Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Fotowedstrijd

Stem nu mee: welke ingezonden foto is de mooiste? Klik hier

[centraal] Bassie en Adriaan

• Op dit topic mag je niet antwoorden.
151 replies to this topic

BeRei

• User
  • Pong

Pip
  • 8 posts
  • Console:NES
Ik had van een admin als jou djkoelkast toch wel wat meer verwacht dan antwoorden als 'Het is fake, punt.'. Het is nu toch wel duidelijk dat dit gewoon de game is waar sinds eind vorig jaar over gesproken is. Daarbij vond ik ook je argumenten wel heel erg karig, zoals 'Bassie & Adriaan hebben nog nooit iets op YouTube gezet' (eens moet de eerste keer zijn) en 'alle filmpjes zijn altijd in Quicktime'. Het is wel duidelijk dat er ingezet wordt op de social media met een YouTube-, Facebook-, Twitter-, en Google+-account. Dat jij het niet overtuigend en/of echt over vindt/vond komen, wil niet zeggen dat het dan per se nep is.

Daarbij zag ik ook dit nog staan op de Facebook-pagina:

Bassie & Adriaan in 3D worden de nieuwe helden voor de kinderen van nu! Herkenbaar voor de kijkers van toen...... de ouders van nu.
Help Adriaan in de game om Bassie uit de lucht te vangen!
Bassie zweeft met een stel prachtig gekleurde ballonnen in de lucht. Maar 1 voor 1 knapt er een ballon. Zal het Adriaan lukken om Bassie te vangen? Pas op dat je niet valt Adriaan.......

Categorie : Games
Versie : 1.0
Grootte : 27 MB (nog definitief in te vullen)
Taal : Nederlands

Ontwikkelaar NINtec / CJToons
ⓒ MountainRoad Entertainment Group B.V. / Incredible Film B.V.

Beoordeeld : 4+

Ik mag toch hopen dat er wel meer spelletjes inzitten dan alleen Bassie van knappende ballonnen redden :P.

samba-boy

• User
  • Frogger

• 2897 posts
  • LocatieDen Bosch
  • Console:SNES

Ik gok dat dit spelletje een proef is. Een app voor de phone om per level Bassie op te vangen ofzo. Bij een succes gaan ze ermee door.

Denk ik.

Post bewerkt door: samba-boy op: 21-05-2012 - 19:57

Doei Afbeelding

Tweetbox