Jump to content

Recommended Posts

• Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

En het noodweer allemaal al gehad ? Stond vandaag op het dak te bakken... heerlijk. Het begint hier nu extreem snel dicht te trekken. En ik heb storingsdienst vanavond :'(

post-446-0-66878900-1309292269.jpg

post-446-0-99973200-1309292271.jpg

post-446-0-17732100-1309292274.jpg

Edited by Ross
Posted

Maar ook zo benauwd?

En bovendien ging jij daar wonen, dus niet klagen :+

Ja, regelmatig ook zo benauwd. En jij bent daar niet weggegaan dus niet klagen ;)

• 3 weeks later...
Posted

28 juni kon ik dus niet weg door dat noodweer. En met weg bedoel ik terug naar huis, want ik stond op dat moment op Hilversum Noord, te wachten op een trein richting Utrecht Centraal die niet reed door een blikseminslag. Godzijdank kon ik met een paar mensen meerijden die richting Utrecht gingen dus konden ze me afzetten op Centraal en van daar terug naar huis met de trein. Hij was fijn :')

• 1 month later...
  • 5 months later...
  • 11 months later...
  • 1 month later...
Posted

Bah ik hoef ook geen sneeuw meer, meestal rond maart heb ik weer schoon genoeg van de winter & mag het van mij weer in de dubbele cijfers eindigen, boven nul wel te verstaan! ;)

Posted (edited)

Jammer dat de lente niet een weekje langer duurt. Maargoed, het is pas maart. Voor je het weet is het weer bloedheet en snakken we weer naar de koude temperaturen :)

Edited by Joost