djkoelkast Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Het is vandaag achterlijk heet en morgen wordt het nog erger Daarna normale temperaturen, gelukkig. Quote Link to post Share on other sites
Ross Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Tering de mussen vallen letterlijk van het dak hier.... Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Hier is het ongelofelijk heet: nog steeds 28-30 graden. Morgen krijgen we hier onweer, maar het blijft heet en vanaf woensdag weer temperaturen rond 20 graden (gelukkig) Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Ruim 30 graden hier, dat hoeft voor mij echt niet. Gelukkig zijn we er ook weer snel vanaf... Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Het is hier gewoon smerig warm Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Hier ook, ik hoop dat het wat onweert tijdens mijn werkuren straks zodat het frisser is als ik naar huis kom. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Als het hier onweert gaat het ook hard regenen, dan moet de deur dus dicht en zit je alsnog ingesloten in een heet hok. Doe mij maar weer winter Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Dit soort temperaturen heb ik dus weken achtereen. Niet zeiken Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Dit soort temperaturen heb ik dus weken achtereen. Niet zeiken Maar ook zo benauwd? En bovendien ging jij daar wonen, dus niet klagen Quote Link to post Share on other sites
Ross Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 (edited) En het noodweer allemaal al gehad ? Stond vandaag op het dak te bakken... heerlijk. Het begint hier nu extreem snel dicht te trekken. En ik heb storingsdienst vanavond :'( Edited June 28, 2011 by Ross Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted June 29, 2011 Share Posted June 29, 2011 Waterhoos (of windhoos) boven Brabant: Ziet er wel imposant uit en dan is het nog maar een hoosje.... Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted June 29, 2011 Share Posted June 29, 2011 Maar ook zo benauwd? En bovendien ging jij daar wonen, dus niet klagen Ja, regelmatig ook zo benauwd. En jij bent daar niet weggegaan dus niet klagen Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted July 15, 2011 Author Share Posted July 15, 2011 28 juni kon ik dus niet weg door dat noodweer. En met weg bedoel ik terug naar huis, want ik stond op dat moment op Hilversum Noord, te wachten op een trein richting Utrecht Centraal die niet reed door een blikseminslag. Godzijdank kon ik met een paar mensen meerijden die richting Utrecht gingen dus konden ze me afzetten op Centraal en van daar terug naar huis met de trein. Hij was fijn :') Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Een flinke hagelstorm net hier. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Hier heel heftig onweer gehad vanochtend. Het is maar raar weer. Wel ongelooflijk heerlijk dat er vrijwel geen muggen zijn geweest Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Zondag wordt leuk hier... Hopelijk valt het een beetje mee. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Hier in Wenen was het afgelopen vrijdag 37 graden, maar er stond wel een harde wind. Dat zorgde niet zo zeer voor verkoeling, maar het gaf meer een soort föhngevoel. Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Het viel mee. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Lekker weertje! Wel leuk die sneeuw, alleen ik moet wel eerst thuis zien te komen voordat ik er daadwerkelijk de lol van kan in zien. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Uitzicht vanuit kantoor, ik zie er tegenop om straks naar huis te gaan Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Hier ligt volgens mij nog meer, ik zag mijn auto niet eens meer staan Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Nu net hier buiten: Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Vannacht was het in Den Helder rond de -22 graden . Hier viel het mee met -15 graden. Een vriend van me stond op de A12 in een file van 42 km. :') Quote Link to post Share on other sites
Ross Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Hier ligt volgens mij nog meer, ik zag mijn auto niet eens meer staan Maar goed in de sneeuw is een Saab uiteraard in zijn natuurlijke habitat, en gaat in camouflage... Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Het is weer goed raak vandaag! Gelukkig ligt m'n stadje er mooi bij momenteel en had ik vandaag een thuiswerkdag. Quote Link to post Share on other sites
jeugdmemories Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Ongelooflijk. Twee dagen geleden daar nog gelopen in het zonnetje. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Hier amper een laagje wat er al 2 dagen lag Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 De kou mag van mij nu wel weer weg. De laatste 2 dagen begon het er weer even op te lijken, maar de vooruitzichten voorspellen helaas niet veel goeds. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Ik wil sneeuw! Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Ik niet! Niet meer althans. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Sneeuw hoeft sowieso niet, een graadje of 15 is bovendien wel aangenaam. Helaas gaan de temperaturen komend weekend weer flink naar beneden... Quote Link to post Share on other sites
Logitech Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Bah ik hoef ook geen sneeuw meer, meestal rond maart heb ik weer schoon genoeg van de winter & mag het van mij weer in de dubbele cijfers eindigen, boven nul wel te verstaan! Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Ik heb nog niet kunnen schaatsen ook, dus kom maar weer met wat winterweer. Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 (edited) Jammer dat de lente niet een weekje langer duurt. Maargoed, het is pas maart. Voor je het weet is het weer bloedheet en snakken we weer naar de koude temperaturen Edited March 7, 2013 by Joost Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Ze verwachten -7 volgende week Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts