmiddels al weer 1,5 jaar tijd eigenaar van een OnePlus3, en voor het werk een Samsung A5 2017 Quote
Keyboardmaestro Posted May 14, 2018 Posted May 14, 2018 Ben begonnen met een Pocketline Swing, daarna een 3310, en toen in een periode tot aan mijn vorige (Note 3) Ik denk wel 20-25 toestellen, allemaal i.v.m een kort lontje en de straat. Tegenwoordig doe ik het gelukkig rustiger aan. Galaxy Note 3 heb ik van 2014 tot 2016 gehad, sindsdien een Galaxy S7 waar ik zeer tevreden mee ben, verlengen mag over 3 maanden weer, en ligt een beetje aan de huidige voorwaarden of ik een ander toestel neem en de S7 als reserve hou, of dat ik lekker met de S7 blijf voor nog een jaartje Quote
MorakButcher1 Posted September 28, 2021 Posted September 28, 2021 Ik ben vrij jong en vond het tijdperk van populariteit van consoles niet, ik kreeg mijn eerste Huawei Y5P smartphone voor mijn verjaardag Een hele gave smartphone waarmee ik diverse games kan spelen Ik raad hem aan iedereen aan Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.