Ga naar inhoud

Beste SNES Game Verkiezing - Programma, Uitslagen en Reacties


Aanbevolen berichten

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 uur geleden, MarsM zei:

Uiteindelijk ook allemaal mijn keuzes, behalve Soccer Shootout. En als ik het goed begrijp is dat vooral aan het publiek te wijten -0-

Nou daar heb je op zich misschien wel een punt. Als je naar de scores kijkt van die voorronde, blijkt NIEMAND van de ActRaiser-stemmers het daadwerkelijk gespeeld te hebben. Dan is het toch vrij apart dat zo'n titel via een vakjury stem er doorheen komt na een gelijkspel, want in deze context (lees: niet gespeeld) kun je het moeilijk een vakjury noemen natuurlijk. ;) Los daarvan denk ik niet dat beide titels ver gekomen zouden zijn. :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 hours ago, Hinse said:

Nou daar heb je op zich misschien wel een punt. Als je naar de scores kijkt van die voorronde, blijkt NIEMAND van de ActRaiser-stemmers het daadwerkelijk gespeeld te hebben. Dan is het toch vrij apart dat zo'n titel via een vakjury stem er doorheen komt na een gelijkspel, want in deze context (lees: niet gespeeld) kun je het moeilijk een vakjury noemen natuurlijk. ;) Los daarvan denk ik niet dat beide titels ver gekomen zouden zijn. :P 

Ik stemde tegen ActRaiser {|

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 hours ago, Hinse said:

Als je naar de scores kijkt van die voorronde, blijkt NIEMAND van de ActRaiser-stemmers het daadwerkelijk gespeeld te hebben.

Hoe kom je daarbij? Ik heb alle spellen gespeeld waar ik op heb gestemd. En ook alle waar ik niet op heb gestemd. Als ik niet vermeld dat ik het spel gespeeld heb wil niet zeggen dat ik het niet gespeeld heb.

 

Ik citeer: "en het speelt ook lekker"

aangepast door Bananensap
Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, Hinse said:

Terecht :P 

 

Ik zou bijna een hetze/kruistocht tegen dat spel beginnen puur uit frustratie {|

Hahaha.

Ja, maar het punt is duidelijk.

Ik denk alleen dat je er niet al te zwaar aan moet tillen.

Iedereen stemt op het spel waar hij op wilt stemmen en als aan het einde blijkt dat het gelijk spel wordt dan moet er een doorslaggevende factor zijn en dat is dan die "vak"jury.

 

Ik ben ook van mening dat er soms best makkelijk wordt gedacht en zeer blind gestemd wordt.

Voorbeelden daarvan hebben we al gezien in deze verkiezing, zosls Kirby tegen Soccer.

Ik merk ook heel erg dat de gedachte heerst "oh sport, bleeegh!, ik stem op het andere spel!"

Er zit namelijk een groot verschil tussen er niets mee hebben en er niets aan vinden.

Met die reden kijk ik zelf zoveel als mogelijk neutraal naar beide games en probeer ik in alle eerlijkheid het beste spel door te laten gaan.

Maar het blijft een mening van een persoon.

 

Met de poule fase heb je hier geen last van, want dan kan een battle ook in gelijkspel eindigen ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Blijft altijd lastig dit soort dingen, want smaken verschillen, de één heeft nostalgie bij een spel, de ander let meer op de muziek, soms is de vergelijking appels en peren, enz. Maar inderdaad het best is beoordelen op inhoud / kwaliteit en niet sowieso blind op genre zonder verder te kijken (daar niet mee zomaar zeggend dat iemand dat doet)

 

Kan ik nog het beste met artiesten vergelijken; ik heb bijv. niks met Queen terwijl Nick en Simon soms eens een leuke meezinger hebben die je stiekem wat harder doet als ie langskomt op de radio in je auto. Kan ik persoonlijk evengoed niet met droge ogen stellen dat Nick en Simon betere artiesten zijn, want je kan niet van Queen houden... de inhoud en kwaliteit zijn wel even ander niveau.

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uur geleden, djkoelkast zei:

Superirritant terugkerend lelijk geluid maakt een spel soms onspeelbaar ;) 

Soundtrack is inderdaad een belangrijk punt om op te beoordelen ja ;). Voor mij was dit publiek-geruis en de biep-biep geluidjes dan juist weer een soort nostalgie omdat de NES versie het ook had. Toen ik deze SNES video zag ging ik in m'n hoofd gelijk terug naar m'n oude slaapkamertje waar ik dat spel helemaal stukgespeeld heb.

 

ActRaiser daarentegen is inhoudelijk een veel uitgebreider spel maar daar zit je uuuuuren naar hetzelfde riedeltje te luisteren... minpunt dat de soundtrack daar dan juist niet wat uitgebreider / afwisselender is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden, MarsM zei:

Soundtrack is inderdaad een belangrijk punt om op te beoordelen ja ;). Voor mij was dit publiek-geruis en de biep-biep geluidjes dan juist weer een soort nostalgie omdat de NES versie het ook had. Toen ik deze SNES video zag ging ik in m'n hoofd gelijk terug naar m'n oude slaapkamertje waar ik dat spel helemaal stukgespeeld heb.

 

ActRaiser daarentegen is inhoudelijk een veel uitgebreider spel maar daar zit je uuuuuren naar hetzelfde riedeltje te luisteren... minpunt dat de soundtrack daar dan juist niet wat uitgebreider / afwisselender is.

Ik heb in het topic van ActRaiser vs Soccer Shootout voor het eerst dat filmpje van Soccer Shootout bekeken en wat blijkt? Het geluid staat totaal verkeerd afgesteld in dat filmpje waardoor het publiek veel te hard er doorheen komt. Als je het spel gewoon op de SNES speelt ipv emulator, dan hoor je dat publiek bijna niet tenzij je heel goed gaat luisteren. Alleen bij een schot op doel wordt het publiek luider, maar dat gebeurt af en toe. Ook de muziek staat in dat filmpje ietwat zacht. Daarnaast kun je het volume van het publiek in de instellingen ook nog verlagen als je wilt. M.a.w. dat publiek hoeft helemaal geen probleem te zijn ;) 

 

Net als bij Super Tennis waar het filmpje ook weinig eer aandoet aan het spel. Niet dat het de organisatoren te verwijten is, want die kennen die spellen niet (goed), maar het is voor een aantal stemmers misschien wel doorslaggevend geweest om een stem te plaatsen met (mogelijk onbewust) de verkeerde reden. :P 

 

Daarnaast is het bij die RPG-filmpjes vaak wel leuk om te zien hoe een verhaal loopt, maar in de praktijk loopt dat vaak anders: bij ActRaiser was ik vanwege het onhandige menu en onoverzichtelijke kaart al 20 minuten bezig om uit te vissen wat nou eigenlijk de bedoeling is. Ik was er nog steeds niet uit, vrouwlief kwam snapte er ook niets van en toen hebben we het maar uitgezet. In het bijbehorende filmpje heeft die kerel al binnen 1 minuut meer bereikt dan ik, ja dan zit de vaart er lekker in. :D Bij andere RPG's heb ik vaak niet zoveel moeite.

 

M.a.w. even snel een stem plaatsen op basis van een (vaak random) gekozen gameplay filmpje kan wel een verkeerd beeld geven van een spel. Daarnaast is het kijken naar een spel vaak een heel andere ervaring dan het zelf spelen. Hoe vaak heb ik vroeger (voor het internettijdperk) niet op basis van screenshots een spel gekocht, wat er inderdaad leuk uit zag maar voor geen meter speelde qua controls? Er zijn tegenwoordig zat websites waar je een SNES spel kunt uitproberen, dan weet je vaak meer dan het bekijken van een filmpje ervan. :) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uur geleden, Bananensap zei:

Hoe kom je daarbij? Ik heb alle spellen gespeeld waar ik op heb gestemd. En ook alle waar ik niet op heb gestemd. Als ik niet vermeld dat ik het spel gespeeld heb wil niet zeggen dat ik het niet gespeeld heb.

 

Ik citeer: "en het speelt ook lekker"

Sorry, heb ik per ongeluk overheen gelezen dan, ik las alleen het herinnerde me alleen het stuk dat je het concept interessant vond. ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 3-12-2017 at 11:25 PM, RM said:

Nog 2 dagen en een avond om te stemmen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De voorronde zit er op, de battles zijn gestreden.

We kennen op dit moment de 30 winnende games, die een plek in de poule fase hebben gekregen.

We kennen ook de 30 verliezende games, die het niet hebben gered.

 

Maar de komende weken krijgen de 30 verliezende games van de afgelopen 5 weken de kans om alsnog een plaats in de poule fase te verkrijgen.

Omdat er 16 Privilege games, 16 Priority games en 30 winnende games uit de voorronde al een plek hebben zijn er op dit moment 62 plaatsen in de poule fase vergeven.

Er zijn dus nog 2 plaatsen over.

 

Dat betekent dus dat 2 van de 30 games die de afgelopen weken hebben verloren alsnog door gaan.

En welke 2 games dat zijn zal in de komende 3 weken duidelijk worden, want de komende 3 weken kan er gestemd gaan worden.

Iedereen mag zijn top 3 aangeven van games waarvan hij/zij vindt dat ze alsnog naar de poule fase moeten en de 2 games die na 3 weken de meeste stemmen hebben behaald gaan door.

Deze 2 games die alsnog naar de poule fase gaan die krijgen daarmee ook automatisch de status "Retroforum Privilege".

 

Zodadelijk wordt voor het stemmen een nieuw topic geopend, waarin iedereen zijn/haar stemmen kan uitbrengen.

 

EDIT: Bijgaand de link naar het topic:

Voorronde: Retroforum Privileges

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

De voorronde zit er inmiddels volledig op;

De eerste 28 games zijn definitief uitgeschakeld in deze verkiezing en de 64 games die nog mee doen gaan naar de poule fase.

 

Opzet van de poule fase

De poule fase bestaat uit in totaal 16 poules en iedere poule bestaat uit 4 games (een privilege game, een priority game en 2 games uit de voorronde (de 28 winnaars en de 2 retroforum privilege games)).

Iedere game strijdt in totaal 3 keer in zijn poule; Dat betekent dat iedere game een battle krijgt met de 3 andere games in dezelfde poule.

Wanneer een game een battle wint, dan krijgt de game 3 punten, wanneer een battle eindigt in een gelijk spel krijgen beide games 1 punt, en wanneer een game een battle verliest dan krijgt de game 0 punten.

Wanneer alle battles zijn gespeeld dan gaan de nummers 1 en 2 uit iedere poule door naar de Knock-Out fase; De nummers 3 en 4 uit iedere poule zijn uitgeschakeld.

In het geval er een gelijk aantal punten is behaald door meerdere games in dezelfde poule dan worden het aantal stemmen voor en het aantal stemmen tegen bepalend voor welke game er door gaat.

Stemmen is dus belangrijk om jouw favoriete game door te sturen naar de volgende ronde!

 

Vanaf 8 januari strijden de eerste 16 games tegen elkaar.

Er worden dus iedere week 8 battles gehouden uit in totaal 4 verschillende poules en de poule fase gaat in totaal 12 weken duren.

 

Loting voor de poule fase

De games uit de voorronde zijn opgesplitst in 2 groepen van 16 games; Een groep met "sterkere games" en een groep met "zwakkere games".

De bepaling welke games "sterk" en welke games "zwak" zijn is gedaan door middel van de uitslagen van de voorronde; 

Hoe meer stemmen in de +, hoe meer kans dat een game een "sterke" game wordt.

In de groep "zwakkere" games worden tevens de retroforum privilege games geplaatst; Zij hebben immers al een keer verloren.

De uitslag van de stemmen is als volgt (links de "sterke" games en rechts de "zwakke" games);

 

5a4a66af30d17_UitslagVoorronde.png.b00ae5f58198a970dc019ec16d781b55.png

 

In bovenstaande lijst is te zien dat er 4 games zijn die allemaal een score van +3 hebben behaald en waarvan er 2 als "sterk" staan en 2 als "zwak".

Dit zijn Soul Blazer, Secret of Mana, Swat Kats en Toy Story.

De beslissing hierin is bepaald door te kijken naar het onderlinge stemgedrag van alle users en van de (vak)jury en hiervoor is gebruik gemaakt van onderstaande schema;

 

Sterkofzwak.png.508854499c3b360fef6ce5c5e78dad4b.png

 

In het schema is te zien dat van de 4 genoemde games er 1 game is, waarbij de stemmen van de (vak)jury niet unaniem waren; Dit is Toy Story en daardoor is dit spel als "zwak" bestempeld.

Voor de bepaling welke van de overige 3 games ook als "zwak" wordt bestempeld is gekeken naar het stemgedrag van de users.

Dit is gedaan door te kijken naar hoe vaak een user op een game heeft gestemd die uiteindelijk de winnaar van de battle werd;

  • De stemmen van de (vak)jury vallen weg, gezien de (vak)jury op alle 3 de winnende games heeft gestemd (niet doorslaggevend)
  • MarsM heeft ook op alle winnende games gestemd en dus ook vallen zijn stemmen weg (niet doorslaggevend)
  • Hinse heeft juist 3x niet op de winnende games gestemd, maar juist op alle verliezende games; Daardoor zijn ook zijn stemmen niet doorslaggevend en vallen weg
  • Blijven de stemmen van djkoelkast en samba-boy over;
    • samba-boy stemde 2x op een winnende game (Soul Blazer / Secret of Mana) en 1x niet (Swat Kats)
    • djkoelkast stemde slechts 1x op een winnende game (Swat Kats) en 2x niet (Soul Blazer / Secret of Mana)

Alle games hebben daardoor 1 stem voor gehaald en 1 stem tegen gekregen.

Doorslaggevend hierin is dan dat het aantal "juiste" stemmen: samba-boy Vs. djkoelkast = 2 - 1

djkoelkast "verliest" en dus wordt de game waarop hij heeft gestemd en die uiteindelijk won de tweede "zwakke" game (en dat is Swat Kats).

 

Zoals gezegd bestaat iedere poule uit een privilege game, een priority game en 2 games uit de voorronde (de 28 winnaars en de 2 retroforum privilege games).

Doordat er van de games uit de voorronde 2 groepen zijn gemaakt (sterk en zwak) werden de onderstaande 4 potten samengesteld;

 

Potindeling.thumb.png.0102f4039289cf64288e48fa549b3da6.png

 

Uit iedere pot wordt door middel van loting een game in elke poule geplaatst.

Deze loting is al gedaan en dit werd op dezelfde manier gedaan als bij de voorronde;

Ik heb per pot de games door elkaar gehusseld en genummerd van 1 t/m 16.

Vervolgens heeft Bananensap de 16 cijfers in willekeurige volgorde teruggegeven, zonder te weten welke game welk nummer had.

Per pot zijn de games geplaatst in de poules, beginnende bij poule 1 en bij ieder eerste nummer van de willekeurige cijfer reeks per pot.

 

De OP is inmiddels bijgewerkt met de loting voor de poule fase en het programma voor de battles voor de komende 12 weken.

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Crisis... wat een puist werk en ver-doordachte redenaties :P

Het ziet er allemaal qua schema’s en uitwerking (m.n. het overzicht in de OP) wel ongelooflijk indrukwekkend uit!

 

Ook tof dat Soccer Shootout het alsnog heeft gehaald tot de poule fase! :D. Wel aan de andere kant helaas alsnog ten koste van Cannon Fodder (maar stiekem heeft één van de jury leden zich uiteindelijk ook niet meer uitgesproken over de na-competitie ;)).

 

Laat het vervolg maar doorkomen! :7

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Licht svp ook even je keuze toe als dat niet teveel moeite is. Een bolletje aanklikken kunnen we allemaal, maar ik ben vooral benieuwd naar de reden van je keuze. Levert misschien ook nog wat leuke interactie / discussie op! :)

 

Hoeft dus geen epistel te zijn, dat is aan jezelf (hoewel meer dan 2 regels toch zou moeten kunnen). Wordt zéér gewaardeerd! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 8-1-2018 at 6:51 PM, MarsM said:

Licht svp ook even je keuze toe als dat niet teveel moeite is. Een bolletje aanklikken kunnen we allemaal, maar ik ben vooral benieuwd naar de reden van je keuze. Levert misschien ook nog wat leuke interactie / discussie op! :)

 

Hoeft dus geen epistel te zijn, dat is aan jezelf (hoewel meer dan 2 regels toch zou moeten kunnen). Wordt zéér gewaardeerd! :)

@jeugdmemories, in dit geval heb jij 8 keer enkel een stem uitgebracht.

Ik ben het zeker eens met MarsM in deze; Niet alleen om de eventuele interessante interacties en/of discussies, maar ook omdat het anders lastig is om de standen bij te houden.

Zou je daarom bij de volgende stemrondes ook een bericht achter willen laten (al is het alleen al aangeven "ik heb op game x gestemd") ;)

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎7‎-‎1‎-‎2018 at 23:25, RM zei:

Er zitten nog een aantal games in de race waar ik uren plezier mee heb gehad. In het geval van sommige poule's was het stemmen op de game die aan het zien van het filmpje het leukst leek. Bij Zelda VS Lion king was het wel lastig. Met beide plezier gehad maar Lion King blijft een geweldige film en het spel was ook goed. Toch voor Zelda gekozen. En in poule 04-02 gekozen voor Soccter Shootout ondanks dat ik deze voetbalgame nooit gespeeld heb maar ik zou altijd een voetbalgame boven de ander verkiezen haha. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

@RM Wellicht is het handig om in de OP aan te geven dat titels in rood in de poulefase dus niet zijn afgevallen, zoals je in de legenda daar onder aan geeft:

Quote

In de schema's zijn:

- Groen gemarkeerde games nog in de race

- Rood gemarkeerde games afgevallen

Technisch gezien kan een game een ronde winnen (groen) en toch niet doorgaan of juist verliezen (rood) en alsnog doorgaan. ;) 

 

Toch vrij opvallende uitslagen tot nu toe. Had iets meer bijstand verwacht bij Lost Vikings en Chrono Trigger deed het juist verrassend goed (gezien het feit dat weinigen hier het echt hebben gespeeld). Super Mario All*Stars zal nog genoeg discussie aanwakkeren zolang deze in het spel zit. :P 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 hours ago, Hinse said:

@RM Wellicht is het handig om in de OP aan te geven dat titels in rood in de poulefase dus niet zijn afgevallen, zoals je in de legenda daar onder aan geeft:

Technisch gezien kan een game een ronde winnen (groen) en toch niet doorgaan of juist verliezen (rood) en alsnog doorgaan. ;) 

 

Toch vrij opvallende uitslagen tot nu toe. Had iets meer bijstand verwacht bij Lost Vikings en Chrono Trigger deed het juist verrassend goed (gezien het feit dat weinigen hier het echt hebben gespeeld). Super Mario All*Stars zal nog genoeg discussie aanwakkeren zolang deze in het spel zit. :P 

 

 

Ik heb inmiddels de teksten uitgebreid en verduidelijkt (in plaats van met een vierde (oranje) kleur te gaan werken ;) 

 

Er stond eerst:

Toen.thumb.png.1905edb597fef17654e915a2d73846bd.png

 

En dat is nu aangepast tot:

 

Nu.thumb.png.958f9ba917662056bcfb0ee9a26c9d39.png

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
On 23-1-2018 at 6:58 AM, MarsM said:

Als deze titel doorgaat ten koste van Donkey Kong Country 2 en/of Goof Troop dan...... }:| dan.... |:( dan.... :X .... nou, daar komen jullie dan nog wel achter! :*

Laten we dan Donkey Kong even promoten ;) 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

De vierde week zit er ook op en dat betekent dat de eerste ronde van de poule fase is afgerond - De OP is weer bijgewerkt.

 

Alle games hebben nu een battle gehad en vanaf deze week begint ronde 2, te beginnen bij poule 1 t/m 4.

In deze ronde zouden er al direct spellen af kunnen vallen als de uitslag van de tweede battle bekend is, doordat de games dan al te weinig punten kunnen hebben om nog door te kunnen.

Wat er ook gebeuren gaat, alle battles van ronde 3 worden ook sowieso gespeeld, ook al is al duidelijk welke games door zijn.

De uitslag van de derde ronde kan namelijk nog zeer bepalend zijn voor welke game 1e en welke game 2e wordt in de poule.

 

Deze week dus de tweede ronde van poule 1 t/m 4.

 

Onderstaand de links naar de 8 battles:

Poule 01-03: Kirby's Fun Pak Vs. X-Men: Mutant Apocalypse
Poule 01-04: Firepower 2000 (Super SWIV) Vs. Swat Kats
Poule 02-03: Donkey Kong Country Vs. Mortal Kombat II
Poule 02-04: TMNT IV: Turtles In Time Vs. Donald In Maui Mallard
Poule 03-03: The Legend Of Zelda - A Link To The Past Vs. Mortal Kombat 3
Poule 03-04: The Lion King Vs. Super Tennis
Poule 04:03: Donkey Kong Country 3: Dixie's Double Trouble! Vs. Pilotwings
Poule 04-04: Super Bomberman Vs. Soccer Shootout

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 5-2-2018 at 10:30 AM, Hinse said:

Heb wel moeite om steeds een uitgebreid verhaal bij mijn stem te geven, omdat veel spellen nu voor de 3e keer langs komen en je dan steeds in herhaling valt. ;) 

Ja dat wordt ook steeds lastiger ;).

Maar een wat kortere motivatie is ook geen ramp :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 28-1-2018 at 22:59, RM zei:

Door omstandigheden heb ik zo te zien één hele belangrijke over het hoofd gezien: Super Metroid versus Zombies (Ate My Neighbors) :O 

 

Ik had UITEINDELIJK gestemd op Super Metroid, maar ik wil toch even mijn woordje kwijt over Zombies, want dat spel is echt misschien wel het allerbeste arcadespel dat er voor de SNES gemaakt is. De muziek is lekker gek, de locaties zijn slim bedacht, de personages en hun stemmetjes zijn hysterisch, misschien krijst de baby wel iets teveel (Waar heb ik dat eerder gezegd _O-) maar overall een heerlijk spelletje voor snel tussendoor.

 

Maar het spel moest nou eenmaal tegen Super Metroid in deze. En dat is de doodsteek geweest. Als kind OPRECHTE angst gehad voor de zelfexplosie-momenten, evenals voor de momenten dat Kraid me te pakken nam... Of was het nou Draygon? Nee, nee, de meeste angst had ik wanneer ik in de rode, roestige, bakstenen wereld (ik ben zo slecht in de namen van de plaatsen... Tourian?) vast kwam te zitten in één van de vleeseters in de grond en het mijn energiecapsules langzaam leegzoog. En dan dat dramatische zuiggeluid. Rillingen, nu gewoon weer.

 

Mijn stem maakt nu niks meer uit en had ook verder niks uitgemaakt want, ik stemde op Samus _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is een poule fase he. Als je de volgende 2 keer wél zou kiezen voor Zombies en het zou daarmee 2 keer winnen kan het nog gewoon met 6 punten de knock-out fase halen. ;)

 

In deze fase maakt iedere stem weldegelijk iets uit, want bij eventuele gelijke poule-standen kunnen onderlinge resultaten / aantal voor-tegen stemmen ineens doorslaggevend zijn. In dit geval is het toevallig voor jou ook weer strategisch.... Metroid stond al op winst en Zombies heeft nu 1 'tegen-goal' minder -0-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Absoluut waar en dit is ook bij aanvang van de poule fase aangegeven ;).

 

De nummers 1 en 2 gaan door.

Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar het aantal stemmen voor/tegen (en dus ook het netto saldo, zoals bij de voorronde).

Als dat gelijk is dan wordt gekeken naar het onderlinge resultaat.

Mocht dat ook gelijk zijn dan wordt er gekeken naar de uitslag van de games ten opzichte van de poulewinnaar.

En als dat gelijk is gaan we pas kijken naar de stemmen van de jury.

 

Dus ja, je stem is wel belangrijk en kan dus zelfs van groot en doorslaggevend belang zijn.

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

De eerste week van de tweede ronde in de poule fase is geweest en de eerste games die de knock-out fase niet gaan halen en die dus zijn uitgeschakeld zijn bekend.

De OP is inmiddels bijgewerkt.

Bij 2 poules zijn de beide games die doorgaan al bekend, maar zoals gezegd gaan alle battles worden gehouden, dus ook de battles tussen de beide games die al zijn uitgeschakeld. 

 

De aankomende week gaan we verder met de tweede ronde van poule 5 t/m 8.

 

Onderstaand de links naar de 8 battles:

Poule 05-03: Crono Trigger Vs. Lucky Luke
Poule 05-04: Mega Man 7 Vs. Kirby's Dream Course
Poule 06-03: Mega Man X Vs. Mega Man X3
Poule 06-04: Lost Vikings Vs. The Legend Of The Mystical Ninja
Poule 07-03: Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest Vs. Super Mario All*Stars
Poule 07-04: Goof Troop Vs. Desert Strike - Return To The Gulf
Poule 08:03: Street Fighter II Turbo Vs. Asterix & Obelix
Poule 08-04: Super Castlevania IV Vs. Tetris Battle Gaiden

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...