samba-boy Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Toch? Geef toe, lekker zonnetje, zonder jas naar buiten, beetje het zomerleven-gevoel. Of euh... Nou ja, laat maar Hoe was het weer vandaag bij jullie? Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Eindelijk weer eens een zonnetje Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Voor mij kan de zomer niet snel genoeg komen. Quote Link to post Share on other sites
Mr_T Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Na gisteren, ook vandaag weer heerlijk weer. Als ik de thermometer mag geloven, is het in het zonnetje 22 graden! Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Voor mij kan de zomer niet snel genoeg voorbij zijn. Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Zweten zal je in je hokje. Quote Link to post Share on other sites
Sam Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Voor mij als postbezorger is dit weer gewoon echt super, belooft verder ook nog wat voor als ik over 2 weken weer met vakantie naar de Canarische eilanden ga! Quote Link to post Share on other sites
Ross Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Ik voorspel, 35 graden.. Ik zie wit beton, veel pvc buis, 2 buigveren etc. Dat houdt dus weer in dat ik met die verdomde brandende zon op het witte schitterbeton sta, een electrovloertje te maken :'( Zodra je dan naar beneden gaat, en in de schaduw gaat staan, ben je eerst 10 minuten je ogen aan het "stellen"... Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Ik voorpsel dat de airco weer volop gaat loeien deze zomer! Quote Link to post Share on other sites
Y J Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Ik voorpsel dat de airco weer volop gaat loeien deze zomer! :') Ik heb geeneens een airco. Ik heb een hekel aan warm weer. Geef mij maar een goeie herfst. Quote Link to post Share on other sites
MarsM Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Vooralsnog zie ik een hoop regen vallen Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Je krijgt hier nooit de tijd om aan het weer te wennen. Het verandert toch om de haverklap. :') Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Hier is het anders kutjezonnig, niet normaal. Deur open en nog 23 graden binnen! Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Ja, wij hebben hier het andere. Gietende regen en 12° Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Ja, wij hebben hier het andere. Gietende regen en 12° Ruilen? Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Ik voorspel, 35 graden.. Ik zie wit beton, veel pvc buis, 2 buigveren etc. Dat houdt dus weer in dat ik met die verdomde brandende zon op het witte schitterbeton sta, een electrovloertje te maken :'( Zodra je dan naar beneden gaat, en in de schaduw gaat staan, ben je eerst 10 minuten je ogen aan het "stellen"... Lijkt me voor je ogen beter als je een zonnebril draagt... Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Ruilen? Hoor je me klagen? Zolang ik er niet door moet is dit soort weer ideaal voor mij. Quote Link to post Share on other sites
Ross Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Lijkt me voor je ogen beter als je een zonnebril draagt... True, maar dan is het nog niet uit te houden.. Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Oh, dat kan ik me levendig voorstellen, moet er niet aan denken, bah. Hier is het mooi weer, dus alle ramen staan open, eindelijk Hopelijk hoef ik niet met de auto weg want die is nu heter dan een sauna :') Quote Link to post Share on other sites
MarsM Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Vandaag eindelijk weer fatsoenlijk regenloos weer . Heeft iemand nog wat boeiends gedaan op deze vrije dag, of was er verder niemand vrij? Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Ben even naar het plaatselijke bevrijdingsfestival hier geweest, maar in zo'n groot open park was het toch wel fris. Buiten JunkieXL om was het qua muziek ook niet al te boeiend, dus ben weer snel naar huis gegaan. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Vandaag eindelijk weer fatsoenlijk regenloos weer . Heeft iemand nog wat boeiends gedaan op deze vrije dag, of was er verder niemand vrij? Ik moest de hele dag werken . Quote Link to post Share on other sites
Ross Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Ik moest de hele dag werken . Goh, jij ook al ? En dan ook nog niet eens extra uitbetaald krijgen ook nog.. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Ik werk de hele dag aan m'n master thesis, vandaar de vele minuten die ik hier spendeer: SOG. :') Quote Link to post Share on other sites
Niveath Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Had ik vandaag ook, moet een klooster/kerk herbestemmen tot Wellnesscentre/Hotel, dus de hele dag schetsen enzo, maar de beste ingeving kwam pas een uur geleden. Halve dag geSOGt Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Ik moest de hele dag werken . Zo te zien willen ze er nu een nationale feestdag van gaan maken. Quote Link to post Share on other sites
Sam Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Om even weer ontopic te gaan, ik mis het zonnige Fuerteventura waar ik afgelopen week ben geweest. Was elke dag zon en 's middags steeds ruim 30 graden! Bij de landing in Nederland zag ik de buien letterlijk al hangen... Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Fuerteventura lijkt me van de Canarische eilanden 1 van de mooiste. Schijnt ook niet zo toeristisch daar te zijn, itt Gran Canaria en Tenerife. Ik wil er ook nog eens heen. Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 We hadden gisteren Special Warnings en thunderstorm watch. Altijd leuk. Verder naar het noorden was er wel schade, wij hadden gelukkig alleen regen (ik hou niet van onweer). Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 We hadden gisteren Special Warnings en thunderstorm watch. Altijd leuk. Verder naar het noorden was er wel schade, wij hadden gelukkig alleen regen (ik hou niet van onweer). Je bent ook altijd bang voor die Amerikaanse huizen, bij een gemiddelde thunderstorm zie je altijd het hout door de lucht vliegen en blijkt een fatsoenlijke fundering vaak non-existent te zijn. Althans, dat zijn de cliché's die ik ken. Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Nou, ik heb nog nooit een huis weg zien vliegen bij een onweersbui, hoor Begin maart hadden we een flinke storm waarbij er voor miljoenen aan schade was (omgewaaide bomen en telefoonpalen vooral) en wij zaten een heel etmaal zonder stroom. Sommige kleine dorpjes wel vijf dagen. Dat was niet zo leuk. Maar ik heb geen huizen voorbij zien vliegen Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Ontopic in gezellig offtopic, da's weer eens wat anders. Ik zei "weer", dus ik ben ontopic. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 (omgewaaide bomen en telefoonpalen vooral) Waren dat de originele Telefopalia's? Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Waren dat de originele Telefopalia's? Yeah, en die worden met uitsterven bedreigd, dus dat was best klote... Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Yeah, en die worden met uitsterven bedreigd, dus dat was best klote... Oei, Adriaan weet waar ze in het wild groeien, dus wellicht kunnen we een soort natuurreservaat voor oude, afgedankte Telefopalia's oprichten en zodoende dat mooie stukje natuur bewaren. Adriaan is dan uiteraard 1e lid van de beherende vereniging. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 M'n telefoon geeft nu het briljante weerbericht voor Utrecht: "Vooral helder". Quote Link to post Share on other sites
Ross Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 hier sneeuwt het min of meer. Dus tot zover het lekkere weer... Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Hier in Schotland sneeuwt het al twee dagen, niet extreem veel gelukkig . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts