Ga naar inhoud

MSN downtime??


Aanbevolen berichten

Ik was vanmiddag bezig met MSN-en en zo tussen 15:00 en 16:00 werd ik er zomaar ineens uitgeknald bij MSN. Sindsdien is het me niet meer gelukt om me bij MSN aan te melden. Als ik dan op Help druk om de status van de service te controleren nadat het aanmelden mislukt is krijg ik in het venster van Internet Explorer te zien: Server is too busy.

Ben ik de enige met dit probleem of hebben er hier meer op dit moment dit?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

had ik ook paar keer last van vandaag. Maar ff ouderwets n videotje gekeken :)

Overigens loopt hier al een topic over een eerdere downtime van msn, waarin iedereen werd aangespoord om over te gaan op AIM :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
AIM heeft van die lelijke smilies, dat is ook meteen het sterke punt van MSN (voor mij dan) ;)

Ik heb sinds gisteren Gaim. Kun je weet ik hoeveel verschillende smilies voor downloaden (ik heb GoT smilies ;)) en al je accounts in een programma combineren. Tabbed conversations, aliases (erg nuttig voor MSN) en erg soepel wat voorkeuren betreft. Je moet wel accounts hebben bij de betreffende services, maar goed.

http://gaim.sourceforge.net

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mij maakt het programma niet uit. Als iedereen het maar heeft. En dat is tegenwoordig msn. En ik denk de komende jaren ook nog wel.

precies, dat is ook het probleem...

MSN is nu best vaak down enzo, maar ja, als iedereen het heeft heb je geen keuze

Link naar bericht
Delen op andere sites

MSN werkt bij mij ook weer. Anders even hier naar gaan: http://www.symantec.com/avcenter/venc/d ... ropia.html

Er gaan geruchten de ronde dat Core Security Technologies een lek in MSN Messenger heeft gevonden dat het mogelijk maakt dat om uw computer via een bufferstroming over te nemen. Meer dan 130 miljoen computers zijn kwetsbaar. Microsoft is het probleem aan het oplossen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tis weer zover :(.

Ik gebruik MSN al heel lang en altijd was ik er erg tevreden over, maar de laatste 1/2 maand(en) is het wel een stuk minder :{.

Status service

Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.

De status van de service:

------

.NET Messenger Service Sign In

The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later.

Laatst bijgewerkt: 10-2-2005 7:33:00 Pacific Time (GMT -8:00)

-----

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Nu wil ik ook wat over msn kwijt ;)

Ik vind het een zwaar vervelend programma, elke keer spam, reclame etc.

Zodra er een vervangend programma is van msn, installeer ik die direct ;)

Geen problemen mee hoor, die reclame, toolbars etc. kun je gewoon uitschakelen (al tijdens installatie) ;).

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...