Ga naar inhoud

[centraal] Games & Consoles


Aanbevolen berichten

Wat is jullie favoriete game? Of het nou op de pc, de nintendo of de playstation is, het maakt niet uit :P

Mijn favoriet is "Lufia 2 - Rise of The Sinistrals". Dit is een prachtige RPG(Role Playing Game) voor de Super Nintendo(SNES). Er zit een prachtig verhaal in en ook moeilijke puzzels. Het is dus niet zomaar wat monsters rammen :P

en nu jullie ^O^

--edit: titel even veranderd van 'wat is jouw favo game' naar deze titel --

Link naar bericht
Delen op andere sites

Soldier of Fortune = heerlijk schietspel. Heb het al uitgespeeld, maar gebruik het met name voor als ik in een slecht humeur ben. Dan voer je alle cheatcodes in :P Je zet alle opties zo hoog mogelijk en KNALLUH!

Daarnaast blijft FIFA natuurlijk één van mijn favorieten en bouwspellen waarin je zelf de controle/baas over iets hebt/bent en dat moet uitbreiden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ah leuk topic :D

spellen als Pandora's Box en Tetris Worlds vind ik geweldig

ook speel ik regelmatig de full version van Bejeweld of een gergelijk spel.

Ook lemonade tycoon, crazy taxi 3 en NFS:U passeren de revue regelmatig...

maar ik speel heel kort; 2 weken en ik ben erop uitgekeken :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor de Nes zijn een aantal geweldige games gemaakt. Zoals de Super Mario Brothers serie, Ducktales, Tetris, Kirby, de Smurfen.

Dit zijn stuk voor stuk geweldige games, maar als ik een favoriet moet kiezen wordt het waarschijnlijk Super Mario Brothers 3.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

In tegenstelling tot Evert van den Bos ben ik grote fan van alle GTA's :P

Command & Conquer - Red Alert (de eerste incl. uitbreidingssets dus) heb ik ook uuuuuuuuuuuuren aan besteed ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Nintendo spellen zoals zelda, super mario, metroid, kirby, donkey kong, starfox, f-zero, enz.

^O^^O^^O^

Typisch... je eerste post op een B&A forum en het gaat over computerspellen ... O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Ik zat er een tijdje aan te denken om een PS2 te kopen, maar die spellen zijn zo duur, en ik speel toch amper.

Gister "Singles, flirt up your life" gekocht (de volwassen versie van Sims). Tijdje gespeeld, wel leuk. Alleen zelfs met 1 gig RAM en 2.4 GHz draait ie redelijk traag... wel ouwe videokaart, misschien ligt het daaraan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben sinds kort helemaal verlslaafd geraakt aan Juiced (racespel waarin je wagens kan tunen)

En ben ook weer verslaafd geraakt aan Indiana Jones And The Fate Of Atlantis (blijft mijn favoriete game aller tijden) _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn favoriete spel is:

RollerCoaster Tycoon

Echt een briljant spel! Gisteren is RCT 3D uitgekomen. Echt geweldig!

En voor de geïntereseerden: Ik spel altijd op de PC. Vind het ik wel beter dan al die onzinnig spelcomputers waat overal al 3 delen van bestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind spyro op de ps1 wel geinig. :@

Maakt niet uit of jullie het kinderachtig vinden hoor (O)

Kom op, we zitten op een forum voor een KINDERserie. Als mensen dat spel kinderachtig vinden (ik ken het niet) dan zijn ze hypocriet bezig, IMO

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kom op, we zitten op een forum voor een KINDERserie. Als mensen dat spel kinderachtig vinden (ik ken het niet) dan zijn ze hypocriet bezig, IMO

Ik zei het omdat ik (nog maar) 13 ben, en hier veel mensen ouder zijn, en dus dacht ik van: o die zullen het wel kinderachtig vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn favo game, is na een LAN toch weer Call of Duty (UO). UT2004 Speel ik ook graag en de demo van Need for Speed 2 ziet er ook vet uit. Verder speel ik op internet Bootlegger.us en nog een zooi op Nuspelen.

Maar echt veel game ik niet :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn favoriete spel is:

RollerCoaster Tycoon

Echt een briljant spel! Gisteren is RCT 3D uitgekomen. Echt geweldig!

En voor de geïntereseerden: Ik spel altijd op de PC. Vind het ik wel beter dan al die onzinnig spelcomputers waat overal al 3 delen van bestaan.

Heb ik sinds vandaag, is volgens mij al langer uit hoor, leuk spel in ieder geval !

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heb ik sinds vandaag, is volgens mij al langer uit hoor, leuk spel in ieder geval !

Volgens mij sinds donderdag, hoor. Mijn broer heeft hem van te voren besteld bij Dixons, dus als hij uit is, wordt hij meteen opgebeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben wel eens benieuwd: hebben jullie een spelcomputer, zoja welke ?

Ik heb er geen, nooit gehad en nooit behoefte aan gehad ;).

Ik speel mijn spellen wel op de PC.

Ik heb hier thuis de volgende spelcomputers:

Xbox

Dreamcast

NES

Gameboy Color

Gameboy Advance

;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is een echte aanrader als je een gamecube hebt :

Metroid Prime !!!

Dit is op het moment de beste game deze generatie (vind ik tenminste ;) )

en hij is nou player's choice dus lekker goedkoop

mis deze klassieker niet ;)^O^

en vergeet niet het vervolg : Metroid Prime 2 : Echoes

deze zou volgens vele beter zijn de zijn voorganger !!

hij komt hier 26 november uit.

(Note : dit is geen First person shooter !! dit is een adventure in first person vieuw !! moest ff eruit :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

kan, maar niet via dit forum ;)

O ja, het is waarschijnlijk mogelijk door een beetje te programmeren om missies te maken voor GTA: San Andreas. Het is wel moeilijk maar ik kan altijd om medewerking vragen. Er komen dan wel veel dingen bij kijken: texturen, stemmen etc.

In het spel zijn trouwens perfecte locaties om een B&A missie voor te maken. Denk bijvoorbeeld aan:

Las Venturras (Las Vegas), San Fierro (San Fransisco), Los Santos (Los Angeles) en de countryside niet te vergeten, allemaal locaties waar B&A in de reis vol verrassingen geweest zijn.

Er zijn tegenwoordig wel tools te vinden om zo'n doel te bereiken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik speel veel games op de pc... Favorieten zijn:

Need For Speed underground 2, Fifa 2005, Call of Duty (on-line), GTA reeks... Nu is het enkel nog een tijdje wachten totdat GTA San Andreas uitkomt op de PC. Ik heb best veel nieuwe spellen maar speel die niet, doet mijn vader allemaal, zoals: Rome Total War, Sims 2, Rollercoaster Tycoon 3, Football Manager 2005... Vind ik allemaal een beetje gare spellen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...