Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan op hun best


In welke periode vind je Bassie en Adriaan op hun best?  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. In welke periode vind je Bassie en Adriaan op hun best?

    • Jaren 70
      8
    • Jaren 80
      45
    • Jaren 90
      6
    • 2000 en verder
      0


Aanbevolen berichten

De jaren '80. Toen kwam de ene serie na de andere :Y . Het leukste duo :) . Nu is het ook wel leuk want het assortiment word steeds maar groter vooral met de komst van de DVD! En natuurlijk internet, je kunt alles op de voet bijhouden en online bestellen :Y .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is maar net in welk opzicht. Volgens mij waren B&A in de jaren 90 niet te evenaren met hun shows, in 80 met hun series en in 70 met hun werklust...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is maar net in welk opzicht. Volgens mij waren B&A in de jaren 90 niet te evenaren met hun shows, in 80 met hun series en in 70 met hun werklust...

Daar heb je misschien wel gelijk in maar als ik aan Bassie en Adriaan denk, denk ik direct aan de series. De shows waren leuk, de cd's ook, maar de series zijn voor mij het allerbelangrijkste. En in dat opzicht waren de jaren 80 gewoon de meest vruchtbare jaren volgens mij. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

eigenlijk midden 2003 is het jammer genoeg gedaan(ik boedoel dus het duo is niet meer zoals vroeger) dus waarom zou je stemmen voor 3 jaartjes ...

Link naar bericht
Delen op andere sites
eigenlijk midden 2003 is het jammer genoeg gedaan(ik boedoel dus het duo is niet meer zoals vroeger) dus waarom zou je stemmen voor 3 jaartjes ...

Omdat ze die drie jaar nog heel hard gewerkt hebben aan hun shows? Ik vind het super dat ze op hun leeftijd nog 100 x per jaar een show gaven. Respect! _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Omdat ze die drie jaar nog heel hard gewerkt hebben aan hun shows? Ik vind het super dat ze op hun leeftijd nog 100 x per jaar een show gaven. _O_

Natuurlijk heb ik er respect voor met een Grote R zelfs!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daar heb je misschien wel gelijk in maar als ik aan Bassie en Adriaan denk, denk ik direct aan de series. De shows waren leuk, de cd's ook, maar de series zijn voor mij het allerbelangrijkste. En in dat opzicht waren de jaren 80 gewoon de meest vruchtbare jaren volgens mij. :Y

Daarom stemde ik ook 80. Maar ik wilde mensen even attenderen op het feit dat je hun loopbaan als acrobaat amper kunt vergelijken met bijvoorbeeld een Marathonick op oudjaarsavond.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Natuurlijk heb ik er respect voor met een Groote R zelfs!

Grote R ja :P

Inderdaad subliem, en al met al was het afscheid in Hellendoorn mooi en emotioneel. Mijn neefje was erbij en heeft net als Adriaan een paar traantjes moeten laten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zal niemand verbazen, maar ook ik heb de jaren 80 gestemd en ook vanwege de al genoemde redenen. In de jaren '70 zatend e twee nog en beetje aan het begin. In dejaren 80 hebben ze dat prima uitgebouwd tot sterke series (met name Schatkaart en Verzonken stad). In de jaren 90 en later werd het allemaal iets te educatief.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeker weten de jaren 80. Met *aadbaron* *baron* *b2* *japie* die waren echt heel erg leuk en goed. Liedjes geweldig. Goedse verhalen.

Leuke karaters *lara* *robin* .

En de shorties waren erg leuk. ^O^_O_^O^_O_^O^_O_:D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook op de jaren 80 gestemt.

Zeker weten de jaren 80. Met *aadbaron* *baron* *b2* *japie* die waren echt heel erg leuk en goed. Liedjes geweldig. Goedse verhalen.

Leuke karaters *lara* *robin* .

En de shorties waren erg leuk. ^O^_O_^O^_O_^O^_O_:D

Kan het niet beter zeggen Lennert! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is maar net in welk opzicht. Volgens mij waren B&A in de jaren 90 niet te evenaren met hun shows, in 80 met hun series en in 70 met hun werklust...

Dus op welke heb je gestemd? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb op de jaren 70 gestemd.

De plaaggeest is wel de minste serie, maar daar was bassie wel erg goed.

En natuurlijk de 1e B2 *b2oud* .

En B1 *b1* .

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb op de jaren 80 gestemd. Hierin zijn de beste avonturen gemaakt.

Ik ook. Ik kan nou wel een lang verhaal geven als redenen maar die zijn hier boven wel genoemd. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb gestemd op de jaren '70, omdat *adriaan* daar nog echte acrobatentrucs uithaalt (handstand, beklimmen van kasteel in diamant e.d.) en ik *bas* daar nog een echte domme clown vind.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Saai, maar ik heb ook op de jaren 80 gestemd. De series waren in ide periode het beste uitgedacht en uitgevoerd.

De series uit de jaren 70 vind ik ook geweldig leuk, maar dan meer als tijdsdocument.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik denk dat het komt door dat de serien in de jaren 90 wat informatiever werden en daar door iets saaier.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zou *adriaan* nu nog op z'n handen kunnen staan? heeft iemand een idee?

:D Whahaha! Die vraag meen je toch niet serieus hè? ;)

Heb je gezien hoe dik (en hoe oud) Adriaan tegenwoordig is?

--EDIT-- Ik lach je niet uit hoor, ik vind de vraag gewoon grappig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
in de schatkaart kon hij het nog zou hij het in de series daarna nog wel gekunt hebben?

In de Kroon zou hij het evt nog gekund hebben denk ik. Maar vanaf De Verzonken Stad denk ik niet meer. Hij zal ook gedacht hebben dat het niet meer noodzakelijk was om er voor te trainen, dus waarom zou hij dat dan doen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou het niet TE snel verwerpen... mijn opa kon tot op hoge leeftijd nog op zijn handen staan en die trainde er ook niet meer voor. Aan de andere kant kon je bij hem bijna zijn ribben tellen, dus misschien speelt dat ook mee...

Misschien dat Adriaan het nu niet meer kan, maar ik denk dat het nog niet zo lang geleden is dat hij nog op zijn handen kon staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou het niet TE snel verwerpen... mijn opa kon tot op hoge leeftijd nog op zijn handen staan en die trainde er ook niet meer voor. Aan de andere kant kon je bij hem bijna zijn ribben tellen, dus misschien speelt dat ook mee...

Misschien dat Adriaan het nu niet meer kan, maar ik denk dat het nog niet zo lang geleden is dat hij nog op zijn handen kon staan.

Vergeet niet dat jouw opa dus relatief erg dun was. Bij Adriaan moesten de spieren plaatsmaken voor ehm wat anders, de horeca zal er wel mee te maken hebben. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vergeet niet dat jouw opa dus relatief erg dun was. Bij Adriaan moesten de spieren plaatsmaken voor ehm wat anders, de horeca zal er wel mee te maken hebben. ;)

Ja, dat bedacht ik me later ook.. bij de handstand wordt voornamelijk de schouderspier aangesproken, en die is nogal klein. Dus hoe meer gewicht die moet torsen... of word ik nou te technisch? ;)

Afijn. Kweenie. Moet je aan Adriaan vragen, of ie nog op zijn handen kan staan ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zegt natuurlijk niets over hoe het er tegenwoordig bij staat, maar een jaartje of negen, tien geleden lukte het nog. Er werd in het fanclub-blad naar gevraagd en ik meen dat Adriaan iets antwoordde in de lijn van "ik ben niet meer zo lenig als vroeger, maar ik kan nog steeds op mijn handen staan".

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet iemand waarom bassie in een paar jaar zoveel zwaarder is geworden?

Slagroomtaart!

Nee, serieus. Hij heeft meer dan eens aangegeven dat hij erg van lekker eten houdt, en hij is vrij plotseling gestopt met de acrobatiek. Als een lichaam dat gewend is aan topsport ineens niks te doen krijgt, EN je gaat meer eten, tja, dan kom je aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...