Ga naar inhoud

[FOTO]wedstrijd - maak een keuze


Stemmen maar!  

  1. 1. maak keuze

    • regenplas
      0
    • doorkijkje in de achterhoek
      0
    • donderwolken boven oranje
      0
    • uitzicht
      0
    • bloem
      0
    • lekker buitje
      0
    • uitzicht2
      0
    • callantsoog
      0


Aanbevolen berichten

Voor de fotowedstrijd met als onderwerp Regen! hebben 8 deelnemers hun mooiste, aardigste, leukste foto ingezonden. Dan is het nu tijd om te stemmen, maar ... niet op eigen foto.

De foto's waaruit gekozen kan worden - in volgorde van binnenkomst en voor sommige een verkleinde weergave:

post-598-0-45883300-1344018717.jpg

1 regenplas

post-598-0-26353100-1344018784.jpg

2 doorkijkje in de achterhoek

post-598-0-72800200-1344018896.jpg

3 donderwolken boven oranje

post-598-0-54510000-1344018995.jpg

4 uitzicht

post-598-0-71205700-1344019103.jpg

5 bloem

post-598-0-81095600-1344019195.jpg

6 lekker buitje

post-598-0-74414700-1344019433.jpg

7 uitzicht2

post-598-0-63387500-1344019620.jpg

8 callantsoog

aangepast door Ross
Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is dus toch iets niet goed gegaan, ik had wel een poll ingestuurd!

Djkoelkast wil je even nakijken waar de poll gebleven is? Moet ie soms overnieuw?

<edit> En wat gebeurt er als ik bewerken doe, zit de poll daar 'vastgeplakt', heb ik hem niet afgesloten?

aangepast door Keetie
Link naar bericht
Delen op andere sites

Er hebben dit keer 10 forumleden gestemd, waarvan eentje ongeldig is vanwege stemmen op eigen foto.

Met een verrassende meerderheid van 5 stemmen "Ben ik de zeer verrassende winnaar?" is inderdaad de foto (boze) donderwolken boven oranje van jeugdmemories gekozen als mooiste, aardigste, leukste foto van onze fotowedstrijd met als onderwerp Regen! Op de 2e plaats als runner up staat de bloem van Ross genoteerd.

Gefeliciteerd, winnaars.

De award wordt aangepast.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welke slimmerd heeft op zijn eigen foto gestemd ?

Volgensmij heb ik dat gedaan, maar niet expres.. ik wou namelijk callantsoog stemmen, maar ik schoot uit op uitzicht2. :D

aangepast door Melki
Link naar bericht
Delen op andere sites

Jaaa, dat zou ik ook zeggen :P Nu beïnvloed je de stemming, je zou zomaar nog kunnen winnen van de donderwolk _O-

Foutjes moeten kunnen baas, maar ik denk dat ik nu wel een hele grote fout ben begaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor het stemmen allemaal. Mag ik de volgende keer nou niet meedoen omdat ik nu gewonnen heb of maakt dat niet uit?

Als er een volgende fotowedstrijd wordt georganiseerd, mogen alle forumleden weer meedoen. Jij dus ook. En Melki ... ;) En djkoelkast die al eens gewonnen heeft en Ross die bijna gewonnen heeft en <vul maar in>.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn keuze is dieren geworden. Ik had een topic geopend maar zie hem niet staan?

Topics in de ID contests categorie worden eerst verborgen zodat je een openingstijd in de toekomst kunt instellen. Alleen mods/admins kunnen het topic zien en goedkeuren. Zet dus altijd een van - tot in je topic, dan weten wij wanneer het topic open kan.

Ook is het fijn als je de regels uit het vorige topic meenemt (ik zal dat wel even doen in deze).

Dus als je een start en einddatum geeft zijn we er ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen begin zonder einde.

Dus wilde ik nog even opmerken dat ondanks, maar misschien wel dankzij djkoelkast die een tuinslang wilde inzetten, het onderwerp regen best wel goed gekozen was, want er zijn leuke, aardige en ook mooie regenfoto's ingestuurd. Een zeer geslaagde fotowedstrijd.

De aangepaste awards:

post-598-0-70898100-1344960462.png voor de winnaar

post-598-0-22512200-1344960507.png voor de runner up

De van ongeduld trappelende jeugdmemories gaat de volgende fotowedstrijd organiseren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Over regen gesproken: afgelopen zaterdag zag ik foto's van een fotowedstrijd met als onderwerp Zomer in het AD staan, de zaterdagse krant die we wel eens los kopen om zondag ook wat nieuws te kunnen lezen en wat dacht je wat? Er werd geen tuinslang maar een grote tuingieter gebruikt voor een soort 'buitendouche' in de tuin, nou ja, alleen voor het plaatje dan ... ;)

Daarmee wonnen ze wel de hoofdprijs!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...