Ga naar inhoud

Wat vind jij de mooiste DVD-inlay?  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de mooiste DVD-inlay?

    • De Plaaggeest
      2
    • Geheim van de Sleutel
      8
    • Diamant
      2
    • Huilende Professor
      4
    • Schatkaart
      7
    • Verdwenen kroon
      12
    • Verzonken Stad
      14
    • Europa
      5
    • Amerika
      3


Aanbevolen berichten

Even een vraagje, niet helemaal on-topic, maar ik vroeg me het volgende af:

Welke DVD's zijn echt helemaal compleet (voor zover bekend natuurlijk), ik bedoel dat er niet in geknipt is, dus zo compleet mogelijk (extra's hier buiten gelaten) ?

Volgens mij staat op de meeste dvds complete versie

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja die zijn voor 99% compleet. (enkele stukkies ontbreken, zoals op de parkeerplaats waar harry de boem via het vliegtuigje wil droppen en adriaan later gaat kijken of ie een lekke band heeft)

Dat stukje heb ik nog nooit gezien. Kan je me vertellen over het hoe en wat van deze scene?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als B&A naar hun auto lopen probeert Handige Harry vanuit een vliegtuigje een bom op ze te gooien. Die bom gaat alleen niet af, maar komt uiteindelijk bij de Baron en B100 terecht. Als HH vervolgens de ontsteking aanzet gaat de bom bij de Baron en B100 af. Dit stukje heb je vast wel eens gezien en staat ook op de DVD.

Alleen als de bom is afgegaan zie je bij de tv-serie Bassie en Adriaan weer in beeld komen en dan gaat Adriaan kijken of ie een lekke band heeft (omdat ie een knal hoorde). Dit stukje is op de DVD weggelaten.

Vandaar ook dat ik zeg dat ie voor 99% wel compleet is, op een enkel fragmentje na ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat stukje heb ik nog nooit gezien. Kan je me vertellen over het hoe en wat van deze scene?

B100 en de baron staan verdekt opgesteld in de struiken en houden B&A in de gaten die naar hun auto lopen. De baron heeft contact met Harry. die zp'n vliegtuigje bestuurt waar een boem onderzit. Op een commando van de baron laat Harry de bom los, maar deze gaat niet af.

Bassie kijkt er naar en raapt hem op. Hij snapt er niets van. Hij moet dit weggooien van Adriaan en dit doet Bassie.

Hij werpt de boem naar B100 (die nog steeds in de struiken verstopt zit) en deze krijgt hem op zijn hoofd.

De baron vraagt Harry waarom de boem niet afgaat en hij loopt naar B100. Dan ziet Harry zijn foutje. Hij had hem nog niet geactiveerd en doet dit alsnog, waardoor B100 en de baron worden opgeblazen.

Adriaan hoort dit en stopt de wagen. Hij dacht dat hij een klapband had. Hij stapt uit en controleert zijn banden. Allemaal heel. Adriaan vindt het vreemd. Hij stapt in en ze rijden weg...

En zo te zien was MarsM iets sneller...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

B100 en de baron staan verdekt opgesteld in de struiken en houden B&A in de gaten die naar hun auto lopen. De baron heeft contact met Harry. die zp'n vliegtuigje bestuurt waar een boem onderzit. Op een commando van de baron laat Harry de bom los, maar deze gaat niet af.

Bassie kijkt er naar en raapt hem op. Hij snapt er niets van. Hij moet dit weggooien van Adriaan en dit doet Bassie.

Hij werpt de boem naar B100 (die nog steeds in de struiken verstopt zit) en deze krijgt hem op zijn hoofd.

De baron vraagt Harry waarom de boem niet afgaat en hij loopt naar B100. Dan ziet Harry zijn foutje. Hij had hem nog niet geactiveerd en doet dit alsnog, waardoor B100 en de baron worden opgeblazen.

Adriaan hoort dit en stopt de wagen. Hij dacht dat hij een klapband had. Hij stapt uit en controleert zijn banden. Allemaal heel. Adriaan vindt het vreemd. Hij stapt in en ze rijden weg...

MarsM en RM, bedankt voor de beschrijvingen. Jammer dat deze niet op de tweedelige dvds staat, ik heb de 2delige daarvoor gekocht omdat ze compleet waren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het komt vaker voor dat er stukjes zijn weggelaten...

Aan het eind van de eerste Amerika DVD hoor je de baron ook zeggen ''Drommels, daar gaan ze!'', waarna gelijk de aftiteling komt.

Op tv zie je hem na dit zinnetje nog met zijn vuist op de grond stampen als de boeven in de berm liggen en b&a net zijn langsgereden *baron* ''zijn ze me weer ontsnaaaaaaaaaapt!!''

maar de Amerika serie duurt ook zo lang, dat ze hier waarschijnlijk voor gekozen hebben... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even een vraagje, niet helemaal on-topic, maar ik vroeg me het volgende af:

Welke DVD's zijn echt helemaal compleet (voor zover bekend natuurlijk), ik bedoel dat er niet in geknipt is, dus zo compleet mogelijk (extra's hier buiten gelaten) ?

De Plaaggeest: Op de dvd mist dat stukje dat de plaaggeest op het dak van de caravan zit en Bassie z'n vingers zit te tellen.

Het Geheim van de Sleutel: Mist een aflevering.

De Diamant: Is helemaal complate.

De Huilende Professor: Mist een paar scéne's (Maar staan exlusief op de dvd)

Het Geheim van de Schatkaart: Mist ook een paar scéne's. Aflevering 3. Adriaan loopt met Lara naar de buren waar Bassie en Lara aan het voetballen waren en de boeven aan het inbreken zijn. Dan verteld Adriaan wat er in de vorige aflevering gebeurt is. Aflevering 11. Als Bassie tegen zijn voeten aan het praten is en als Adriaan zegt tegen Bassie dat hij de enige op de wereld is die tegen zijn voeten kan praten.

De Verdwenen Kroon: Aflevering 7: Bassie verteld tegen Lara dat de boeven met het geld en met de kroon weg zijn gegaan.

De Verzonken Stad: Is helemaal complate.

Op Reis door Europa: Is helemaal complate.

Op Reis door Amerika: Aflevering 14. Adriaan dacht dat hij een klapband had en dat bleek de bom van Harry te zijn.

Dat was het dan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De Plaaggeest: Op de dvd mist dat stukje dat de plaaggeest op het dak van de caravan zit en Bassie z'n vingers zit te tellen.

Het Geheim van de Sleutel: Mist een aflevering.

De Diamant: Is helemaal complate.

De Huilende Professor: Mist een paar scéne's (Maar staan exlusief op de dvd)

Het Geheim van de Schatkaart: Mist ook een paar scéne's. Aflevering 3. Adriaan loopt met Lara naar de buren waar Bassie en Lara aan het voetballen waren en de boeven aan het inbreken zijn. Dan verteld Adriaan wat er in de vorige aflevering gebeurt is. Aflevering 11. Als Bassie tegen zijn voeten aan het praten is en als Adriaan zegt tegen Bassie dat hij de enige op de wereld is die tegen zijn voeten kan praten.

De Verdwenen Kroon: Aflevering 7: Bassie verteld tegen Lara dat de boeven met het geld en met de kroon weg zijn gegaan.

De Verzonken Stad: Is helemaal complate.

Op Reis door Europa: Is helemaal complate.

Op Reis door Amerika: Aflevering 14. Adriaan dacht dat hij een klapband had en dat bleek de bom van Harry te zijn.

Dat was het dan.

Bedankt voor dit mooie overzicht _O_ !

De meeste serie zijn dus helemaal of voor zo'n 99% compleet :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De Plaaggeest: Op de dvd mist dat stukje dat de plaaggeest op het dak van de caravan zit en Bassie z'n vingers zit te tellen. En een scene tussenin de schandebakker die zijn auto komt halen (Bassie in de auto) en de Plaaggeest die de auto omhoog haalt.

Het Geheim van de Sleutel: Mist een aflevering.

De Diamant: Is helemaal complate.

De Huilende Professor: Mist een paar scéne's (Maar staan exlusief op de dvd)

Het Geheim van de Schatkaart: Mist ook een paar scéne's. Aflevering 3. Adriaan loopt met Lara naar de buren waar Bassie en Lara aan het voetballen waren en de boeven aan het inbreken zijn. Dan verteld Adriaan wat er in de vorige aflevering gebeurt is. Aflevering 11. Als Bassie tegen zijn voeten aan het praten is en als Adriaan zegt tegen Bassie dat hij de enige op de wereld is die tegen zijn voeten kan praten.

De Verdwenen Kroon: Aflevering 7: Bassie verteld tegen Lara dat de boeven met het geld en met de kroon weg zijn gegaan.

De Verzonken Stad: Is helemaal complate.

Op Reis door Europa: Is helemaal complate.

Op Reis door Amerika: Aflevering 14. Adriaan dacht dat hij een klapband had en dat bleek de bom van Harry te zijn.

Dat was het dan.

Heb iets toegevoegd!

Link naar bericht
Delen op andere sites
O} Hallo allemaal,ik heb een vraagje:op de Cnr Versie van Het Geheim van de Sleutel zie je bij de begin Scene bassie met een Zebra staan ja staan te knikken en Adriaan knikt nee.Weet iemand of dat ook op de Nieuwe DVD staan met de Verloren aflevering. O}
Link naar bericht
Delen op andere sites
O} Hallo allemaal,ik heb een vraagje:op de Cnr Versie van Het Geheim van de Sleutel zie je bij de begin Scene bassie met een Zebra staan ja staan te knikken en Adriaan knikt nee.Weet iemand of dat ook op de Nieuwe DVD staan met de Verloren aflevering. O}

Ik weet over welk beeld je het hebt, en ik denk het haast van wel, aangezien dit net als dit stuk ook op de CNR band zat:

309_a_met_glazen_gr.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de DVD van de Verzonken Stad de mooiste inlay hebben omdat hij mooi helder van kleur is op de achtergrond... dat lichtblauw en dat je dan dat typisch Griekse "Paleis" op de achtergrond ziet met die zuilen. En op de achterkant als een soort van watermerk de Griekse vlag ziet. Erg mooi gedaan, erg mooi dat blauw! *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja die zijn voor 99% compleet. (enkele stukkies ontbreken, zoals op de parkeerplaats waar harry de boem via het vliegtuigje wil droppen en adriaan later gaat kijken of ie een lekke band heeft)

staat overigens wel op de tape

Link naar bericht
Delen op andere sites
En wat vind men van de inlays van 25 jaar theater, grootmoederstijd, leren lachen enzovoort??

Ik vind die wel gaan, redelijk dus.

ik vind die van 25 jaar wel relax.

k vind die altijd wel geinig

lijkt net of adriaan een beetje teveel koffie opheb(omdat die een beetje ver open staan vind ik)

maar ik vind em wel ok

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is trouwens nog een scène van Amerika die niet op de dvd staat. Als Bassie & Adriaan de Unevursel Studio binnen lopen. Zegt Adriaan in de aflevering nog "Ik heb gehoord, ze hebben heel hele gode wild west show" en dan is de aflevering afgelopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De verzonken stad kwam bij mij op de eerste plaats en de verdwenen kroon op de tweede, maar ik heb toevallig net deze ontdekt:

Sleutelnieuw.jpg

Die komt nu bij mij op de 1e plaats, de stad op de 2e en de kroon op de 3e

Link naar bericht
Delen op andere sites
De verzonken stad kwam bij mij op de eerste plaats en de verdwenen kroon op de tweede, maar ik heb toevallig net deze ontdekt:

Sleutelnieuw.jpg

Die komt nu bij mij op de 1e plaats, de stad op de 2e en de kroon op de 3e

Ik kan je verzekeren dat deze nu ook bij mij op nr. 1 komt. (Dus kan iemand de poll editen ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Even een vraagje, niet helemaal on-topic, maar ik vroeg me het volgende af:

Welke DVD's zijn echt helemaal compleet (voor zover bekend natuurlijk), ik bedoel dat er niet in geknipt is, dus zo compleet mogelijk (extra's hier buiten gelaten) ?

Ik denk dat er overal in is geknipt de huilende proffesor zal wel het minst zijn gezien de kwaliteit en de eindeloze maanlandschappen. In Amerika zal denk ik heel veel geknipt zijn gezien de vele bijzondere culturele hoogstandjes die daar te zien waren.

De mooiste inlay is trouwens de speciale uitgave v.d sleutel

Link naar bericht
Delen op andere sites

Boos, ik? Bijna nooit, maar het is wel frustrerend als je merkt dat er niet ingegaan wordt op opmerkingen die al eerder door andere modes, of mezelf zijn gemaakt.

Evenzeer als mensen de posts die geplaatst zijn op hun vraag niet deftig doorlezen

Opmerking : Dit geldt niet specief voor 1 persoon hoor, maar voor meerderen, let er aub eens op!!! And then we will all get along ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...